Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Plaça del Pla de L'Estany 1-2 Polígono Mas Blau II, 08820 El Prat de Llobregat Spanje
Laagste prijzen voor je verblijf
Melia.com
Expedia.com
Word beloond met One Key
Travelocity
US$ 184
Volledig restitueerbaar voor za 16 dec.
Geen aanbetaling vereist
Booking.com
Hotels.com
Priceline
alle 17 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
avatar-imageavatar-imageavatar-image
Reiziger (546)
Kamer en suite (476)
Dineren (119)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 1 van de 10 hotels in El Prat de Llobregat
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Eco-leaders Niveau Brons
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Gratis vervoer van/naar luchthaven
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
24 uur per dag beveiliging
Parkeerplaats
Wifi
Koffiezaak
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Kindermaaltijden
Eetgelegenheid buiten
Snackbar
Wijn/champagne
Verkoopautomaat
Autohuur
Taxiservice
Feestzaal
Vergaderruimtes
Opslag van bagage
Conciërge
Wisselkantoor
Krant
Rookvrij hotel
Gedeelde lounge/tv-gedeelte
Dakterras
EHBO-koffer
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Roomservice
Kabel-/satelliet-tv
Bidet
Veilig
Telefoon
Kledingkast
Flessenwater
Kledingrek
Laptopkluis
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Flatscreen-tv
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Eco
Modern
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans, Catalaans en nog 1
2075beoordelingen43vragen en antwoorden2kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 474
  • 763
  • 424
  • 218
  • 196
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
avatar-image
Reuzl heeft een beoordeling geschreven jan 2017
Amersfoort, Nederland28 bijdragen3 nuttige stemmen
Basic zakenhotel. Prima ontbijt en lunch. Geschikte vergaderruimtes. Kamer was schoon maar outdated. Slechte ontvangst BBC helaas. Ik kreeg een kamer aan de (snel) weg, daar kwam veel geraas vanaf. Met oordoppen verder prima geslapen. Wifi goed en gratis. Net zoals shuttlebus. Op ca 5 minuten van vliegveld. Zou hier prive niet willen overnachten.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2017Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van TRYPBCNAeropuerto, Guest Experience bij Hotel Barcelona Aeropuerto
Gereageerd op 19 feb 2017
Dear Reuzl, We apologize for all inconvenience your had during your stay. We want to tell you that we have taken note and our Technical Department checked the TV antenna installation, in all room there are a special glass in order to avoid the noise. Thank you for tell us where we can improve and for the time that you spend in this review. Best regards, María Navarro Guest Experience
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Otto-Inge M heeft een beoordeling geschreven apr 2016
Utrecht, Nederland2 bijdragen
Shuttle gaat iedere 20 minuten en er kunnen ca 10 mensen in. Als je de pech hebt bij aankomst op de luchthaven dat het busje vol is, moet je dus weer 20 minuten wachten. Het inchecken bij de balie duurde eindeloos; ging niet erg efficiënt. Omdat het inmiddels 22:00u was, in het hotelrestaurant gegeten. Eten was matig tot redelijk; de ambiance niet aantrekkelijk, meer een vreetschuur. Goed geslapen, goed ontbijt, vlotte uitcheck en shuttle weer naar de luchthaven prima geregeld.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2016
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van TRYPBCNAeropuerto, Guest Experience Assistant bij Hotel Barcelona Aeropuerto
Gereageerd op 3 jun 2016
Dear Otto-Inge M, We are grateful for the time you spent writing the review. After reading your feedback, we would like to inform you that we have taken note for we improve this, and we inform you that our shuttle have a frequency between 20 / 30 minutes, depend If you are in Terminal1 or Terminal2. We are sorry for your unfortunate impression this time, we hope that you come back again and we will show our improve. Kids regards, Maria Navarro Guest Experience Assistant
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Iris W heeft een beoordeling geschreven nov 2015
Ermelo, Nederland13 bijdragen
Liever spreek ik geen negatieve woorden, maar hopelijk kunnen jullie dit als hotel zien als een kans op verbetering. Mijn ervaring met dit hotel is namelijk niet erg goed. Na overboeking op een vlucht van Vueling hebben zij geregeld dat wij hier konden slapen. Fijn dat er een hotel geregeld wordt uiteraard en 4 sterren! Dat klonk goed in de oren na de teleurstelling niet op tijd naar huis te kunnen. Lunch, diner en ontbijt zat er bij inbegrepen. Aangekomen in het hotel, ingecheckt, alles prima. Op de kamer alles schoon. Echter, de matrassen waren niet oké, geen koelkastje op de kamer en ook geen koffie/thee. Het voelde alsof we in de slechtste kamer van het hotel 'gedumpt' waren. Bij de lunch en diner was er nauwelijks keuze, omdat dit niet inbegrepen was. Geen idee of dit aan de deal met Vueling ligt, maar het kwam over alsof we een 'special treatment' kregen (en zeker niet op een positieve manier!). Naar mijn idee is het, ook als je daar door een vliegtuigmaatschappij gedumpt wordt, van belang om voor je gasten een fijne, behulpzame, comfortabele en welkome sfeer te creëren. Dit was echter totaal niet mijn beleving.
Meer lezen
Datum van verblijf: november 2015
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Reistype: Bezocht met vrienden
Kamertip: Ander hotel kiezen
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van TRYPBCNAeropuerto, Guest Experience Manager bij Hotel Barcelona Aeropuerto
Gereageerd op 17 nov 2015
Dear Iris W, Thank you so much for the time taken to write on your review and focus it as an opportunity for us to improve. That is definitely the way we see each one of your reviews since we take into account each one of your comments, suggestions and experiences. Without any doubt, no matter the reason why you visit us (business, leisure or an unfortunate missing or cancelled flight) we want to offer you the best of the services and we are so sorry that this time you did not feel it this way. We have already shared your feedback with our whole team and please rest assured we will keep on working to avoid a similar experience to be repeated. We remain at your entire disposal. Kind regards, E-Guest Experience Manager
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
avatar-image
Jan G heeft een beoordeling geschreven jul 2015
Haaksbergen, Nederland42 bijdragen26 nuttige stemmen
Bij aankomst op de luchthaven was het even wachten op de shuttlebus maar bij vertrek prima geregeld. Hotelkamer en ontbijt prima. Bediening/service vriendelijk en vlot. Openbaar vervoer met de bus (lijn 94 of 95) naar Placa Catalunya op loopafstand van het hotel.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2015
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Houdt rekening met een (te) hoge instap in het bad om te douchen!
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
avatar-image
Travellerbus heeft een beoordeling geschreven apr 2015
Reykjavik35 bijdragen28 nuttige stemmen
Gratis shuttle was mooi op tijd en ritje is ongeveer 10 minuten. Omgeving hotel is bedrijventerrein, niet echt uitnodigend voor vakantie. Dan heb ik de voorkeur voor het centrum. Binnenplein van hotel ziet er modern en design uit. Personeel is vriendelijk. Heb fitness kamer geboekt, hier staat een (in mijn geval) een crosstrainer en wat extra flesjes water. Tv erbij en lekker nog een korte workout. Kamer schoon, niet speciaal verder wat betreft interieur. Enige minpunt is de temperatuur. Het is erg warm. Raam kon gelukkig open. Aangezien de snelweg aan mijn kant ligt, raam weer gesloten voor de nachtrust. Ontbijt is uitgebreid met van alles, lokale specialiteiten en veel zoete dingen. Vers fruit, verse jus en goede koffie. Meer dan prima. Kortom, goed hotel voor de zakenreiziger.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2015Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 158 - US$ 191 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
tryp barcelona aeropuerto hotel barcelona, sol melia barcelona aeropuerto
LOCATIE
SpanjeCataloniëProvincie BarcelonaEl Prat de Llobregat
AANTAL KAMERS
410
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

HOTEL BARCELONA AEROPUERTO (El Prat de Llobregat, Spanje) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Hotel Barcelona Aeropuerto
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel Barcelona Aeropuerto?
Attracties in de buurt zijn Día D Room Escape (6,2 mijl), Synergo Escape Room (3,5 mijl) en Open Mind Room Escape - SWAT y ARTIFICIERO (5,8 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Barcelona Aeropuerto?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Hotel Barcelona Aeropuerto?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en bidet.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Barcelona Aeropuerto?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Barcelona Aeropuerto?
Ja, betaald privéparkeren bij gelegenheid is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Barcelona Aeropuerto?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Restaurante Milagros, Casa Faustino en El Brot De L'All i Oli.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hotel Barcelona Aeropuerto?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Verzorgt Hotel Barcelona Aeropuerto vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Hotel Barcelona Aeropuerto verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden u aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Biedt Hotel Barcelona Aeropuerto zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel Barcelona Aeropuerto?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, italiaans en catalaans.
Zijn er historische locaties in de buurt van Hotel Barcelona Aeropuerto?
Veel reizigers bezoeken Colonia Guell Gaudi Crypt (6,5 mijl), Biblioteca Marta Mata (4,4 mijl) en Palauet De Can Boixeres (6,3 mijl).