Mijn vrouw en ik verbleven voor 1 week. Onze kamer was zeer schoon en comfortabel. Het probleem met dit resort is de uitrusting en de isolatie. De eerste 3 dagen van onze reis regende, niet de schuld van het resort maar er zijn absoluut geen faciliteit's beschikbaar als het regent. Het internet werkt niet de telefoon receptie is verschrikkelijk de term eenzame opsluiting opkomt. Het resort is 5 km verderop een vuil rommelige track in plaatsen, onze reisorganisatie zou niet halen vanaf het resort. Het hotel zou regelen een chauffeur die ons naar de hoofdweg voor $ 10 . We hebben breakout en bezoek een resort in Pacific Harbour ligt 25 km tegen een vergoeding van $ 50 per enkele reis. Het eten is gemiddeld, beperkt en erg duur. Wees u bewust van de 25 % belasting die wordt toegevoegd aan alle drankjes en maaltijden. We hebben bezoek andere resorts waar de prijs vergelijkbaar maar toeristenbelasting inbegrepen was. Toen de zon op kwam de plek is prachtig. We besloten te gaan voor een kajak en snorkelen, het enige beschikbare activiteiten. De snorkeluitrusting was getrokken uit een oude tuinhuisje bedekt met vuil en schimmel, dit nam enige schoonmaak voordat ik zou gebruiken. Toen ik dat deed gebruiken de klep was kapot waardoor de snorkel op te vullen van de onderkant. Onnodig te zeggen snorkelen eindigde. Kajakken goed krijgen we een leven jack voor mijn vrouw die wilde het proberen. Ik krijg haar kajak in het water springen op de mijne en off we go. Goed 2 minuten later mijn vrouw's kajak is omgebouwd tot een U - boot. De bloedige ding gezonken. Ik ga het terug op het strand en zag een gat in de bodem. Het had langzaam gevuld wordt met water, einde van kajakken. Ik kan er nu om lachen, maar het kon erger. Wat is geweldig over dit resort zijn het personeel, ik heb nog nooit ontmoet een mooier en blij en inderdaad zonder omwegen stel mensen in mijn leven. Zou ik er weer geen ik zou het resort aan vrienden no. nogmaals de medewerkers zijn super en ontvangen een bug bedankt.…
Ik kwam na een 3 uur durende vlucht, en een twee een half uur rijden als solo reiziger om ongeveer 10 . 30:00 uur. Het was donker, ik was moe en wilde gewoon een warm bed & douche. Dit 'resort' werd geadverteerd als 4 sterren en bijna $ 200 per nacht. Er was geen eten, geen snacks, geen mini-bar, niets. De kamer airco was geblokkeerd op bevriezing, er waren geen dekens op het bed alleen een vel (ik sliep gewikkeld in een handdoek) . Er was geen stromend warm water op de kamer en nul internet of t. v signaal. De kamers zijn niet op het strand of zelfs in eye afstand van het zwembad. Er was geen stekker voor de wastafel of 'tub' en geen zeep in zicht. Toen ik de volgende ochtend klaagden de houding was ontspannen en echt niemand gaf een toss. Er is geen massage op deze plek (valse reclame - en je reinste) . Het stro dat brak de kamelen terug was toen ik vertelde niet eten te bestellen voor de lunch als de chief was op vakantie, en toch zijn 'familie' mate van het lokale dorp was shovelling gratis pizza down zo snel als de chef kon maken. Slechte slechte service. Verpestte mijn vakantie en overstuur mij enorm. Wie is eigenaar van de woning die u moet zich schamen voor uzelf.…
Dit was mijn tweede bezoek aan Wellesley Resort wat ik heb genoten van net zoveel als de eerste. De rit naar het resort van de hobbelige onverharde weg brengt u naar een afgelegen en natuurlijk mooie plek in Fiji. Deze plek is al over het strand, met kalm water perfect om te zwemmen en snorkelen. Het is waarschijnlijk een van de beste stranden waar ik geweest ben! Het personeel is erg vriendelijk en beleefd en bieden optionele activiteiten waaronder verse kokosnoot en kava proeverijen en tuin/mangrove wandelingen. Het eten in het restaurant was geweldig, maar een goede tip is om snacks omdat er niet echt opties zodra u naar het resort. Er is nauwelijks telefoon receptie en beperkte wifi maar optimaal genieten van de rust en stilte (ontspannen en omarmen 'Fiji tijd'! ) . Dit resort in kleine en rustig, ideaal als u op zoek bent naar een mooie plek om te ontspannen.…
Toen ik thuiskwam kreeg ik een factuur voor de kamer van de cc bedrijf dat ik gebruikt ter garantie van de reservering via boeking. com de uitdaging is dat ik betaalde voor mijn kamer en eten in vol toen ik vertrok. Ik heb stuurde ze verschillende e-mails te herstellen de dubbele heffing, maar ze reageren niet. Ik begrijp dat er fouten gebeuren - maar waarom zal niet ze poging om dit recht? Hygiëne een probleem - koffie mok was vastgeplakt aan teller wanneer je probeert om een kopje koffie. In het midden van geen - waar - je moet rijden via een taai onverharde weg om er te komen. Je krijgt waar je voor betaalt, en het is onaanvaardbaar om het dubbele betalen en niet bereid om te helpen met correcties komen.
We brachten 10 dagen in het Wellesley resort waar we waar ze zo goed. De omgeving is prachtig met een mooi strand als ontspannende rust wilt is dit de plek. We kregen gratis upgrade en vond de verse kokos dagelijks bracht. Eten is mooi maar vond erg duur met 25 % belasting. Zou aanbevelen voor een totaal ontsnappen.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding