Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Arion Green Riviera
Vasilikos 29100 Griekenland
Volledige weergave
Alle foto's weergeven(212)212
Dineren (28)
Zwembad en strand (22)
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergevenHeb je dit hotel al geboekt?
Over
4,0
Nr. 9 van de 19 hotels in VasilikosLocatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
STIJL HOTEL
Zakelijk
Romantisch
Gesproken talen
Grieks
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Wifi
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Gratis ontbijt
Zakencentrum met internettoegang
Spa
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Veilig
Kamertypes
Rookvrije kamers
Locatie
Vasilikos 29100 Griekenland
Naam/adres in plaatselijke taal
Routebeschrijving
Enigszins geschikt om te wandelen
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 59 van 100
59
11 restaurants
binnen 1 kilometer
1 attractie
binnen 1 kilometer
97beoordelingen5vragen en antwoorden0kamertips
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
Waardering van reizigers
- 51
- 14
- 10
- 4
- 18
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
- Filteren
- Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
Kleiner maar aangenaam hotel met een prachtig strand en de blauwste zee, met gratis strandservice en watersporten.
Hotel meer geschikt voor volwassenen en oudere kinderen.
Personeel werkt hard de hele week (de hele zomer) wat bewonderenswaardig is. Nogmaals bedankt voor uw diensten.
Drinkwater non-stop beschikbaar.
Gratis wifi overal, ook op het strand
Bijzonder en mooi design van de kamers.
Roomservice elke dag.
Voor mij zou één kleine verbetering de waardering tot het maximum kunnen verhogen, en dat is om glazen te verwisselen in plaats van plastic bekers bij het serveren van ontbijt, lunch en diner. En de tafel dekken voor het eten. Het zou een groot verschil maken om te genieten van uw tijd in het restaurant
Hotel meer geschikt voor volwassenen en oudere kinderen.
Personeel werkt hard de hele week (de hele zomer) wat bewonderenswaardig is. Nogmaals bedankt voor uw diensten.
Drinkwater non-stop beschikbaar.
Gratis wifi overal, ook op het strand
Bijzonder en mooi design van de kamers.
Roomservice elke dag.
Voor mij zou één kleine verbetering de waardering tot het maximum kunnen verhogen, en dat is om glazen te verwisselen in plaats van plastic bekers bij het serveren van ontbijt, lunch en diner. En de tafel dekken voor het eten. Het zou een groot verschil maken om te genieten van uw tijd in het restaurant
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: september 2024Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Hoe graag ik dit ook een vakantie zou willen noemen, ik wil het echt, maar ik heb een moeilijke beslissing of ik naar dit "hotel" moet verwijzen als een echte gastvrijheidseenheid of een gewoon oud goedkoop bordeel met kamers. Te beginnen met accommodatie. . . eh, oké? Ik denk het? Misschien als je voor de helft van de prijs betaalt, zou het logisch zijn. Het ontbreken van badkamerdeuren waardoor u volledig blootgesteld bent zonder gevoel van privacy in een kamer met KINDEREN, de airconditioning niet goed werkt, zelfs na reparatie door de onderhoudsmedewerker, het badkamerwater 80 % zout en 20 % water is? Ik begrijp dat het naast het strand ligt, maar ik denk niet dat schoon water in je faciliteit zo belangrijk is.
Na het opzetten van de "accommodatie", gaan we rechtstreeks naar ROCK BOTTOM, dat is het "eten".
Lieve God... Echt, als je gezond wilt blijven en niet echt mogelijk een bloedstolsel krijgt in je vroege 30 s, dan zou het meer dan verstandig zijn om daar koste wat kost te vermijden. Koud, drassig, niet gearomatiseerd en algeheel WALGELIJK voedsel. Het is NIETS in vergelijking met de traditionele Griekse keuken die ik en mijn familie leerde om zo veel van te houden, tijdens onze ervaring van reizen in Griekenland. Om eerlijk te zijn, het eten dat dit zogenaamde "hotel" serveert is een SCHANDE voor de briljante Griekse keuken die we allemaal kennen en waar we van houden. Ik veronderstel dat het hebben van verse en gezonde voeding is niet een absolute minimum standaard voor een zogenaamd 4-sterren "Hotel"? Ik neem aan dat voedselinspectie ook niet bestaat in Vasilikos. Zelfs als het eten fatsoenlijk was, moesten ze het restaurantgedeelte afbreken en het groter en beter herbouwen, meer voldoende voor een zogenaamd 4-sterren "hotel".
Je zou betere kwaliteit van het eten krijgen in de nabijgelegen restaurants zoals "Giovanni" en "de tuin".
De Bar is er nauwelijks, toegankelijk voor IEDEREEN, zonder toestemming, vooral in de nacht waar letterlijk iedereen kan instappen en bedienen hoe ze willen, en de kers op de taart is de mieren in mijn drankje! Mieren die uit de post komen - mengmachine, rechtstreeks in uw siroop verwerkt drankje.
Om eerlijk te zijn, de echte gastster van dit circus - zoals service was de verschrikkelijke geur die uit de lobby, naast het restaurant kwam. Het is alsof er dode resten van mensen in de ondergrondse ruimte zijn die elke dag langzaam rotten. Echt ondraaglijke en smerige geur!
Het meest absurde is het feit dat ze je hun strandlakens niet eens toevertrouwen, tot het punt dat je ze een schadeborg van 10 euro per handdoek moet geven, en in plaats van een geldig ontvangstbewijs, overhandigt de onbeleefde receptioniste je een papiertje dat zo klein is dat je het kwijt kunt raken. Uit mijn ervaring is dit het ENIGE hotel dat dit belachelijke beleid toepast, alsof de gasten een soort dieven zijn.
Ik wou dat ik hier kon stoppen en het niet had gedaan, maar ik denk dat ik het BELACHELIJKE feit moet vermelden dat je niet gratis kunt dineren in Palm Beach Park in Aspro Krino Dunes, omdat om de een of andere reden de All Inclusive deal verdwijnt? Als ik het goed begrijp, delen Arion Green Riviera en Aspro Krino Dunes dezelfde receptie en staan ze onder hetzelfde MANAGEMENT (wat, God weet of ze daadwerkelijk gekwalificeerd zijn om managers te zijn). Dan... WAAROM is het een dealbreker om in hun andere faciliteit te dineren? Ik probeerde om uitleg te vragen, maar helaas leek het restaurantpersoneel te onder - gekwalificeerd om te reageren op mijn eenvoudige verzoek. Let wel dat we vroegen rond andere gasten die dezelfde behandeling hadden, ze vertelde me dat ze kunnen eten in Arion Resort en Green Riviera, maar niet in Aspro Krino. Bizar, maar niet het meest bizarre aan die gruwel van een plek.
Ik wou dat ik deze faciliteit 0 sterren kon geven, maar ik geef deze 1 ster aan enkele van de hard - werkende en vriendelijke personeel van het hotel. Ze missen misschien wat basiskennis van de Engelse taal, maar ik ben er vrij zeker van dat het helemaal niet hun schuld is. Als het managementteam ongekwalificeerd is, is het volkomen logisch dat het personeel niet voldoet aan de 4-sterrenhotelnormen. Maar ik weet zeker dat ze hun best doen om deze gruwel van een hotel er enigszins fatsoenlijk uit te laten zien, dus petje af voor hen voor het proberen en vertegenwoordigen van de ware geest van Griekse gastvrijheid.
Nog een laatste ding. Voordat ik mijn beoordeling schreef, zag ik andere beoordelingen die dezelfde problemen als de mijne behandelden, en zoals helaas verwacht, probeerde de ONEERLIJKE en ONEERLIJKE "Eigenaar" de klachten van de gasten ruw te ontkrachten, die erg op de mijne leken, en in feite waar waren. In plaats van zich te verontschuldigen en in plaats van te proberen COMPASSIE te tonen door zijn reacties, koos de Eigenaar ervoor om zo onbeleefd mogelijk te zijn. Als je me niet gelooft, scroll dan verder hieronder, om de meest belachelijke en onprofessionele reacties aller tijden te zien. Ik wil geen verontschuldigingen of gebroken beloften van deze "man" alsof ik weet dat het leeg zal zijn net als zijn management keuzes, maar om eerlijk te zijn, zou ik blij zijn om te hopen op het pensioen van de eigenaars, alsof ze niet in staat lijken om een bedrijf te runnen.
Bezoek deze faciliteit NIET, noch enige andere faciliteiten onder de naam "Arion", tenzij je geld te verspillen hebt en een maag te vernietigen.
Na het opzetten van de "accommodatie", gaan we rechtstreeks naar ROCK BOTTOM, dat is het "eten".
Lieve God... Echt, als je gezond wilt blijven en niet echt mogelijk een bloedstolsel krijgt in je vroege 30 s, dan zou het meer dan verstandig zijn om daar koste wat kost te vermijden. Koud, drassig, niet gearomatiseerd en algeheel WALGELIJK voedsel. Het is NIETS in vergelijking met de traditionele Griekse keuken die ik en mijn familie leerde om zo veel van te houden, tijdens onze ervaring van reizen in Griekenland. Om eerlijk te zijn, het eten dat dit zogenaamde "hotel" serveert is een SCHANDE voor de briljante Griekse keuken die we allemaal kennen en waar we van houden. Ik veronderstel dat het hebben van verse en gezonde voeding is niet een absolute minimum standaard voor een zogenaamd 4-sterren "Hotel"? Ik neem aan dat voedselinspectie ook niet bestaat in Vasilikos. Zelfs als het eten fatsoenlijk was, moesten ze het restaurantgedeelte afbreken en het groter en beter herbouwen, meer voldoende voor een zogenaamd 4-sterren "hotel".
Je zou betere kwaliteit van het eten krijgen in de nabijgelegen restaurants zoals "Giovanni" en "de tuin".
De Bar is er nauwelijks, toegankelijk voor IEDEREEN, zonder toestemming, vooral in de nacht waar letterlijk iedereen kan instappen en bedienen hoe ze willen, en de kers op de taart is de mieren in mijn drankje! Mieren die uit de post komen - mengmachine, rechtstreeks in uw siroop verwerkt drankje.
Om eerlijk te zijn, de echte gastster van dit circus - zoals service was de verschrikkelijke geur die uit de lobby, naast het restaurant kwam. Het is alsof er dode resten van mensen in de ondergrondse ruimte zijn die elke dag langzaam rotten. Echt ondraaglijke en smerige geur!
Het meest absurde is het feit dat ze je hun strandlakens niet eens toevertrouwen, tot het punt dat je ze een schadeborg van 10 euro per handdoek moet geven, en in plaats van een geldig ontvangstbewijs, overhandigt de onbeleefde receptioniste je een papiertje dat zo klein is dat je het kwijt kunt raken. Uit mijn ervaring is dit het ENIGE hotel dat dit belachelijke beleid toepast, alsof de gasten een soort dieven zijn.
Ik wou dat ik hier kon stoppen en het niet had gedaan, maar ik denk dat ik het BELACHELIJKE feit moet vermelden dat je niet gratis kunt dineren in Palm Beach Park in Aspro Krino Dunes, omdat om de een of andere reden de All Inclusive deal verdwijnt? Als ik het goed begrijp, delen Arion Green Riviera en Aspro Krino Dunes dezelfde receptie en staan ze onder hetzelfde MANAGEMENT (wat, God weet of ze daadwerkelijk gekwalificeerd zijn om managers te zijn). Dan... WAAROM is het een dealbreker om in hun andere faciliteit te dineren? Ik probeerde om uitleg te vragen, maar helaas leek het restaurantpersoneel te onder - gekwalificeerd om te reageren op mijn eenvoudige verzoek. Let wel dat we vroegen rond andere gasten die dezelfde behandeling hadden, ze vertelde me dat ze kunnen eten in Arion Resort en Green Riviera, maar niet in Aspro Krino. Bizar, maar niet het meest bizarre aan die gruwel van een plek.
Ik wou dat ik deze faciliteit 0 sterren kon geven, maar ik geef deze 1 ster aan enkele van de hard - werkende en vriendelijke personeel van het hotel. Ze missen misschien wat basiskennis van de Engelse taal, maar ik ben er vrij zeker van dat het helemaal niet hun schuld is. Als het managementteam ongekwalificeerd is, is het volkomen logisch dat het personeel niet voldoet aan de 4-sterrenhotelnormen. Maar ik weet zeker dat ze hun best doen om deze gruwel van een hotel er enigszins fatsoenlijk uit te laten zien, dus petje af voor hen voor het proberen en vertegenwoordigen van de ware geest van Griekse gastvrijheid.
Nog een laatste ding. Voordat ik mijn beoordeling schreef, zag ik andere beoordelingen die dezelfde problemen als de mijne behandelden, en zoals helaas verwacht, probeerde de ONEERLIJKE en ONEERLIJKE "Eigenaar" de klachten van de gasten ruw te ontkrachten, die erg op de mijne leken, en in feite waar waren. In plaats van zich te verontschuldigen en in plaats van te proberen COMPASSIE te tonen door zijn reacties, koos de Eigenaar ervoor om zo onbeleefd mogelijk te zijn. Als je me niet gelooft, scroll dan verder hieronder, om de meest belachelijke en onprofessionele reacties aller tijden te zien. Ik wil geen verontschuldigingen of gebroken beloften van deze "man" alsof ik weet dat het leeg zal zijn net als zijn management keuzes, maar om eerlijk te zijn, zou ik blij zijn om te hopen op het pensioen van de eigenaars, alsof ze niet in staat lijken om een bedrijf te runnen.
Bezoek deze faciliteit NIET, noch enige andere faciliteiten onder de naam "Arion", tenzij je geld te verspillen hebt en een maag te vernietigen.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: juli 2024Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
We verbleven onlangs in het Arion Green Riviera Resort hotel in Zakynthos en, helaas, onze ervaring was een mix van ups en downs. De hotelkamer was oké, (wees je bewust van bevlekte handdoeken en gescheurd beddengoed), maar er was een aanhoudende onaangename geur rond het pand, vooral in de avonduren. Het was merkbaar rond het zwembad, het restaurant, en zelfs in onze kamer. De badkamer en toilet zijn ontworpen in een open - plan stijl, waardoor het moeilijk was om de geur 's nachts te ontsnappen. Uiteindelijk blokkeerden we de gootsteen met nat toiletpapier en gebruikten parfum om de nacht door te komen en verwijderden het 's ochtends.
Een ander probleem was dat het water in de douche en wastafel zout was. Dit was nogal onhandig, en we moesten flessen water kopen om ons gezicht te wassen zonder het zoute leidingwater te gebruiken en onze tanden te poetsen.
Het hotel beweert all-inclusive te zijn, maar het voldoet niet helemaal aan die standaard. Het eten wordt niet vers bereid op - site, maar eerder gebracht en opnieuw verwarmd. De verscheidenheid ontbrak, met hetzelfde type vlees geserveerd voor zowel lunch als diner meerdere keren tijdens ons verblijf. De bar sluit vroeg om 10 uur : 30 PM, en het is vrij basic. In de ochtenden is er geen koffiezetapparaat of broodrooster in het restaurant. Je moet naar de bar blijven gaan voor koffie en drankjes tijdens je maaltijd, wat een beetje lastig is. Het personeel in het restaurant leek meestal ongeïnteresseerd, vaak gewoon rond te staan zonder zelfs het bestek op de tafels te zetten.
Er is nog een bar en restaurant bij het strand, wat beter is, maar het is alleen toegankelijk voor gasten die verblijven in kamers met privézwembaden. Ook daar zijn de opties beperkt tot frisdrank, wijn en bier. Als je koffie of een gemengd drankje wilt terwijl je op het strand bent, moet je terug naar de hoofdbar lopen, wat behoorlijk frustrerend is.
Taal was een ander probleem, omdat de meerderheid van het personeel alleen basaal Engels sprak, waardoor communicatie moeilijk was. Vooral de schoonmaakster had hier moeite mee en we hadden vaak problemen met het krijgen van het juiste aantal handdoeken. Na onze eerste nacht vroegen we om van kamer te wisselen vanwege de geur, maar het receptiepersoneel was niet erg behulpzaam en ontkende onze klachten over de geur van riolering. We kregen te horen dat we op verschillende mensen moesten wachten, en ondanks het aanbod om te betalen voor een upgrade, kregen we uiteindelijk een kamer te zien die niet geschikt was voor onze behoeften. Het antwoord van de receptioniste toen we onze ontevredenheid uitten was ontmoedigend en onprofessioneel. Ze vertelde ons net waarom we dit hotel hebben geboekt?
Positief was het nieuwe strandpark van het hotel met zijn strandbar en restaurant. De gratis ligbedden en waterpark waren een mooi gebaar en hielp ons verblijf aangenamer te maken. Het huren van een auto en het verkennen van het prachtige eiland Zakynthos liet ons ook toe om een aantal prachtige herinneringen te creëren, die gelukkig overschaduwd de negatieve aspecten van ons verblijf.
Over het algemeen heeft het hotel potentie, maar er zijn verschillende gebieden die aanzienlijke verbetering nodig hebben, vooral met betrekking tot de geur kwestie, het zoute water, voedsel verscheidenheid, en klantenservice. Ik hoop dat het management nota neemt en de nodige veranderingen aanbrengt, want ik kan zien dat veel andere gasten soortgelijke ervaringen hebben gehad.
Een ander probleem was dat het water in de douche en wastafel zout was. Dit was nogal onhandig, en we moesten flessen water kopen om ons gezicht te wassen zonder het zoute leidingwater te gebruiken en onze tanden te poetsen.
Het hotel beweert all-inclusive te zijn, maar het voldoet niet helemaal aan die standaard. Het eten wordt niet vers bereid op - site, maar eerder gebracht en opnieuw verwarmd. De verscheidenheid ontbrak, met hetzelfde type vlees geserveerd voor zowel lunch als diner meerdere keren tijdens ons verblijf. De bar sluit vroeg om 10 uur : 30 PM, en het is vrij basic. In de ochtenden is er geen koffiezetapparaat of broodrooster in het restaurant. Je moet naar de bar blijven gaan voor koffie en drankjes tijdens je maaltijd, wat een beetje lastig is. Het personeel in het restaurant leek meestal ongeïnteresseerd, vaak gewoon rond te staan zonder zelfs het bestek op de tafels te zetten.
Er is nog een bar en restaurant bij het strand, wat beter is, maar het is alleen toegankelijk voor gasten die verblijven in kamers met privézwembaden. Ook daar zijn de opties beperkt tot frisdrank, wijn en bier. Als je koffie of een gemengd drankje wilt terwijl je op het strand bent, moet je terug naar de hoofdbar lopen, wat behoorlijk frustrerend is.
Taal was een ander probleem, omdat de meerderheid van het personeel alleen basaal Engels sprak, waardoor communicatie moeilijk was. Vooral de schoonmaakster had hier moeite mee en we hadden vaak problemen met het krijgen van het juiste aantal handdoeken. Na onze eerste nacht vroegen we om van kamer te wisselen vanwege de geur, maar het receptiepersoneel was niet erg behulpzaam en ontkende onze klachten over de geur van riolering. We kregen te horen dat we op verschillende mensen moesten wachten, en ondanks het aanbod om te betalen voor een upgrade, kregen we uiteindelijk een kamer te zien die niet geschikt was voor onze behoeften. Het antwoord van de receptioniste toen we onze ontevredenheid uitten was ontmoedigend en onprofessioneel. Ze vertelde ons net waarom we dit hotel hebben geboekt?
Positief was het nieuwe strandpark van het hotel met zijn strandbar en restaurant. De gratis ligbedden en waterpark waren een mooi gebaar en hielp ons verblijf aangenamer te maken. Het huren van een auto en het verkennen van het prachtige eiland Zakynthos liet ons ook toe om een aantal prachtige herinneringen te creëren, die gelukkig overschaduwd de negatieve aspecten van ons verblijf.
Over het algemeen heeft het hotel potentie, maar er zijn verschillende gebieden die aanzienlijke verbetering nodig hebben, vooral met betrekking tot de geur kwestie, het zoute water, voedsel verscheidenheid, en klantenservice. Ik hoop dat het management nota neemt en de nodige veranderingen aanbrengt, want ik kan zien dat veel andere gasten soortgelijke ervaringen hebben gehad.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: augustus 2024Reistype: Bezocht met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
We zijn hier al twee keer geweest, en elke keer waren we helemaal tevreden. Personeel is erg aardig en behulpzaam, altijd glimlachend en geeft vrolijke energie. Accommodatie is perfect, we zijn gezin van vier en we kunnen niets slechts zeggen. Het is echt goed voor kinderen zijn er veel bezienswaardigheden. We hielden van het eten hier, veel Griekse specialiteiten, salades, fruit en ook snoep. Een van de beste dingen voor ons was een bar naast het strand, gedurende de dag gingen we er voor gratis drankjes en 's avonds was er echt een goede sfeer (lichten, mooi uitzicht op het strand en de zee, muziek. . . ) Wat ons verraste was dat u een gratis ligstoel op het strand heeft!!! het strand is een van de belangrijkste dingen, u kunt hier een massage krijgen, er is een fitnessruimte met uitzicht op de zee en u kunt veel watersporten proberen (voor kleine kinderen en volwassenen) iedereen kan het beste voor hen vinden.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: juli 2024Reistype: Bezocht met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: rent a car ( which u can do in the hotel) and trevel the whole island !!!
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Net terug van onze vakantie in Arion Green Riviera, zeer mooi hotel met schone en mooie kamers, we hadden de kamer met gedeeld zwembad die perfect was, hotel is zeer goed gelegen op slechts een steenworp afstand van het strand (Palm strand) . Het strand was perfect! Schone handdoeken elke dag (voor borg op de receptie), zeer comfortabele ligbedden, de dame op het strand Elsa was erg aardig voor ons, zeer behulpzaam en maakte onze reis nog leuker! Ander personeel was ook erg aardig en aardig voor ons. We waren een beetje teleurgesteld in het eten, niets verschrikkelijks, we konden kiezen uit verschillende soorten voedsel elke dag, maar ik zie hier ruimte voor verbetering. Ik zou graag teruggaan volgend jaar, om te zien hoe het hotel doet want het heeft veel potentieel, naar mijn eerlijke mening.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: juli 2024Reistype: Bezocht met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: not in the center of Zakynthos, quiet and peacful place with very clean sea and beach. Need to...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
There are two supermarkets approx 15 walk away . It not really a hotel that other people would visit because of its location but I would say anyone could buy a branded drink as they certainly tried to sell you them for €6
Welcome to Arion Holiday Destination
Thanks for your interest.
Beach distance 25 metres
Restaurants 5 in a distance 1 kilometer around
Sandy golden Beach with some stones at the sea entrance
Daily public bus 3-4 times
Yours any time
Visit newsletter magazarion for monthly news.
Best regards
Yes , whilst we were there older children were in the pool
Petit déjeuner,déjeuner,dîner et les snacks ainsi les boissons jusqu’à 22.30
Taxe de séjour à régler sur place en plus
PRIJSKLASSE
€ 107 - € 119 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
GriekenlandIonische EilandenZakynthosVasilikos
AANTAL KAMERS
50
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermeldingARION GREEN RIVIERA (Vasilikos, Griekenland) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor
Veelgestelde vragen over Arion Green Riviera
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Arion Green Riviera?
Attracties in de buurt zijn Banana Beach (0,6 mijl), Vrahos Beach (1,1 mijl) en Statue Of Posiedon (1,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Arion Green Riviera?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, inclusief ontbijt en zwembad.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Arion Green Riviera?
Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Arion Green Riviera?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Arion Green Riviera?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Vrahos Beach Bar, Coffee House Vasilikos en Banana Baya Beach Bar Restaurant.
Zijn er sportvoorzieningen bij Arion Green Riviera?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Zijn er historische locaties in de buurt van Arion Green Riviera?
Veel reizigers bezoeken Vourderis Arch (5,8 mijl).
Is dat nog niet genoeg?