Club Yali Hotels & Resort
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
Op zoek naar een accommodatie in Gumuldur? Dan kun je terecht bij Cactus Club Yali Hotels & Resort, een gezinsvriendelijk resort all-inclusive waarmee Gumuldur aan je voeten ligt.
Club Marmara Yali Hotel is een gezinsvriendelijk resort all-inclusive met een flatscreen-tv, een koelkast en een minibar in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van gratis internet.
Het resort all-inclusive biedt een 24 uursreceptie, een conciërge en een gemakswinkel aan. Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van een zwembad en ontbijt waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar Gumuldur gaan. Er is gratis parkeren beschikbaar voor gasten die met een voertuig aankomen.
Ga tijdens je bezoek naar een Gumuldur een populair visrestaurant, zoals Doruk Hotel, in de buurt van Club Marmara Yali Hotel.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Misschien is Gumuldur Tabiat Parkı, een populair park bij toeristen, iets voor jou.
Cactus Club Yali Hotels & Resort is de ideale plek om te verblijven en de perfecte uitvalsbasis om Gumuldur te ontdekken.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.
- 1.687
- 790
- 322
- 134
- 119
- Filteren
- Nederlands
Goed eten heel uitgebreid hotel kamer zijn goed elke dag netjes schoon gemaakt en genoeg handdoeken de douche is handig met een bad alles is schoon en netjes. Erkan is the best
De band en vriendelijkheid die we met een aantal personeel leden hebben maakt dat als de prijs betaalbaar is we er zeker nog een keer heen gaan.
Het plekje waar het resort is is werkelijk top, een super uitzicht en het is ook groot dus altijd wel een rustig plekje te vinden. Het meeste personeel is erg aardig als ze los komen en je ze gewoon begroet zoals je zelf ook begroet wil worden. Helaas merk je dat dit niet gebruikelijk is. Wel met handen en voeten verstaanbaar maken, de meesten spreken geen Engels of Duits. Veel lof voor o.a. Erdal die onze vakantie onvergetelijk heeft gemaakt.
Het aqua park ligt een stukje verderop en kan je gratis gebruiken behalve op zondag dan moe je betalen.
Men is echter ingedut, geen oog voor problemen die er zijn. Het is letterlijk kapot bezuinigd, en het management inclusief Guast Relations (plus de leider) moeten ze vervangen door mensen die wel interesse hebben in wat ze behoren te doen.
Erg jammer aangezien er met wat aandacht een mooi spul van te maken is, maar dan moeten ze wel willen. Zeker omdat veel van het personeel er voor gaat, je moet echter wel even weten wie je moet aanspreken.
Maar goed, beginnen bij de aankomst.
We kwamen in de nacht aan en konden toch een kleinigheidje eten. Positief maar de yoghurt staat dan ongekoeld, best link met een melkproduct. Wat later uit bed gekomen de eerste dag dus laatontbijt (10.00). Advies sta eerder op want er is praktisch niets te eten, niet eens melk. Wat er ligt is koud (zelfs de gebakken ei).
Bedden zijn hard, na 4 keer vragen hebben ze er eindelijk iets opgelegd. De kamers zijn groot en netjes opgeknapt.
Internet sporadisch de eerste dagen, lastig is als je het thuisfront wil laten weten dat je goed bent aangekomen (met je GSM bellen buiten de EU laat je wel uit je hoofd). Reactie Guast Relations: er is al 7 dagen een storing. Na een dag of 4 werkte het een beetje maar was super traag (bellen met whatsapp kan je vergeten).
Eten in het main restaurant is warm en smaakt lekker, andere restaurant’s is vaak koud. Probleem is dat men te veel vooruit werkt, 4 bakken friet hangen al gebakken klaar (kansloos). Eten is eentonig, qua vlees is er 1 soort en 1 soort vis. In het strand restaurant s’middag hebben we de hele week alleen gegrilde gehakt gezien (was wel lekker overigens). Bediening in het restaurant, als je veel geluk hebt aangezien er veel te weinig personeel is. Personeel dat er is is heel jong.
Servies vaak vies, gek dat ik de vieze borden zie en hun eigen personeel er gewoon langs loopt. Zelfs drinken kregen we in een smerig glas. Enorme rij voor het avond buffet, als je eindelijk eten hebt is er geen ruimte om te zitten. Te veel mensen en beperkt capaciteit voor het eten.
De gangen en kamers buiten het hoofdgebouw zijn zeer gehorig aangezien alles van steen is. In de nacht wordt je getrakteerd op honden gejank en geblaf. Poetsvrouw al vrij vroeg aan het werk (lees karren door de gang), je bent dus vroeg wakker. Een groot deel van de kamers ligt langs de hoofdweg van het resort die door voor leveranties gebruikt wordt door vrachtauto’s lees 6 uur in de ochtend.
Lekkage in de WC dat vanaf dak langs de lampen door het plafond kwam. Best gevaarlijk want alles hierdoor onder stroom komen te staan (plafond is namelijk van metaal). Alles was door het roestwater smerig inclusief de spiegel, die overigens in de hele vakantie niet meer is schoongemaakt. De WC bril zat los en de plint in de kamer los, teen bezeerd. Deze gebreken zijn niet van de laatste week maar zitten er al veel langer.
Minibar is nooit aangevuld, water is 1 keer aangevuld.
Toiletten buiten stinken en zijn smerig, zelfs op de vloer een laag water (hoop dat het water is). Vaker schoon maken en toiletartikelen aanvullen is niet overbodig. Al meerdere keren het invalidentoilet gebruikt wegens het ontbreken van toiletpapier.
Het volleybalnet heeft zijn beste tijd gehad en lijkt meer op slap hangend tennisnet. De lijnen om het veld zijn niet gelijk en de volleybal heeft ook zijn beste tijd gehad. Na 2 dagen met het animatie team maar een noodoplossing gemaakt.
Water om het volleybal veld te sproeien komt uit de brandslang, deze staat echter op bepaalde tijden aan. Wil je eerder of langer spelen heb je geen optie om het hete zand af te koelen. Als er brand uitbreekt is het ook wel handig als een brandslang werkt.
Tijdens het spelen is er niets te drinken na 18.00, koelkasten zitten op slot. Er is niet eens water! Reactie Guast Relations “dan loop je naar het main restaurant”, Natuurlijk dat is 10 minuten heen en weer met zand voeten en het gaat pas om 18.30 open.
Qua roken gaat er heel veel fout. We hadden van te voren het hotel gebeld en gevraagd hoe het geregeld was. In het restaurant verboden en in het aua park ook vertelde ze ons. De asbaken staan voor de main in en uitgangen met deuren open. Heel de lobby stinkt
Het eigen personeel rookt achter het main restaurant en de deuren staan open, dus alle stank komt binnen en het hele restaurant stinkt. Personeel rookt zelfs terwijl men hamburgers staat te bereiden (ja echt!). Aangegeven aan de Guast Relations manager die vroeg of er een foto was verder interesseerde het hem niets terwijl 3 personen het gezien hebben. In het buiten restaurant roken ze ook op plekken waar gasten het niet mogen.
In het aqua park wordt ook gerookt, erg fijn voor de kinderen! Zelfs het management heb ik betrapt op roken daar.
De staat van het park is op zich best goed, er zijn wel wat aandachtspunten zoals lampen die stuk zijn en half hangen op de pier/ Stickers in het restaurant die kaal zijn van het schoonmaken, een keer moet je zeggen haal ze er af. Gras is dor (waren er in mei).
Met een frisse blik kan het een mooi spul worden!
Overigens zeer disrespect animatie leader!
De kamers waren wel ok maar alles is verouderd. Liften zijn continu kapot. Lekker handig als je op de vierde verdieping zit. En meerdere keren op en neer moet. Mij kinderen zijn twee keer in de lift vast gezeten.
Zoek naar een ander hotel !
"Boek geen kamer met zeezicht want je kan je kont niet keren op het balkon"Volledige beoordeling lezen
"Het deel onder de naam Charme is heel rustig met een eigen zwembad. Is wel aan de overkant van de straat toz van het groot hotel."Volledige beoordeling lezen
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding