Cap Rocat
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Cap Rocat

Beautiful hotel gate
Reiziger (586)
Beautiful sunsets
Kamer en suite (128)
Zwembad en strand (70)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven

Over

4,5
Nr. 1 van de 1 hotels in Cala Blava
4,8 van 5 bollen
Locatie
4,7 van 5 bollen
Hygiëne
4,5 van 5 bollen
Service
4,1 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit

Cap Rocat is een fantastische keuze voor reizigers in Cala Blava. Het biedt een luxe omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.

Gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi en de kamers bij Cap Rocat Hotel bevatten een flatscreen-tv, een minibar en airconditioning.

Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals roomservice, dakterras en conciërge. Gasten van Cap Rocat kunnen daarnaast gebruikmaken van een zwembad en een restaurant op locatie. Er is voor reizigers die aankomen met een auto gratis parkeren beschikbaar.

Ga in Cala Blava naar Spaanse restaurants in de buurt, zoals The Sea Club, The Fortress Restaurant of Restaurante Cala Blava.

Veel plezier in Cala Blava!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Strand
Tennisbaan
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Parkeerplaats
Wifi
Zwembad-/strandlakens
Overloopzwembad
Zwembad met uitzicht
Buitenzwembad
Privézwembad
Restaurant
Ontbijt in de kamer
Vervoer van/naar luchthaven
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Voetmassage
Massage
Beautysalon
Alleen volwassenen
Dakterras
Conciërge
Lig-/strandstoelen
Dakterras
Parasols
Butlerservice
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Voorzieningen van de kamer
Badjassen
Airconditioning
Privéstrand
Schoonmaakservice
Privébalkon
Minibar
Koelkast
Flatscreen-tv
Roomservice
Veilig
Telefoon
Wekservice/wekker
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
5,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Charmant
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans, Catalaans en nog 1
515beoordelingen16vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 404
  • 59
  • 18
  • 16
  • 18
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
WilmaAhelmond heeft een beoordeling geschreven aug 2018
Helmond18 bijdragen14 nuttige stemmen
2,0 van 5 bollen
We hadden suitte gereserveerd voor 4 nachten, de badkamer rook aan rechterkant muf naar lichte rioollucht, op kamer zat in de stopkontakt ook een parfumflesje. Snachts met liggen werd ik misselijk en dat werd steeds erger, lag met handdoek over gezicht te slapen. Vlg dag smorgens bij ontbijt geen honger zo misselijk. Airco uitgezet en ramen open om t vol te houden. Met man gewisseld van slaapplaats en lag hij dichterbij badkamer, vanaf die tijd werd hij misselijk en heeft 2 dagen bijna niet gegeten. Melding gedaan 1e dag en werd er gezegd dat alles ok was, lag aan weerwisseling hadden ze vaker in sommige kamers werd gezegd.( het had geregend dag v aankomst, daarna niet meer) ze hadden apparaat erin gezet daardoor rook t meer naar azijn op badkamer. 2e nacht weer niet goed, weer bijna niet geslapen en weer aangegeven. We stonden op punt om te gaan rijden hadden tijdafspraak, gaf ze aan of we andere kamer wilden, of het apparaat erin laten staan. Ik zei we moeten nu gaan hebben geen tijd om spullen te pakken, maar als apparaat erin staat proberen we dat. We kwamen savonds terug en apparaat was er niet en t stonk weer. 3e nacht dus weer slecht geslapen en werden ook wakker doordat we de raam open hadden staan van de transportbuggie snachts die met volle gas voorbij kwam om half 3 snachts (kan dat niet rustiger snachts!) smorgens weer geen ontbijt, we waren allebei weer misselijk en wilde alleen maar frisse lucht. Ik was boos, ook omdat apparaat eruit was gehaald zoals wel beloofd was en t weer stonk. We hadden handdoeken voor de dichte deur vd badkamer gelegd en ramen open, meer konden we niet. Toen werd aangeboden voor de laatste nacht om over te huizen later smiddags naar een suitte die wel een stuk kleiner was, maar met prachtig uitzicht en plungepool en die heerlijk rook en hebben we gedaan voor 1 nacht alles ingepakt en uitgepakt en hebben gelukkig 1 nacht van de 4 heerlijk kunnen slapen zonder rioollucht. We mochten wel die dag wel iets langer in verblijf omdat we pas 4 uur smiddags vertrokken, alleen bij afrekenen moet je dus ook opletten, want ze hadden 5 nachten gerekend in plaats van 4 nachten, tja moet kunnen met een kamer van bijna 1100 euro per nacht!!! Ik heb tot 2x aangegeven dat van vrijdag aankomst en dinsdag vertrek 4 nachten is en géén 5 nachten en daarna pas werd rekening gewijzigd! Toch raar foutje t viel op dat rekening 1100 duurder was! Ook een tip voor dit hotel, als je zoveel betaalt voor een kamer dat als t geregend heeft de hoezen van de ligbedjes af te halen, zodat de matrassen kunnen drogen en niet zomaar laten liggen, dan kun je in geen 3 dagen op je ligbed liggen, we wilden de volgende dag einde van de middag even lekker in zonnetje liggen, waren de bedden nog echt nat! Dat is niet nodig. Jammer de spa massage was heerlijk, en de vriendelijkheid is top. Maar voor mij nooit meer. Ik heb een grote nare ervaring aan het slapen daar in die stinklucht, nog nooit zo misselijk geweest op een vakantie, geen goede herinnering aan Cap Rocat, zo jammer ........
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Cap R, Manager bij Cap Rocat
Gereageerd op 1 sep 2018
Dear WilmaAhelmond, We apologize for the inconveniences you experienced and we can only repeat the same response we gave you when we responded to your last review. When you informed us of the disagreeable smell in the suite the Manager on duty went to check and did not perceive an odor. We understand that it could be something intermittent and some people are more sensitive to this type of odor. We sent our Maintenance Team to check this issue and they poured products down the drains. When you informed us that the problem persisted we sent Maintenance again and they installed a device which eliminates odors. We really hope you do not feel that we that we were not trying to resolve the problem. We also offered you the option to change your room, which you declined. Kindly note that we have scented candles in all the suites, in the spa and in the Guest Relations office. This is the signature fragrance of Cap Rocat and we do not use it to mask odors. We hope that you slept better when you were upgraded to a Suite Del Mar category room on your last night and that you enjoyed this suite and private terrace until 5 pm the following day. Once again, please accept my sincerest apologies for this situation. We hope that you will visit Cap Rocat again in the near future and we promise you a perfect stay. Kind regards, Antonia Rullán House Manager Cap Rocat
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
pertisau heeft een beoordeling geschreven aug 2018
Helmond32 bijdragen16 nuttige stemmen
2,0 van 5 bollen
Voor het vieren van ons 30 jarig huwelijk dit schitterende plekje uitgezocht in Mallorca. Wel erg prijzig maar dat is een 30 jarig huwelijk wel waard. Een geweldige locatie, echt het ziet er fantastisch uit, de ontvangst ook geweldig, vriendelijk en alles is mogelijk , je hoeft het alleen maar te vragen. Je wordt rondgereden / opgehaald in Buggy's en naar de kamers gebracht, allemaal geweldig tot................,
we roken een raar luchtje op de badkamer, het leek wel rioollucht. Slapen werd een probleem door deze lucht. Voor nood maar de badkamerdeur dicht gedaan en handdoeken onder tegen de spleten aangelegd zodat deze geur niet naar de slaapkamer kwam, maar toch je bleef het ruiken.
's morgens gemeld bij receptie en deze zouden het door geven aan de house cleaning, kregen het bericht dat het was opgelost !! Dus niet (uit ervaring op andere adressen weten we inmiddels dat we paar dagen aan het lijntje worden gehouden , want dan zijn de gasten toch weer foetsie !!) De geur was er nog steeds, 2 nachten niet kunnen slapen van de stank. ( en dat voor die dikke prijs ) Dag erop kregen we een reinigingsmachine in de kamer , ook die zou het weer oplossen, nu hing er ineens een azijnlucht in de badkamer, maar ook dat was weer tijdelijk.
Nu werd ons een andere kamer aangeboden , nu was het probleem dus wel opgelost met een andere kamer, inmiddels zullen de volgende (nieuwe) gasten wel aan het klagen zijn!!
5 dagen (4 nachten) cap rocat , de eerste drie dagen een "hel" .
Bij betaling wilden ze ook nog 5 nachten in rekening brengen , terwijl we er maar echt 4 nachten geweest waren. Na 3 pogingen dit uit te leggen snapte men het dat het echt maar 4 nachten waren.
Cap Rocat een geweldig MOOIE locatie, maar wij komen er NOOIT MEER !!!
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2018
5,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Cap R, Manager bij Cap Rocat
Gereageerd op 23 aug 2018
Dear pertisau, We apologize for the inconveniences you experienced. When you informed us of the disagreeable smell in the suite the Manager on duty went to check and did not perceive an odor. We understand that it could be something intermittent and some people are more sensitive to this type of odor. We sent our Maintenance Team to check this issue and they poured products down the drains. When you informed us that the problem persisted we sent Maintenance again and they installed a device which eliminates odors. We really hope you do not feel that we that we were not trying to resolve the problem. We also offered you the option to change your room, which you declined. Kindly note that we have scented candles in all the suites, in the spa and in the Guest Relations office. This is the signature fragrance of Cap Rocat and we do not use it to mask odors. We hope that you slept better when you were upgraded to a Suite Del Mar category room on your last night and that you enjoyed this suite and private terrace until 5 pm the following day. Once again, please accept my sincerest apologies for this situation. We hope that you will visit Cap Rocat again in the near future and we promise you a perfect stay. Kind regards, Antonia Rullán House Manager Cap Rocat
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
didier D heeft een beoordeling geschreven okt 2017
De Haan, België24 bijdragen8 nuttige stemmen
5,0 van 5 bollen
Onmogelijk iets negatief te vertellen over dit uitstekend hotel , Zeer bekwaam en vriendelijk personeel die je in alle rust laat genieten . Fantastische ligging met zicht op zee , Heerlijk restaurant zowel als lunch als diner , Kamers zijn zeer luxueus afgewerkt met oog voor details .Elektrische fietsen beschikbaar voor alle gasten .Mooi binnen en buiten zwembad , fitness. Ons verblijf was gewoon tekort !!
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2017
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
HugoRotterdam heeft een beoordeling geschreven sep 2017
Brasschaat, België5 bijdragen
5,0 van 5 bollen
Wij verblijven in dit hotel sinds zondag 19 September en vertrekken morgen 20 September. Zelden waren wij in een beter en vooral vriendelijker hotel. Het personeel lacht steeds en groet alle gasten en vervult met liefde alle wensen.
Uitzonderlijk wat een schitterende ligging aan de zee, 2 top-restaurants en hele grote en luxe kamers. Het is een voormalig fort, gelegen in een beschermd natuurpark en schitterend omgebouwd tot 5-sterren hotel. Palma is ongeveer 20 minuten rijden en de luchthaven is 15 minuten van het hotel.
Een klein minpuntje is dat er vochtige plekken zijn, wij weten niet waarom, maar dat ruik je soms.
Voor mensen die van ultieme luxe houden is dit het aangewezen hotel.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2017Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
HugovanDam heeft een beoordeling geschreven sep 2017
Brasschaat, België1 bijdrage
5,0 van 5 bollen
Onvoorstelbare service, heel mooi hotel en
prima restaurants. Is een heel oud fort wat schitterend verbouwd is tot een heel luxe hotel.
De prijs is hoog maar je krijgt er veel voor terug.
Zicht op zee, 15 minuten van het vliegveld en 25 minuten van Palma(de hoofdstad)
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2017Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Chisim M heeft een vraag gesteld okt 2022
Fargo, North Dakota4 bijdragen3 nuttige stemmen
Do u guys do hotel pick-up n for how much us
Zwitserland243 bijdragen960 nuttige stemmen
sorry, I'm late you won't hear a single plane, the hotel is absolut quietly situated. it takes you nearly 10 min by car to the airport, so no worries.
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Cala Blava uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 1.210 - € 4.994 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
cap rocat hotel cala blava
LOCATIE
SpanjeBalearenMallorcaCala Blava
AANTAL KAMERS
30
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

CAP ROCAT (Cala Blava, Spanje) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Cap Rocat
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Cap Rocat?
Attracties in de buurt zijn Berganti Bikes (6,3 mijl), Iglesia La Porciuncula (la Iglesia de Cristal) (5,2 mijl) en King of Escape - Escape Room Mallorca (5,8 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Cap Rocat?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, zwembad en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Cap Rocat?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Cap Rocat?
Gasten kunnen genieten van restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Cap Rocat?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Cap Rocat?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Starfresco, Al Faro Beach en VERBANO.
Zijn er sportvoorzieningen bij Cap Rocat?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Verzorgt Cap Rocat vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Cap Rocat verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Cap Rocat?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Cap Rocat?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Cap Rocat zakelijke services aan?
Ja, gasten hebben toegang tot vergaderkamers en feestzaal tijdens hun verblijf.