We verbleven begin september een weekje in Artiem Audax, inclusief ontbijt. Transfer naar hotel duurt ongeveer 1 uur. Van alle reizigers uit het vliegtuig waren wij waren de enige die naar Artiem Audax gingen. Vanwege adults only is het gehalte bejaarden nogal hoog, veelal afkomstig uit Engeland. De ontvangt in hotel is vriendelijk. We kregen kamer 427 op de 4e etage met uitzicht op zee. Het hotel beschikt over allerlei sportactiviteiten, zoals fitness, spinning en kajakken. We zijn een ochtend van 10:00 tot 13:00 met een groep onder begeleiding gaan kajakken met bezoek aan grotten. Heel leuk om te doen en is er 🚣🏽♀️gelegenheid om te snorkelen en wordt er voor een drankje en chips gezorgd. Het ontbijt is prima en veel keuze.🍤 In de omgeving zijn genoeg restaurants om lekker en goed te eten. We hebben 2 keer in het hotel gegeten, kosten € 25,00 per persoon exclusief drinken 🍽🥂🍛🍜🍲. Het personeel is aardig en gedienstig. Het hotel beschikt bovenop het dak een 2 zwembaden met voldoende ligbedden en lounge bedden. Het is niet toegestaan om ligstoelen te bezetten met handdoek 👍🏼. We hadden graag willen zwemmen, echter was het water erg koud 🥶.Er werd niet veel gebruik gemaakt van het zwembad mogelijk vanwege het koude water, denken wij. Kamer is prima, kluis op de kamer. We waren echter niet tevreden over de schoonmaak. Zo werd het bed niet opgemaakt en lakens alleen rechtgetrokken, vloer in badkamer niet schoon (haren). We hebben ons klachten bij de receptie gemeld, dit heeft echter niet echt geholpen. Achteraf vinden we het wel een dure reis € 1000,- per persoon voor een week🤔. Ik zou het hotel niet zo snel aanraden vanwege de prijs.…
Ook dit jaar in bijna dezelfde week hotel Artiem Audax Adults Only bezocht. We hebben er weer 8 dagen verbleven op basis van half pension. Deze periode weer gekozen ivm de heerlijke temperatuur en niet te vergeten de prachtige paardenfeesten van “fiestas-de-sant-bartomeu-de-ferreries” op 23, 24 en 25 augustus. Als je 3e keer gaat weet je wat je kunt verwachten, maar blijft het ook afwachten. Hadden wederom een premium kamer, netjes en schoon. Uitzicht vanaf ruim balkon op het zwembad, leuk is ook een blijk van waardering dat we er weer waren. Een mooie en lekkere fles champagne met ijs en attente kaart werd op de kamer bezorgd. In de restaurants was het weer goed vertoeven, jammer was wel dat het hotelmanagement de verschillen tussen de 2 restaurants zo goed als heeft opgegeven. Juist de verschillende menukaarten maakten het eten apart. Ook jammer was dat Sangria nu uit een fles kant en klaar komt, daar hebben we wat van gezegd en vervolgens kregen we weer heerlijke zelf gemaakte Sangria. Chapeau voor Alex ! Maar het mag gezegd worden, een ontbijt of diner smaakt er onveranderd prima ! Met de huurauto nog steeds goed bereikbaar vanaf het vliegveld. 35 minuten rijden. Gratis parkeren in de nabijheid van het hotel met soms wel enig zoeken. We hebben weer genoten dus : Volgend jaar weer !…
Laatste week van augustus voor de 2e keer Artiem hotel Audax bezocht, halfpension. We kwamen al om om 09.00 uur in het hotel aan en kregen direct een prachtige kamer. Lekker opfrissen en de dag kon beginnen. Op de kamer kregen we een persoonlijke verrassing omdat we de 2e keer te gast waren. Leuk ! Heerlijke week gehad met super maaltijden in buffetvorm, keuze uit 2 restaurants met een grote keuze en variëteit over de dagen. Geen vraag is te veel, een kleine storing in de kamer werd binnen 10 minuten opgelost. Zwembad was ook weer heerlijk, altijd een bedje of zitje beschikbaar. Ronduit heerlijk en milieubewust hotel, tot volgend jaar !
Laat ik voorop stellen, ons verblijf was hartstikke goed in dit hotel. We zijn bekend met fresh people Artiem Madrid en dat was ook zo'n ontzettend genot dat we dit hotel zonder twijfel hadden geboekt. We waren al vroeg in het hotel; 10 am denk ik, maar toch was er al een kamer beschikbaar. Fijn. Alle luxe van de kamer zoals we die in Madrid kenden was hier ook; rainshower, goed bed en heerlijke zeepjes/lotions. Echter, wij hadden onze kamer recht onder het restaurant waardoor we tot minimaal 11 pm hiervan geluidsoverlast ondervonden. Dit twee nachten aangekeken maar er toen toch iets van gezegd. Zonder problemen een aanzienlijk prettigere kamer gekregen, maar toen viel het ons wel op dat er echt een groot aantal kamers geen goede ligging hebben in dit hotel. Of je zit met je kamer onder het restaurant, of boven de live music, of je hebt een kamer die uitkijkt op.. niks. Ben benieuwd hoe die tarieven dan zijn, want wij vonden het een prijzig hotel. Eten is bijzonder goed en tijdens diner wordt een deel ervan ter plekke bereid. Ook het eten bij de zwembadbar was goed en personeel is in heel het hotel ontzettend vriendelijk. Wij vonden echter het drinken in heel het hotel echt belachelijk duur; 4 euro voor water en 3 euro voor een colaatje. Cocktails voor 9 (!) euro die niet eens bijzonder goed zijn. Lekker borrelen zit er mogelijk dus niet echt bij, tenzij je een dikke portemonnee hebt! Tot slot iets over het zwembad. Er zijn er 2, op 2 verdiepingen. Groot genoeg voor alle gasten en zoals al in een eerdere review gezegd werd; lekker schoon! Wat wij echter vreselijk vonden was het feit dat er dus wél bedjes worden gereserveerd door gasten door middel van het welbekende 'handdoekje leggen'. Vreselijk, en dat in een adult only (90% Brits) hotel! Het was zelfs zo erg dat ik regelmatig gasten heb zien lopen met hun handdoekje onder hun arm, omdat ze nergens meer konden liggen! Of, nog erger, mensen die hun sunbed reserveren en vervolgens een hele dag wegblijven. Helaas geen optreden vanuit het hotel en voor ons een absolute stoorzender om dagelijks om uiterlijk(!) 9 am richting zwembad te moeten gaan om ons eigen handdoekje te leggen. Al met al prima hotel, geld ook echt wel waard, maar zeker voor ons wel wat minpunten. …
Wij werden goed ontvangen om 12u s'nachts aan de receptie , zeer vriendelijke mensen die ons gedurende reis altijd hebben geholpen . Eenmaal aangekomen op onze kamer was de eerste indruk ; wat aan de kleine kant , maar elke dag opnieuw super grondig gepoetst door de poetsdames die ook zeer vriendelijk waren , elke morgen opnieuw met een lach . 2 minpunten aan de kamers - airco deed niet voldoende zijn werk , de slaande deuren s'morgens en s'nachts door de zware deurpomp . Eten was lekker en veel keuze , juist het dessert was iets minder en de hoeveelheid wijn als je per glas bestelde , veel te weinig . Op gebied van bediening ging af van persoon tot persoon , de 2 jongste personen bij het avondeten ( soms bij ontbijt ) sprongen er bij mij hooguit ! Zeer vriendelijke personen , ze zouden opslag moeten krijgen . Zwembad was verzorgd , voldoende plaatsen al zijn de beste weg rond 8u in de morgen . Poolbar was verzorgd en opnieuw vriendelijk personeel , zeker de ene man die regelmatig insprong ! We verbleven er 2weken , maar 1 week was voldoende geweest . Al bij al goed hotel…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding