Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Le Meridien Lav Split

Opslaan
Grljevacka 2A, Podstrana 21312 Kroatië
Hotelwebsite bezoeken
2 personen bekijken dit hotel
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Pakketaanbiedingen
Expedia.com
113 US$
102 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 11 US$
Trip.com
113 US$
103 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 10 US$
Hotels.com
113 US$
102 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 11 US$
Hotwire.com102 US$
eDreams102 US$
Nustay.com113 US$
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (1755)
Kamer en suite (663)
Zwembad en strand (307)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice Winnaar 2019
Certificaat van uitmuntendheid
Voorzieningen van accommodatie
Parkeergarage
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Strand
Fietsverhuur
Oppas
Parkeerplaats
Gratis internet
Wifi
Openbare wifi
Internet
Bubbelbad
Zwembad-/strandlakens
Overloopzwembad
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Verwarmd zwembad
Sauna
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Zwembadbar
Tennisbaan
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Vervoer van/naar luchthaven
Shuttlebusservice
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Fax/kopieerapparaat
Spa
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Manicure
Massage
Pedicure
Beautysalon
Stoomcabine
Harsservice
Opslag van bagage
Conciërge
Rookvrij hotel
Lig-/strandstoelen
Parasols
Geldautomaat bij gelegenheid
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privéstrand
Extra badkamer
Schoonmaakservice
Privébalkon
Minibar
Koelkast
Flatscreen-tv
Roomservice
Veilig
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Geweldig uitzicht
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Pakketaanbiedingen
Hoteldeals
2.214beoordelingen101vragen en antwoorden7kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.116
  • 728
  • 235
  • 86
  • 49
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
een mooi hotel dat aan vernieuwing toe is(wat ze in 10/2019 gaan doen) ,maar zeer proper , zeer vriendelijk personeel ,het eten smorgens is lekker , savonds daarentegen een ramp!! , slechts 6 warme schotels en iedere avond hetzelfde, als we reklameren krijgen we opmerking dat het het einde van het seizoen is ,ondanks dat hotel volgeboekt zit??wij geven als argument aan dat ze dit express doen zodat wij naar de restaurants gaan die meer verdienen!! wij komen er toe om 09.00u en krijgen geen ontbijt,?? we hebben nochthans half pension, je moet het eerste ontbijt 14€ pp zelf betalen zegt men? alles wat je drinkt bij eten, water , bier ,cola , wijn, is apart te betalen en ze vragen door hoor..10€ voor glasje wijn of proceso??de eerste avond zaten wij helemaal alleen in eetzaal,wij dachten oei, hier is geen eten/volk .Nu blijkt dus dat de meesten gaan eten ergens anders omdat het eten er savonds niet lekker is/geen keuze is ,moet men dan half pension boeken?? De manager heeft ons wel de ochtendontbijt terugbetaald als compensatie...het hotel ligt dicht bij luchthaven, maar ver van alle attracties..bv 3.5u op bus enkel om watervallen te zien?? het is een leuke stad ,maar ik ga niet meer naar dat hotel en taxi mag je daar niet nemen, maar je moet met uber gaan,veéél goedkoper de kamers zijn zeer proper, de matrassen keihard, ik heb 5 nachten vreselijke rugpijnen gehad , we vroegen een rustige kamer en we lagen boven de 4 ventilators van de airco's..pffff
Meer lezen
Antwoord van ARezic, Guest Relations Manager bij Le Meridien Lav Split
Gereageerd op 17 sep. 2019
Dear kockelbergh, thank you for sharing your feedback with us. From reading your feedback, I can see that you had some positive and some negative experiences. Firstly, thank you for your words of praise regarding the cleanliness and our buffet breakfast. We are constantly working on improving and upgrading the breakfast with the fresh and homemade dishes that truly represent a typical Dalmatian cuisine. We appreciate that you noticed our efforts! Regarding your comments about the dinner, the half board does not include beverages, only food. We are sorry that we didn’t meet up with your expectations regarding the diversity of the dishes, but can assure you it is not our goal to divert guests to other restaurants as every restaurant should only offer the best of its cuisine. Your comment will be taken to the immediate attention of the concerned department in order to see is there a space to improve. On that note, the renovation project will begin in mid-November and by the beginning of spring every room will have a stylish décor that will meet the needs of our valued guests. I sincerely hope your first experience with us will not deter you from visiting us again. We would love to have a chance to welcome you again and show you that 5 stars is what we stand for. Kind regards, Antonia Rezic
Meer lezen
waren eind juni in dit hotel. mooie kamer, prachtige locatie, vriendelijk en gedienstig personeel. afgaande op de slogan "vele mensen kiezen dit hotel voor het lekkere eten" die in vele brochures en reisgidsen verschijnt, kozen wij voor dit hotel op half pension basisl. maar dat was een niet zo geslaagde keuze. op het ontbijt geen enkele kritiek, dat was gewoon schitterend, ook de voorgerechtjes in het Spalatum restaurant waren ok, maar het "uitgebreide" buffet was een echte tegenvaller qua presentatie en kwaliteit. zeker geen 5* niveau waardig. er werden beloftes gedaan dan het zou verbeteren de laatste week van juni, wanneer de thema avonden gingen starten, doch het niveau bleef bedroeven. na klachten werd ons toegezegd om in een van hun a la carte restaurants te gaan dineren aan 25% korting. dat was inderdaad een heel smakelijke maar uiteindelijk dure oplossing. op het ogenblik van ons verblijf waren er verschillende conferenties in het hotel waar hun meeste aandacht naar uit ging, doch als goed betalende half pensiongast verdien je toch wel meer dan het aangeboden diner in een 5* hotel. de prijzen van de dranken in het algemeen die zijn echter wel van een 5* niveau. spijtig van het tegenvallende diner, want anders een schitterende verblijfsplaats
Meer lezen
Antwoord van TanjaP1023, Guest Relations Manager bij Le Meridien Lav Split
Gereageerd op 4 jul. 2019
Dear jenaipas1, We very much appreciate you taking the time to share your feedback with us. Your kind comments for our location, breakfast and, especially our friendly and dedicated staff are truly rewarding. We were glad to be at your service. Our international culinary team is very passionate about food and beverage and in each venue they try to offer a new discovery moment for our guests. Buffet dinner is very popular among our guests as you can try different cuisine each night - from traditional Croatian dishes to globally known Oriental, Asian, Mexican and Italian specialties. Not to forget that each theme is spiced up with live entertainment. Thus, I am really saddened to note that we fell short of your expectations. Your comments have been shared with our Food + Beverage team who will continue to work on enhancements. I sincerely hope you will visit us again so we can amaze you with the work of our talented Chef's. Personalized service is what we strive for and our Culinary Concierge will gladly assist you to find a perfect venue and perfect dishes within our resort. Until we meet again, we wish you many happy travels. Best regards, Tanja Penovic
Meer lezen
Midden oktober ! Het weer was fantastisch. We waren er voor een gastroenterology van Kroatië en Slovenië . Goed niveau. We besloten er op 2 nachten , 7 nachten te blijven. Geen moment spijt gehad, zeer relaxed, de kamers zijn wat klein (418), maar ambiance,uitzicht, service alles maakt dat meer dan goed. Een huurauto is wel handig en zeer betaalbaar,uitstapjes naar Trogir, Senj (ringsteken) en Brac zijn top. Kroatië was een betaalbare openbaring , dit hotel een aanrader.
Meer lezen
Antwoord van TanjaP1023, Guest Relations Manager bij Le Meridien Lav Split
Gereageerd op 31 okt. 2018
Dear Christinus, thank you very much for a 5 star review and recommendation! It is really with great joy to read that you loved your time in our resort. With more than 2600 hours of sunshine per year, Split is one of the sunniest cities, not only in Croatia, but in Europe as well. This gives you an opportunity to enjoy good weather almost all year round. I am glad that you spent warm October days exploring nearby historic towns and the Island of Brac. For sure you had some great time there. I really hope your future endeavours will take you back to Croatia and Le Meridien Lav, Split. Kind regards,
Meer lezen
Wij waren hier 2 nachten. De kamer die we kregen was smerig. Ook in de gangen was de tapis plain smerig. Opmerkingen hierover bij de receptie werden genegeerd. De liften werkten soms niet en soms wel. Het is een mega hotel waar toeristen blijkbaar met bussen worden aangevoerd. Hoe dit hotel 5 sterren heeft gekregen is voor ons een raadsel. Nooit meer.
Meer lezen
Antwoord van TanjaP1023, Guest Relations Manager bij Le Meridien Lav Split
Gereageerd op 23 sep. 2018
Dear Luc560, Thank you for taking time off writing this review. We are very sorry to hear of your disappointment with your recent stay and on behalf of the hotel team, please accept our apologies for the inconveniences you encountered. Please rest assured that all guest feedback is very important to us. It is tracked and discussed by team leaders on a daily basis and appropriate actions are taken to prevent any recurrence. All guest areas are regularly cleaned and maintained. However, due to additional wear and tear during the summer months, as soon as our occupancy allows, we will start with deep cleaning and refurbishment schedule. Please be assured that the comfort and satisfaction of our guests are always our priority and we would cherish the opportunity of welcoming you back to our hotel to demonstrate this. Sincerely, Tanja Penovic
Meer lezen
Wanneer je een 5*-hotel boekt en hiervoor toch een aanzienlijke prijs betaald, heb je bepaalde verwachtingen. Dat viel serieus tegen toen we onze kamer te zien kregen. Een piepkleine kamer en piepkleine badkamer waar amper plaats was om te bewegen. Ook geen aparte douche maar enkel bad. Het is een groot hotel en bij het ontbijt is het een drukke bedoening. Op een morgen waren alle broodjes op. Er was enkel nog stokbrood. Toen we na een hele tijd daarover een manager aanspraken ging die poolshoogte nemen in de keuken maar hij kwam niet meer terug en de broodjes kwamen niet... Toen we ook vroegen om de muffins aan te vullen werden er 2 muffins op het schoteltjes geplaatst en dat voor zo’n groot hotel waar honderden gasten komen ontbijten …?! Aan het strand zijn voldoende stoelen en parasols aanwezig en de super vriendelijke beachboys doen het uiterste best om dat allemaal netjes voor u te installeren. Al bij al hadden we een aangenaam verblijf maar we zullen er niet terugkeren. Prijs/kwaliteit is te duur.
Meer lezen
PRIJSKLASSE
102 US$ - 466 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
le meridien lav split hotel podstrana, le meridien podstrana, podstrana le meridien
LOCATIE
KroatiëDalmatiëPodstrana
AANTAL KAMERS
381
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Le Meridien Lav Split
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Le Meridien Lav Split?
Attracties in de buurt zijn Podstrana Beach (0,1 mijl), Beach Bar Lungomare (0,6 mijl) en Merit Casino Grand Lav (1,0 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Le Meridien Lav Split?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, gratis wifi en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Le Meridien Lav Split?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Le Meridien Lav Split?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Le Meridien Lav Split?
Ja, parkeergarage is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Le Meridien Lav Split?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Life's a Beach Cocktail & Bistrobar, Leonis en Restaurant Arkada.
Zijn er sportvoorzieningen bij Le Meridien Lav Split?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Heeft Le Meridien Lav Split een luchthavenshuttle?
Ja, Le Meridien Lav Split heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Ligt Le Meridien Lav Split in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,5 mijl vanaf het centrum van Podstrana.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Le Meridien Lav Split?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Le Meridien Lav Split zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.