Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Cayo Santa Maria, Caibarien, Villa Clara Jardines del Rey, Villa Clara Cuba
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Reiziger (13728)
Dineren (921)
Kamer en suite (224)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Openbare wifi
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Boten
Oppas
Parkeerplaats
Betaald internet
Internet
Zwembad-/strandlakens
Zwembad voor volwassenen
Buitenzwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Snackbar
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Duiken
Tennisbaan
Bowlen buiten gelegenheid
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Tennisbaan buiten gelegenheid
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Kinderzwembad
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Gezichtsbehandelingen
Gehele lichaamsmassage
Make-upservice
Manicure
Massage
Nekmassage
Stoomcabine
Conciërge
Wisselkantoor
Souvenirwinkel
Winkels
Lig-/strandstoelen
Parasols
Portier
Paraplu
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Privébalkon
Minibar
Koelkast
Kabel-/satelliet-tv
Bidet
Veilig
Telefoon
Flessenwater
Kledingrek
Strijkijzer
Eigen badkamers
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinsresort
Gezinnen
Gesproken talen
Engels, Frans, Spaans
10.165beoordelingen1.366vragen en antwoorden1kamertip
Waardering van reizigers
  • 3.787
  • 3.459
  • 1.642
  • 764
  • 512
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Tijdens ons verblijf in Melias Dunas hebben wij ons verbaasd over de enorme gastvrijheid die het personeel uitstraalt. We werden keurig te woord gestaan tijdens de aankomst, ontbijt, lunch, diner en in de bar. De mensen hebben naast hun bescheidenheid ook een vleugje humor in de gesprekken en kunnen veel vertellen over hún eiland Sal. Ook de housekeeping verzorgde de kamer erg netjes. Elke dag waren er schone handdoeken en een opgemaakt bed. Ook werd de kamer netjes gedweild. Er waren in de kamer voldoende flessen water aanwezig waar je gebruik van kon maken, dit omdat het water uit de kraan voor Europeanen niet drinkbaar is. Aan het zwembad zijn voldoende bedjes, zelfs als er ‘s ochtends een kudde ‘haantjes de voorste’ langs zijn geweest en hun handdoeken al keurig op een bedje hebben uitgestalt alvorens het ontbijt. Aan de poolbar Brava is het personeel vriendelijk, de drankjes worden zorgvuldig bereid. Tip voor het resort zou hier zijn om iets te doen aan de vliegen die graag op de zoete drankjes afkomen (deze zie je alleen bij de bar). Voor de rest zijn de facaliteiten als het zwembad, het theater en de verschillende gelegenheden om een drankje te doen erg goed. Het resort is schoon en dit maakt het ook een fijne beleving. Het strand grenst aan het resort en hier staan ook bedjes waar de gasten gebruik van kunnen maken. Al met al een aanrader om naartoe te gaan als je op vakantie gaat naar het eiland Sal!
Meer lezen
Antwoord van DirectorMLD, Director General bij Melia Las Dunas
Gereageerd op 30 jul. 2019
Geachte klant, Het is een genoegen om uw opmerkingen over ons hotel te lezen en ik dank u dat u ze zo vriendelijk op TripAdvisor hebt geplaatst. Het zijn juist de positieve meningen van onze klanten die ons aansporen om ons werk elke dag te verbeteren met als enig doel hen tevreden te stellen die voor hun verblijf kiezen. Met vriendelijke groeten Ramón Pineda directeur-generaal
Meer lezen
All-in hotel met een uitgebreide keuze aan eten en extra-restaurants. Het buffet, zowel 's middags als 's avonds, biedt een hele waaier aan keuze groenten, vis, pasta, vlees en desserts. Heel vriendelijk personeel en goed voorziene bar. Alleen zijn de (gratis) cocktails niet zo lekker : beter te gaan voor "pure" drinks als vodka, wiskey en rum. Mooie zwembaden en tuin, grote en mooie kamers, animatie overdag en 's avonds. Smalle strandstrook. Zeker een aanrader !
Meer lezen
Antwoord van DirectorMLD, Director General bij Melia Las Dunas
Gereageerd op 16 sep. 2015
Dear Mr. Jos D: It is been a huge pleasure to have you as a guest in our hotel Melia Las Dunas, you always will be very welcome to Cuba as to our resort. Allow us to thank you for take the time to express your opinion on tripadvisor, and share your nice experience with the community travelers, for sure this will help and encourage many other possible costumers to decide to spend their vacation in Melia Las Dunas as you do. If you decide to come back to our resort, please let us know in advance in order to prepare the best we can for you. Best Regards, Manuel Ríos General Manager
Meer lezen
+1
Dit was de eerste keer dat wij in een all-inclusive-resort verbleven, maar het is ons uitstekend bevallen. De kamers waren ruim en netjes. De kamers zijn in verschillende gebouwen op het terrein. Bij aankomst wordt je met een golfkarretje naar je kamer gebracht. Er zijn twee fijne zwembaden met poolbars. De badhanddoeken voor aan het zwembad kun je dagelijks wisselen. Al het eten en drinken is inclusief en je kunt zoveel halen als je wilt, ook coctails enzo. Er was een hele grote eetzaal waar het eten in buffetvorm was, ook kon je inschrijven voor één van de restaurants, maar sommige zaten al voor de hele week volgeboekt, dat was wel vreemd en zou (wat mij betreft) anders geregeld moeten worden, zodat iedereen een gelijke kans had. Het eten bij het buffet was prima, je kon het zo gek niet bedenken of het was er. Je kon ook nog allerlei dingen vers klaar laten maken, zoals garnalen, inktvis, pasta etc.etc. Het ontbijtbuffet was ook gigantisch uitgebreid. Via een houten loopbrug kun naar het strand en dat is echt prachtig. Super wit zand met een kraakheldere felblauwe zee, geweldig gewoon. 's Avonds was er allerlei entertainment buiten (muziek en dans) en in het theater was iedere avond een show. Wij vonden het super en zeker voor herhaling vatbaar.
Meer lezen
Antwoord van DirectorMLD, Director General bij Melia Las Dunas
Gereageerd op 31 okt. 2014
Dear Ms. /Mr Many thanks for your visit and take the time to share your opinion on tripadvisor, we will show your opinion to the rest of our staff which is one of the strengths of Melia Las Dunas . We are very happy you loved our hotel mainly. We will be very happy if you decide to visit us again. Best Regards Manuel Ríos General Manager
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Strand - waar is het? Het strand was weggehaald in een storm van september 2016 ! De hutten en zand waren verdwenen van het strand. Er waren geen plaatsen voor ons te vinden schaduw of plek strandstoelen. Dit is waarom we kom naar Cuba - voor haar stranden. Met het verdwenen, waren we gedwongen om ofwel naar het zwembad te gaan (meer over dit hieronder) of naar het naburige hotel Melia Sta Maria's beach. In het naburige strand, we werden lastiggevallen dagelijks door de beach supervisors: dat was niet onze strand en hoe we er niet bij zijn. Ze zouden wij alleen na betaalden wij 3 - 5 pesos elke dag. Ze doen dit voor elke andere gast van ons hotel ook, en het voelde alsof afpersing. Zijn ze ook een deel van Melia hotelketen? Waarom vertelde men ons niet over de ontbrekende strand op het moment van boeking? Als we wisten hiervan, we zouden hebben gekozen voor een ander hotel helemaal. Zwembad - vanwege strand dat verdwenen, de meeste gasten waren gedwongen om er naartoe te gaan. Vorig jaar was het water elke dag schoongemaakt om 6:00 uur. Dit keer, op onze eerste dag daar niemand schoongemaakt de zwembad, we waren in het tot 8 uur. De tweede dag, niemand kwam weer, en het water was zo vervuild dat men kon niet de bodem zien. Ik benaderde het personeel bij het zwembad met de stofzuiger aanwezig en daarnaar vroegen, net haalden ze hun schouders en zei dat het gewoon behoefte aan een beetje chloor. Op deze dag mijn dochter ziek met diarree die geduurd heeft de rest van de reis en bij onze terugkeer ook. En ik denk aan het zwembad water (gebrek aan) hygiëne. Vervoer van het vliegveld naar resort - op de reis naar het hotel, de vertegenwoordiger bij de bus sprak de hele tijd (meer dan 1 . 5 uur) en tijdens zijn monoloog wat hij benadrukt het meest was dat mensen komen hier te vinden zelf Cubaanse echtgenotes of Cubaanse echtgenoten, zelfs indien zij een Canadees één al, en wat gebeurt er in Cuba mag in Cuba. Ik vond dit zeer ongepast en beledigend, en herhaling van het erg vervelend. Check - in - vroegen we om een kamer met kingsize bed, en voor onze zus - in - wet's kamer in de buurt van ons. Toen we incheckten kregen we een kamer met twee tweepersoonsbedden voor 3 van ons, en mijn zus - in - wet's kamer was aan de andere kant van het resort (zie het resort kaart) . Dit duurde ongeveer 3 uur voor personeel bij de receptie om dit te corrigeren. Oh, en ik belde het hotel 2 dagen voor onze aankomst te bevestigen dat wij deze kamers, en ik was er zeker over de telefoon dat het zal moeten wachten voor ons zoals gevraagd. Kamers - voor de eerste 3 dagen, alleen het bed was opgemaakt, wc-papier bijgevuld en handdoeken zou worden opgehangen om te drogen, niet vervangen. Pas nadat ik had gevraagd dat het was geveegd en handdoeken vervangen op de 4e dag dat het was echt schoongemaakt en we kregen verse handdoeken. Eigendom - dit keer was slecht onderhouden. We zagen de vertrouwde tuinman maar hij was meestal in de schaduw te chillen. Er was vuilnis verspreid in 24 van onze bungalow, ik heb zelfs opgehaald sommige, want het was in gras voor dagen onaangeroerd. Grote Kaukasus van dode krabben waren naast wandelpaden voor dagen onaangeroerd. Golfkarretjes - één dag terwijl we met onze dochter, we hadden een near miss met één van hen halverwege de dag. Het was aangedreven door achter ons en het was mijn vrouw dat schreeuwde ons uit de weg, en me springt van pad dat ons gered. Hij wist niet vertragen na dat ofwel. Ik had verwacht dat hij zou komen rond voor mij om zijn naam, maar hij kwam nooit meer terug op die manier. Ik denk dat algehele veiligheid en rijprocedures herzien moet worden in dat resort. Buffet eten - de selectie eten kreeg veel erger sinds ons laatste bezoek. Er waren geen selecties van vlees op elke dag. Ik hou van vis, maar eten voor lunch en diner elke dag voor 7 dagen wordt saai. Woestijnen waren meestal whip cream met droge koekjes. Deze rivalen de 2 * hotel bezocht ik in het verleden, en zelfs hadden ze vlees op het menu. Restaurant bedienend personeel - tafels waren alleen schoongemaakt op het einde van de maaltijd. Tenzij we waren de eerste die zittend aan de tafel, het zou vies (niet uitgewist) , ontbrekende keukengerei en glazen. Op enkele momenten de obers zou keihard weiger om drankjes voor ons als het was al dicht bij maaltijd periode of ze zou nergens te vinden. Ik herinner me slechts 2 obers die waren nog steeds hun werk doen, de andere waren niet of helemaal niet schelen. Andere medewerkers - tenslotte, maar niet in het minst, een ober van de 24 - uurs bar sloeg op mijn vrouw terwijl ze was er met haar zus, hoewel zij de desinteresse dat werd zo ongemakkelijk dat ze moesten vertrekken en niet wilt teruggaan naar die bar voor de rest van de reis. Bij het zwembad hut, voor uitwisseling handdoek, de dame werd herhaaldelijk vragen voor mijn dochter als zij wilde verblijven met haar in Cuba en waardoor die afspraken met haar. Zeer ongepast… Onnodig te zeggen, zal er een 4 e bezoek hier. . .
Meer lezen
Het strand is echt geweldig maar onze ervaring was verschrikkelijk voor meerdere reden vele we deelden onder de mensen die verbleven in de verschillende badplaatsen langs de kust en dat zal ik met je delen: het eten zowel de a la Carte en Buffet was verschrikkelijk en veroorzaakt maag problemen gedurende de hele reis. Het buffet ruikt ranzig en de stoelen waren bevlekt met overal vliegen. Het beddengoed en de kamers zijn niet weerspiegeld in de foto's. We kochten het premium pakket en verwacht een mooie kamer. Wat we kregen was een vuile kamer met bevlekte lakens dat ondanks schoonmaak en schoonmaakactie we verder vinden bevlekte lakens. En ik zou niet klagen over een vlek of twee. Dit was niet acceptabel voor een 4 . 5 sterren resort. Alles in de kamer was en bleef vies zoals muren, badkamer, alle vervangende lakens had vlekken. Verschrikkelijk huishouding. Het personeel hoewel sommige waren leuk ze als geheel waren over het algemeen nutteloos en ongevoelig. Onze toilet en bad back-up voor 3 dagen hadden we weer in onze kamer. We hadden meerdere mensen luisteren en kijken maar ook ons probleem niet. Het was altijd, " We sturen iemand over meteen. " kwam niemand of de persoon die zag er bij het probleem kwam nooit meer terug om ons te informeren of ons informeren over de situatie. We hadden meerdere problemen en het heel letterlijk nam 6 - 7 gesprekken naar de voorkant naar oplossen probleem zelfs zoiets eenvoudigs als het vervangen van strandlakens. Ik zou wegblijven van dit resort en boek elders! !
Meer lezen
OOK BEKEND ALS
melia las dunas hotel cayo santa maria, melia cayo santa maria, melia hotel las dunas, melia las dunas cuba
LOCATIE
CaraïbenCubaVilla Clara ProvinceCayo Santa Maria
AANTAL KAMERS
925
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Melia Las Dunas
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Melia Las Dunas?
Attracties in de buurt zijn Santa Maria Beach (3,1 mijl), Delfinario en Cayo Santa Maria (1,9 mijl) en Plaza La Estrella (2,6 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Melia Las Dunas?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit swim-upbar, inclusief ontbijt en zwembad.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Melia Las Dunas?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Melia Las Dunas?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, inclusief ontbijt en restaurant tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Melia Las Dunas?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Zijn er sportvoorzieningen bij Melia Las Dunas?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad en fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Melia Las Dunas?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Melia Las Dunas zakelijke services aan?
Ja, ze bieden vergaderkamers, feestzaal en conferentievoorzieningen.
Welke talen spreekt het personeel van Melia Las Dunas?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans en frans.
Heeft Melia Las Dunas een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.
Is Melia Las Dunas toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang, kamers toegankelijk voor mindervaliden en voorzieningen voor mindervalide gasten. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.