Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Outer Ring Road - East Coast, Pemenang, West-Nusa Tenggara 83352 Indonesië
Expedia.com
Hotels.com
eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Priceline
alle 10 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners voor één kamer met variabele bezettingsregels zoals verstrekt door de accommodatie en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (359)
Zwembad en strand (58)
Dineren (55)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 32 van de 300 Bijzondere accommodaties in Gili Trawangan
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Gratis ontbijt
Strand
Fietsverhuur
Spa
Opslag van bagage
Conciërge
Wifi
Zwembad-/strandlakens
Buitenzwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Kanoën
Duiken
Wandelen
Paardrijden
Minigolf
Snorkelen
Avondentertainment
Vissen
Massage
Rookvrij hotel
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Roomservice
Veilig
Minibar
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinnen
Modern
Gesproken talen
Engels, Indonesisch
363beoordelingen1vraag en antwoord4kamertips
Waardering van reizigers
  • 202
  • 103
  • 23
  • 21
  • 14
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Silvia M heeft een beoordeling geschreven jul. 2019
2 bijdragen
We zijn vanwege de beoordelingen van trip advisor hier drie nachten verbleven. Het restaurant is niet de beste. We hebben drie dagen koud gedoucht omdat we geen warm water hadden. We hadden ook een mega kakkerlak in onze kamer. Bij de Spa hebben ze ons niet netjes behandeld. We moesten wachten terwijl andere klanten voor werden gelaten. Vervolgens ook bedonderd met de rekening van de Spa. Kortom niet aan te bevelen.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2019Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
Antwoord van SambaVillas, Manajer bij Samba Villas
Gereageerd op 19 jul. 2019
Dear Mrs.Silvia M Warm greetings from Samba Villas, Gili Trawangan, Lombok. Thank you for your comments. It is always good to get a balanced viewpoint from our guests, so I appreciate you taking the time to share your point of view. While I am delighted to hear that overall you appreciated the service of our lovely team, the team and I, we were all so sad to find your 'poor' rating today. I would like to express my apologies to the aspects of your stay that did not meet up to your expectations. Guest feedback is very important for us and we take all feedback very seriously as it helps us improve our services. I believe there is always room for improvement and lessons to learn from, but on the other hand, I would appreciate if you would allow me to respond to the specific points that you raise. “ We showered cold for three days because we had no hot water ” before guest check-in, our housekeeper always prepare the room and check the facility inside the room, ie: AC, hot water, fan, lighting, and also the cleanliness of the room, we even have turndown service every day from 3 PM to 6 PM to ensure that all of our guests have a clean and comfortable room. What confuses us that during your 3 nights stay with us, we did not receive any information regarding the issue that you raised, if we have known, our attentive staff will solve the issue in no time or even offer you to change the room. “ We also had a mega cockroach in our room “ Gili Trawangan is a tropical island, there is not much what we can do control the inhabitant that live on this island, however , the utmost care was given to any rooms and our private hotel area, every room is sprayed with mosquito and cockroach repellent on daily basis during turndown service and twice a week, we do fogging to the entire hotel area to control the mosquito and cockroach. “ At the Spa, they didn't treat us nicely. We had to wait while other customers were left in front. Subsequently also cheated with the bill of the Spa. In short, not recommended.” Please allow me to clarify what really happened when you book your treatment, because we remembered well that you are upset that the guest that comes after you get to have treatment first, during high season, our spa get many customers, we are grateful to be the one sought spa in Gili Trawangan because of our service, quality of treatment and also our affordable price. Due to this, we urge the guest to book their treatment in advance, those guest have booked their treatment in the afternoon, long before they came to have the treatment, that is why they get to have the treatment first, we try to explain this to you but you said to our therapist that you are okay have to wait for a few minute, after your treatment you also express your happy with our treatment, hence you put Good in our review sheet. As for the spa bill, the price that you saw on the brochure is for basic manicure and pedicure without nail color, we explain to you if you choose to have nail color, there will be an additional charge and you feel okay with this. Not to mention that you as the guest in our hotel get coupon discount for all of our outlet like a restaurant, spa, rental and among other services like daily afternoon tea. On your check out day, we realize that you had an unpleasant experience with the horse cart service, kindly noted that the horse cart service is not run by our hotel, they are the third party that support transportation for all of the hotels in Gili Trawangan, there is no motorized vehicle on the island, and the number of horse cart that allowed to operate on the island is only 32. During high season this can cause some trouble especially if you book the horse cart close to your fast boat departure time, again we apologize for the inconvenience, we have done our best to push the horse cart company to have the ride ready on time, but it is beyond our control. Dear Mrs.Silvia M I regret that the above outweighed the positives of your stay, although I do understand that Samba vIllas may not suit the expectations of all guests. I would like to thank for sharing your point of view and do hope my explanation has helped clarify the issues you have raised for you, and for future guests. If there is anything else you wish to share with us, please feel free to contact me directly at smm@sambavillas.com Kind regards Dede
Meer lezen
Martin K heeft een beoordeling geschreven okt. 2017
235 bijdragen5 nuttige stemmen
+1
Leuk net hotel! Keurig schoon. Net buiten de drukte. Binnen 5 minuten tussen de bars. Super prettig en behulpzaam personeel. Gelijk aan het strand. Prima zwembad. Het eten is wel wat matig/ onder de maat. Kortom dat zou ik echt overslaan. Verder een heerlijke plek om te verblijven.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2017Reistype: Reisde met vrienden
Nuttig
Delen
Klaas K heeft een beoordeling geschreven nov. 2016
Dordrecht, Nederland10 bijdragen2 nuttige stemmen
+1
De eerste dag dat we aankwam op gili ging ik kijken op tridadvisor en ze boden deze restaurant aan en toen we in de avond aankwamen na de lange boot trip hadden we zin in pizza toen gingen we hier eten de mensen die daar werken zijn gastvrij goede service en lekker eten ik heb hier een top tijd gehad mischien tot volgend jaar
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2016Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van SambaVillas, Guest Service Officer bij Samba Villas
Gereageerd op 17 nov. 2016
Dear Mr. Klaas k Warmest greeting from Samba Villas Thank you for taking time to shared your good reviews at Trip advisor Happy to know that you were enjoying your Dinner in Samba Lounge , we commit to provide high standard service to ensure guest satisfaction Should we able to assist you any further, please do feel free to contact us directly Kind regards Endy-Guest Service Officer
Meer lezen
AnjaScheutjens heeft een beoordeling geschreven aug. 2016
Riel, Nederland36 bijdragen6 nuttige stemmen
Wij verbleven in een familiekamer. Deze is niet groot (alle bedden in 1 ruimte) maar wel schoon en comfortabel. Heerlijke douche en goede bedden. Personeel is erg behulpzaam en attent. Het ontbijt is wat rommelig van opzet maar je zit heerlijk met je voeten in het zand en er is voldoende keuze uit zowel Indonesische als Westerse gerechten. Wij hebben 5 heerlijke dagen gehad in Samba Village en ik kan iedereen een verblijf hier aanraden.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2016Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
rita879 heeft een beoordeling geschreven aug. 2016
Oosterhout5 bijdragen3 nuttige stemmen
Het personeel straalt aan alle kant uit dat ze plezier in hun werk hebben en er alles aan willen doen om het hun gasten zo veel mogelijk naar de zin te maken. We hebben ons echt welkom gevoeld en zullen het hotel zeker aanraden bij andere mensen
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Datum van verblijf: augustus 2016Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 49 - US$ 101 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
samba villas hotel gili trawangan
LOCATIE
IndonesiëWest-Nusa TenggaraLombokPemenangGili IslandsGili Trawangan
AANTAL KAMERS
15
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Samba Villas
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Samba Villas?
Attracties in de buurt zijn Gili Trawangan Island (0,4 mijl), Masjid Agung Baiturrahman (0,2 mijl) en Gili Trawangan Turtle Hatchery (0,1 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Samba Villas?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, inclusief ontbijt en zwembad.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Samba Villas?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Samba Villas?
Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Samba Villas?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Non Solo Pizza, Fat Cats Bar & Restaurant en Ikan Restaurant.
Zijn er sportvoorzieningen bij Samba Villas?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad tijdens hun verblijf.
Ligt Samba Villas in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,2 mijl vanaf het centrum van Gili Trawangan.
Welke talen spreekt het personeel van Samba Villas?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en indonesisch.