Cocotoa is ideaal voor een bezoek aan Gili Trawangan. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een trendy omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
Doordat het hotel in de buurt ligt van Masjid Agung Baiturrahman (0,5 km), kunnen gasten van Cocotoa eenvoudig een van de populairste bezienswaardigheden van Gili Trawangan verkennen.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een koelkast, airconditioning en verduisterende gordijnen, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi bij het kleine hotel.
Het kleine hotel biedt een 24 uursreceptie en bagageopslag aan, zodat je verblijf nog aangenamer wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en ontbijt. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van gratis openbaar parkeren in de buurt.
Als je graag naar een Frans restaurant gaat, ligt Cocotoa in de buurt van Wilson's Bar and Cuisine, La Crêperie en La Boulangerie.
Bij Cocotoa staat jouw comfort voorop. Ze zien je graag in Gili Trawangan!
Wat een geweldig personeel en heerlijk eten, drinken en lekkere bedden.. Wij hebben erg genoten van ons verblijf daar! Het personeel is overal toe bereid en het zijn echt hele fijne mensen.. Ook zijn de cocktails mega lekker en kun je ten alle tijden een fiets pakken om het eiland over te gaan! Een dikke aanrader dus!!
2 nachten verbleven in het cocotoa op Gili Trawangan. We hadden de junior suite, die was erg ruim, netjes en schoon. Heel aardig personeel die ons overal mee hielpen, de gratis fietsen zijn dan ook een groot succes. We werden wel vroeg wakker van de moskee maar dat is niet te vermijden op dit eiland, er zijn er namelijk meerdere en je fiets binnen 5 minuten van de ene naar de andere kant. Opoe heeft ons nog geholpen met onze verdere reis naar Lombok. Zeker een aanrader!
Een super fijn hotel voor een paar dagen Gili. De service en het personeel was erg goed en vriendelijk. Gratis fietsen bij de kamerprijs (of zijn wij opgelicht en kreeg je sowieso gratis fietsen?) waren erg fijn om het eiland te verkennen en naar het strand te gaan. Lopend is dit laatste overigens ook prima te doen. De kamers zijn netjes, schoon en groot. De bedden zijn erg goed, alleen jammer dat er enkel een laken was. De badkamer, deels buiten, is erg mooi en voorzien van een goede douche. De kamers zijn niet erg goed geïsoleerd dus je hebt wel last van lawaai van de moskee en paard & wagen dat voorbij rijdt. Helaas zul je dit bij veel hotels op Gili ervaren. Het ontbijt was in orde, keuze uit verschillende gerechten die vers voor je werden gemaakt. Zo ook verse fruitsap. Daarnaast nog de mogelijkheid om wat fruit te pakken. Puntjes van verbetering waren de Wi-Fi verbinding waarbij je continu opnieuw moest inloggen zodra je je telefoon even had weggelegd. En iets meer informatie beschikbaar hebben over de snorkeltour. Wij boekten deze via het hotel, heel erg betaalbaar. Maar bij een lokale partij met een overvolle boot met ca. 30 mensen. Je kon niet echt lekker zitten, gelukkig was je veel in het water. Tip: zoek een paar medereizigers en boek een privé trip voor 6 personen. Wellicht iets duurder maar wel meer comfort.…
We kwamen aan op Gili T, met een ruw idee waar dit hotel was, we liepen op en neer over het strand op zoek naar borden omdat we wisten dat het een beetje landinwaarts was, geen borden, locals wisten het niet of wilden je alleen een routebeschrijving geven als ze een paard en wagen voor je hadden, afgezien van één eigenaar van de bar die op zijn fiets stapte, het voor ons reed en toen terugkwam naar de bar waar we zaten en ons daarheen brachten, was het enige dat hij wilde dat we later zijn bar bezoeken (wat we deden) Het hotel was prachtig, zeer schone kamers en geweldige inrichting, het personeel was geweldig, het zwembad was ook erg schoon. Het ontbijt was een keuze uit vier, maar als je wilde, had je alle vier de opties en we zagen wat mensen hebben, koffie was echt leuk, maar de thee was veel te zwak, dus ik bracht mijn theezakje uit de kamer om het sterker te maken , we moesten een paar keer vragen om koffie in de kamer te krijgen, omdat het niet dagelijks werd vervangen, wat ze deden. Het is een beetje stil rond het zwembad, hoewel er muziek wordt gespeeld, stel misschien voor om een happy hour toe te voegen van 17.00 - 19.00 uur om mensen ertoe te brengen drankjes rond het zwembad te kopen voordat ze uitgaan voor de nacht? Gratis fietsen huren was geweldig, ook goede fietsen, gebruikte ze elke dag, Al met al een goed verblijf en zou weer terug gaan, maar ze moeten echt tekenen van de hoofdstraat. Om u vanaf de steiger een routebeschrijving te geven, loopt u in de hoofdstraat naar het noorden tot u bij de "Istanbul No 1 kebab-winkel komt, gaat u linksaf, doet u snel links en rechts, loopt u totdat u het zusterhotel" Tamoa "ziet aan de linksaf, neem de volgende afslag rechts, blijf lopen en het hotel bevindt zich aan uw rechterkant na het "OYO" hotel. Als u de app 'maps. Me' downloadt, werkt dat ook heel goed, ook offline.…
Allereerst ziet het hotel er net als de foto's mooi uit. Dat gezegd hebbende, we zijn niet erg blij met de manier waarop we worden behandeld tijdens ons verblijf hier. We boekten het hotel via hun eigen website in april en betaalden rechtstreeks met een creditcard. Toen we in het hotel aankwamen, vroeg het personeel ons om 'bewijs' dat we daadwerkelijk hadden betaald, wat ik raar vond omdat alle andere hotels waar we verbleven voor onze reis geen problemen hadden met onze betaling. Ik probeerde een tijdje contact op te nemen met mijn vader (we hadden een tijdsverschil van 12 uur, wat ik meerdere keren heb uitgelegd), ondertussen volgden ze ons door het hotel en bleven ze ons lastig vallen over de betaling, echt heel opdringerig en soort van onbeleefd. Maakte ons erg ongemakkelijk. Toen ik eindelijk de betalingsgegevens kreeg, ging ik naar de receptie. De man die daar zat was ook onbeleefd. Hij lachte ons uit en zei zoiets als 'oh jij bent (mijn naam), ja mijn vrienden hebben me dit al verteld'. Een beetje alsof we een grapje waren. Toen ik hem de betaling liet zien, was hij verbluft dat we daadwerkelijk hebben betaald. Eerst deed hij alsof hij niet begreep wat ik hem liet zien en na een tijdje konden we vertrekken. Tegen die tijd waren mijn vriend en ik al in een slecht humeur door de hele situatie. Zelfs twee dagen nadat we het bewijs hadden getoond EN ze het betalingsbewijs hadden gestuurd, werden we er opnieuw om gevraagd. Het deed ons denken dat ze hun administratie niet op orde hebben. Hierna volgen nog enkele andere punten die wij belangrijk genoeg vonden om te delen. 1. De matrassen zijn extreem hard. 2. De kamers zijn helemaal niet geïsoleerd. Luide luide muziek van de moskee tot laat in de nacht en paarden die vlak naast onze badkamer rijden, we konden het allemaal luid en duidelijk horen. 3. De douche was koud, werd niet warm als je op normale tijd (ochtend of avond) wilde douchen. 4. Er is geen kast om je kleren in te doen. 5. WiFi verbreekt de verbinding, dus elke keer dat u uw telefoon neerlegde, moest u opnieuw inloggen. Wil er wel op wijzen dat er één bijzonder persoon was die ons heel erg vriendelijk behandelde. Liep ons naar het strand toen we gingen snorkelen en hielp ons met uitchecken. Het is helemaal geen slecht hotel, het ontbijt was prima en de kamers waren schoon, wat volgens mij twee van de belangrijkste dingen zijn. We hadden gewoon niet de beste ervaring daar.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding