Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Avd. Cala Nova 63, 07849 Es Canar, Santa Eulalia del Río, Ibiza Spanje
23 personen bekijken dit hotel
Booking.com
US$ 221
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 25/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Expedia.com
US$ 204
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 26/08/22
Agoda.com
US$ 182
Aanbieding bekijken
Hotels.comUS$ 204
TravelocityUS$ 204
travelup.comUS$ 186
alle 13 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (617)
Kamer en suite (175)
Dineren (94)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 9 van de 16 hotels in Es Canar
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

azuLine Hotel Coral Beach is een fantastische keuze voor reizigers in Es Canar. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.

Gastenkamers bevatten airconditioning en je kunt bij azuLine Hotel Coral Beach eenvoudig gebruikmaken van betaalde wifi.

Daarnaast kunnen gasten tijdens hun bezoek gebruikmaken van een zwembad en een zwembadbar.

Ga tijdens je bezoek naar een van de Mediterrane restaurants, waaronder La Finca Can Suldat, Restaurante Marvent en Il Carrettino Siciliano. Ze liggen allemaal in de buurt van azuLine Hotel Coral Beach.

Veel plezier in Es Canar!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Wifi
Zwembad
Bar/lounge
Recreatieruimte
Biljarten
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Autohuur
Betaalde wifi
Zwembad-/strandlakens
Buitenzwembad
Restaurant
Ontbijtbuffet
Snackbar
Zwembadbar
Entertainmentpersoneel
Avondentertainment
Tafeltennis
Opslag van bagage
Wisselkantoor
Lig-/strandstoelen
Dakterras
Parasols
24 uursreceptie
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Privébalkon
Veilig
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinnen
Gesproken talen
Engels, Spaans, Duits
1578beoordelingen413vragen en antwoorden3kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 450
  • 566
  • 371
  • 129
  • 67
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
fam de Bruin heeft een beoordeling geschreven nov. 2019
14 bijdragen25 nuttige stemmen
We zijn heel vriendelijk ontvangen bij de receptie en konden gelijk al in onze kamer. Mooi ruime en schone kamer met balkon. Het eten was goed maar weinig variatie er in. Buiten mooi ligterras bij het zwembad met voldoende ligbedden. Wat ons wel echt stoorde was dat al het drinken in plastic geschonken werd, behalve bij het eten kon de wijn in een glas tappen. Dat je bij het zwembad drinken in plastic krijgt snap ik maar overal???? Wij waren er de laatste week voordat het hotel dicht ging en dat was wel goed te merken, elke keer was er van alles op en werd niet bijgevuld dat was wel jammer. Wij zouden hier nog wel een keer terug willen want het is een heel gezellige plaats maar dan boeken we logies met ontbijt.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Antwoord van Rebecca P, azuLinehotels Customer Service bij Hotel Coral Beach by LLUM
Gereageerd op 10 nov. 2019
Dear guest, First and foremost, thank you very much for having taken the time to share your experience and impressions with all travelers and with us. The fact that you have enjoyed a great sunny week in Ibiza with us make us very happy and we want you to know that we appreciate both, your kind words and your improvement suggestions. We have taken note and we regret your disappointment in regards to plastic use. We hope that you took home unforgettable memories from your holiday and that you continue to include azuLinehotels in your future holiday arrangements. Kind regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Seaside818396 heeft een beoordeling geschreven aug. 2019
2 bijdragen4 nuttige stemmen
Vriendelijke ontvangst. Net verzorgde kamer. Airco werkte niet en kon niet worden gerepareerd. Regelmatige verschoning beddengoed en verstrekking handdoeken. Het animatieteam verzorgde elke avond een show. Uitstekend! Het wordt aangeraden om een auto te huren om het eiland te verkennen.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2019
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Antwoord van Rebecca P, azuLinehotels Customer Service bij Hotel Coral Beach by LLUM
Gereageerd op 9 aug. 2019
Dear guest, Thank you very much for your kind review. It makes us very happy to know that the different hotel facilities and services were up to your expectations and, especially, to know that you value the kindness of our whole team. On regards to the air conditioning, we would like to apologize for the issues encounter during your stay. We will continue working to overcome all our guests’ expectations and we hope you will join us again at one of our many other beautifully located azuLinehotels for your next vacation. Kind regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Xendra heeft een beoordeling geschreven okt. 2018
Almere, Nederland1286 bijdragen212 nuttige stemmen
+1
Op basis van de recensies van tripadvisor heb ik dit hotel geboekt om tijdens de week van de ITU wedstrijden hier te verblijven. En helaas is het laagste wat ik kan geven 1 ster, maar een -5 sterren zou meer op de plaats zijn. De checkin was prima en gastvrij en ook de kamer was wat ik verwachtte. Prima bedden, badkamer iets verouderd, maar verder schoon en niets mis mee. Maar ik heb ook de all inclusive formule geboekt. Maar als ik van te voren had geweten hoe slecht, vet en ongezond het eten was..., Het ontbijt bestaat uit vette Engelse gerechten. Bonen in tomatensaus, worsten, gebakken eieren die onsmakelijk in een bak zijn gegooid met zachte kapotte dooiers. Brood wat eruitziet en voelt alsof het van gisteren is. Hartig vet beleg. Onrijp fruit. Kleffe cornflakes en andere zachte cerials. De lunch en het diner buffet is ook een en al vettigheid en onsmakelijk. Doorgekookte pasta met zoetige tomatensaus, gegrilde en verbrande groente, druipend van het vet. Gortdroge zalm teriyaki, gortdroge kip. Kip in gore kaassaus, smaakloze sauzen, die voor aioli door moeten gaan. Patat en kroket. De kok doet ook aan het zogenaamde showcooking. De kok ziet eruit alsof het seizoen al veels te lang voor hem duurt en wat hij showcookt (oa een groente met noodles ziet er niet uit en smaakt nog erger) Wederom is het brood van gister. Het enige wat er nog een beetje uitziet is de verse sla, tomaat en komkommer, en dat eet ik dan maar weer. Ook het toetjesbuffet is om te huilen. Vage natte cake of bananen in suikerwater, jellypudding of custard met een mariakoekje erin. Wat een feest! Zelfs het verse fruit is niet te eten, omdat het te hard en onrijp is. Het afruimend personeel is ook niet gelukkig met hun baan, want ze lopen chagrijnig rond, een lachje of vriendelijkheid kan er niet vanaf. Tafels worden niet of te laat afgeruimd en bestek pakken we meestal zelf. Ik ben inmiddels al een aantal keren ergens anders gaan eten en heb ook al bij het hotel zelf een klacht neergelegd. De receptioniste begreep precies wat ik bedoelde en zei me dat het eten inderdaad niet was wat het zou moeten zijn!???? Ze zou mijn klacht doorspelen naar de manager. Ik ben benieuwd of ik daar nog iets van hoor. Ik neem aan dat ze wel vaker klachten krijgen. Dus, mocht je dit hotel willen boeken met all inclusive, doe het vooral niet!! Uit ervaring (20 jaar en heelveel verschillende hotels) weet ik dat er hotels op Ibiza zijn die qua prijs niet veel verschillen van dit hotel, maar stukken beter zijn. Doe er je voordeel mee!
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2018Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Rebecca P, azuLinehotels Customer Service bij Hotel Coral Beach by LLUM
Gereageerd op 24 okt. 2018
Dear Sandra, First of all, we are extremely sorry to read that we were not able to live up your expectations during your stay with us. We have taken note of all the observations you have shared with us and we promise to bring them to the attention of the main F&B department. However, please allow us to point out that our team works very hard to make sure our guests can enjoy a comfortable stay in our hotel, enjoying the different services. Also, most of our comment support this and also to mention the good value for money offered in all areas. We lament your did not receive this. Once again, we apologize for not having totally meet your expectations on this occasion and hope, that you will give us another opportunity to welcome you in the future azuLinehotels. Kind regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Marco B heeft een beoordeling geschreven aug. 2018
5 bijdragen2 nuttige stemmen
Coral is een standaard hotel met dito bezoekers. Afgelopen jaren meerdere hotels bezocht op Ibiza, Coral is gemiddeld. Kamer (530) Basis kamer, veel ruimte, verouderde badkamer. Airco werkt prima. Kan op 3 standen. Kamers zijn zeer gehorig. Lastig met veel Engelsen ;) Restaurant Wij zaten HP+. Eten is in buffetvorm. Eten is gemiddeld. Warme maaltijden mogen warmer/heter worden geserveerd. Koudere gerechten zijn niet koud genoeg. Variatie is er wel. Engelse gasten die voordringen, geen benul hebben van ‘in line’ het buffet afwerken. Zwembad Chaos rondom het zwembad. Het gaat open om 09h00. Vanaf 08h15(!) staan mensen te wachten om hun handdoek neer te leggen. Aansluitend gaan ze ontbijten...Hier moet het hotel echt wat aan gaan doen. Er zijn veel te veel bedden rondom het kleine zwembad. Gezellig is en leuk is dit niet.TIP; ga naar cala Nova om de hoek. Algemeen Aardig hotel, redelijk eten, basis kamer, te veel Engelsen met hun kabaal.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2018Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Rebecca P, azuLinehotels Customer Service bij Hotel Coral Beach by LLUM
Gereageerd op 13 aug. 2018
Dear Marco, Thank you for sharing your experience with us. It has really saddened us to read that we did not completely fulfill your expectations on this occasions and we would like to apologize for any inconvenience suffered due to the behaviour of other guests. Regarding our restaurant, we are very sorry to know that your culinary wishes were not completely satisfied during your stay with us. We will transmit all your observations to our F&B department and will continue strive to satisfy the most discerning palates. With reference to your impressions about our pool area, we take good note and will study how to better satisfy all our guests on this area. At last, we are happy to know that you have enjoyed Cala Nova and we hope that, although we could not completely fulfill your expectations on this occasion, we will have the opportunity to welcome you in the future again at one of our azuLinehotels. With kind regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
wimteunisse3 heeft een beoordeling geschreven jun. 2018
Purmerend, Nederland2 bijdragen
Coral beach is een fijn hotel zeer schoon en vriendelijk personeel wij komen vaker in dit hotel en zien ook dit jaar weer veel verbeteringen ontbijt was altijd al goed zo ook middag eten voldoende keus avond eten was beter dan vorig jaar meer keus en ook goed warm wij hopen in july weer te gaan en kijken hier al naar uit.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2018
Kamers
Hygiëne
Service
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: het hotel is geschikt voor iedereen rustig gelegen maar leuke plaatsen op loopafstand
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Rebecca P, azuLinehotels Customer Service bij Hotel Coral Beach by LLUM
Gereageerd op 20 jun. 2018
Dear guest, We want you to know how happy we are to know that you are visiting us since some years and that you are have had such an excellent holiday with us. Also, we would like to thank you for sharing your experience with others. It is very nice to know that our facilities and gastronomy fulfil your expectations and that you appreciate the constantly improvements that year after year we make in our establishment. We will continue to work very hard and we will be most delighted to welcome you back in Julie. Best regards, Rebecca G.P. azuLinehotels Customer Service
Meer lezen
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 133 - US$ 364 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
coral beach es canar, hotel coral beach, sirenis hotel coral playa
VOORHEEN BEKEND ALS
azuLine Hotel Coral Beach
LOCATIE
SpanjeBalearenIbizaSanta Eulalia del RíoEs Canar
AANTAL KAMERS
255
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Hotel Coral Beach by LLUM
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel Coral Beach by LLUM?
Attracties in de buurt zijn Kentucky Derby (0,4 mijl), Popeye's Bar (0,3 mijl) en Rio's Bar (0,5 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Coral Beach by LLUM?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit zwembad, restaurant en lounge.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Coral Beach by LLUM?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Coral Beach by LLUM?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Etxeko Ibiza, Restaurante Las Arenas en Restaurante Marvent.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hotel Coral Beach by LLUM?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad tijdens hun verblijf.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel Coral Beach by LLUM?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, duits en catalaans.
Zijn er historische locaties in de buurt van Hotel Coral Beach by LLUM?
Veel reizigers bezoeken Air Raid Shelter (4,7 mijl).
Heeft Hotel Coral Beach by LLUM een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.
Is Hotel Coral Beach by LLUM toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang, kamers toegankelijk voor mindervaliden en voorzieningen voor mindervalide gasten. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.