Op zoek naar een gezinsvriendelijk resort all-inclusive in Agios Georgios? LABRANDA Sandy Beach biedt alles wat je zoekt.
Kamers bij LABRANDA Sandy Beach bevatten een flatscreen-tv, een koelkast en airconditioning, en er is wifi beschikbaar.
LABRANDA Sandy Beach biedt ook een zwembad en ontbijt, waardoor je reis naar Agios Georgios nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.
Als je graag naar een Grieks restaurant gaat, ligt LABRANDA Sandy Beach in de buurt van Taverna Malibu, Balcony Restaurant en Seagulls.
Het personeel van LABRANDA Sandy Beach is je graag van dienst tijdens je aankomende verblijf.
Mooie vakantie gehad met onze 3 kinderen, mooie zwembaden, direct aan het strand. goede schoonmaak(werd elke dag gedweild, ws ook doordat ze zag dat we baby bij ons hadden die kroop, vriendelijke vrouw) ruime kamers, lekker eten. beste wat we tot nu toe met een all in gehad hebben. vriendelijk personeel. Kinderen hebben het erg naar hun zin gehad, leuke animatie, elke avond kinderdisco. enigst minpuntje dat er niet zoveel winkeltjes in de buurt zijn, maar verder topvakantie gehad!!
Leuk hotel, zeker voor gezinnen aan te raden. Eten was goed, variatie genoeg! Personeel is vriendelijk. Goed schoon en netjes. Het lijkt veroudert maar dat hoort bij Griekenland! Wij vonden het top!!!
Er waren veel mensen maar alles werd, ivm Covid 19 in goede banen geleid. Eten in 3 shifts, ontsmetten, nette rijen voor bar, zodat iedereen keurig op znbeurt wachtte. Was dit maar altijd zo. 3 zwembaden (waarvan 1 met glijbanen), hotel pal aan het strand gelegen. Met heel veel activiteiten. Kamer met zijzicht zee biedt eenvoudige kamers dichtbij zee, restaurants en zwembaden. Echt een aanrader. Eten was heerlijk. Ook de specialiteitenrestaurants zijn zeker de moeite waard. Ivm Covid geen grote shows, maar af en toe een livebandje bij de Beachbar. Gezellig en bekende dansnummers. Een klein minpuntje is dat je niet dagelijks een fles water op de kamer krijgt. Wij kunnen niet uit de kraan drinken. Daarnaast is er niet veel te doen in de buurt. Ligt erg afgelegen.
Bij aankomst (11:00) hebben we tot 18:00 op onze kamer moeten wachten. Receptie is hectisch en druk. Bij aankomst op de kamer (suite 8008) die netjes was met een enorm balkon, liepen we tegen een aantal mankementen aan. Gordijn op 1 kamer kon niet dicht omdat zowat alle haken afgebroken waren. Airco op 1 kamer kon niet uit. Verlichting boven de douche van 1 badkamer hing uit het plafond. Gordijn en airco werden de volgende dag gerepareerd, de lamp op de badkamer heeft 12 dagen lang uit het plafond gehangen. Alle extra’s die bij het boeken van de suite beloofd worden waren er niet. Geen wijn en fruitmand bij aankomst, minibar werd niet gevuld (op de laatste dag van ons verblijf kregen we een voucher zodat je frisdrank en bier bij de poolbar kon halen voor in de minibar). Ook een late checkout zat bij de kamer inbegrepen, toch probeerde ze bij de receptie je €30 euro te laten betalen. Restaurant vonden we goed! Het eten was erg lekker en divers. Drankjes aan de poolbar werden in slappe plastic bekers geserveerd. Zowel voor het zwembad als strand moest je vroeg ligbedjes reserveren, anders had je de hele dag geen plek. ‘S avonds liepen we naar het dorpje om wat te drinken. De rijen bij de strandbar waren enorm en wederom in plastic geserveerd. We zullen niet terugkeren naar dit hotel. Voor ons was het op het restaurant na nogal vergane glorie.…
“Aankomst na een lange busrit zeer chaotisch bij de receptie we hadden 2 kamers geboekt maar er stond er bij hun maar 1 in het systeem na lang wachten 2de kamer geregeld om 15.00 uur beschikbaar. Om 15.00 uur sleutelkaart ophalen voor kamer kamer nog niet klaar na een stevig woord gesproken te hebben was het opeens geregeld en sleutel werd afgegeven tot onze stomme verbazing werkte de sleutel niet op het slot en moesten we weer terug lopen om het opnieuw te laten activeren. Eindelijk op kamer zagen we een tussen deur tussen twee kamers op zich geen probleem tot dat we s`nachts wakker werden van een huilend kind en pratende ouders letterlijk te verstaan na paar dagen vertrokken deze mensen en kwam er een ander stel dat we alleen hoorden praten en douchen zo gehorig zijn de kamers. Tot we de tweede week terug kwamen van het uit eten en op de kamer kwamen en deze vol stond van de sigaretten rook alles ventileren voor het slapen gaan hier melding van gedaan bij schoonmaak en we moesten maar naar de receptie. Volgende dag weer en toen waren er twee controlerende dames van de schoonmaak wij deur geopend en ze het laten ruiken schouder ophalend en er vervelend vonden ze het we moeten maar weer naar de receptie. Tot we allemaal achter elkaar ziek werden was de lol van deze vakantie er wel af navraag gedaan waar het water vandaan kwam voor de frisdrank bij de guest service gevraagd schouder ophalend en weer geen antwoord ga maar na de receptie ander personeel gevraagd geen antwoord. Weer na de receptie want de sleutelkaart deed het weer niet gemeld dat we ziek waren geweest o vervelend was het antwoorden gevraagd welk water ze gebruikten antwoord ga maar naar de guest service. Hier heen gegaan en alles maar eens gemeld wat zijn u kamer nummers 7012 en 7013 er wordt gefilterd leidingwater gebruikt voor frisdrank verder schouder ophalend en ze zou er op terug komen nou nee dus. Het ontbijt buffet is goed lunch en diner eentonig en verveeld snel erg massaal allemaal.”…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding