Park Hotel Casimiro
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
Parkhotel Casimiro Village is een fantastische keuze voor reizigers in San Felice del Benaco. Het biedt een charmante omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.
Doordat het hotel in de buurt ligt van Santuario della Madonna del Carmine (2,3 km), kunnen gasten van Parkhotel Casimiro Village eenvoudig een van de populairste bezienswaardigheden van San Felice del Benaco verkennen.
Kom helemaal tot rust in deze kamers met flatscreen-tv en airconditioning, en maak gebruik van gratis internet bij Parkhotel Casimiro Village.
Het hotel heeft 24 uursreceptie, conciërge en bagageopslag. Daarnaast biedt Parkhotel Casimiro Village een zwembad en ontbijt aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Er is voor gasten met een voertuig gratis parkeren beschikbaar.
Ga tijdens je bezoek naar een San Felice del Benaco een populair barbecuerestaurant, zoals Da Osvaldo, in de buurt van Parkhotel Casimiro Village.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Misschien zijn populaire attracties bij toeristen op loopafstand, zoals Chiesa Parrocchiale dei Santi Felice (1,8 km), Chiesa Parrocchiale di Portese (0,6 km) of Chiesa di San Fermo (1,8 km), iets voor jou.
Veel plezier in San Felice del Benaco!
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 349
- 243
- 116
- 64
- 41
- Filteren
- Nederlands
Covid 19 regeling: buffet opgeschept door personeel. Hierdoor veel verspilling aangezien er niet veel Engels verstaan wordt en er dus vaak te veel wordt opgeschept. Mondmaskers verplicht in eetzaal, maar de ene persoon moet dit wel en anderen komen ermee weg om het niet te dragen.
Volpension geboekt met vermelding: per maaltijd fles water, fles wijn en frisdrank voor de kids. Cola zero, ice tea mocht je blijkbaar niet vragen. Maar bij bepaalde obers was dit dan weer geen probleem. Lijkt weinig communicatie tussen maitre en de andere obers. Soms lang wachten op drinken, zelfs na meerdere keren vragen. Grote tafels die betalen voor hun drank krijgen voorrang, ookal hebben wij hiervoor ook dus al betaald bij boeking.
Zwembaden zijn rustig, ik vermoed door covid 19. Dit hotel is naar onze mening toch redelijk duur. Jammer dat je dan 2 zwembaden en een strand hebt waarbij je dan al verplicht bent om voor 1 zwembad te betalen indien je hiervan gebruik wil maken alsook je op het strand de bedjes en parasol moet huren. Dit werd vermeld op de site weliswaar maar we stonden hier toch van versteld. Het zwembad met ondiep stuk voor de kinderen is dus betalend. In beide zwembaden zijn badmutsen verplicht, echter is er maar controle in 1 zwembad (betalend). Ook alleen daar is een badmeester voorzien. Wanneer men hem erop aanspreekt dat in het ander bad er geen badmutsen gedragen worden, meldt hij dat dit toch verplicht is maar dat hij hierop geen controle kan uitvoeren. Voor de rest zit de badmeester bedjes en parasols te vouwen en te spelen met zijn gsm. Rond de middag is hij er ook een 3tal uur niet.
Op reis met 2 kids van 3 die bijna verdronken tijdens het spelen : in het ondiepe stuk gestapt door overgang diepe naar ondiepe deel. Tot 2 keer toe er zelf achtergedoken, terwijl de badmeester nadien kwam vragen : what happened? Dit is toch zijn taak om ook een oogje in het zeil te houden?!
Bij aankomst vroegen we waar de speeltuin was. We hadden gelezen online dat er een kleintje aan het hotel was. De dames aan de receptie wisten van niets : no playground.
Na veel aandringen toch gaan navragen en uiteindelijk hebben ze er toch 1. Bij vraag waar kregen we een handje toegeworpen: there is something there somewhere.... We zijn dan zelf maar gaan zoeken en we hebben dus weliswaar een volwaardige speeltuin verdoken gevonden achter struikjes. Jammer want toch echt een meerwaarde met kinderen. Hoe komt het dat het personeel niet op de hoogte is van zijn eigen infrastructuur?
De dames die instonden voor het net maken van de kamers waren heel vriendelijk. Kamers waren altijd tip top in orde.
Mooie locatie. Prachtig uitzicht vanuit betalend zwembad en restaurant.
Leuk dat we lunchpakketten konden aanvragen voor uitstappen. Jammer dat de info aan de receptie in verband met de uurregeling van het middagmaal niet klopten. Normaal vanaf half 1 tot 2 uur. Nu gereduceerd van 1 tot 2 uur. Dame aan balie schreef het op bij aanspreking dat deze info niet klopte. Informatie bleef mooi de hele week aan de receptie staan.
Al bij al een mooi, net hotel met over het algemeen vriendelijk personeel. Communicatie tussen personeel is toch nog een werkpunt.
Prijs-kwaliteit denk ik dat hier vooral wordt betaald voor de locatie.
Prima ligbedjes, die -zoals op voorhand bekend- betalend zijn in de tuin en aan het mooiere zwembad maar dit is slechts aan 5€ per dag incl dus 2x bedjes, 2x handdoeken en een parasol: dit is goed geregeld en de betere optie want voor 7u30 zijn de “gratis” ligplaatsen aan het andere zwembad aan de voorzijde reeds ingenomen door de gekende handdoek-leggers.
Onze kamer was gelegen in een aparte blok en was denken wij niet zolang geleden gebouw of vernieuwd: mooie badkamer, prima bed en goed functionerende airco.
Ook personeel, gaande van receptie, animatie en bediening: top! Extra complimenten aan restaurant manager Luca en guest manager Andrea: altijd aanspreekbaar en behulpzaam. Wij vroegen bvb elke avond specifiek voor een lactosevrij dessert voor ons zoontje (lactose intolerant) en dit werd telkens zonder problemen voor ons geregeld.
Ik ben benieuwd naar toekomstige reviews, wij houden alvast dit hotel op onze radar voor een mogelijk nieuw bezoek in de toekomst.
"In augustus met de auto ‘toeren’. Kan natuurlijk wel maar het is overal loeidruk. Bij het hotel kun je je goed vermaken voor een week."Volledige beoordeling lezen
"Wij lagen op de eerste verdieping met uitzicht op het zwembad en het meer. Ideaal !"Volledige beoordeling lezen
"Vraag wel bij de boeking om een kamer met uitzicht op het meer, zie onze foto vanaf ons kleine balkon."Volledige beoordeling lezen
"Wij hadden een kamer op de laagste verdieping, was wel rustig, andere kamers weet ik dus niet. Er zijn wel liften."Volledige beoordeling lezen
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding