Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Camping Area Aheloy, Pomorie 8217 Bulgarije
Hotel e-mailen
Update over COVID-19: bekijk de toegevoegde gezondheids- en veiligheidsmaatregelen van deze gelegenheid.Meer informatie
Expedia.com
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Snaptravel
Booking.com
alle 9 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (463)
Zwembad en strand (124)
Video's (1)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Verdiepingen gemarkeerd voor sociale afstand
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
Bijgewerkt op 25/11/21 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Bijgewerkt op 25/11/21 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 1 van de 18 hotels in Pomorie
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice
Voorzieningen van accommodatie
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Parkeren aan de straat
Verwarmd zwembad
Yogaruimte
Kindermaaltijden
Fietsverhuur
Klamboe
Winkels
Zonneterras
EHBO-koffer
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zee
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
179beoordelingen103vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 120
  • 34
  • 22
  • 1
  • 2
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Luminita Ligtenberg heeft een beoordeling geschreven sep. 2021
Roosendaal, Nederland2 bijdragen
We zijn hier met 10 volwassenen en 2 kinderen onder 4 jr. We hebben 5 junior suites geboekt. NB het hotel had op de dag van aankomst enkel 4 junior suites voor ons vrij. Ze hadden de 5de junior suite voor 1 nacht twee keer verkocht. Dus een van onze groep moest de eerste nacht genoegen nemen met een familiekamer en daarna naar de geboekte junior-suite verhuizen. Dat is onacceptabel van een 5* hotel. Maar het is wel gebeurd. Pluspunten zijn: - Mooie, grote, schone zwembaden. Goed verdeeld tussen (kinder)activiteiten en adult only. - Mooie, grote, schone junior suites. - Goede bedden, zachte beddengoed - De tuin is goed onderhouden en schoon. - Meubilair is smaakvol en comfortabel Minpunten zijn: - Zeer koud water in de zwembaden - Geen mooi strand of in elk geval niet goed benut - Geen strand- en zwembad bediening - Slechte cocktails - Geen ontvangst met een drankje voor de nieuwe gasten, iemand voor de koffers en een verwelkomend receptie (elk 5 sterrenhotel hoort dat op orde te hebben) - Het personeel is niet altijd even klantvriendelijk - Te weinig restaurants. Slechts een hoofdrestaurant, waar heel het hotel in een zeer beperkt aantal uren het ontbijt, lunch en dinner dient te nuttigen. Dan wordt het gauw een immense vreetschuur. De themarestaurants zijn zeer klein (je mag er slechts 1 keer per 7 overnachtingen eten) en nemen de druk van het hoofdrestaurant niet weg. - Betaald parkeren !?
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2021Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van Deyan Kolev, Guest Services / Front Office bij Wave Resort
Gereageerd op 4 sep. 2021
Dear "luminitaligtenberg", Firstly we'd like to thank you for choosing Wave Resort for your family vacation! Your positive remarks are most welcome and highly appreciated! On the other hand, your negative comments regarding various issues are also noted and will be taken into consideration in our plans for improvement. I have to disagree with you that there are not enough restarants- there are many options to eat and drink 24/7 -the Main restaurant, the Bistro, the Food Court, the 3 themed estaurants. Welcome drink is available at the Lobby bar, located next to the Reception and all guests are welcome to have a drink upon arrival. The themed restaurants are designed to be small and cozy for a reason-the idea is to provide a personalized service and they were not designed for a mass catering. Your entire group has visited one of the themed restaurants free of charge as a part of the UAI package. Additionally, you were granted another complimentary visit, which makes 2 visits in the course of your 7 days stay. Every additional visit to the a la carte restaurants is available at the very affordable price of just 20 BGN per person, so the options have been always there for you. Now to the main topic: With regards to the mentioned ocurrence where one of the original rooms was unavailable for the first night and you have received an upgraded room, understandably, such situations may happen in any hotel in the world in high season. As unpleasant as it is indeed, the situation and the possible solutions have been discussed with your representative and a viable solution has been found. Your representative was offered a reasonable compensation and the compensation was accepted. The compensation acceptance was duly documented and signed by your representative (records are kept for reference). As per the signed document, you were satisfied with the resolution and you have declared that you shall not have any further claims towards the hotel or the agent. That is why it is quite unfair to accept the compensation and then write a complaint about the resolved issue, without a word about the compensation received in return. Once accepted and signed for, the case is considered resolved and closed. Once again, we sincerely regret about the inconvenience and please rest assured, that such potential situations will be monitored very closely and avoided! Best Regards, Deyan Kolev Guest Relations Manager
Meer lezen
Bert V heeft een beoordeling geschreven jul. 2021
10 bijdragen
+1
Eindelijk een hotel aan de Zwarte zee waar je niet teleurgesteld van wordt: geen overvolle zwembaden, voldoende ligstoelen, een behoorlijk goed restaurant, vriendelijk personeel, mooie kamers en een rustige locatie. Dit hotel kan concurreren met de betere hotels in Griekenland en Turkije - de prijs is natuurlijk ook wat duurder maar de verhouding prijs/kwaliteit is ok. De zwembaden zijn gespreid: een kinderzone, een adult-zone en daar tussenin een lang uitgerekt zwembad waar de rustige gezinnen vertoeven. Het strand hoort hier ook bij het hotel - wat zeker niet altijd het geval is in Bulgarije. Het hotel ligt rustig tussen de weien en zoutvijvers - is enkel een nadeel als je veel uit het hotel wenst te gaan want je hebt telkens een taxi nodig. De taxi's waarmee het hotel samenwerkt zijn wel betrouwbaar en hanteren een vast tarief (momenteel 30 lev/15 eur voor een rit naar Nessebar) De kamers zijn nieuw met ruime douche en behoorlijk groot terras, apart toilet en dagelijks bijgevulde minibar.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2021Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
Antwoord van Deyan Kolev, Guest Services / Front Office bij Wave Resort
Gereageerd op 16 jul. 2021
Dear Bert V, Please accept our gratitude for taking the time to share your feedback after spending your vacation with us! The first-hand information is always appreciated by the future guests and may be a good advantage when planning the perfect holidays. We are glad that your stay has been pleasant and enjoyable and we really hope to see you again! Sincerely, Deyan Kolev Guest Relations Manager
Meer lezen
PRIJSKLASSE
US$ 79 - US$ 271 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
BulgarijeBurgasPomorie
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Wave Resort
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Wave Resort?
Attracties in de buurt zijn Camel Park Sunny Beach (4,4 mijl), Aquapark Nessebar (4,6 mijl) en Museum Ancient Nessebar (6,9 mijl).
Welke restaurants liggen er in de buurt van Wave Resort?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Restaurant Viona, Kanela Bar & Grill en Foyer.
Zijn er historische locaties in de buurt van Wave Resort?
Veel reizigers bezoeken Embankment (6,9 mijl).
Heeft Wave Resort een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.