Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

BlueBay Lanzarote

Reiziger (1786)
Kamer en suite (283)
Video's (2)

Over

Nr. 22 van de 36 hotels in Lanzarote
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Wifi
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Duiken
Tennisbaan
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Parkeerplaats
Betaalde wifi
Betaald internet
Internet
Buitenzwembad
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Snackbar
Zwembadbar
Darten
Tafeltennis
Kinderclub
Gratis shuttle of taxi
Shuttlebusservice
Autohuur
Spa
Massage
24 uursreceptie
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Koffie-/theezetapparaat
Flatscreen-tv
Haardroger
Privébalkon
Veilig
Zitgedeelte
Telefoon
Wekservice/wekker
Kitchenette
Koelkast
Keukengerei
Meer weergeven
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinsresort
Gezinnen
Gesproken talen
Engels, Spaans
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken

Locatie

Volledige weergave
82Geschikt voor wandelaars
Cijfer: 82 van 100
35restaurantsbinnen 0,5 km
2attractiesbinnen 0,5 km
3.391beoordelingen
678vragen en antwoorden
5kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.007
  • 1.369
  • 679
  • 203
  • 134
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer talen
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Favoriet van het hotel
Dit was het 9de jaar dat wij in januari voor 4 weken verbleven in Blue Bay en zeker weten volgend jaar 2020 weer. Uitstekend aparthotel met medewerkers die er alles aan doen om er voor iedereen een leuke vakantie van te maken. Vriendelijkheid en behulpzaamheid staan hoog in het vaandel. Vooral het personeel van de receptie en restaurant helemaal top. Weinig om aan te merken.
Meer lezen
Antwoord van Alexandra G, Director de Relaciones Públicas bij BlueBay Lanzarote
Gereageerd op 20 feb. 2019
Dear marianne19502015, What a fantastic feedback of your recent 4-weeks-holiday at the Hotel Bluebay Lanzarote. Your high voting here on TRIP ADVISOR makes us very happy. We are very proud to know that we did met your expectations to the fullest again and we area exited to read that you will be back next year in 2020 for another “overwinteren”. Every single comment makes us very happy and proud, mostly because this shows us that the path we are heading on is all in all positive! We are very impressed with your feedback regarding our kindness and helpfulness staff. Be sure we will relay your praising comments to them and we are sure they will be happy to know their efforts have been appreciated. Please receive our best regards from Lanzarote and we look forward to welcome you in 2020. Yours sincerely Guest Experience Manager
Meer lezen
Prima hotel met variatie van dranken (alcoholische dranken en niet-alcoholische dranken) en eten, zwembadsnackjes zijn een pluspunt. Min punten zijn het zwembad (mega koud, was in eind april/begin mei 2018) en onderhoud aan gebouwen (nalatig)
Meer lezen
Antwoord van Alexandra G, Director de Relaciones Públicas bij BlueBay Lanzarote
Gereageerd op 7 sep. 2018
Dear Daniel J, Thank you for taking time to send us your experiences of your recent stay at the Hotel Bluebay Lanzarote with a great position for town. It is always a pleasure to read satisfied guests reviews, mostly because this shows us that the path we are heading on is all in all positive! We are very pleased to read you are rating the hotel overall as a nice hotel with plenty of space by the pool including ell organized poolside activities. We do regret you disappointment with reference to the cold pool, but we feel the need to clear, that the hotel Bluebay Lanzarote as nearly all hotels of the canaries islands does provide outdoor pools, which are not climatised and due to the very cold weather conditions you have experienced, we do regret your sensation and understand it is why it is even cooler as usually. Thank you for highlighting excellent variety of drinks and food including the snacks. We always try to give the best service to our customers so that they can enjoy their holidays and we are pleased to receive such motivating comments from our distinguished clients. Grateful we are to hear you had a nice stay and we would be pleased to welcome you here again at the Bluebay Lanzarote. Please receive our best regards from Lanzarote Sincerely, Alexandra Gerdes Guest Experience Manager
Meer lezen
Redelijk hotel, wij hadden een 2 kamer appartement direct om de hoek bij de binnenbar, uitzicht op het zwembad, groot terras, helaas al vroeg geen zon meer daar. Kinderen sliepen in de woonkamer, bedden goed maar beetje hard. Er was wel wat onderhoud nodig in het complex en ook in ons appartement, Deurpost schuifpui buiten helemaal krom getrokken en bij de badkamer aan de onderkant aangevreten door het water en vocht. Appartement was wel schoon en geen schimmel in de badkamer. Wel jammer dat ze het terras nooit mee namen in de schoonmaak. Positief geen enkele kakkerlak gezien op het park en in ons appartement. Zwembad was groot genoeg helaas wel wat koud. Bedjes reserveren gelukkig niet nodig, om 10 uur werden de bedden los gemaakt en er waren er dan genoeg voor iedereen. Ook altijd nog witte bedjes verkrijgbaar, deze werden wel in de ochtend door wat mensen gereserveerd. Animatie viel tegen, alleen georiënteerd op de Engelsen, wij als Nederlanders werden nergens voor gevraagd of bij betrokken, dit was voor de kinderen wel heel jammer. Kinderen hebben ook Nederlandse kinderen gemist. Kinderdisco was binnen in het Theater, werd wel leuk gedaan, alleen best laat 20.45 uur. De rest van de shows begonnen pas om 22 uur waardoor je soms een lange tijd niets had. Eten was redelijk, Engels georienteerd, wij misten na een aantal dagen wel echt smaak, veel bakken zagen er niet aantrekkelijk uit (leek uit de diepvries) de dingen die de koks ter plekke maakten waren wel echt lekker. Personeel in de eetzaal en achter de bar erg vriendelijk alleen bij de receptie werkte er een aantal die niet al te vriendelijk waren. Genoemde welnessruimte is er niet meer.
Meer lezen
Antwoord van Alexandra G, Director de Relaciones Públicas bij BlueBay Lanzarote
Gereageerd op 2 aug. 2018
Dear Bis1980, Thank you for posting a review about your recent holiday at the Hotel Bluebay Lanzarote. Every single comment is important for us, as it helps us to know the aspects in which we can improve. We are aware that certain areas of our hotel are in need of refurbishment, please note as you could have seen during your stay actually the Hotel Bluebay Lanzarote is in the process of improvements; therefore we'd like to apologize for any inconvenience that caused by being in process. Very grateful we are about your positive comments about the clean room and the big pool. Regarding the food we do regret to read about we are we have not met your expectations to the fullest to suite your taste. But even if you felt disappointed with the food in general we are very proud to read that you liked the fresh and tasty food from the show cooking. In our brochure, just as in our website, we state very clearly that the service of the All Inclusive is buffet style, in agreement with the European Regulation which contemplates this model for all All-Inclusive Resorts. Please note we do have many examples and reviews of guests who strongly disagree with your comments about the food bot of course we do understand it all depends on individual taste. Thank you for your attention. Pleased we are you highlighted our very friendly staff. We are more than happy to attend to you and help you with anything that is needed for a truly relaxing and unforgettable break! We will make sure to relay your praising comments to them and we are sure they will be happy to know their efforts have been appreciated. We send you our best regards from Lanzarote and we hope to welcome you here soon again at the Bluebay Lanzarote. Yours faithfully Alexandra Gerdes Guest Experience Manager
Meer lezen
Fantastische accomodatie. All-inclusive aan te raden. Mooie 2 kamer appartementen. vriendelijke personeel. Eten in het restaurant is gevarieerd dus voor een ieder wat wils. Zijn er al voor de 7de keer geweest en gaan zeker terug.
Meer lezen
Antwoord van Alexandra G, Director de Relaciones Públicas bij BlueBay Lanzarote
Gereageerd op 25 jun. 2018
Dear marianne19502015, First of all thank you very much for taking time to write vote your stay with us. We are very happy to know that you enjoyed your positive stay with us so much. It is always a pleasure to read satisfied guests reviews, mostly because this shows us that the path we are heading on is all in all positive! We are very proud for you confidence and that you would return to our hotel for another lovely holiday Receive our kindest regards from all our team of the Hotel Bluebay Lanzarote, Yours sincerely, Alexandra Gerdes Guest Experience Manager
Meer lezen
We verbleven er van 19 06 tot 26 06 in de all inclusive formule. Onze kamer (appartement) situeerde zich in blok c, terras had uitzicht op de straat. Zeer proper maar hier en daar zie je dat het hotel een opknapbeurt kan gebruiken. Eten is er voortreffelijk zowel qua kwaliteit als qua afwisseling wat bij buffetten niet zo evident is. Zeer vriendelijk personeel. Handdoeken voor aan het zwembad kosten 10 euro vaste kost per verblijf en supplementair 10 euro waarborg wat we toch prijzig vonden. Leuk en aangenaam animatieteam alsook een dikke proficiat voor de lifeguards die hun job echt ter harte nemen en constant rondlopen en controles uitvoeren. Airco werkt perfect, steeds een frisse kamer. Hebben deze reis geboekt met Travelbird.nl, toporganisatie.
Meer lezen
PRIJSKLASSE
106 US$ - 244 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
bluebay lanzarote hotel costa teguise, hotetur lanzarote bay costa teguise, hotetur lanzarote bay hotel
LOCATIE
SpanjeCanarische EilandenLanzaroteCosta Teguise
AANTAL KAMERS
200
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding