Mitsis Norida
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
De zoektocht naar het ideale gezinsvriendelijke hotel in Kardamena hoeft niet lang te duren. Welkom bij Mitsis Norida Beach Hotel, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals airconditioning, een minibar en een koelkast, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis internet bij het hotel.
Het hotel biedt een conciërge en roomservice aan, zodat je verblijf nog aangenamer wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en ontbijt. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van gratis parkeren.
Ga tijdens je bezoek naar populaire restaurants in Kardamena die souvlaki serveren, zoals Tasty Corner, Ariadni Restaurant en Alexanders Restaurant in de buurt van Norida Beach.
Als je tijd over hebt, raden we Folklore & Maritime Museum aan. Dit is een populair historisch museum dat je relatief eenvoudig kunt bereiken.
Mitsis Norida Beach Hotel heet je graag welkom in Kardamena!
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.
- 1.938
- 812
- 367
- 151
- 95
- Filteren
- Nederlands
We hebben genoten van elk moment.
Personeel was erg goed, in het bijzonder:
Kostas en Katerina (reception)
Michalis en Elli Tz en Laura (buffetrestaurant)
Captain Giorgos, Jan Renier en Ermonela (a-la carte restaurants)
Eni, Eliana en Damian (Casablanca bar)
Executive chef mister Makrigiannis (all restaurants)
Op het strand zijn prachtige nieuwe ligbedden geplaatst. De ligbedden bij de zwembaden en op de ligweide zijn ook comfortabel. Vaak gingen we na 11.00 uur naar het zwembad, het krijgen van 4 ligbedden was nooit een probleem.
Het eten was erg lekker en er was voor iedereen veel keuze.
We hadden een mooie kamer op de begane grond (90) met uitzicht op de vernieuwde overdekte gym.
We kunnen niet wachten om weer terug te gaan. In de Facebook groepen 'Mitsis Hotel Friends' en Mitsis Norida Friends' heb ik veel gepost over het hotel, eten en activiteiten.
Wat hebben we als positief ervaren:
- Aankomst in majestueuze inkomhall met zeer vriendelijk onthaal. De kinderen kregen allebei een leuke attentie wat ze super vonden. Er werd ons ook gemeld dat alles wat we zouden gebruiken uit de mini bar inbegrepen was in het arrangement, was ook een aangename verrassing
- De kamer was zeer ruim met uitstekende bedden, kinderkamer gescheiden.
- 95% van het personeel is zeer vriendelijk en doet hun best om het u zo aangenaam mogelijk te maken
- Het hotel biedt heel wat faciliteiten mbt auto verhuur, boeken excursies, bushalte aan het hotel, watersporten mogelijk, enz. Top
- Het buffetrestaurant is goed en gevarieerd, al zijn de à la carte restaurants van een veel hoger niveau qua keuken en beleving
- Zeer aangenaam strand met strandbar, pizza oven en een zee die er onderwater uitziet als een grote aquarium
- De infinity pools zijn mooi en hebben zeer goede bedden, alleen is het ons slechts 1 keer gelukt in 1 week om er gebruik van te kunnen maken door het handoekleggen van andere gasten
Wat kon er beter:
- Hadden kamer helemaal op het einde en moetsten dus steeds stuk stappen van – en naar het hotel, restaurant, zwembaden, zee enz. Op zich niet zo erg al is de weg best steil. Zeezicht was daar eerder lateraal dan frontaal. Badkamer had slechts 1 wasbak, douchedeur sloot niet mooi aan aan het bad waardoor vloer makkelijk nat werd, vrij basis, zou niet mogen
- Er is geen wijnkaart voorzien in het buffetrestaurant, ook niet in de à la carte restaurants. Als je houdt van een goed glas wijn kom je hier dus niet aan je tekken. De huiswijn is ok, maar weinig verrassend en gaat dus snel vervelen. Zou voor mij niet mogen in een 5 sterren hotel, er zou een betalende optie moeten zijn om een betere wijn te bestellen. Heb dit aangekaart bij enkele obers, het is een beslissing van het hotel management om dit niet te doen wegens te duur. Heb dit ook aangekaart bij de receptie en heb dan 2 keer de betere fles van het wijnhuis waarmee ze samenwerken kunnen bestellen, 1 hebben ze me aangeboden en 1 heb ik 25€ betaald wat ik correct vond van hen.
- De ligbedden aan de kleine infinity pools zijn quasi onmogelijk om te gebruiken. Deze worden voor dag en dauw allemaal gereserveerd door mensen die zich dan opslitsen in een groep die gaat ontbijten en een aantal die de bedden bewaken met hun leven. Het egoïsme van sommige mensen kent geen grenzen, er zijn er die bedden bezet houden en er verder de hele dag geen gebruik van maken. Heb mijn beklag hierover gedaan , het hotel werkt met een systeem dat ze de handdoeken wegnemen nadat ze de 3de keer zijn langsgegaan en er geen gast aanwezig was. Als je kans wilt maken op een ligbed kan je dus best de patrouille volgen en hopen dat er plaats wordt gemaakt.
- De ligbedden aan het strand en aan de andere zwembaden zijn stuk minder comfortabel dan die van aan de infinity pools
- De à la carte restaurants dien je zsm te boeken via de app, anders is het volzet. Hebben op 1 week 1 keer kunnen eten in elk à la carte restaurant, hebben geen enkele keer kunnen lunchen in het grill restaurant omdat het voor de hele week volgeboekt was. Elke gast zou de kans moeten krijgen om te lunchen in dit restaurant want daar betaal je voor.
- Voor het buffetrestaurant is het steevast aanschuiven om een plaats toegewezen te krijgen (5 à 10 minuten), zeker als je wilt zitten aan het overdekt terras. Het lijkt soms dat de structurele ochtend - en avond files zich verplaatst hebben van de ring rond Brussel naar de ingang van het buffet restaurant van Norida Beach. Enkel als je zeer vroeg gaat ontbijten, lunchen of dineren heb je daar geen last van. Het is er meestal bijzonder druk qua gasten, het personeel is zeer gehaast, bediening kan stuk efficienter. Het meeste personeel is op enkele uitzonderingen na zeer vriendelijk.
- Algemeen gezien zijn er teveel gasten om gebruik te maken van de accomodatie. Er is een duidelijk capaciteitprobleem wat ervoor zorgt dat je het fantastische resort niet optimaal kan benutten. Dit kan zorgen voor ongenoegen en frustratie wat niet zou mogen op vakantie in een 5* resort. De accomodatie en de beschikbare diensten zijn fantastisch, het hotel dient ervoor te zorgen dat hun gasten er kunnen gebruik van maken.
Als je een snorkel hebt thuis zeker meenemen want er zijn veel vissen in de zee! De zee is ook heel helder en schoon
NEGATIEF👇
Het water in onze badkamer ging heel traag weg zowel in het bad als in het kraangat. Er waren super veel mieren heel de tafel was vol, we hebben parfum gesprait, water met zeep,... het viel mee voor ons omdat het maar een weekje was. Je kan niet je eigen drinken pakken bij het buffet, ze komen naar jou en vragen wat je wil drinken sommige dienaars vragen als je nog iets wil drinken anderen hebben eigelijk stiekem liever dat je maar 1 drankje hebt. Pas op als je kleine kindjes hebt de zwembaden zijn met beton en kleine steentjes gemaakt en het is wel zeer mooi maar daardoor zijn de randen zeer scherp ik heb me al 3 keer gesneden 😅 maar ze geven je wel heel mooie pleisters bij de receptie. Er waren ook geen kleine lepeltjes bij het buffet voor de desserts 😂. Mijn mama was vroeg opgestaan om bedjes te veroveren en vond niet veel maar iets, daarna om 10 uur hadden we iets gevonden met meer schaduw aan het zwembad dus besloten we daar te veranderen we hadden alles verplaatst en na 10 minuten komt er een persoon van het hotel (ik denk 1 van de managers met slecht Engels) hoe zit je hier! Wij zagen achter hem en persoon in een rolstoel en een vrouw. Wij waren oei wat gebeurt hier, de persoon van het hotel vertelt ons dat die stoelen van hen waren maar wij hadden geen handdoeken gezien dus wij waren zo van maar hier lagen geen handdoeken hij zegt ja omdat die hier al voor 9 uur lagen en wij die hebben weggegooid. 😶Ja... wij moesten weg en die mvr zei wel sorry dus ik neem die man in de rolstoel niet kwalijk maar die man van het hotel heeft niet eens sorry gezegd en die andere stoelen waren allemaal bezet ook die dat wij daarvoor hadden 🙁 helemaal voor niks opgestaan om 7 uur maar ik vond het een beetje pech.
Wanneer ik mijn voet had gesneden en mijn papa ging vragen aan die zelfde persoon van het hotel (de manager denken wij) weet u waar den pleisters zijn? Hij antwoord:' daar denk ik 😒' ook niet echt vriendelijk. Als je geen stoelen meer ziet bij het zwembad zij er nog genoeg op het strand en 10 m van het zwembad op een grasveld.
De rest van het personeel heeft ons wel heel goed behandeld 😁. Het is wel een beetje ver van de winkeltjes maar voor die vibes heeft het hotel paar winkeltjes. Als je langer blijft dan een week zou het wel een beetje saai zijn anders zou je met een taxi een beetje meer activiteiten gaan zoeken uit het hotel.
MAAR het was best leuk voor 1 weekje alles was wel goed genoeg en leuk maar ik zou het maar 4 sterren geven 😀
"Handdoek leggen aan het strand is niet nodig. Dicht bij de luchthaven en Kardamena. Boek de specialiteiten restaurants op voorhand!"Volledige beoordeling lezen
"Indien het moeilijk is om te boeken in de a la carte restaurants. Ga naar de guest relations en ze helpen je graag verder"Volledige beoordeling lezen
"Boek de a la carte restaurants voldoende op tijd, is al mogelijk van de moment van je boeking"Volledige beoordeling lezen
"Boek geen transfer maar neem een taxi op de luchthaven. Er staan er genoeg en ze zijn goedkoop!"Volledige beoordeling lezen
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding