Het vervoer van de luchthaven naar het resort was schoon en de chauffeur was een zorgvuldige bestuurder. Zo kunt u ontspannen op de 3 uur durende rit naar het resort. Het personeel van het resort waren vriendelijk. De skileraar was ook vriendelijk en spreekt Engels aangezien ik niet spreken geen woord Mandarijn. Maar de keuken had moeten andere variëteit van eten elke dag. Het was bijna hetzelfde elke dag. Als bak kut de geserveerd het wond worden prachtig en sommige nyonya taarten in plaats van gebak
Geweldige tijd voor de familie. Kinderen kunnen genieten van een paar uur ski alledaagse in de mini club, zonder gedoe omdat ze hebben een speciale ruimte om te veranderen en houden hun ski-kleding. De toegang tot de pistes is letterlijk in het resort. Mooi overdekt zwembad en spa voor ouders. Fun shows met een heel indrukwekkend circus team. Goed eten met een zeer vriendelijke en efficiënte restaurant manager, gezellige bar en lekkere cocktails, erg vriendelijk GOs in yoga, skiverhuur en boutique teams. Het was een leuke verrassing om elkaar weer een paar GOs we al in een andere club in China, die hebben bijgedragen aan het gevoel thuis voor een paar dagen. De kinderen zijn al terug te gaan vragen naar een club med, dus doen we, maar op het strand!
Alle GO-team was super vriendelijk en gastvrij vooral Fitri die maakte een extra bijzondere inspanning als ik alleen op reis was. Eten was absoluut geweldig. De Oddessy show was geweldig, het dansen en de gymnastiek was super indrukwekkend. De cabaretvoorstelling met optredens van de cdv was veel verrukken dan ik had verwacht! Mijn skileraren Pierre en Monique waren echt goed. Vahap en Cheryl in de ski-team waren geweldig nuttig. Zou misschien ver voor iemand in Europa, maar ik zou zeker aanraden een bezoek aan Club Med Yabuli als u in China en je wilt wat skiën. Het skiën was goed, het entertainment en de vriendelijkheid van het GO-team maakte mijn verblijf onvergetelijk. Waar anders kon je een selfie met de Hotels baas?
Eén van de beste reis in ons gezinsleven. Alle medewerkers zijn zo vriendelijk en spreken goed Engels. Speciale thankfulness aan de heer SAGAR ( huishoudelijk manager) , en de heer YIGIT ( restaurant manager) , omdat ze persoonlijk 24 / 7 betreffende over of ons verblijf wordt 100 % perfect! ! ! Het Children's monitoren en recreatie personeel zijn zo charismatisch en professioneel.
Club Med nooit faalt ons verbazen met de vriendelijkheid, nachtelijke feesten, dansen, eten, etc. We hebben terug te gaan naar dezelfde Club Med in Yabuli sinds 2010 als we love skiën en soms was het gewoon niet mogelijk om te vliegen naar de VS of Europa voor de sneeuw. Yabuli bleek de volgende beste die men kan vinden in China. Als je met kinderen reist en u wilt een paar uur door jezelf proberen te vernieuwen je vaardigheden op de helling, Club Med is gewoon de plek om naartoe te gaan. Maar weet je, ik ben hier niet om te praten over deze dingen de meeste al weten. Ik kan helpen, maar wijzen duidelijk gebreken, indien niet goed aangepakt, ClubMed Yabuli kan gewoon verliezen trouwe klanten zoals wij. Het is een lange lijst, maar hier is het begin. 1 . Ze moeten echt ClubMed herinneren is ook een resort - als hotel. Gezien de prijs die zij aanrekenen, de onprofessioneel gedrag veel van de GOs tonen bij de receptie, het transport- en schoonmaakpersoneel, etc. , is gewoon alarmerend. Voor elk hotel, controle mensen in en uit de meest routinematige zaken. Toch op ClubMed Yabuli de ervaring met de receptie mensen zijn nooit fatsoenlijk. Ze verward uw rekeningen, over - gebracht, sprak met koelweg. . . Ik denk dat wanneer gooi je in zoveel nieuwe GOs elk jaar in de pot, gasten zeker slechte dienstverlening. 2 . Ik hou van de regel dat alle GOs zou je een stoel met een tafel met gasten voor elke maaltijd. Maar veel van de GO's zijn zo onvolwassen, zo slecht aan tafel omgangsvormen, zo saai (Oeps) en dus asociale, het was lastig om te eten met hen en toch je niet echt kick ze weg zodra ze goed vastzitten. 3 . De handtekening kenmerk van ClubMed is alle - inclusief - pakket. Gasten, Eenmaal ingecheckt, mogen geen andere heffingen tenzij bijzonder aangemelde (zoals privé skilessen) . De Yabuli ClubMed is natuurlijk iets anders - ze willen bevorderen betaalde diensten zoals speciale wijn, champagne, hot pot maaltijd reserveren. Dit is heel vervelend. 4 . Ik begrijp de MCR skiën coaches worden niet beheerd door ClubMed. Maar jullie toch op zijn minst enkele onderlinge verstandhouding met de ski coaches bij MCR en hebben bepaalde spelregels. Ik was heel pissig toen de MCR coach heeft mij gevraagd om tips en om eerlijk te zijn, veel van de ski coaches probeerde ik voor mijn zoon waren zo - dus in vaardigheden en houdingen in. 5 . In het algemeen, de MCR medewerkers moeten echt proberen te onthouden van spugen en roken publiekelijk als ze werken in één van de duurste ski resorts in China. We hebben niet betaald om ze te zien spit en rook. Sommige zelfs gerookte in de gondel stoelen.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding