Alua Hawaii Ibiza is ideaal voor een bezoek aan Sant Antoni de Portmany. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een gezinsvriendelijke omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
Hawaii Ibiza ligt dichtbij Punta Galera (3,9 km). Ideaal als je in Sant Antoni de Portmany bent en deze bezienswaardigheid wilt ontdekken.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van gratis internet bij het hotel.
Alua Hawaii Ibiza biedt 24 uursreceptie, wisselkantoor en strandstoelen aan, zodat je verblijf nog prettig wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en ontbijt. Als je met de auto naar Hawaii Hotel Ibiza gaat, is gratis openbaar parkeren in de buurt beschikbaar.
Probeer in Sant Antoni de Portmany lokale favorieten, zoals fish & chips, bij Savannah Beach Club.
Bij Alua Hawaii Ibiza staat jouw comfort voorop. Ze zien je graag in Sant Antoni de Portmany!
Het hotel heeft een prachtige centrale ligging aan een mooie baai! De haven is iets verder - op wandelafstand en daar is het bruisender. Het personeel was erg vriendelijk en steeds bereid om te helpen + hadden een mooie taalkennis van het Engels (wat het communiceren gemakkelijker maakt). Het eten was gevarieerd en super lekker! Kamers waren iets kleiner dan verwacht, maar netjes! Mooi uitzicht van ons hotel over de baai - het lawaai van de nachtclub (iets verderop) was wel goed te horen (gelukkig stopte dat toch tegen middernacht).
Super mooi en fijn hotel. Lieve mensen aan het werk die je altijd willen helpen. Wel is sant antonio erg druk, gelukkig merk je hier in het hotel niks van. Wat mooi is aan Sant Antonio is dat er een boulevard is, dit is gezellig wandelen. Ook de zee is super mooi en helder, hotel ligt direct aan zee, erg fijn!
Laat ons beginnen met de pluspunten: Mooi proper hotel met perfecte ligging, mooi uitzicht op de zee en mooie wandelboulevard tot in centrum. Dichtbij alle bars maar geen last van lawaai van die bars Lekker eten, voor elk wat wils. Soms niet helemaal warm maar wij namen vooral van de schotels die juist aangevuld waren (lekker warm) De cava vonden wij niet lekker maar de wijn was goed. Kamers niet groot maar groot genoeg met goede bedden en gratis kluisje. Ook een koelkastje aanwezig (wel niet gevuld). Koffie en thee faciliteiten. Bij all inn maken ze er geen probleem van dat je drankjes meeneemt naar de kamer. Vonden wij heel handig. Boek kamer met zeezicht. De zonsondergang is magnifiek vanop je terras. Dagelijks komt kamermeisje grondig poetsen Het adults only gedeelte om te zonnebaden is top. Zalige ligbedden. Wel zouden ze wat meer parasols ter beschikking mogen hebben. Minpunten: Er is geen controle op luidruchtige gasten. 90% waren britten en die zijn zowel overdag als s’nachts onaangename en ongemanierde gasten. Egoïstisch tot en met. Zelfs verder feesten op hun kamer om 1 u s’nachts met hun muziek op luide stand. Als men een bewaker aan de inkom zou zetten zou die al een opmerking kunnen maken als ze hotel betreden na middernacht. Onaangename gasten aanspreken is een punt waar ze moeten aan werken. Hoewel er een policy uithangt om deftig gekleed het restaurant te betreden voor het diner wordt er ook niet op gesproken. Men komt soms met bikini en een hemd erover op hun slippers dineren of mannen met zwemshort en marcelleke aan. Ja sorry, maar in een 4* hotel heb ik dit nog nooit gezien. Dit past ook niet. Zwembad is niet groot maar je hebt strand tegenover de deur dus voor ons was dit geen minpunt. Wij hadden een avondvlucht en vroegen om nog te kunnen douchen voor vertrek. Dit kon maar dit was in de toiletten in de kelder waar iedereen in en uit loopt en er is geen douchegel en/of shampoo aanwezig . Voor zo een groot hotel zou het een kleine moeite zijn om een douchekamer apart te maken met alles daar aanwezig voor laat vertrekkende gasten. Conclusie: heel goed hotel maar met wat meer beleid en kleine aanpassingen zou dit een tophotel kunnen zijn. Toch kon dit onze vakantie niet verstoren. Echt genoten van ons weekje vakantie…
Eerst alle pluspunten: Het hotel ligt heel mooi aan zee, goede uitvalsbasis en auto parkeren bij het hotel was gratis en (in mei) altijd plek. We hadden een premium zeezichtkamer en ook echt een geweldig uitzicht. Het balkon heeft fijne stoelen. Bed was prima en de badkamer ook netjes. Fijne producten (zelfs cremespoeling en bodylotion) De ligbedden met de dikke kussens en het adults zonneterras waren perfect. Ook de loungestoelen in de receptie en daarbuiten erg mooi en fijn. Zwembad was mooi schoon (wel erg fris) en er zit een badmeerster bij. En er is een handdoekenservice voor de zwembadhanddoeken. Ontbijt was erg uitgebreid en lekker. Dan een paar mindere punten: De laminaatvloer in onze kamer zat vol gaten en beschadigingen. Er zijn maar 2 liften met regelmatig opstoppingen. Erg lang wachten. Het restaurant is een behoorlijke galmbak. Het is een open ruimte. (wel keurige inrichting) In het hotel zaten veel grote groepen (families/vrienden) die all inclusive de hele dag aan het drinken, zingen, schreeuwen, lallen waren. Eigen muziek op standje 100 en niemand die er iets van zei. Voor ons de les om niet meer naar een hotel te gaan waar all inclusive aangeboden wordt :-) Wij hadden halfpension omdat alleen ontbijt niet mogelijk was maar hebben maar 3x gebuik gemaakt van het avondbuffet. We vonden het restaurant niet gezellig en het eten was lauw en niet heel bijzonder. We hebben een fijne vakantie gehad maar de verwachting die we hadden van Alua Hawaii is helaas niet waargemaakt.…
Heel goed hotel, goede kamers en heel mooi uitzicht. Eten was top, een echte aanrader voor iedereen genoeg keuze, zeker ook voor vegetariërs. Personeel van bar en eetzaal was super vriendelijk. Wat mijn vakantie deels verpest heeft, is het personeel van de receptie. Wij hadden het tweede deel van de vakantie enkel ontbijt. We wilde een upgrade doen voor ons tweede deel (4 dagen extra) voor ook avondeten. De receptie wilde hier ongeveer €260 euro extra voor aanrekenen wat enorm veel is vermits we al 10 dagen halfboard plus hadden dus voor deze 4 extra dagen kregen we de volle prijs. We hebben dan een mail gestuurd naar alua zelf (mail adres dat te vinden is op de officiële website). Hier konden we halfboard plus bijboeken voor de helft van de prijs en dit moesten we betalen aan de receptie. Toen we dit wilden doen, lachtte de receptie ons uit en zei dat zo een prijs niet kan. Toen we zeiden dat we deze prijs kregen via hun eigen call center, zei ze dat het grof van ons was om dit te vragen aan het call center en niet gewoon hun gegeven prijs te betalen. Bovendien zei ze ook dat zij andere regels hebben dan het call center, terwijl het call center wel officieel van alua is. Met veel tegenzin gaf ze het aan de helft van de prijs maar kregen we wel te horen dat dit echt niet kon van ons. De laatste dag moesten we uitchecken om 12u en vroegen we of we dan nog wel gewoon mochten eten (late vlucht) vermits we voor deze dag ook betaald hadden. Ze zei dat dit niet mocht en we moesten vertrekken vanaf we uitchecken. Echter zaten er ook kennissen van ons in dit zelfde hotel en zij hadden dezelfde vlucht terug op dezelfde dag als ons. Zij moesten ook uitchecken om 12u maar mochten wel gewoon nog blijven en genieten van het eten. Ook werd onze kamer niet gepoetst, terwijl we wel het bordje hadden uitgehangen (heel de dag) voor te poetsen. Voor ons was dit geen probleem maar dan hoorde we dat diezelfde kennissen hetzelfde voor hadden en zij kregen hiervoor hapjes en cava. Bij conclusie is het een goed hotel met lekker eten, mooi uitzicht en vriendelijk personeel. Enkel het personeel aan de receptie (vooral de vrouw met donker haar en bril) is enorm Onvriendelijk en zelf respectloos tegenover de gasten. Heel jammer dat we zo behandelt werden door de vrouw van de receptie, anders was ik hier zeker teruggekomen.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding