Afgelopen week voor het eerst op vakantie geweest in Kreta. Wij verbleven hier in I resort beach hotel & spa. Dit was een heerlijk verblijf in een mooie kamer en zeer goed eten. Het restaurant met personeel is zeer goed verzorgd en de keuze is reuze. De twee zwembaden zijn mooi en lekker verfrissend na een dagje opstap in Kreta. Verder heeft het hotel ook een spa om lekker even te relaxen. Voor mij een eerste keer dat ik naar een spa ga, maar wat is dit een aanrader. Na uitleg van de verschillende behandelingen door Wendy hebben wij gekozen om een drietal behandelingen te doen. De masseuses Erini en Joanna geven zeker waar voor hun geld. Het waren zeer relaxe en fijne behandelingen. Je voelt je herboren erna. I resort een dikke aanrader!
Geweldig mooi en fijn (zeer vriendelijke mdw) hotel! Hier wordt de perfectie nagestreefd in al zijn facetten: ruime luxe kamers, op en top hygiëne, heerlijk eten, lekkere drankjes en fenomenaal uitzicht!
Een heerlijk verblijf in een super hotel. Ten eerste een super communicatie! Mijn partner was gedurende de trip jarig. Samen met alice regelde ik versiering op de kamer bij aankomst en een lazy breakfast op de dag zelf, super geregeld dit, aan niks ontbrak het. Het hotel zelf is netjes, goed eten (veel keuze) en het personeel is erg vriendelijk. Gedurende de trip 3 verschillende Spa behandelingen gehad. Een speciale dank naar Wendy voor het regelen, ze gaf een goede uitleg over de verschillende behandelingen en we kregen 2 Spa producten mee naar huis na keuze. Erini, bedankt voor de heerlijke behandelingen, ik voelde me herboren. Al met al dus een heerlijk verblijf, een aanrader dus!
Van de week terug gekomen van een geweldige vakantie in Stalida. We verbleven in I resort Beach hotel & Spa, echt een top hotel. De ligging is perfect, aan het strand en in het centrum. Het hotel is erg schoon, en de medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam, ze helpen je met alles om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Het eten was ook erg goed, ruime keuze in het buffet! En het uitzicht vanuit de eetzaal en het zwembad is FANTASTISCH, we hebben het super gehad hier, en raden het zeker aan voor andere mensen, en misschien dat wij hier nog zeker een keer terug naar toe gaan! Bedankt i resort Beach hotel & spa! EFCHARISTO!!!!!!!!
Over het algemeen was dit een heel speciale reis en we hadden ons niet meer als VIP's kunnen voelen door elke persoon die in het hotel en de spa werkt. Ons bezoek viel over mijn verjaardag en het team was zo meegaand. Ik stond echt versteld van wat het team had geregeld om mijn man en mij te laten vieren. Tijdens ons verblijf was elke persoon met wie we contact hadden warm, oprecht en buitengewoon behulpzaam en attent. Ik heb echt nog nooit dit niveau van klantenservice ervaren. Speciale vermeldingen zijn Pandelis, Poli en Manolis. Niet dat alle anderen niet even ongelooflijk waren, maar het is ons niet gelukt om ieders namen te verzamelen. Van de huishoudsters, het receptie- en conciërgepersoneel tot het restaurantteam dat zich onze drankjes, ons ontbijt herinnerde, ze waren echt trots op het hotel. Werkelijk uitstekend werk! Een andere speciale vermelding gaat naar Wendy en Fivi in de spa. Fivi is erg getalenteerd in massage en we hebben uitstekende behandelingen met haar gehad. Wendy had echter het gevoel dat ze een vriendin werd. Zelfs taarten en een kaars kopen om me een gelukkige verjaardag te wensen. Het heeft me echt ontroerd en ik hoop haar zo in de nabije toekomst te zien. Nogmaals bedankt Wendy. Enige feedback voor het resort, waarvan we de meeste tijdens ons verblijf aan het team hebben gegeven en waar we goed naar hebben geluisterd, was als volgt; - De standaard tweepersoonskamer waarin we verbleven had enkele vermoeide en beschadigde delen, maar we waren ons er terdege van bewust dat het hotel een uitgebreide renovatie ondergaat, wat natuurlijk tijd kost. De onlangs gerenoveerde kamers zijn verbluffend. We hadden een paar fouten die we twee keer hebben gemeld, maar die niet zijn gerepareerd. We zaten op de 4e verdieping en het geluid van dichtslaande deuren was behoorlijk schokkend. Ik weet zeker dat het per ongeluk door gasten is gedaan, maar het was vreselijk luid. - We waren teleurgesteld toen we zagen dat 2 van de 4 restaurants tijdens ons verblijf gesloten waren, evenals de bar bij het zwembad en enkele van de spafaciliteiten. Dit laatste was te wijten aan COVID-maatregelen, maar toen zoveel andere faciliteiten gesloten waren, was het over het algemeen een beetje teleurstellend. - Als vegetariër waren er enkele teleurstellende bezoeken aan het buffetrestaurant, waar vervolgens vlees was toegevoegd aan wat leek op vegetarische warme gerechten per label, naast de vlees- en viskeuzes die ook beschikbaar waren, wat de keuze voor mij alleen beperkte. Als die gerechten vleesvrij waren gehouden, zou er voor iedereen meer keuze zijn geweest, maar door vlees toe te voegen, werd die keuze soms behoorlijk verminderd. Ik geloof dat ons werd verteld dat we verzoeken konden indienen, wat geweldig is, maar bij een buffet zou het beter zijn om de keuzes direct beschikbaar te hebben. - Toen we voor het eerst aankwamen, was de ober bij het zwembad uitstekend met iemand die de hele dag regelmatig naar het zwembad ging, maar naarmate de dagen vorderden, werd dit vrij sporadisch, als het al werd aangeboden. De enige optie was om je aan te kleden en naar de lobbybar te gaan om je eigen bar te halen. - Bij het overloopzwembad was er een constant geluidssysteem dat stilletjes muziek speelde, maar sporadisch zette het entertainmentteam een luidsprekersysteem op en speelde behoorlijk luide muziek over de top, en het voelde alsof het soms werd opgesteld en getest omdat het volume en het type muziek zouden constant veranderen. We houden ervan om de sfeer van geweldige muziek bij het zwembad te hebben, maar het was erg inconsistent. Toen ik zo dicht bij de gesloten trekstang zat waar de muziek was opgesteld, was het een beetje aanstootgevend gezien het volume. Er waren verschillende keren dat we het gevoel hadden dat we zouden moeten vragen om het volume een beetje te verlagen. - Er was een ochtend dat de ligbedden werden vervangen door nieuwe. Dit zou om 10.00 uur voltooid zijn, maar de voortgang was pijnlijk traag. Aan de andere kant konden we zien dat het personeel zich goed wilde opstellen, maar het verpestte de hele ochtend omdat het tot de middag liep. We hadden het gevoel dat dit veel eerder had moeten beginnen, de avond ervoor of eerder die ochtend. Heel wat gasten raakten gefrustreerd en begonnen zelf de bedden te verplaatsen. - We wisten niet dat maskers verplicht waren in het buffetrestaurant, maar werden voorzien van maskers wanneer we ze nodig hadden. - Tijdens een avondmaaltijd in het buffetrestaurant halverwege de maaltijd kreeg mijn man te horen dat slippers niet waren toegestaan, wat frustrerend was, al was het maar omdat dit aan de deur had moeten worden aangepakt voordat we binnenkwamen. We merkten dat dit achteraf consequent op deze manier werd behandeld, maar wat ik niet begreep was dat vrouwen slippers, sandalen en allerlei 'open' shows enz. konden dragen. Zowel mijn man als ik zijn erg trots in ons uiterlijk en onze kleding, dus ik was niet echt zeker waarom mannen die teenslippers droegen in een strandresortbuffet werden geweigerd. Als we strandkleding of kleding hadden gedragen die ons lichaam niet veel bedekte, zouden we het begrijpen, maar ik denk dat als je specifieke kleding of accessoires implementeert, dit voor alle gasten zou moeten gelden. Door dit incident voelde ik me vanaf dat moment over het algemeen erg zelfbewust, maar ik geloof dat de schoenspecifieke regel alleen voor het avondeten was. Er hing een bordje op de deur, maar een generieke boodschap 'kleed je goed aan' zonder bijzonderheden. Er zou meer kunnen worden gedaan om de gasten ervan bewust te maken dat het avondeten in wezen meer formele kleding is, en nogmaals, dit zou voor iedereen moeten gelden. Over het algemeen was het belangrijkste gevoel soms inconsistentie. We vroegen ons af of dit kwam door de tijd van het jaar of door COVID, en misschien hadden de recente weersomstandigheden ervoor gezorgd dat de regelingen een beetje grillig leken. Ik weet zeker dat het lijkt alsof we uitgebreide 'klachten' hebben, maar dit zijn echt kleine punten in vergelijking met hoe speciaal dit resort is en al degenen die erin werken. Als bewijs van hoe we ons voelen, zouden we in een oogwenk gaan, het is echt zo speciaal. Als aan die punten kan worden gewerkt en deze kunnen worden aangepakt, kan dit een werkelijk onberispelijke en opvallende ervaring zijn. De professionaliteit en trots van al het personeel was duidelijk. Iedereen heel hartelijk bedankt voor het zo welkom maken, en we hopen snel weer terug te zijn!…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding