Mitsis Rinela Beach Resort & Spa is ideaal voor een bezoek aan Kokkini Hani. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een gezinsvriendelijke omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
Rinela Beach is een gezinsvriendelijk resort met een flatscreen-tv, airconditioning en een koelkast in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van openbare wifi.
Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van een zwembad en ontbijt waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar Kokkini Hani gaan. Er is gratis parkeren beschikbaar voor gasten die met een voertuig aankomen.
Ga tijdens je bezoek naar Paparazzi Restaurant-Cafe, een van de Italiaanse restaurants in Kokkini Hani in de buurt van Rinela Beach.
Zorg dat je tijdens je bezoek naar een populaire oude ruïne gaat, zoals Mionoan Manor Nirou Khani, in de buurt van het resort.
Bij Mitsis Rinela Beach Resort & Spa staat jouw comfort voorop. Ze zien je graag in Kokkini Hani!
Wederom voor de 2e keer een heerlijke vakantie gehad in Mitsis Rinela. Het is nog mooier geworden nu de renovatie is afgerond, de kamers zijn prachtig en worden dagelijks prima schoongemaakt. Het hoofdrestaurant is gewoon goed, maar de à la carte restaurants zijn echt heel goed, waarbij voor ons de "Italian" en "Asian" er echt bovenuit stak. Brunchen kan dit jaar ook in "Italian", wat erg lekker is, alsook in de Taverne aan zee, maar ook het ontbijt in het hoofdrestaurant is prima en divers. Tussendoor kun je ook overal wel wat krijgen, al kan het bij de creperie wel even duren voor je kunt bestellen i.v.m. rij die er vaak staat. Onze drankjes haalden wij vnl bij de Poolbar waar Giorgos en collega's ons prima hielp, hij wist al wat je wilde voordat je het had gezegd, prima service ;-)! Al het personeel is vriendelijk en erg behulpzaam. 's Avonds op het grote terras met livemuziek kregen we de heerlijkste cocktails. Kortom, als je wilt relaxen ben je hier op de goede plek.…
Wauw ! Wat een vakantie hebben we gehad. Gewoon top alles is tot in de puntjes hier. Nooit is het hotel vuil er wordt heel hard gewerkt om het proper te houden. De kamer was groot met een balkon en een lekker liggend bed. Het is hier rustig zowel aan het super groot zwembad als aan het strand. Wil je tot rust komen dan is dit een aanrader! Het eten is ook uitstekend er zijn verschillende restaurants maar onze favoriet is Taverna à la carte restaurant verschillende obers Rados ,Dimitros en natuurlijk ook vele andere zorgen voor alles en onthouden ook wat je graag wil ze maken het zo aangenaam met een persoonlijk toets. Iedereen is super vriendelijk en doet echt zijn best. Ze werken hier heel hard om het zo goed mogelijk naar je zin te maken. Wij hebben de beste vakantie ooit gehad en komen zeker nog terug !…
voor de zesde keer naar dit hotel gegaan en opnieuw zeer tevreden, maar te vroeg :-), naar huis moeten gaan. het nieuwe steakhouse en iitaliaans restaurant zijn zeker aanwinsten voor het hotel. Zoals steeds zijn de managers en het gewone personeel zeer vriendelijk en behulpzaam als er zich toch een prtobleempje voordoet. De vernieuwde kamers zien er prachtig uit en als eind dit jaar ook het andere gedeelte van het hotel vernieuwd wordt, hopen we dat we volgend jaar zeker in één van die kamers terechtkomen. als maatregelen tegen covid-19 moesten we binnen, in het hotel, een mondmasker dragen. Op de terrassen en gewoon aan het zwembad niet. In de restaurants kon je je vrij bedienen maar wel met mondmasker een dunne handschoen aan. Eénmaal op je plaats kon alles dan af. Voor mij waren dit zeker voldoende maatregelen om je veilig te voelen en toch waren deze maatregeenl voor mij niet hinderlijk Eén minpuntje toch : het plotse vertrek van chef-kok Kostas. Een vriend minder in het hotel voor ons...…
Dit hotel is absoluut geen vijf sterren waard. Wij verblijven nu 4 dagen in Mitsis Rinela en vallen van de ene ergernis in de andere. Onze kamer is amper groot genoeg voor vier personen, we hebben geen dop om de badkuip te laten vollopen, bij aankomst stond er geen babybed klaar, na lang wachten mochten we beschikken over een gammel ding waar onze zoon gewoon zo uit kon kruipen. Het buffet is ook zeker geen vijf sterren waard. In de huidige omstandigheden is het systeem al drie keer veranderd. Vandaag waren er lange wachttijden, ik heb zelfs het dessert overgeslagen omdat ik daarvoor een half uur in de rij had moeten gaan staan. Enkel het eten in de veranda, de verse pizza en pannenkoeken zijn de moeite waard. Het hotel zit stampvol (heel gek in deze tijden) waardoor het wel heel moeilijk is om een plekje te bemachtigen in de veranda en in het Chinees restaurant. ‘S morgens vroeg gaat iedereen zijn strandstoel reserveren waardoor je geen plaats hebt als je op een normaal uur naar de zee of naar het zwembad gaat. De twee sterren geef ik omdat onze kinderen een fijne tijd hebben en omdat de veranda de moeite waard is. Ook de wijnbar is een fijne plek en het personeel is heel vriendelijk. Het hotel bestaat uit een nieuw, gerenoveerd gedeelte en een verouderd gedeelte. Je ziet op de site enkel foto’s van het nieuwe deel, en bewerkte foto’s van het oude deel, waardoor je je sowieso bedrogen voelt als je een kamer in het oude deel krijgt. Wanneer we vroegen naar zo’n nieuwe kamer, moesten we 60€ per dag per kamer bijbetalen hoewel ik er heel zeker van ben dat wij voldoende hebben betaald om over zo’n kamer te kunnen beschikken. Wij zijn zeer teleurgesteld, zeker gezien het bedrag dat we voor dit verblijf hebben betaald.…
dat deze vakantie "apart" gng worden door het corona-virus wisten we mar het hotel is er in geslaagd ons veilig te laten voelen. Ons inzien waren er voldoende veiligheidsmaatregelen genomen. Bovendien zorgde deze maatregelen ook voor een groot voordeel : door de opgelegde quota inzake toeristen geen gedoe 's morgens om een vrije zetel aan het zwembad te vinden. Rustig om 09.00 uur naar het zwembad om dan vast te stellen dat je één van de eerste was en kon kiezen welke zetel je ging nemen.:-) Ook nu weer ervaren waarom we nu voor de vijfde keer op rij naar dit hotel zijn gekomen : zeer lekker eten, zeer hygienisch en zeer vriendelijk personeel. Het Grieks restaurant met Kostas als chefkok is een grote aanrader : tesamen met zijn personeel wordt je gewoon op je wenken bedient, Verder kun je altijd terecht bij de managers Manolis en Pavlos als je toch met een probleempje zit; Dit wordt dan dadelijk voor je opgelost. De nieuwe kamers stralen van buitenaf nog meer luxe uit. Uit veiligheidsoverwegingen mochten we ze langs de binnenkant niet eens bekijken wat wel begrijpelijk is. Spijtig dat dee maar vor 2 personen zijn. Hopelijk renoveren ze de kamers voor 4 op dezelfde wijze; Toch één minpuntjje : de kamer die we kregen toegewezen voor 4 personen was te krap, zeker met twee kinderen van 11 jaar... Misschien moet het hotel bij toewijzing van de kaers toch meer rekening houden met de leeftijd van de kinderen. Misschien tot volgend jaar? Wie weet, met dat kl...virus weet je het nooit...…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding