Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Pestana Blue Alvor All Inclusive

Opslaan
Delen
Avenida V3, Alvor, Portimao 8500-088 Portugal
Laagste prijzen voor je verblijf
Expedia.com
194 US$
View deal
Gratis annuleren tot 28/09/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Booking.com
194 US$
View deal
Gratis annuleren tot 15/09/21
StayForLong
195 US$
186 US$
View deal
BESPAAR 9 US$
Priceline195 US$
Hotels.com194 US$
eDreams194 US$
alle 11 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (593)
Zwembad en strand (182)
Dineren (93)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 12 van de 27 hotels in Alvor
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Gesproken talen
Spaans, Portugees
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Tennisbaan
Entertainmentpersoneel
Oppas
Wifi
Bubbelbad
Binnenzwembad
Buitenzwembad
Kleedkamers fitness/spa
Fitnesslessen
Sauna
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Avondentertainment
Tafeltennis
Overdekte speeltuin voor kinderen
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Kinderclub
Buitenspeeltoestellen voor kinderen
Shuttlebusservice
Spa
Stoomcabine
Conciërge
Parasols
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Roomservice
Veilig
Telefoon
Minibar
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Gezinskamers
947beoordelingen133vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 456
  • 248
  • 135
  • 63
  • 45
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
marian61260 heeft een beoordeling geschreven okt. 2019
Brunssum, Nederland12 bijdragen3 nuttige stemmen
Laatste week van September als koppel in dit hotel geweest. We zeiden echt WOW toen we aankwamen. Mooie receptie, vriendelijk en behulpzaam personeel aan de receptie. Alles werd goed uitgelegd. We werden met een wagentje naar de hotelkamer gebracht. Deze was ook echt mooi met een heerlijk kingsize bed. De eerste avond in het Mercado restaurant gegeten. Alles een beetje chaotisch..... erg groot, mooi aangekleed, helaas geen sfeer. Geen muziek, iedereen rende kris kras door elkaar van en naar de buffetten. Altijd 4 soorten vlees- en 4 tot 6 visgerechten. Drank werd wel aan de tafel geserveerd!. Max was de beste ober en grote hulp in het restaurant. Italiaans restaurant was mooi ingericht. Tafels wel allemaal zeer dicht op elkaar, iedereen hoorde de gesprekken van elkaar. Eten was van goede kwaliteit. Surf & Turf Restaurant vonden wij een teleurstelling. We waren nog met de voorgerechten bezig toen men het hoofdgerecht al serveerde. Deze was koud... en droog (kip) niet lekker. Mooie zwembaden, altijd wel een bedje vrij. Maria aan de Sardine bar was altijd vriendelijk en bleef de rust zelf ook al stond er een lange rij wachtende. Snacks en toetjes in de Sardine Bar waren OK. Animatie was niet ons ding. Een vrouw van het gezelschap had een verschrikkelijk schreeuwerige stem...…Brug naar het strand was goed te doen 5 minuten tot het mooie strand. Over het algemeen een mooi hotel met enkele verbeteringen. Maar geen 5 sterren...….
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2019
Prijs/kwaliteit
Locatie
Service
Nuttig
Delen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ciaranpat heeft een beoordeling geschreven mrt. 2020
Belfast, Verenigd Koninkrijk3 bijdragen3 nuttige stemmen
Ik heb de afgelopen 5 jaar verschillende bezoeken gebracht aan Pestana Hotels in de Algarve, waarbij ik mijn reserveringen rechtstreeks bij de hotelgroep heb gemaakt en bij verschillende gelegenheden heb moeten klagen. Tot vorige week heb ik twee reserveringen in behandeling gehad: Pestana Blue Alvor (verblijf in april) en Pestana Alvor Praia (verblijf in september). Voor Pestana Blue Alvor had ik tot 18 maart gratis annulering (in feite vermeldde de Pestana-website annulering tot 15 april). Vanwege Covid 19 op 18 maart volgde ik de instructies om online te annuleren, maar de website verklaarde dat het niet kon worden geannuleerd. Ik heb via de website een contactverzoek verzonden, maar binnen 48 uur niets gehoord. Hoewel ik mijn vluchten later in het jaar had kunnen wijzigen, besloot ik, om de buitensporige annuleringskosten van het hotel te vermijden, dat de beste manier was om mijn reisplannen niet te annuleren. Dagen later e-mailde Pestana me dat ze mijn all-inclusive boeking zouden overzetten naar Alvor Praia (waar bars / restaurants, zwembad en spa gesloten zouden zijn - eten en drinken zou een afhaalservice zijn). Ik besloot om te kijken welke vluchtalternatieven er waren voor een latere datum (maar met een pauze in september waren mijn opties beperkt). Als de Pestana-website mijn eerdere verzoek tot annulering had toegestaan, waren er meer opties geweest. Ik was bezig met contact opnemen met het hotel om om vergoeding te vragen omdat de website mijn eerdere verzoek niet kon annuleren toen ik een andere Pestana-e-mail ontving om te zeggen dat mijn reservering was geannuleerd vanwege de noodtoestand. Dit zou prima zijn geweest als ze mijn annulering eerder hadden toegestaan toen ik de ruimte had om mijn vluchten te wijzigen, maar nu te laat was. Ik nam contact op met Pestana voor een vergoeding die ze weigerden. Ik heb nu mijn verblijf in september bij Pestana geannuleerd en ik zoek advies over de weg voorwaarts
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2019
Hygiëne
Service
Kamertip: do not book direct
Bekijk meer kamertips
Google
3 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Crazychef83 heeft een beoordeling geschreven nov. 2019
1 bijdrage1 nuttige stem
Ik heb de beoordelingen gelezen, maar we gingen toch en hadden de familietijd van ons leven. Slechte punten Gronden hebben duidelijke groeipijnen, omdat we laat in het seizoen gingen, de zwembaden waren niet zo warm, eigenlijk, de zee was warmer dus gingen we naar het mooie strand, de receptie was niet erg behulpzaam bij het proberen om excursies te boeken, maar we vonden een geweldige tourwinkel 10 minuten weg en eindelijk geen koffiezetapparaat in de kamer. Maar Er was freebies in de koelkast van onze kamer, eten was over het algemeen geweldig en moet zeggen, hield van de lokale verkopers in het restaurant pronken met lokale cultuur, want dat is waar we van houden. Als ik een Engels ontbijt wilde, zou ik thuis blijven. Entertainers geweldig, hoewel ik vind dat KIDS CLUB ANDERE ENTERTAINERS NODIG HEBT. Accommodatie mooi en voor mij waren de ninja's de helden (het huishoudpersoneel), de kamer was altijd schoon, turndownservice en je kon zien dat ze de klok rond werkten om het resort schoon te houden.  Als ik drie dingen zou kunnen zeggen Ik weet dat het einde van het seizoen is, maar de show moet doorgaan omdat de dingen niet volgens schema werden gehouden en ik haat het niet om te plannen. Als de volwassenen een verwarmd zwembad krijgen, moeten de kinderen in het laagseizoen tenminste een manier hebben om op te warmen En zet in godsnaam koffiemachines in de kamer, of investeer in ieder geval beter op resort
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2019Reistype: Reisde met familie
Google
2 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
Jan C heeft een beoordeling geschreven mei 2019
scotland46 bijdragen34 nuttige stemmen
Net terug van een week hier. Eerste indrukken waren geweldig. Dit was echter door een toilet ontsierde die niet spoelde. Hoewel dit misschien te wijten was aan de opening van het hotel de dag voor onze aankomst, duurde het ongeveer 6 uur voordat de blonde receptioniste hieraan kon deelnemen. Niet echt goed genoeg als de toegang tot openbare toiletten beperkt is of ze zijn gesloten! Hotel is zeer stijlvol en het terrein is goed aangelegd en verzorgd. Zwembaden zijn mooi, en kinderzwembad ziet er fantastisch uit. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, met uitzondering van de receptionist die een restaurantreservering voor ons heeft weggegooid, en het senior management is zeer goed zichtbaar. De minitrein is een geweldig idee en ik weet zeker dat kinderen er dol op zullen zijn. Het animatieteam zorgde voor veel activiteiten en werkte hard. De spa is open, maar ziet er nog niet uit en ik kon geen pedicure boeken omdat deze niet beschikbaar was toen ik dat wilde. Prijzen waren hoe dan ook duur. De kluis is gratis en badhanddoeken kunnen worden vervangen in de spa. Eten was goed, met name in a-la-carte restaurants maar we hadden kalfsvlees in de Italiaanse op de openingsavond die voortreffelijk was. Twee nachten later was dezelfde maaltijd onherkenbaar. Bijna alsof een andere chef het gekookt had! Gebieden die ontwikkeling vereisen - meer bedienend personeel voor restaurants en bars, beschikbaarheid van toiletten in openbare ruimtes, ontbijtsap was verwaterd of smaakloos, frisdranken waren arm en mousserende wijn uit de bar was vreselijk. Over het algemeen hadden we een geweldige vakantie en ik kan me in een paar maanden voorstellen dat de zaken verbeterd zijn. Het is echter nog geen 5-sterren hotel.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2019
Locatie
Hygiëne
Service
Reistype: Reisde met een partner
Google
4 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
JM1_11Cambs heeft een beoordeling geschreven mei 2019
Cambs140 bijdragen45 nuttige stemmen
+1
Gisteren aangekomen op de openingsdag. Mooi welkom van al het personeel. Ontwerp en lay-out is zeer goed. Bar en restaurant zijn goed gepresenteerd met zeer behulpzaam personeel. Kamers zijn ruim, momenteel verblijft in kleinere kamer, maar erg licht en luchtig. Toiletartikelen aanwezig, handwas, douchegel en shampoo. kleine koelkast met water en een paar frisdranken. Gevraagd naar meer hangers en kleine problemen met warm water, allemaal snel opgelost. Er is een 'landtrein' om je naar het strand te brengen. Eten en service tot nu toe erg goed. Entertainmentprogramma voor dag en nacht op zijn plaats. Gisteravond entertainment niet naar onze smaak, maar anderen leken ervan te genieten. Ik kijk uit naar de rest van ons verblijf.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2019
Prijs/kwaliteit
Kamers
Service
Reistype: Reisde met een partner
Google
24 nuttige stemmen
Nuttig
Delen
PRIJSKLASSE
US$ 180 - US$ 412 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
PortugalAlgarveFaro DistrictPortimaoAlvor
AANTAL KAMERS
551
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Pestana Blue Alvor All Inclusive
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Pestana Blue Alvor All Inclusive?
Attracties in de buurt zijn Praia dos Três Irmãos (0,8 mijl), Adventure Golf Alvor (0,4 mijl) en Bowling Alvor (0,8 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Pestana Blue Alvor All Inclusive?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, gratis wifi en inclusief ontbijt.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Pestana Blue Alvor All Inclusive?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Pestana Blue Alvor All Inclusive?
Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Pestana Blue Alvor All Inclusive?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Pestana Blue Alvor All Inclusive?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Restaurante Animus, Al Fresco en Restaurante Pôr do Sol.
Zijn er sportvoorzieningen bij Pestana Blue Alvor All Inclusive?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Pestana Blue Alvor All Inclusive?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van Pestana Blue Alvor All Inclusive?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder spaans en portugees.
Zijn er historische locaties in de buurt van Pestana Blue Alvor All Inclusive?
Veel reizigers bezoeken Castelo de Alvor (1,6 mijl).