Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Duinenweg 493, Middelkerke 8430 België
Laagste prijzen voor je verblijf
Inchecken— - — - —
Uitchecken— - — - —
Gasten1 kamer, 2 volwassenen, 0 kinderen
Expedia.com
Booking.com
101 US$
Aanbieding bekijken
101 US$
Aanbieding bekijken
Reserveer nu, betaal bij aankomst
eDreams
Travelocity101 US$
Orbitz.com101 US$
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (34)
Kamer en suite (40)
Zwembad en strand (7)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Buitenzwembad
Bar/lounge
Strand
Bowlen
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Gratis internet
Wifi
Openbare wifi
Internet
Ontbijt beschikbaar
Golfbaan
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Opslag van bagage
Rookvrij hotel
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Rookvrije kamers
Zitgedeelte
Kitchenette
Magnetron
Koelkast
Flatscreen-tv
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinnen
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Duits
104beoordelingen0vragen en antwoorden13kamertips
Waardering van reizigers
  • 19
  • 51
  • 18
  • 8
  • 8
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Leuk verblijf voor korte periode ,ontvangst Receptie vriendelijk . Mooie onderhouden domein, auto parking aan het verblijf 👍 . Keuken in orde , Badkamer ok , kleine tip douche Gordijn vervangen door Douche scherm . Verwarming ok . Groetjes Dirk V.L
Meer lezen
Wij hebben reeds meerdere keren in deze studio's verbleven. Maar eerlijk gezegd gaan ze er ieder jaar op achteruit . Het was er heel vuil. De badkamer was verschrikkelijk .Koud en vuil (echt vuil ) De wc bleef lopen en de zitting was stuk. De frigo werkte heeeeel slecht.
Meer lezen
Bij aankomst bleken de bedden niet opgemaakt en waren er geen handdoeken aanwezig ondanks dat deze geboekt waren. Voor 3 personen was het ruim genoeg alleen jammer dat de vloer niet al te proper was en de koelkast was zeker aan vervanging toe, er was roest aanwezig aan de
Meer lezen
Antwoord van Stijn_Des, Front Office Manager bij C-Hotels Zeegalm
Gereageerd op 6 apr. 2018
Beste gast Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review neer te schrijven over uw verblijf bij C-Aparthotel Zeegalm. Super om te lezen dat u genoten heeft van uw ruime studio en ons verzorgde ontbijtbuffet met de glimlach. Het is normaal dat de bedden niet zijn opgemaakt bij aankomst, omdat wij een aparthotel zijn.Bedlinnen wordt sowieso standaard voor u voorzien. U kunt gerust optionele hoteldiensten zoals hotelservice bijboeken, om het u nog comfortabeler te maken. In verband met de handdoeken, het spijt ons dat ze niet direct aanwezig waren bij u. Hopelijk heeft een collega van de receptie dit snel kunnen oplossen. In verband met de badkamers, wij zijn hiervan op de hoogte dat die vernieuwd dienen te worden. Dit staat op onze planning, maar is een omvangrijke klus, omdat alle studio's in één keer zullen gedaan worden. Uit uw review kunnen we niet afleiden in welke studio u logeerde. Het zou voor ons veel betekenen, als u ons even een mailtje zou kunnen sturen met uw opmerkingen, zodat wij gelijk actie kunnen ondernemen voor de koelkast, donsdekens en kapotte verwarming. We hopen u zeker en vast nog eens bij ons terug te zien! Een fijn weekend verder.
Meer lezen
Met een verzekerd gevoel kwamen wij hier aan bij de zeegalm.. Reacties en foto's bewezen dat dit een goede accomodatie was.. Toen wij aan onze hotelstudio toekwamen mochten wij jan de grote huisspin boven de voordeur al snel welkom heten.. Na deze groeting kwamen we binnen in
Meer lezen
Antwoord van Stijn_Des, Front Office Manager bij C-Hotels Zeegalm
Gereageerd op 5 apr. 2018
Beste gast Hartelijk dank voor uw verblijf bij C-Aparthotel Zeegalm. Het spijt ons te horen, dat de verwachtingen die u van onze accomodatie had niet overeenstemden met de werkelijkheid. Dagelijks doen we nochtans ons uiterste best om de hotelbeleving en kwaliteit zo hoog mogelijk te houden. Wij leiden dit dan ook af uit de goede reviews en foto's die gasten na hun verblijf neerschr, zoals u zelf ook even aanhaalt in uw reactie. Tijdens deze tijd van het jaar begint alles in de natuur weer tot leven te komen. Helaas bevindt ons complex zich te midden van één van de laatste natuurlijke duinengebieden (Warandeduinen) van de buurt, en brengt dit soms insecten met zich mee. Het is uiteraard volledig uit den boze, dat deze diertjes een weg naar uw studio vinden. Bepaalde studio's worden na de schoonmaakbeurt voor uw aankomst dan nog ook nog even hierop gecontroleerd. Het zal waarschijnlijk dom toeval geweest zijn, dat er net op dat moment pissebedden bij u rondliepen. We komen uiteraard met plezier nog eens langs met de stofzuiger, en begrijpen uiteraard dat dit zeer vervelend is, waarvoor onze meest oprechte excuses. Als bestelde extra's zoals handdoeken niet naar wens zijn, kunt u gerust even binnenspringen aan de receptie. We geven met plezier een nieuw setje en onze excuses met u mee. We hopen desondanks uw reactie, dat u de charme van ons hotel heeft kunnen appreciëren, en hopen u in alle gaval nog een volgende keer bij ons te mogen verwelkomen. Fijne dag voor u!
Meer lezen
We hadden een nacht geboekt in het aparthotel met hotelservice. Bij aankomst bleek dat we onze bedden zelf moesten opmaken en er geen handdoeken aanwezig waren. We hadden extra betaald voor het ontbijt. Bij het binnenkomen van de eetruimte hing er een muffe geur en de muziek
Meer lezen
Antwoord van Stijn_Des, Front Office Manager bij C-Hotels Zeegalm
Gereageerd op 23 mrt. 2018
Beste gast Hartelijk dank voor uw verblijf en review. Het spijt ons te horen, dat u hotelservice gereserveerd had, en de bedden niet opgemaakt waren bij aankomst en er geen handdoeken aanwezig waren. Waarschijnlijk zal dit een menselijke fout zijn van onze kant. Onze oprechte excuses voor het misverstand. Hoewel zo'n zaken vergeten uiteraard uit den boze is, kunt u ons een volgende keer kunt u ons gerust gelijk contacteren, ook buiten de openingsuren van de receptie, om alles alsnog voor u in orde te maken. We zullen de geur in de ontbijtzaal en het volume van de muziek nazien. Van harte bedankt om dit even te melden. Verder vragen we 10 euro per persoon voor het buffet 's ochtends. We proberen in functie van de prijs een eerlijk ontbijt aan te bieden. Als u het de prijs niet waard vindt, kunt u gerust een volgende maal zeker beroep doen op onze broodjesservice. Daags voordien bestelt u bij de receptie wat u wenst, en kunt u alles komen ophalen aan de receptie, tegen de democratische prijzen van de bakker om de hoek. We hopen zeker dat uw ervaring u niet weerhoudt om nog een keer bij ons terug te komen. Als u verder nog vragen zou hebben, horen we ze graag!
Meer lezen
PRIJSKLASSE
60 US$ - 129 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
BelgiëVlaanderenWest-VlaanderenMiddelkerke
AANTAL KAMERS
42
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding