Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

C-Hotels Continental

Opslaan
Delen
Duinkerkelaan 11, De Panne 8660 België
Expedia.com
Hotels.com
eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Booking.com
alle 8 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (55)
Kamer en suite (24)
Dineren (11)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 12 van de 15 hotels in De Panne
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
C-Hotels Continental is ideaal gelegen in het hart van De Panne, vlakbij de zeedijk en het rustieke centrum. Dit unieke hotel vermengt rijke historie met moderne luxe en neemt je graag mee in onze hedendaagse interpretatie van Art Nouveau. Achter de historische gevel schuilen 45 elegante kamers. C-Hotels Continental is de perfecte uitvalsbasis voor een strandvakantie. Bovendien bevind je je meteen op de ideale locatie om te shoppen, dineren of het ontdekken van kunst, cultuur en ontspanning. Laat u verrassen en stap mee in de geschiedenis van dit iconisch hotel!
Meer lezen
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Betaald openbaar parkeren in de buurt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Ontbijt beschikbaar
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Wasservice
Wifi
Ontbijtbuffet
Gratis oploskoffie
Wijn/champagne
Krant
Rookvrij hotel
Paraplu
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Bureau
Schoonmaakservice
Geschakelde kamers beschikbaar
Veilig
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Inloopdouche
Telefoon
Kledingkast
Flessenwater
Kledingrek
Eigen badkamers
Koelkast
Flatscreen-tv
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Handige informatie
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Duits
31beoordelingen1vraag en antwoord0kamertips
Waardering van reizigers
  • 10
  • 12
  • 4
  • 3
  • 2
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Herman K heeft een beoordeling geschreven 1 nov.
Opwijk, België85 bijdragen9 nuttige stemmen
Vriendelijke maar toch nogal trage en bureaucratische check-in, niet aangenaam als je na een hele dag fietsen bezweet naar een douche uitkijkt. Ruime fietsenstalling. Mooie kamer maar we misten wel een koffiezet en (lijkt ons toch een evidentie) zeep. Bij aankomst werd ons nog eens op het hart gedrukt dat we door de coronamaatregelen in de ontbijtzaal niet meteen naar een tafeltje mochten gaan. We hebben daar uiteindelijk tien minuten aan de ingang staan wachten. Niemand te zien. Tot een toeriste ons kwam zeggen dat door de geringe bezetting in het hotel het free seating was. Tja ...
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2020
Nuttig
Delen
JVer heeft een beoordeling geschreven okt. 2020
2 bijdragen
Aangetrokken door het mooie interieur besloten we onze ‘staycation’ verder te zetten in dit hotel in de Panne. We kwamen rond 13.30u aan en besloten om al eens te informeren of onze kamer eventueel al klaar was. Na een hele tijd te wachten kwam er uiteindelijk iemand kortaf zeggen ‘check in is om 15u’, zonder enige vriendelijkheid of moeite om daadwerkelijk eens te kijken welke kamers al klaar waren. Teruggekomen om 15.15u, was er uiteraard wel iemand aanwezig aan de balie. Zij liet ons weten dat ze alle nodige COVID-19 maatregelen troffen, wat erop neer kwam dat ze ‘in principe niet meer op onze kamer kwamen tot we terug uitcheckten. Dus het leuke gevoel van op hotel te zijn (lees: een proper opgedekt bed, de zandkorreltjes die onvermijdelijk aan schoenen blijven plakken niet gedurende heel je verblijf in de kamer hebben liggen etc.) was dus hier niet aan de orde. Wij apprecieerden uiteraard dat dit hotel de regels naleefden, maar de manier waarop dit meegedeeld werd was echt niet vriendelijk en gaf ons echt geen welkom gevoel. De kamer was zeer netjes en mooi aangekleed, ook ontsmettingsgel voorzien, maar eens je op details begon te letten viel dit toch ook maar tegen. Geen airco (en ook geen mogelijkheid om de ramen op klik te zetten), de douchegel dispenser was leeg, geen handzeeppompje, ... dit zijn misschien details, maar na het meer dan koele ontvangst vonden we dit toch weeral jammer. ‘S morgens waren we verlekkerd op een stevig ontbijt. We waren de eerste en ze waren nog niet klaar. Er stond dat je moest wachten voor een plaatsje, wat we dan ook deden. We zijn 10 minuten genegeerd geweest, terwijl ze rustig verder deden. Uiteindelijk naar ons gekomen en gezegd dat we maar moesten zien waar we ons wouden zetten. We zagen een buffet klaarstaan, maar omdat dit hotel zo secuur de coronamaatregelen naleefde, gingen we ervan uit dat we niet zomaar naar het buffet mochten gaan. Later kwamen andere hotelgasten naar beneden, die direct een plaats namen en naar het buffet gingen. Een attente hotelmedewerkster deelt dit dan toch mee aan hun gasten, zeker omdat we hier duidelijk de eerste keer kwamen? Daarna zijn we ook naar het buffet gegaan, waarna wederom een ongename verrassing kwam. Mijn partner nam van de koffiemachine een koffie met melk, maar na één slok bleek duidelijk dat de melk zuur was. Ook andere gasten waren duidelijk ook zure melk aan het drinken, dus ik ben het vriendelijk gaan melden aan de dame die het buffet zetten. Zij reageerde amper en nam de tas gewoon weg. Verder stoorde ons gewoon dat de algemene sympathie en enthousiasme ontbrak. Telkens we binnen of buiten het hotel gingen was een goeiedag te veel gevraagd. Bij het uitchecken dezelfde koelheid van diezelfde vrouw. We hadden graag nog enkele dingen vermeld waar ze misschien op konden letten, maar de vraag of alles naar wens was werd niet eens gesteld. Sorry voor het hotel, we beseffen dat covid het absoluut niet makkelijk maakt om een hotel te runnen, maar voor een bedrag van 450 euro voor drie nachten hadden wij echt graag op een andere manier ontvangen willen worden.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2020Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
wim j heeft een beoordeling geschreven sep. 2020
Kontich, België222 bijdragen85 nuttige stemmen
Geboekt via de site van het hotel wat wel wat goedkoper was dan via booking.com en trivago .Hotel is mooi en netjes .We parkeerde onze auto op de gratis parking (koningsplein) en namen de tram tot net voor het hotel .Op kamer (22) was niets op aan te merken .Ontbijt was zeer lekker . Klein minpuntje was dat de bediening niet vriendelijk tijdens ontbijt .
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2020Reistype: Reisde met een partner
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Alissia R heeft een beoordeling geschreven aug. 2020
2 bijdragen
Onze 2 overnachtingen in dit hotel (in aug 2020) waren aangenaam en comfortabel maar de beloofde luxe ontbrak. Er waren geen koffie- en theefaciliteiten aanwezig in de kamer (blijkbaar wegens corona-maatregelen) en onze badkamer rook heel erg naar riool. Het hotel was verouderd en rook ook zo. Het ontbijt was ook heel erg basic (geen gerookte zalm of andere luxe). Ik zou dit hotel niet als ‘luxueus’ beoordelen maar zeker confortabel genoeg voor een kort verblijf. Hygiëne en vriendelijkheid aan onthaal was oké.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2020Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
mimapeeters heeft een beoordeling geschreven jul. 2020
Denderleeuw, België14 bijdragen6 nuttige stemmen
Blij verrast in deze Corona-tijd ! Alles was tiptop in orde volgens de opgelegde normen. Zeer vriendelijk personeel en aangename, nette kamers. Ontbijtbuffet was ook hygiënisch in orde en veel keuze uit lekkere, verse dingetjes. Wij keren zeker weer!
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2020Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Vorige
PRIJSKLASSE
72 US$ - 146 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
BelgiëVlaanderenWest-VlaanderenDe Panne
AANTAL KAMERS
45
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over C-Hotels Continental
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van C-Hotels Continental?
Attracties in de buurt zijn De Panne Beach (0,6 mijl), Dumont Quarter (0,3 mijl) en Le Clapotis (0,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van C-Hotels Continental?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, ontbijtbuffet en wasservice.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij C-Hotels Continental?
Populaire kamervoorzieningen zijn flatscreen-tv, koelkast en verduisterende gordijnen.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij C-Hotels Continental?
Gasten kunnen genieten van ontbijt en gratis oploskoffie tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij C-Hotels Continental?
Ja, betaald openbaar parkeren in de buurt is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van C-Hotels Continental?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Armalot by Julia, Hostellerie Le Fox en Au Filet de Sole.
Ligt C-Hotels Continental in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,1 mijl vanaf het centrum van De Panne.
Welke talen spreekt het personeel van C-Hotels Continental?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, frans, duits en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van C-Hotels Continental?
Veel reizigers bezoeken Bommenvrij (11,9 mijl), Moulin Spinnewyn Ou De La Victoire (14,0 mijl) en Stadshalle (11,6 mijl).
Heeft C-Hotels Continental een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.
Is C-Hotels Continental toegankelijk?
Ja, het biedt rolstoeltoegang. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.