Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Opslaan
Delen
Zeelaan 178-180, Avenue De La Mer, De Panne 8660 België
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
PricelineUS$ 163
eDreamsUS$ 163
FindHotelUS$ 163
Agoda.comUS$ 163
Etrip
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Reiziger (173)
Kamer en suite (44)
Dineren (34)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.

Over

Nr. 4 van de 17 hotels in De Panne
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit

Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in De Panne is Royal Hotel een uitstekende plek om te ontspannen. Met een gezinsvriendelijke omgeving en tal van restaurants en attracties in de buurt, is Royal Hotel de ideale uitvalsbasis in De Panne.

Kamers bij Royal Hotel bevatten een flatscreen-tv en een minibar en bieden uitzonderlijk comfort en gemak. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar voor gasten.

Roomservice, express-inchecken en -uitchecken en krant zijn een aantal van de voorzieningen bij dit hotel. Daarnaast maakt het restaurant je verblijf nog specialer. Als je met de auto naar Royal Hotel gaat, is betaald openbaar parkeren in de buurt beschikbaar.

Doordat het hotel in de buurt ligt van Nature Reserve of Westhoek (2,0 km), kunnen gasten van Royal Hotel eenvoudig een van de populairste bezienswaardigheden van De Panne verkennen.

Ga tijdens je bezoek naar een van het steakhouse restaurants, waaronder n'Entree, Moeder Lambik en Steak House. Ze liggen allemaal in de buurt van Royal Hotel.

Als je tijd over hebt, raden we Dumont Quarter, De Scharbiellie en Cimetiere Militaire aan. Dit zijn een aantal populaire attracties op loopafstand.

Of je nu voor werk of vakantie op reis bent: Royal Hotel zorgt ervoor dat je De Panne niet snel zult vergeten.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Betaald openbaar parkeren in de buurt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Gratis ontbijt
Solarium
Opslag van bagage
Krant
Express-inchecken en -uitchecken
Schoenenpoetsen
Wifi
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Ontbijt in de kamer
Rookvrij hotel
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Telefoon
Minibar
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
STIJL HOTEL
Charmant
Centraal gelegen
Gesproken talen
Nederlands, Engels, Frans, Spaans en nog 1
447beoordelingen6vragen en antwoorden9kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 265
  • 134
  • 16
  • 10
  • 22
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Dirk-Hilde heeft een beoordeling geschreven jan. 2022
Kalken11 bijdragen4 nuttige stemmen
Als koppel hadden we een arrangement geboekt: een privilegekamer een 3-gangenmenu en een brunch op nieuwjaarsdag. Bij het inchecken kregen we de mededeling dat de brunch was geschrapt, wegens gebrek aan personeel maar dat er ontbijt tot 10uur in de plaats was. Bij mijn opmerking dat we wel voor een brunch moesten betalen i.p.v. voor een ontbijt werd er geantwoord dat als we niet akkoord waren we maar onmiddellijk moesten vertrekken en onze reservatie annuleren. Voor ons was het onmogelijk om net voor oudejaarsavond een ander hotel te zoeken. We stonden met onze rug tegen de muur. Hoewel dit een mooi en degelijk hotel is met propere kamers ( wel nogal klein en nogal donker) wordt de sfeer dikwijls verpest door de jonge bazin die compleet overwerkt op een hectische manier veel te veel taken tracht af te werken. Ze heeft 2 soorten klanten: De klanten die er al jaren komen en duidelijk klantvriendelijk worden behandeld en wij als nieuwe klanten werden op een andere manier benaderd, waardoor we hier niet meer terugkeren. Een kleine tegemoetkoming zoals een glaasje cava op nieuwjaarsdag bij het ontbijt was nog te veel.
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2022
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Jean De Meyer, Gastenservice/Front Office bij Royal Hotel
Gereageerd op 3 jan. 2022
Geachte, Wij betreuren de onrespectvolle manier waarop u communiceert. Het ontbijtbuffet op 1/1 was even uitgebreid als altijd op nieuwjaarsdag echter waren de ontbijturen dit jaar aangepast omwille van personeel dat in quarantaine zit. Een aantal hotels in De Panne heeft kort voor nieuwjaar zelfs de deuren moeten sluiten en haar gasten annuleren omwille van personeelsgebrek door de pandemie. Gezien het grote aantal vertrekkende en aankomende gasten op 1/1 konden wij geen latere check-out aanbieden en dus ook geen latere ontbijturen. Hier kon u jammergenoeg geen begrip voor opbrengen. Wij hebben u dan ook kosteloze annulatie voorgesteld echter wenste u hier niet op in te gaan. U had er niet op gerekend nog een maaltijd te moeten besteden op 1/1 's middags zo vertelde mevrouw aan de receptie en blijkbaar had u ook geen budget voor een aperitief op 1/1 aangezien wij dit volgens u gratis hadden moeten aanbieden. U permitteert zich dan ook nog de spot te drijven in uw review met mensen die wel werken tijdens de feestdagen. Uw veronderstelling van types klanten is volledig absurd, u kunt zelf de 90% positieve reviews lezen op deze reviewsite van gasten, veelal na hun eerste bezoek. In het vervolg raden wij u aan een all-in vakantie te boeken, dan kunt u naar believen profiteren. De directie.
Meer lezen
Annie Gellens heeft een beoordeling geschreven okt. 2021
1 bijdrage
Dit hotel kan je best omschrijven als een mix van moderne luxe en de grandeur van vroegere tijden. Daarenboven is het zeer goed gelegen aan het begin van de Zeelaan met zijn vele winkels , op 5 min wandelen van het strand en de kusttram stopt letterlijk om de hoek (halte De Panne centrum). Aan de inrichting en het comfort van de kamers werd zeer veel aandacht en zorg besteed. De goed isolerende ramen en vensters maken de kamer volledig geluidsdicht en de dikke overgordijnen zorgen voor een totale verduistering, zodat je van een ongestoorde nachtrust kunt genieten. Het kingsize bed beschikt over een prima matras en voldoende kussens . Het balkon met zijdelings zeezicht is een pluspunt. De badkamer is smaakvol gerenoveerd en biedt een verrassend groot ligbad met douchewand . Alles is letterlijk smetteloos. Het ontbijtbuffet is zeer goed gestoffeerd en wordt regelmatig aangevuld. De vriendelijke gastvrouw zorgt er voor dat je niets tekort komt. Daar we te gast waren buiten het seizoen hebben we niet van het restaurant kunnen genieten. Als dit evenwel in de lijn ligt van het overige, willen we zeker graag nog eens terug komen om hiervan te proeven !
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2021
Prijs/kwaliteit
Service
Slaapkwaliteit
Kamertip: Vraag om een kamer met terras aan de voorzijde van het hotel.
Bekijk meer kamertips
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
207anoniem heeft een beoordeling geschreven mei 2021
Antwerpen, België35 bijdragen14 nuttige stemmen
Mooie ruime verzorgde kamer (hygiëne top). Perfecte locatie en vriendelijke gastvrouw. Vanwege COVID take away ontbijt, maar je mocht meermaals iets komen halen. Vanwege COVID was de spa ook gesloten. Maar daar komt binnenkort gelukkig verandering in.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2021Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Kathleen heeft een beoordeling geschreven apr. 2021
Zoersel, België5 bijdragen
Goede ligging, verzorgd ontbijt, alles netjes maar ik voelde me niet welkom. Het onthaal was kort en kordaat en als je alleen bent betaal je de volle pot voor een kamer met ontbijt en 150% van de prijs voor een diner. Als je hier een opmerking over maakt krijg je als antwoord ' het is niet aan de klant om de prijsberekening te maken' . Bij het afrekenen kreeg ik te horen dat het hotel geen visa meer aanvaardt. De kamer was klein . voor mij geen 4 sterren waard .
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2021
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Antwoord van Jean De Meyer, Gastenservice/Front Office bij Royal Hotel
Gereageerd op 21 apr. 2021
Geachte mevrouw, Nog voor u uw boeking voor uw overnachting maakte, nam u telefonisch contact op met het hotel daar u niet kon leven met het tarief half pension die u kon terugvinden op de website. U wenste hiervoor een korting omdat u alleen zou reizen. Het hotel hanteert prijzen op basis van een dubbele kamer daar het hotel geen single kamers heeft, noch single tarieven. U boekte dan kamer met ontbijt. Het is inderdaad niet aan de klant om tarieven aan het hotel op te leggen. U kende de tarieven voordien en had geen enkele verplichting om te reserveren als u zich hierin niet kon vinden. U boekte de basiskamer die inderdaad compact is in vergelijking met de andere kamertypes. Deze kamer voldoet aan alle criteria die opgelegd worden binnen de 4-sterren comfortclassificatie en is volledig beschreven op onze website. Bij het afrekenen vragen wij inderdaad om met Maestro/Bancontact of cash te betalen, dit omwille van kostenbesparingen in deze coronaperiode. Onze gastvrijheid en persoonlijke service kenmerkt het familiehotel dat reeds 4 generaties bestaat en is juist één van de redenen waarom ons cliënteel graag terugkomt naar het hotel Royal en dit van gezinnen tot alleen-reizigers. Wij betreuren dan ook uw commentaar en raden u aan de volgende keer een hotel te kiezen dat vooraf reeds volledig aan uw verwachtingen voldoet. Met vriendelijke groet, De directie.
Meer lezen
Mieke D heeft een beoordeling geschreven nov. 2020
Leuven, België32 bijdragen20 nuttige stemmen
Mooie nette kamer, niet te groot, maar voldoende. Goede matras. Fijne vernieuwde badkamer; vriendelijk personeel. Goed gelegen in het centrum en dichtbij het strand. Heel lekker diner en fantastisch, heel uitgebreid ontbijt.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2020
Kamers
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Nuttig
Delen
Vorige
123456
PRIJSKLASSE
US$ 145 - US$ 193 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
BelgiëVlaanderenWest-VlaanderenDe Panne
AANTAL KAMERS
20
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Royal Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Royal Hotel?
Attracties in de buurt zijn De Panne Beach (0,6 mijl), Dumont Quarter (0,4 mijl) en Le Clapotis (0,3 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Royal Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, inclusief ontbijt en restaurant.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Royal Hotel?
Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Royal Hotel?
Ja, betaald openbaar parkeren in de buurt is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Royal Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Armalot by Julia, Au Filet de Sole en Hostellerie Le Fox.
Ligt Royal Hotel in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,02 mijl vanaf het centrum van De Panne.
Welke talen spreekt het personeel van Royal Hotel?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans, frans, duits en nederlands.
Zijn er historische locaties in de buurt van Royal Hotel?
Veel reizigers bezoeken Bommenvrij (11,8 mijl), Moulin Spinnewyn Ou De La Victoire (14,0 mijl) en Stadshalle (11,5 mijl).
Is Royal Hotel toegankelijk?
Ja, het biedt rolstoeltoegang. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.