Tuinhotel
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
Op zoek naar een klein hotel in Lommel? Tuinhotel biedt alles wat je zoekt.
Tijdens hun verblijf bij Tuinhotelkunnen bezoekers naar Polish Military Cemetery (4,2 km) en Deutscher Soldatenfriedhof Lommel (4,5 km) gaan, enkele van de populairste attracties van Lommel.
Dit hotel voelt als een tweede thuis en de kamers bevatten airconditioning en een bureau. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar.
Gasten hebben tijdens hun verblijf bij Tuinhotel toegang tot een express-inchecken en -uitchecken en een krant. Tuinhotel biedt ook een zwembad en een lounge, waardoor je reis naar Lommel nog leuker wordt. Daarnaast is er voor extra gemak gratis parkeren beschikbaar voor gasten.
Ga in Lommel naar Aziatische restaurants in de buurt, zoals Prikthai of Time for Thai.
Het personeel van Tuinhotel is je graag van dienst tijdens je aankomende verblijf.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 10
- 31
- 15
- 5
- 14
- Filteren
- Nederlands
Twee maanden later kwam ik tot de conclusie dat ik een colbert, dat ik al een tijdje niet kon vinden, in jullie hotel het laatst had aangehad.
Op 12 oktober heb ik jullie hierover een email gestuurd. Ik kreeg hierop pas op 28 oktober een reactie, waarin werd aangegeven dat er inderdaad een colbert was gevonden en dat deze alsnog kon worden opgestuurd.
Mijn eerste reactie was wat een goede service! Nadat ik mijn adresgegevens had verstrekt kreeg ik als reactie dat eerst de kosten voor het verzenden werden opgevraagd.
Toen de kosten duidelijk waren op 2 november, werd gevraagd of ik akkoord was met de kosten en of ik deze wilde overboeken. Ik heb direct dezelfde dag de kosten overgemaakt en een bewijs daarvan verstuurd per email.
Op 6 november kreeg ik de bevestiging dat het bedrag was ontvangen en dat de colbert één van de volgende dagen zou worden opgestuurd.
Ondanks het feit dat het vergeten van de colbert natuurlijk alleen aan mezelf te wijten is, begon ik me toch af te vragen of dit nu wel een goede service was?
Ten eerste moet mijn colbert op 19 augustus (of uiterlijk een paar dagen later) al zijn gevonden op de kamer waar ik had overnacht. Al mijn gegevens (Naam adres en woonplaats, telefoonnummer en email adres) waren bij het Tuinhotel bekend.
Het Tuinhotel hadden dus de dag na mijn verblijf, of zeer kort daarna, al contact met me kunnen opnemen.
Ten tweede toen het Tuinhotel bevestigde dat mijn colbert was gevonden hadden jullie het direct kunnen opsturen nadat ik had bevestigd dat het inderdaad de mijne was en ik mijn adresgegevens had gedeeld.
Ook toen duidelijk was dat ik de kosten daarvan zelf zou moeten dragen (daar leek het in jullie eerste reactie eigenlijk niet op, maar goed het was mijn eigen fout) en ik liet weten het bedrag direct te hebben overgemaakt (met een afschrift van de overboeking), was er aan jullie kant geen vertrouwen (zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten) en werd de colbert nog niet opgestuurd.
Zelfs na ontvangst van het bedrag op jullie rekening is er niet bepaald sprake van een snelle afhandeling.
Uiteindelijk laat ook de manier van verzending behoorlijk te wensen over, verfrommeld in een veel te klein plastic zakje.
Mijn conclusie is dat er zeker geen sprake is van een goede service. Vooral dat er na het vinden van de colbert geen enkele poging is ondernomen om de eigenaar te contacteren baart mij zorgen.
Aan het verblijf in jullie hotel heb ik helaas een behoorlijk slechte herinnering overgehouden.
Ik ben zeer benieuwd naar jullie reactie en hoe jullie dit zien. Op mijn email van 2 weken geleden heb ik in ieder geval geen reactie mogen ontvangen.
Bij aankomst konden we niet binnen in het hotel, niemand te bespeuren, geen deurbel, helemaal niets.
Na meerdere malen telefonisch te bellen en als zotten op de ramen te kloppen kwam er iemand opendoen.
We werden vriendelijk onthaalt en naar onze kamer gebracht.
We waren van plan naar de jacuzzi te gaan en vroegen om een drankje te brengen, na 1 uur wachten hadden we nog steeds geen drankje, we hebben nooit iemand gezien!!! Ook de jacuzzi was niet zoals het hoorde, de bubbels werkten niet eens???
We hadden avondmaal in onze kamer gezien de coronasituatie, onze tafel werd helemaal niet afgeruimd en de hele nacht bleef de gedekte tafel met de etensresten in onze kamer staan! We probeerden te bellen naar de receptie om te vragen of iemand kwam afruimen maar kregen geen gehoor! wat een vreselijke stank was dit om in te slapen!
S'ochtends kwamen ze langs met het ontbijt, een gebakken eitje die we gevraagd hadden bleek helemaal koud te zijn, ook de youghurt en de drankjes die we kregen waren al ver over datum! Dit is echt schandalig!
Hier kom ik nooit meer terug en ik raad dit zeker niemand aan!!!
"Geen kamer aan de straatzijde boeken, het ontbijt op zondag is véél beter dan op andere dagen"Volledige beoordeling lezen
"Kamers aan de voorzijde kunnen in het weekend last hebben van nachtlawaai van de dancing aan de overkant."Volledige beoordeling lezen
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding