Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Amadore Stadshotel Goes

Grote Markt 28, 4461 AJ Goes Nederland
Laagste prijzen voor je verblijf
Hotels.com
Booking.com
118 US$
Aanbieding bekijken
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Travelocity
116 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 26/10/19
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Orbitz.com116 US$
TripAdvisor116 US$
Trip.com
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (18)
Kamer en suite (8)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Centraal gelegen
Gesproken talen
Nederlands, Engels
Voorzieningen van accommodatie
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Gratis internet
Wifi
Bar/lounge
Restaurant
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Vergaderruimtes
Rookvrij hotel
Betaalde wifi
Internet
Ontbijtbuffet
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Rookvrije kamers
Airconditioning
Bureau
Veilig
Telefoon
Flatscreen-tv
Extra lange bedden
Bad/douche
Wekservice/wekker
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Meer weergeven
96beoordelingen1vraag en antwoord17kamertips
Waardering van reizigers
  • 8
  • 41
  • 25
  • 15
  • 7
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Wat een vreselijk hotel is dit. De kamer op zich is prima hoor. Ziet er netjes uit allemaal. Maar dat is dan ook alles mee gezegd. Ik was vooraf door collega's gewaarschuwd. Wij boeken via Worldmeetings en de reservering komt dan bij een centrale reserveringsafdeling van Amadore binnen. Die dan vervolgens de reservering niet doorgeven aan het hotel zelf. Dat blijkt bij minstens 3 van mijn collega's eerder gebeurd te zijn en overkwam mij dus ook. Bij het inchecken (ze hebben geen receptie, is de bediening van het restaurant) bleek dat mijn reservering niet was doorgekomen. Voor nacht 1 hadden ze nog een kamer maar voor nacht 2 niet. Er werd beloofd dat ze een oplossing zouden zoeken, want het was tenslotte hun fout, zei de jongen die me hielp. Maar vervolgens hoorde ik niks dus moest er zelf achteraan bellen. Super aardige meid (Sanne) die ik aan de telefoon kreeg, voor haar alleen maar complimenten. In eerste instantie was de oplossing dat ik in hun hotel in Vlissingen kon slapen. Dat heb ik geweigerd, ik heb niet voor niets voor Goes gekozen en Vlissingen is nou niet naast de deur. Toen heeft ze een kamer voor me geboekt bij een ander hotel. Dus helemaal netjes opgelost, zoals het hoort. Toch niet... Want 10 minuten later belde ze terug. Ze moest me van haar manager (Christina) vertellen dat ze dat andere hotel toch weer had moeten annuleren, want de manager vond het te duur. Toen heb ik gevraagd of de manager mij kon bellen. Dat heeft ze nooit gedaan, haar personeel mocht blijkbaar het vuile werk opknappen. Het meisje aan de telefoon vertelde me dat die manager de volgende ochtend ging kijken wat ze kond doen. De volgende ochtend ben ik direct bij het ontbijt gaan vragen. Die dame wist van niks. Maar ook zij deed erg haar best en is gelijk voor me gaan bellen. Manager Christina bleef erbij dat ze niets anders voor me konden doen dan me in hun hotel in Vlissingen laten slapen. Een vervangend hotel in Goes voor me boeken, dat was geen optie omdat zij vond dat ze het binnen hun eigen keten moesten oplossen. Uiteindelijk heb ik het maar opgegeven en heb zelf een ander hotel in Goes geregeld. Maar ik heb zelden zo'n slechte service meegemaakt. Deze "manager" begrijpt echt niet hoe het hoort. Dan de kamer, waar ik dus wel 1 nacht geslapen heb. Mijn kamer lag op de looproute van alle andere hotelgasten en ik heb iedereen luid pratend langs horen komen. Maar het ergste was dat om 22:30 ineens mijn kamerdeur open ging! Terwijl ik het slot er op had gezet, dat helpt dus niets... Het was hotelpersoneel, samen met een andere klant. Hij had zich in de kamer vergist. Dan zou je uitgebreide excuses verwachten, maar niks geen excuses. Super raar. Gelukkig was ik nog aangekleed :) Het is de 2e keer dat ik hier heb geslapen en het is me opgevallen dat er vaak scholieren aan het werk zijn die niet weten hoe het hoort (als je uitcheckt even vragen of het naar wens was bijvoorbeeld) en niet weten hoe ze met problemen moeten omgaan. Dat kun je ook niet verwachten van scholieren. Maar van het management zou je toch verwachten dat ze weten wat belangrijk is qua personeel aannemen. En dus ook qua oplossen van problemen met niet beschikbare hotelkamers. Maar blijkbaar mag het allemaal geen cent kosten. Voor mij noooiit meer Amadore.
Meer lezen
kamer met goede badkamer. Er is op dePrima hotel,vriendelijk ontvangst,mooi ruime kamer met goede badkamer. Het diner was ook weer prima, het ontbijt is iok orima verzorgd kamer gelegenheid tot zetten van koffie en thee. Het diner was ook weer prima, het ontbijt is iok prima verzorgd
Meer lezen
De kamer was compleet en fraai ingericht en schoon. Het ontbijt was karig. De tafels werden niet afgeruimd en brood, beleg en drank werd tussentijds niet bijgevuld. De bediening werkte plichtmatig en was nauwelijks aanwezig.
Meer lezen
We schrokken behoorlijk toen ze zagen dat er Kermis voor het hotel was, maar daar merkte je in het hotel gelukkig niets van. Prachtige ruime kamer en heerlijke douche. vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijt.
Meer lezen
Heel vriendelijke personeel en snelle bediening. Prachtige kamer met zeer ruime badkamer en apart toilet en airco (was nu wel niet nodig). Heerlijk vertoeven op het terras tot 's avonds laat ondanks het frisse weer, door de talrijk aanwezige terrasverwarmers.
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
117 US$ - 155 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
VOORHEEN BEKEND ALS
Hotel Jersey
LOCATIE
NederlandZeelandGoes
AANTAL KAMERS
12
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding