This hotel has all the basic amenities. Staffs are polite and services are also nice. It is located at a very good location just 200-300 meters away from Baga beach. Rooms are clean but the breakfast service can be improved. It's a Mid-Range Hotel.
Ik boekte OYO 24831 Home Colorful 2 BHK Baga voor 5 personen op 16 december 2018, na veel communicatie met hen, volledig vooruit betaald, was mijn incheckdatum 5 januari 2019. Op 4 januari belde ik verschillende keren naar hen om de reis probleemloos te laten verlopen met mijn bezorgdheid om vroeg in te checken omdat we rond 9 tot 9: 30 uur 's ochtends zullen aankomen, een van hun uitvoerend manager nam mijn bezorgdheid en na veel discussie ze bevestigen me de vroege check-in en hij gaf me de toegangscode, omdat de accommodatie zelf inchecken. We begonnen onze reis op 4 januari (nacht) en bereikten goa in de ochtend rond 8.30 uur, rekening houdend met alle bevestigingen die ik de accommodatie heb bereikt om 9.00 uur. Ik probeerde het slot te openen, het werkte niet . Ik belde naar het callcenter dat ze zeiden dat ik de check-in niet kon krijgen, belde de beheerder van de accommodatie en weigerde ook de toegang te geven en gaf de schuld dat ik niet belde nadat hij in goa was gearriveerd en hij zei dat de accommodatie geboekt is en ik Ik krijg geen check-in, ik heb geprobeerd om de manager te bellen voor het eerste gesprek dat hij beantwoordde en later schakelde hij zijn mobiel uit. Tot 10 uur. We waren buiten mij mijn familie, na zoveel telefoontjes gaf de beheerder mij tijdelijk toestemming om naar binnen te gaan tot, hij kan een andere plaats voor ons regelen, rond 10: 30 uur gingen we het huis binnen, het was verknoeid en vies. Na enige tijd kreeg ik een telefoontje en een dame vertelde me dat ze het pand niet kunnen geven, dus we annuleren deze boeking en we geven je een andere plek, en ze hebben mijn boeking geannuleerd en de andere boeking gedaan, nu vragen ze hier opnieuw mij om de huur te betalen en zij vertelden me dat mijn vorige betaalde bedrag later zal worden terugbetaald. Het was meer dan genoeg om geduld te hebben, ik verliet het eigendom met mijn familie en kwam terug omdat ik het niet meer aan kan. Vooral de details roepen zoveel bezorgdheid op. • Ze missen zelf hun interne communicatie, niets wordt bijgewerkt in hun systeem. • Bij elke oproep moet ik het gatenverhaal telkens opnieuw uitleggen met nieuwe personen. • Ze waren niet op de hoogte van de staat van het pand tot ik bij de accommodatie kwam. • Als het pand niet in staat was, waarom gaven ze me de boeking en waarom niemand mij op het laatste moment op de hoogte bracht. De intimidatie en de moeite die ze mij en mijn gezin hebben gegeven, zullen niet worden vergeten. Onze reis en de reis werden vernietigd en geruïneerd door het OYO-team.…
dit hotel waar we door OYO-kamers moesten verblijven. Ze boden zo'n zielige service in het hotel, maar toch klaagden we helemaal niet tijdens ons verblijf in een budget hotel en we verwachtten niet veel van hen. We waren echter geschokt door het gedrag van de eigenaar van de accommodatie op het moment van uitchecken. Hij begon te mishandelen, te dreigen en vroeg om het geld dat betaald moest worden voor wat gescheurde handdoeken. Toen we ruzie kregen en hem vertelden dat we deze handdoeken in dezelfde staat ontvingen, begon hij te schreeuwen, te mishandelen en onnodig met ons te vechten. Hij dreigde zelfs om ons te vermoorden en probeerde onze bagage met kracht mee te nemen zonder onze toestemming. Hij probeerde ons allemaal als gijzelaars te houden. Omdat we zo bang waren en ook te laat kwamen voor onze vlucht, besloten we om de INR 600 te betalen voor deze 2 gescheurde handdoeken en renden weg om ons leven te redden. We hebben niet zo'n onprofessioneel, ruw, onethisch en slecht gedrag gezien. We hadden deze reis ruim van tevoren gepland en iedereen was erg enthousiast over deze reis, maar helaas was deze volledig geruïneerd door de hoteleigenaar op het moment van uitchecken. We kunnen ons geen slechter dan ooit in ons leven voorstellen en we zijn allemaal nog steeds in shock vanwege zo'n onprofessioneel gedrag door de eigenaar van het pand. Wie is verantwoordelijk voor deze mentale intimidatie? Dit was de meest walgelijke, pathetische & extreem slechte service aangeboden door OYO 8024. Ik zou dit probleem zeker naar het hoogste niveau en alle social-mediaplatforms brengen, zodat deze boeven in de toekomst geen zaken meer krijgen en mensen zich in de toekomst moeten onthouden van het boeken van dit hotel. Heel erg ontevreden…
OYO 8024 is a good hotel near Baga beach .. we stayed there for 4 nights.. rooms are good .. Staff was good .. Swimming pool was good .. & breakfast was good .. ........its walking distance from BAGA beach & main market
It's a very good place to book and stay in case you are traveling to Goa. It might be difficult to get the booking depending on the day and occasion you are traveling on. Offers very good service, have free breakfast and WiFi facility(since mobile data/internet doesn't really work in North Goa). Only 2 small things I didn't like can be improved on: 1. There should be WiFi repeater for good network connectivity in all rooms, I had Room1 topmost room so it hadn't very good range over there. 2. The payment for orders made from room of restaurant can be taken at the time of checkout(and options other then cash shall be given) rather then collecting it immediately after it's served and that too only in cash.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding