Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Kolimbia
Plaatsen
Inbox
Zoeken

Anavadia Hotel

Opslaan
Al. Panagoylh Str., 20, Kolimbia 851 02 Griekenland
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Reiziger (751)
Kamer en suite (260)
Zwembad en strand (136)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Openbare wifi
Zwembad
Zwembadbar
Avondentertainment
Karaoke
Vervoer van/naar luchthaven
Opslag van bagage
Betaald internet
Internet
Buitenzwembad
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Autohuur
Parasols
24 uursreceptie
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privébalkon
Koelkast
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op berg
Modern
Gesproken talen
Engels, Grieks
959beoordelingen160vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 312
  • 271
  • 179
  • 120
  • 77
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ikzelf en mijn verloofde boekten een 10 -daagse all-inclusive vakantie tussen 1 straat - 11 mei. Bij aankomst werden we begroet door een leuke receptioniste en kregen een flyer met details van de kenmerken van het hotel enz. We checkten in om de versplinterde deur van onze badkamer te vinden was samengehouden door g - klemmen! Maar voor de receptionist eerden we meteen terug naar beneden om een kamerwissel aan te vragen die ze meteen organiseerde. We hebben genoten van onze vakantie terwijl we het grootste deel van de dag buiten doorbrachten (zoals we overal doen!) En eigenlijk alleen de kamer gebruiken om te slapen en te veranderen! Plus Michael de bar man is een echte aanwinst voor het hotel, we hebben genoten van zijn gezelschap en zijn service was uitstekend. We hebben echter een paar problemen en dingen ervaren waarvan we ons een beetje 'gekwetst' voelden. De hotelkamer werd dagelijks schoongemaakt, wat geweldig was, (we hadden veel koppels gesproken die tegelijkertijd met ons bleven praten en blijkbaar waren we een van de gelukkige weinigen die geluk hadden warm water in de douche te hebben), het beddengoed en de handdoeken zijn een beetje oud en de meeste hebben gaten erin. . maar ze werden dagelijks veranderd en waren schoon. Eén ding dat de huishouding deed verzuimen om te doen was het bad, die ik vreemd vond als alles schoon was. Het zwembad was ijskoud - maar om eerlijk te zijn is het vroeg in het seizoen, dus ik denk dat het nog niet veel tijd zou hebben gehad om nog warm te worden! Het vel papier dat we kregen door de receptie geadviseerd er was een bar aan het zwembad en een snackbar aan de achterkant van het hotel, waar gyros, pizza, drankjes en het spelen van muziek. Dit was helemaal niet open tijdens ons verblijf - wat frustrerend was als we worstelden met de keuzes van de belangrijkste restaurant dineren tijden. Andere paren met wie we vriendelijk waren, vroegen het personeel wanneer dit open zou zijn - ze werden geadviseerd op 10 mei, de 10e kwam en ging weg en het was nog steeds niet open. Dit is een beetje frustrerend - ik weet dat de manager (uit eerdere reacties op de recensie) terugkomt met te zeggen dat het laagseizoen is en dat het geadverteerd is met de touroperators waarmee ze werken, dat het niet open is tot de X-datum. 1, dit was niet het geval bij onze boeking! 2. Geef geen informatiebladen op die zeggen dat hij open is, terwijl dat niet het geval is. Het hoofdrestaurant was prima, alleen nogal repetitief - niet veel optie, het eten was nooit warm, je had geluk om lauw eten te krijgen. Maar we hebben het beste gemaakt van wat we konden, maar we hebben veel gedineerd. Wat niet echt acceptabel mag zijn gezien dit hotel all-inclusive is. Een opmerking voor de manager - kom alsjeblieft niet terug als ik dit ontken. We spraken met meer dan 8 paren die hetzelfde zeiden en toen een paar het management benaderde, werd hen verteld 'zij zijn de enige met het probleem' - dat waren ze niet! We komen niet op vakantie om te zeuren, je zou je gastencommentaar aan boord moeten nemen in plaats van defensief te worden. Een ander ding dat ons een beetje bij verlies achterliet, was geadverteerd dat het hotel entertainment verstrekt. 1 zag 2 Griekse nachten en 1 karaoke-avond, die niet geadverteerd was of signage / gasten aangemeld zodat de arme entertainers elke nacht maximaal 10 mensen moesten entertainen! Zoals ik al eerder zei, Michael de barman is echt een aanwinst voor dit hotel en maakte ons verblijf veel leuker en aangenamer - als hij er niet was zouden we waarschijnlijk een minder beleefde beoordeling vertrekken! We keken echter hoe arme Michael 10: 00-12: 00 uur (ten vroegste!) Werkte elke dag dat we er waren. Je moet echt nadenken over het ondersteunen van je personeel met meer hulp / extra barpersoneel, als je hem verliest, verlies je het belangrijkste positieve van dit hotel! Al met al zijn we een tolerant paar, dus we waren niet overdonderd door de negatieve punten die we hebben opgeworpen, vooral met de goedkope prijs die we hebben betaald. Ik vind echter wel dat je meer tijd moet investeren in het onderzoeken van de klachten van je klanten - vooral wanneer ze allemaal hetzelfde zeggen! Ze kunnen niet ALLEN verkeerd zijn. We zullen onze bezorgdheid uiten over de touroperator waarmee we hebben geboekt, omdat we nogal ontevreden waren over de punten die ik eerder heb genoemd die zijn geadverteerd maar niet zijn verstrekt. We zouden Rhodos opnieuw bezoeken in een nanoseconde, maar met alle concurrentie in het gebied zijn er tal van hotels waar we naar zouden kijken in plaats van dit hotel opnieuw te kiezen - dus ik ben verdrietig om te zeggen dat we niet terug zouden komen - misschien alleen om kom naar binnen om hallo Michael te zeggen!
Meer lezen
Vroeg in mei bezocht en hoewel we wisten dat het seizoen niet volledig zou zijn begonnen, verwachtten we wel dat we de keuze hadden uit alles wat online werd geadverteerd voordat we de boeking maakten. Bijvoorbeeld een keuze uit 7 cocktails op het all-inclusive menu, maar de barman Michael (die in zijn verdediging heel goed was) kon er maar 2 maken omdat hij geen sterke drank had om ze te maken. Ook geadverteerd is een bar bij het zwembad met een selectie van eten en drinken, dit was weer niet open vanwege de tijd van het seizoen en dus had gewoon de keuze van het hoofdrestaurant dat zeggen beperkt was een understatement. Als je van brood, warme friet en salade houdt, krijg je een traktatie! Oh en een waarschuwing als je van thee houdt, neem je eigen theezakjes mee, want als er iets uitloopt, zie je het waarschijnlijk niet meer. De kamers, ze worden dagelijks schoongemaakt wat een pluspunt is maar ik ben niet zeker wanneer de laatste keer dat ze een diepe schoon kregen. Het glazen scherm tussen de slaapkamer en de badkamer had bijvoorbeeld een vel vuil dat zo dik was dat het een leuk klein hartje uitmaakte, erg vermakelijk! Al met al is het een goedkoop hotel, maar als u reserveert, moet u er rekening mee houden als u voor een bepaalde datum verblijft, dan zijn de services zeer beperkt en is een all-inclusive pakket niet wat u krijgt. Als ik terugkwam, is het zeker de moeite waard om wat meer uit te geven, het zal je verblijf zo veel beter maken!
Meer lezen
+1
We kwamen 's avonds laat aan en het hotel is mooi verlicht als je aankomt. We checkten snel in en kregen te horen waar de kamer te vinden KAMER: De verfbeurt is niet erg goed, stopcontacten komen uit de muur, markeert overal op de muur maar het beddengoed is schoon. Bedden zijn keihard maar de kussens zijn goed. Handdoeken zijn schoon maar gerafeld en hadden gaten in maar ze worden dagelijks verschoond. We hebben zowel een bad (jacuzzi) als een douche hoewel de douchecabine zo dicht bij de gootsteen ligt dat je moeite hebt om erin te komen. Er waren messen en vorken op de kaptafel en we vonden vergulde salades en vers brood in de koelkast, leuke touch. Veel ruimte voor kleding en koffers. Haardroger en kluis zowel te huur. Balkon met tafel en 2 stoelen. Kamers worden dagelijks schoongemaakt ZWEMBAD: Het zwembad aan de voorkant is mooi, schoon en rustig. De zwembaden echt koud! We krijgen altijd een ligstoel en een paraplu, ongeacht het tijdstip van de dag. De bar is dichtbij en drankjes waren goede maatregelen, het is echter de enige bar die jammer is. Het is nog steeds best cool op een avond, een overdekte bar zou een fantastische aanvulling zijn voor het hotel. VOEDSEL: Voedsel. . . . OK. . . . erg arm, tenzij je blij bent met kaas, brood, salade en frietjes die je zult worstelen. De meeste gerechten zijn op zijn best warm. Wanneer personeel de trays verandert zonder ovenwanten, weet je dat het niet goed is. De vleesgerechten zijn goedkope stukken varkensvlees, lever en af en toe kippenbenen. Vissen zwemmen altijd in olie. Echt niet erg goed. Eén pudding aangeboden de meeste nachten, meestal gelei of cake. Ik weet dat het slechts 3 sterren is, maar ze kunnen het echt beter, de buik is absoluut niet goed. Dat op zichzelf opent een hele nieuwe kan van wormen omdat je gebruikte wc-papier in een prullenbak moet stoppen en niet doorspoelen! We hebben nog een week te gaan en morgen zullen we de restaurants op de weg proberen uitproberen. Het is een schande omdat deze plaats prachtig personeel en zoveel potentieel heeft
Meer lezen
+1
De afgelopen week van zijn hier was geweldig, het hotel is prachtig, de locatie is schitterend met een adembenemend uitzicht. Iedereen krijgt een balkon dat ik als roker geweldig vond. Het personeel is zeer gastvrij en aardig. De barman Michel is geweldig voor ons geweest. Het eten was goed voor ons, er was altijd iets dat we konden eten. De cocktails waren leuk, mijn partner hield van de Pina Colada. De douche was krachtig en beter dan de onze thuis:) Dank je Katy en Danny
Meer lezen
We bezochten dit hotel in juli 2018. We waren erg blij met ons verblijf, maar er kan een kleine verbetering zijn. We kwamen laat aan, en hoorden de man bij de receptie het echtpaar voor ons vertellen toen ze vroegen of er wel verfrissingen op hen wachtten in de kamer, maar toen we bij onze kamer aankwamen was er niets anders dan we waren moe dus niet maak je druk en ging naar bed. Het eten was leuk, maar een zeer willekeurige mix sommige dagen dus we eindigden uitgaan voor een paar nachten voor een verandering. Ze serveerden geen goede cocktails, het enige wat ze deden was veel ouzo mengen met verschillende gekleurde dranken - niet zeker wat er precies in zat, maar toch van genoten. De wifi was erg temperamentvol, in het achterhoofd, je moet extra betalen dus het was geen geweldige service. De zwembaden zijn erg leuk, er zijn twee zwembaden, maar we hebben alleen de achterkant gebruikt omdat het mooier was en muziek speelde en weinig watertraining / danslessen had die leuk waren! Je moet wel vroeg een ligstoel reserveren, want op sommige ochtenden werden ze allemaal genomen, maar als je 's middags terugkwam, was er tegen die tijd nogal wat beschikbaar. Genoten van de muziek bij het zwembad, maar ze speelden dezelfde nummers in de loop, dus na tien dagen kun je je voorstellen dat het vervelend zou worden. Entertain in de avond was niet geweldig en kan veel worden verbeterd! We hadden een paar dagen en de bus is direct buiten die je naar Lindos, Rhodos en vele andere lokale plaatsen voor goedkoop brengt. Over het algemeen hadden we een fantastische vakantie hier en zou zeker overwegen om terug te gaan.
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
46 US$ - 142 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
GriekenlandSouth AegeanDodecaneseRhodes-StadKolimbia
AANTAL KAMERS
49
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Anavadia Hotel
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Anavadia Hotel?
Attracties in de buurt zijn Rodos Nature - Folklore Museum (0,6 mijl), T&P cocktail BAR (0,9 mijl) en Oasis Cocktail Bar (1,1 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Anavadia Hotel?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit zwembad, restaurant en gratis parkeren.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Anavadia Hotel?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Anavadia Hotel?
Gasten kunnen genieten van restaurant, zwembadbar en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Anavadia Hotel?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Anavadia Hotel?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Ristorante-Pizzeria Rosso Di Sera, Carrusel Restaurant en Vasili's Cafe.
Zijn er sportvoorzieningen bij Anavadia Hotel?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad tijdens hun verblijf.
Heeft Anavadia Hotel een luchthavenshuttle?
Ja, Anavadia Hotel heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Welke talen spreekt het personeel van Anavadia Hotel?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en grieks.
Zijn er historische locaties in de buurt van Anavadia Hotel?
Veel reizigers bezoeken Fort of St. Nicholas (5,3 mijl).
Heeft Anavadia Hotel een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op bergen.