Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Marinella di Selinunte is L'Oasi Di Selinunte - Club Marmara Sicilia een uitstekende plek om te ontspannen. Met een gezinsvriendelijke omgeving en tal van restaurants en attracties in de buurt, is L'Oasi Di Selinunte - Club Marmara Sicilia de ideale uitvalsbasis in Marinella di Selinunte.
Gasten kunnen gebruikmaken van gratis internet en de kamers bij L'Oasi Di Selinunte - Club Marmara Sicilia bevatten een flatscreen-tv en airconditioning.
Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals conciërge. Gasten van L'Oasi Di Selinunte - Club Marmara Sicilia kunnen daarnaast gebruikmaken van een zwembad en ontbijt op locatie.
Ga tijdens je bezoek naar een van de barbecuerestaurants, waaronder La Pineta en Lido Zabbara. Ze liggen allemaal in de buurt van L'Oasi Di Selinunte - Club Marmara Sicilia.
We raden daarnaast aan om tijdens je reis een oude ruïne, zoals Parco Archeologico Selinunte, te bezoeken.
Of je nu voor werk of vakantie op reis bent: L'Oasi Di Selinunte - Club Marmara Sicilia zorgt ervoor dat je Marinella di Selinunte niet snel zult vergeten.
Verbazingwekkends, een zeer warme dag, maar de ervaring en de uitzichten waren ongelooflijk. De aanblik zelf is slechts iets verkend zodat je kan niet beginnen te bedenken wat misschien daar. De tempel zelf was magisch tegen dat heldere blauwe lucht. De succullants dat waren groter dan mij. Hoewel om waar ik ben alleen 5 voet 2.
Dit resort is nu door de Club Marmara geleide groep - Franstalige 'Club Med' type feestdagen. Het heropende onder deze noemer in april 2013 . We zijn Australiërs samenreizende families in Europa en besloten om hier op korte termijn als we een week spaar hadden. Over het algemeen was het zeker een aangenaam mini-vakantie maar het was een echte allegaartje. Onze reis was vanaf vliegveld Paris Orly en inclusief vluchten, vervoer en zeven nachten accommodatie met volpension. Het was een beetje een allegaartje gedetailleerd als volgt: Kamer - zeker groot genoeg, maar was met de inrichting gedateerd en leek altijd geur van muffe sigarettenrook Eten - Fantastisch, grote verscheidenheid voor elke maaltijd en veel rond te gaan Drankjes - Inclusief drankjes waren echt slecht, met name de koffie die ondrinkbaar was. De 'Table Rode' wijn was begaanbare Activiteit Team - geweldig, iedereen was vriendelijk en probeerde ons altijd te behoren mensen. We vonden dat Gino en Matou waren gemeenschapsprogramma's voor goed samen met Seb en Claire. Faciliteiten - zwembaden waren geweldig, erg schoon en goed ingericht. Het restaurant was ook goed en voldoende ruimte voor alles. Niet veel andere openbaar bruikbare ruimte. Algemeen - Als het weer is goed ( en we kwamen begin juni en had 8 prima, heldere en warme dagen) dan is het geweldig. Het kan niet zo in het slechte weer als de kamers zijn een beetje Frankrijk en de gemeenschappelijke faciliteiten alle buiten. Houd het volgende in gedachten houden dat dit een Franstalige resort - het is op de Franse markt gericht en het merendeel van het personeel spreekt weinig of geen Engels - Mijn partner is een vloeiend Frans speker en ik zou zonder haar hebben verloren!…
Laat aangekomen met familie en mijn man en 5 -jarige. Kamer was donker, vochtig, miste behang van luchtvochtigheid op de muren, de geur van vocht en de vuile. In de kamer zonder instructies over hoe te gebruiken telefoonnummer, het heeft geen informatie geven over alles in de kamer, open haard met inbegrip van waar te ontvangen na het eten, samen, die was erg druk hadden en niet genoeg personeel was erg saai, kind .... de matras was zo slecht dat ik het kon niet slapen. Mijn 5 jaar oud die gereisd om 5 uur met de auto komen is niet meteen. Ik heb een klacht bij de receptie. Om meer gevraagd en kussens die nacht te worden veranderd kamers er vlak naast. We kwamen aan kussens. 's nachts geen slaap gehad in verband met dunne muren en luide muziek en slecht matras. Geen contact of schrijven volgende ochtend, en suggereert spijt ons te wijzigen zodat we de meeste van mijn volgende ochtend bij de receptie. Ik heb om te verblijven, het personeel was vriendelijk maar niet goed getraind in hoe je voor te tonen hoe we verontschuldigen ons. We hadden een kamer te veranderen naar een kamer in het nieuwe gedeelte van het resort. Dit, was zeker één keer vier sterren hotel ... maar geen in de kamer, meer informatie op te gebruiken. De tv werkte niet en het kostte van 10u tot 20u om het opgelost. Muren waren zo dun kon je hier het echtpaar met praten naast het hotel behoort tot andere dingen. Ik zou zeker weten hoe dit resort was beoordeeld 4 sterren,3 -sterren moeten worden. Geen fruit op het ontbijt en als de gevraagde alleen appels beschikbaar waren. Mad bliksem op zoek gingen lunchen bij het buffet. Is dit een badplaats voor Italianen, zeker niet aan Brits en Amerikaanse normen.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding