Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Royal Zanzibar Beach Resort

Opslaan
Delen
North Coast, Nungwi Tanzania
Update over COVID-19: bekijk de toegevoegde gezondheids- en veiligheidsmaatregelen van deze gelegenheid.Meer informatie
Laagste prijzen voor je verblijf
Hotels.com
Booking.com
440 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 15/10/21
StayForLong
440 US$
303 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 137 US$
Expedia.com382 US$
Travelocity382 US$
Priceline
alle 14 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (3710)
360
Panorama’s (6)
Zwembad en strand (1077)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Ga naar ons Reis veilig-centrum om je weloverwogen beslissingen over reizen te helpen maken tijdens COVID-19.
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Al het linnengoed wordt gereinigd in een wasbeurt op hoge temperatuur
  • Mondkapjes verplicht voor personeel in openbare ruimtes
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
  • Personeel moest regelmatig de handen wassen
  • Regelmatige temperatuurcontroles voor het personeel
Meer lezen
Bijgewerkt op 17/06/20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van Royal Zanzibar Beach Resort
Bijgewerkt op 17/06/20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 13 van de 41 hotels in Nungwi
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice

Royal Zanzibar Beach Resort is ideaal voor een bezoek aan Nungwi. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een romantische omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.

Royal Zanzibar Beach Resort is een romantisch resort met een flatscreen-tv, een koelkast en een minibar in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.

Het resort biedt een conciërge aan. Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van een zwembad en ontbijt waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar Nungwi gaan. Er is gratis parkeren beschikbaar voor gasten die met een voertuig aankomen.

Als je trek hebt, ben je bij Le Macis Zanzibar aan het juiste adres. Dit Frans restaurant is populair bij lokale inwoners en toeristen.

Bij Royal Zanzibar Beach Resort staat jouw comfort voorop. Ze zien je graag in Nungwi!

Meer lezen
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Gratis parkeren
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Gratis ontbijt
Strand
Entertainmentpersoneel
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Wifi
Zwembad-/strandlakens
Overloopzwembad
Buitenzwembad
Fitnesslessen
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijtbuffet
Swim-up-zwembadbar
Zwembadbar
Avondentertainment
Tafeltennis
Vervoer van/naar luchthaven
Vergaderruimtes
Spa
Gezichtsbehandelingen
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Massage
Conciërge
Wisselkantoor
Lig-/strandstoelen
Parasols
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Privébalkon
Veilig
Minibar
Koelkast
Flatscreen-tv
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Gezinsresort
Geweldig uitzicht
Gesproken talen
Engels, Italiaans
1961beoordelingen303vragen en antwoorden2kamertips
Waardering van reizigers
  • 1.116
  • 550
  • 157
  • 66
  • 72
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Hamilton14-15 heeft een beoordeling geschreven feb. 2020
Doetinchem, Nederland129 bijdragen28 nuttige stemmen
+1
We verbleven hier van 28 december tot 6 januari. De week ervoor waren we bij het nabij gelegen Riu. Een tip voor iemand die speelt met het idee om hier heen te gaan: doe het niet. Je betaalt hier namelijk voor een 5*, wat het zeer zeker niet is. Vooral met oud en nieuw waren de kosten uiteraard erg hoog, dus de teleurstelling nog groter. Op het eerste gezicht lijkt het allemaal mooi. Onze kamer was erg muf en klam. De airco zat pal naast het bed en op het bed gericht. Deze kon alleen vol aan of uit. We hadden na een dag “ons” plekje aan het zwembad gevonden, onder de bomen. De zwembaden zijn heel rustig. Er staan nl slechts ca 20 ligbedden om het grote zwembadcomplex. En aan parasols doen ze niet bij het zwembad. Dus als je geen plek onder een boom vind, ga/kun je er niet liggen. Er zijn geen mensen die het terras om de zwembaden aanvegen, opruimen, laat staan afschrobben. Er liggen dus overal peuken, glas, satestokjes, aangekoekte vogelkak, blad etc. Op een avond was het dinner op de plek waar wij altijd lagen. Voor het opstellen van het dinner word de boel niet om een bepaalde tijd afgesloten. Nee, de hele middag steeds het verzoek een paar meter te verplaatsen. De dag na het dinner was het een smeerzooi van etensresten/glas etc. We kwamen om 10 uur bij “onze” plek, en er had gewoon niemand geveegd oid. Mijn man is in een spijker gestapt die gebruikt was om lakens om de tafels te binden. Schijnbaar zijn die er, in het donker na het buffet zo afgetrokken. Met als gevolg dat er overal spijkertjes/punaises lagen. Dit heeft niets met het personeel van doen, alles met management. Nadat mijn man dus zijn voet verwond had, kwam er een meisje die ca 15 min met een stoffer en blik hier en daar wat opveegde. We hadden aangegeven de manager te willen spreken. We kregen te horen dat ze niet ging komen. Het glas en alle rommel is samen met de bloedvlekken van mijn man, blijven liggen gedurende ons verblijf. Matjes op de ligbedden zijn vies, tafeltjes zitten onder vogelkak, stroomdraden overal, zwembad heeft een groene waas, bankkussens op de kamer hebben schimmelplekken, pleisters zijn op, badlakens zijn oud en hebben vlekken. Tijdens het dinner moet je geluk hebben je drankjes gelijk met je eten te kunnen gebruiken. Erg weinig personeel. Dinner is in buffetvorm, in gesloten bakken. Elke bak moet je opendoen om te zien wat erin ligt. Hierdoor weet het personeel ook pas dat een bak leeg is als je hen erop wijst. Je betaald de hoofdprijs met oud en nieuw, is het dan heel raar vuurwerk te verwachten? Hier hadden ze netten met ballonen op het strand, die losgelaten werden om 12 uur en de zee inwaaiden, ook een bord met 2020 dat oplichtte. Verder mochten we kijken naar het vuurwerk van het naastgelegen hotel. We hebben meerdere personeelsleden gesproken. Het probleem is de manager, ze managed namelijk niks. Ze zit de hele dag in haar airco kamer en laat zichzelf nergens zien. Zelfs niet tijdens het diner of zo. In andere hotels doen managers altijd een rondje met een praatje. Ook vertelden ze dat ze hun loon over december nog niet gehad hadden. Terwijl mensen die bij andere hotels werken het juist, speciaal, voor kerst al hadden gehad. Toen wij vertrokken op 6 januari hadden ze het hier nog altijd niet gehad. Zo krijg je ook ongemotiveerd personeel. Nieuwe manager erop en het kan prachtig zijn! Mijn tip voor nu: ga naar Riu! Superveel, erg gemotiveerde, enorm lieve mensen in een prachtige, schone omgeving, echt verwennerij!
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2020
Nuttig
Delen
Antwoord van GM-RZBR, General Manager bij Royal Zanzibar Beach Resort
Gereageerd op 22 feb. 2020
Dear Hamilton, Thank you for taking the time to post your review of Royal Zanzibar Beach Resort. I'm going to start with the proverbial "elephant in the room" as the rest of my response is meaningless unless I've addressed your concerns about your perception of me. I can't begin to tell you how sorry I am that one of my staff would tell you that I wouldn't come to speak with you. I have never, ever refused to speak with a guest in any circumstance throughout my career and I would have been pleased to speak with you at any time. To say that I hide in my office really doesn't work as I have one of the most public offices you could wish to see. It has a large window in front of my desk facing directly on to one of the main pathways of the resort. It was suggested that I move at one time but I refused as I like being able to see guests coming towards me, headed for reception and frequently get up to speak with them if it appears that something is amiss. I'm often out in the operation and speak with a variety of guests daily, whether because they've asked for me, looked for me or I've simply encountered them somewhere on the resort. Whoever told you I wouldn't see you did the resort and me a great disservice and I'm sorry again. We have been through your comments in detail and while I would disagree with many of them (our pools were cleared by one of the Health and Safety reps for one of the large tour companies just a couple of weeks ago, there's no way they have a green haze). Closed chafing dishes to maintain hot food are a pretty standard item on buffet's all over the world. There should not be empty chafing dishes and the kitchen has been reminded to keep a close eye but as there are junior chefs that open and close the dishes for the guests, they are normally well maintained. Although the beach and the pool area are swept after each of our weekly events, I'm very sorry that your husband stepped on a tack and we have assigned someone directly to check both after the event and again in the morning that the area has been properly cleaned and is safe for our guests rather than leaving it up to our usual cleaning processes. While it is unfortunately true that we were late with payroll that month, the staff member who spoke with you presumably neglected to tell you that our Financial Controller had been seriously ill and had to be hospitalized in Mombasa. We didn't recover as quickly as we should have from his absence but the staff were paid and we have made changes to ensure that doesn't happen again. I'm genuinely sorry that you didn't enjoy your stay and my team and I are sorry that we don't believe we had the opportunity for any of us to speak with you. We are well aware that things can go wrong and our willingness to fix them and ensure our guests are satisfied that we took every step we could is normally an important part of our success. I realize it's a long shot, but were you to be traveling to Zanzibar again, please feel free to contact me directly. We would very much appreciate the opportunity to ensure you had the wonderful vacation we wanted you to enjoy the first time you were here. Kind regards, Kim Elizabeth Bird General Manager Royal Zanzibar Beach Resort
Meer lezen
Sabine L heeft een beoordeling geschreven jan. 2020
Sint-Truiden, België20 bijdragen7 nuttige stemmen
Nog minder dan 2 ** veel te duur voor 1 nacht in “suite” met muffe lakens 790 euro ... echt overpriced .. buffetstijl waar vooral alle prioriteit aan Italianen wordt gegeven .. zij alles anderen losers .. ontbijt vol met. Vliegen .. geen enkele tegemoetkoming behalve een babbel .. Wij reizen veel en vaak over heel de wereld .. maar dit was ercecht over qua prijs , netheid , eten , kwaliteit .. prijs een dikke nul !!! Het is een soort all in voor vooral Italianen die zich vanaf 19 h in groep volproppen als all in .. maar dit is niks voor een echte reiziger .. think twice before you take it!! Sabine en Gohnny uit Belgie
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2020Reistype: Reisde met een partner
1 nuttige stem
Nuttig
Delen
Antwoord van GM-RZBR, General Manager bij Royal Zanzibar Beach Resort
Gereageerd op 4 feb. 2020
Dear Sabine, Thank you for taking the time to post your review. As I have already replied to your husband's post I will simply apologize again that you were disappointed with your stay. It is particularly sad to hear that when you took the opportunity to look at the room and the property before making the decision to check in. As for the incident in the buffet, please be assured that most of the time, all of our guests are looked after with the same care and courtesy. Unfortunately you ran into one unpleasant incident that we agree should not have happened. It was a pleasure to speak with you both about your travels. I hope that your wrist is better and that you enjoyed the remainder of your stay in Zanzibar. Kind regards, Kim Elizabeth Bird General Manager Royal Zanzibar Beach Resort
Meer lezen
Rohnny M heeft een beoordeling geschreven jan. 2020
Nieuwerkerken, Limburg, Belgium17 bijdragen1 nuttige stem
Dit hotel bleef zeer zwaar onder de verwachtingen . De prijs kwaliteit verhouding is absoluut niet goed . De kamer ( suite) de lakens , handdoeken roken zeer vermuft . Alhoewel All inclusieve moesten het betere eten en drank bijbetaald worden . De gasten worden niet allemaal hetzelfde bediend . Sommigen krijgen duidelijk een voorkeursbehandeling . Dit is absoluut geen 5 sterren hotel en veel , veel te duur voor wat er geboden wordt
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2020Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van GM-RZBR, General Manager bij Royal Zanzibar Beach Resort
Gereageerd op 3 feb. 2020
Thank you for taking the time to post your review of Royal Zanzibar Beach Resort. We're very sorry that you didn't enjoy your one night visit, particularly since you arrived without a reservation and had looked at the room and the property before deciding to stay. While it's true that we don't offer some of the services you expected, we don't advertise them nor did we tell you they would be provided while you were deciding whether or not to stay. We were also very disappointed and I apologize again that you encountered an incident at the buffet in which you were treated differently from some of our other guests. All I can do now is to assure you that such behavior is not the norm for our staff and that the person in question was spoken to and has assured us such a thing will never take place again. For the sake of future guests reading these reviews and responses, I would like to point out that this was an Italian Chef taking care of Italian guests differently than the service he offered you. While I will certainly agree that it happened and shouldn't have, it was not racism in the way most people would think of it. Thank you for your patronage, we wish you safe travels in the future. Kind regards, Kim Elizabeth Bird General Manager Royal Zanzibar Beach Resort
Meer lezen
Bart_85 heeft een beoordeling geschreven feb. 2019
48 bijdragen7 nuttige stemmen
+1
Waar moeten we beginnen... op vakantie, want eens thuis is er weer die stress en geen tijd om een misschien te uitgebreide recensie te schrijven! Met Tui boekten we een rechtstreekse vlucht naar Zanzibar, een echte aanrader! We kwamen aan rond 19u30. De chauffeur van het hotel wachten ons op met een kort informatie boekjes en wat verfrissing. Eens aangekomen in het hotel werd ons onmiddellijk een maaltijd aangeboden (ongeacht de late aankomst 22:30) om even tot rust te komen waarna we konden kiezen tussen onmiddellijk een korte rondleiding of na het ontbijt de volgende ochtend. We kozen voor het laatste... Zo konden we al onmiddellijk genieten van de prachtige uitzichten! We kozen voor een superior Delux kamer, hou echter wel rekening dat deze op het 3de verdiep ligt en er geen liften zijn. Maar wel een prachtig zicht op de zee bied. Het hotel ligt in een halve cirkel met een prachtige grote tuin in het midden, langs de 3 zwembaden door wandel je naar het strand. En wat voor eentje! In het verleden kozen we vaak voor Azië... het is onze eerste keer Afrika en zeker niet de laatste! Wat een verschil, werkelijk chil, relax en zo vriendelijk! Ik heb in mijn leven nog nooit zoveel vuistjes gegeven 🤜🏿🤛 * De bediening: geweldig! Zo lief, zo vriendelijk, zo attent! ze doen er alles aan je naam te onthouden, en als dat niet lukt maken ze er een nickname van! * Het eten: lekkers, vers, gezond en gevarieerd! Als je uit ik schat 20 meter buffet je keuze niet vind, dan vind je dat nergens! S’middags lunchen we vaak ‘a la cart’ in het restaurant aan de zee, maar je kan evenzeer kiezen voor het buffet aan de tuin. De Afrikaanse avond viel ook enorm in de smaak! * De animatie: Er is zoveel te doen! We zijn hier nu 3 dagen en er is nog geen tijd geweest om een boek te lezen! De ochtend beginnen met een yoga sessie met een adembenemend uitzicht, aquagim, volleybal, betank, noem het op. Ook na het dinner is er elke avond wel wat te doen! * verwachtingen: Vergeet vooral niet als je boekt, dit is Afrika, een 5 sterren hotel in België en hier kan je niet vergelijk de strandstoelen, kussens, tafels en stoelen... bij ons zou dit niet aanvaardbaar zijn. Kan je je hier over zetten dan is dit de perfecte plek! * Hou je van een vakantie voor 2, ideaal! Er zitten vooral Italianen en Russen in het hotel. Wij zijn de enige Belgen. Laat duidelijk zijn, niet de Russen die wij ons voorstellen al is dit een all in! En wat de Italianen betreft, deze grappige anekdote geef ik nog graag mee... het zwembad van de eerste 2 zwembaden zou het waterniveau speciaal wat lager staan omdat ze kleiner van gestalte zijn en dus zich veiliger zouden voelen in het water 😂 * publiek: De leeftijd is hier duidelijk dertigers die op zoek zijn naar rust, of de zestigers die samen wat keuvelen op het strand met een landgenoot. * massage: top! Geniet van het zicht op de zee en de slag van de golven! Neem je er 3 dan volgt er nog een leuke korting! We kijken al uit naar ons diner op het strand deze avond samen met al de gasten Kortom, volgend jaar, laatste week januari weten wij al wat onze bestemming zal zijn!
Meer lezen
Datum van verblijf: januari 2019Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van GM-RZBR, General Manager bij Royal Zanzibar Beach Resort
Gereageerd op 27 mei 2019
Thank you so much for a terrific, detailed and friendly review and even more for your promise to return! We were thrilled to hear that even just a few days into your vacation you were already enjoying your stay so much and appreciated all the information that you have provided for our future guests. I hope that you enjoyed dinner on the beach the evening you wrote the review... it's just a beautiful setting! Thank you once again for choosing Royal Zanzibar Beach Resort for your very first African vacation, we are already looking forward to your return in January! Best regards, Kim Elizabeth Bird General Manager Royal Zanzibar Beach Resort
Meer lezen
JanineCK heeft een beoordeling geschreven mrt. 2018
Amsterdam, Nederland62 bijdragen24 nuttige stemmen
Laten we beginnen te benoemen dat eigenlijk heel Zanzibar overpriced is, hotels waar je normaal 100 euro per nacht voor zou betalen kosten op Zanzibar makkelijk het dubbele. Het hotel is op zich best mooi maar toch mist het op de een of andere manier sfeer. Wij kozen dit hotel vanwege de ligging aan het mooie brede strand met turquoise water (bijna nergens te vinden in Zanzibar, dat is dan ook perfect en niks op aan te merken. Verder is het gewoon een groot opgezet all-inclusive hotel waar je er 12 in een dozijn van kan vinden in Turkije. Als je daarvan houdt ben je hier op je plek, ik kan er zelf niets mee. Het eten is matig, maar wat wil je in zo’n all-in Turkije resort? Nou, wij namen de duurste suite a 550 euro per nacht dus dan verwacht je wel iets meer dan een ordinair all-in resort. Inclusief het handdoekje leggen elke ochtend om de bedjes te reserveren. Wij hebben spijt van deze keuze maar er zijn vast mensen die ervan houden. Het strand is wel mooi en gezellig!
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2018Reistype: Reisde met een partner
Nuttig
Delen
Antwoord van GM-RZBR, General Manager bij Royal Zanzibar Beach Resort
Gereageerd op 16 aug. 2018
Dear Janine, Thank you for taking the time to post your review of Royal Zanzibar Beach Resort. I'm very sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us but appreciate your acknowledgement that it's "not your thing". As you know from our many positive reviews, most people do enjoy our ambiance but I certainly understand that there is not a product out there that suits every taste. We were glad to hear that you thought the hotel was beautiful and that you were not disappointed with Nungwi Beach, we think it's pretty perfect too! Thank you for choosing Royal Zanzibar Beach Resort for your vacation in Zanzibar and we wish you safe travels in the future. Kind regards, Kim Elizabeth Bird General Manager Royal Zanzibar Beach Resort
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
US$ 200 - US$ 522 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
royal zanzibar beach hotel nungwi, seaclub royal zanzibar beach hotel
LOCATIE
TanzaniaZanzibar ArchipelZanzibarNungwi
AANTAL KAMERS
182
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Royal Zanzibar Beach Resort
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Royal Zanzibar Beach Resort?
Attracties in de buurt zijn Nungwi Beach (0,7 mijl) en Dr Bulugu Gallery (1,0 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Royal Zanzibar Beach Resort?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit swim-upbar, gratis wifi en inclusief ontbijt.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Royal Zanzibar Beach Resort?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Royal Zanzibar Beach Resort?
Gasten kunnen genieten van swim-upbar, inclusief ontbijt en restaurant tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Royal Zanzibar Beach Resort?
Ja, gratis parkeren is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Royal Zanzibar Beach Resort?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Cinnamon Restaurant, Saruche Restaurant en Rooftops bar.
Zijn er sportvoorzieningen bij Royal Zanzibar Beach Resort?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en fitnesslessen tijdens hun verblijf.
Heeft Royal Zanzibar Beach Resort een luchthavenshuttle?
Ja, Royal Zanzibar Beach Resort heeft een luchthavenshuttle voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Royal Zanzibar Beach Resort?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van Royal Zanzibar Beach Resort?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en italiaans.
Zijn er historische locaties in de buurt van Royal Zanzibar Beach Resort?
Veel reizigers bezoeken Fukuchani Ruins (4,3 mijl).