Hilton Grand Vacations Club Grand Waikikian Honolulu
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
De zoektocht naar een luxe hotel in Honolulu hoeft niet lang te duren. Welkom bij Grand Waikikian by Hilton Grand Vacations, de ideale keuze voor reizigers.
Grand Waikikian by Hilton Grand Vacations is een luxe hotel met een flatscreen-tv, airconditioning en een kitchenette in de kamers. Daarnaast kun je tijdens je verblijf eenvoudig gebruikmaken van gratis wifi.
Het hotel biedt een conciërge en roomservice aan. Daarnaast kunnen gasten gebruikmaken van een zwembad en een zwembadbar waardoor dit een populaire keuze is onder reizigers die naar Honolulu gaan.
Tijdens hun verblijf bij Grand Waikikian by Hilton Grand Vacationskunnen bezoekers naar Waikiki Beach Walk (0,9 km) en Statue of Duke Kahanamoku (1,1 km) gaan, enkele van de populairste attracties van Honolulu.
Als je in Honolulu bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van Grand Waikikian by Hilton Grand Vacations gaan, waaronder Duke's Waikiki (1,3 km), The Cheesecake Factory (1,2 km) en House Without a Key (0,9 km).
Op zoek naar bezienswaardigheden? Magic Island (1,3 km) is een leuke aanrader en ligt op loopafstand van Grand Waikikian by Hilton Grand Vacations.
Grand Waikikian by Hilton Grand Vacations biedt je het beste van Honolulu, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 937
- 597
- 210
- 85
- 90
- Filteren
- Nederlands
De douche was compleet walgelijk. Het had zwarte moedervlekken in elke hoek van de douche. De voegen in de tegels waren bruin. Ik vond 3 stukken haar in de douche bij binnenkomst. Ik weet niet zeker of de douche was helemaal schoongemaakt nadat de laatste gasten vertrokken. Deze unit, 2808 mag niet verhuurd worden. De toestand van de douche was gewoon onaanvaardbaar vanuit een sanitair en een gezondheidsoogpunt. Het voldoet niet eens aan de basiseisen van gezond en net zijn.
Ik belde het hotel die avond om ze op de hoogte te brengen van de situatie. Ze zeiden dat ze morgen schoonmaak zouden sturen. De volgende dag kwam er niemand opdagen, dus ik belde opnieuw en vroeg om de manager van de gastendiensten te spreken. Twee dames kwamen opdagen en deden hun best om schoon te maken wat ik erg waardeerde. De vuile specie verbeterde en het onbekende haar was verdwenen. De mollen waren er echter nog. De hele douche moest opnieuw worden gevoegd. Het is gewoon te vies en smerig. Het pand hield het onderhoud niet bij. Ik heb dit aan de receptie kenbaar gemaakt en zij hebben niets gedaan. Het was onze laatste nacht dus ik nam geen moeite om van hotel te veranderen tot de volgende dag.
Ik vond ook een zware laag stof op het hoofdeinde boven het nachtlampje. Eerst dacht ik dat het kleine stukjes haar waren die uitstaken. Maar toen haalde ik er mijn vingers doorheen en vulde een laag vuil en stof mijn vingers. Dit was naast de bedden. Over het algemeen, de eenheid was zeer teleurstellend en vuil.
Als gast krijg je geen respect en dan verwachten ze dat je een timeshare koopt.
Aanvallers zijn uit van 7 : 00 uur tot 10 : 00 pm dagelijks schreeuwen en chatten met stierenhoorns en is te horen vanaf elke locatie in alle torens.
We zijn momenteel op een 3 weken durende vakantie in het Grand Waikikian en toen gevraagd werd voor een beetje schoonmaak werd verteld “er is een bezem in de kast”. Ze leveren geen schoonmaak of benodigdheden als u bereid bent om zelf schoon te maken. Zwembaden worden niet onderhouden er ligt evenveel zand op de bodem als er op het strand is.
Moet je eigen vuilnis buiten zetten dat wordt achtergelaten in de gangen, samen met vuile handdoeken.
De receptie is open op de middag, dus houdt rekening met lange rijen en wachttijden. Deze mensen zijn onbeleefd en niet goed geïnformeerd. Ze zijn niet bereid om te helpen met eventuele verzoeken. Je krijgt een andere leugen van elk lid van het receptieteam dat je spreekt.
Bars maken opzettelijk slechte drankjes, maar rekenen nog steeds $ 18.
Er zijn daklozen bij de lagune als je probeert om uw vakantie te genieten.
Wanneer gevraagd om compensatie krijg je te horen dat je had moeten annuleren. Dit is geen optie wanneer je 9 maanden van tevoren boekt en vakantie neemt van je werk op basis van de reis. Hiltons motto “Make it Right” bestaat niet voor eigenaren het is meer alsof het motto van de eigenaar nu is “eigenaren moeten vechten”.
Hilton heeft een blijvende indruk achtergelaten op mezelf en het feest waarmee ik reis en het is een slechte smaak.
Een paar dat ik was op reis met was het overwegen van het kopen, maar zijn van gedachten veranderd na slechts 3 dagen hier te zijn.
Hilton verwacht dat je een verkooppresentatie bijwoont zodra je in de kamer bent om te upgraden echt je moet een grapje maken.
De stakers chat "Hilton Hilton je bent niet goed" is zeer waar.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding