Halepuna Waikiki by Halekulani
Over
Welkom bij Waikiki Parc Hotel! Je ‘tweede thuis’ in Honolulu. Het hotel biedt een groot aantal voorzieningen voor een fantastisch verblijf.
Tijdens hun verblijf bij Waikiki Parc Hotel kunnen gasten Statue of Duke Kahanamoku (0,2 km) en Waikiki Beach Walk (0,3 km) bezoeken, enkele van de populairste attracties in Honolulu.
Kom helemaal tot rust in deze kamers met flatscreen-tv en airconditioning, en maak gebruik van gratis wifi bij Waikiki Parc Hotel.
Het hotel heeft conciërge en roomservice. Daarnaast biedt Waikiki Park Hotel een zwembad en een restaurant aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Er is voor gasten met een voertuig een parkeerplaats beschikbaar.
Als je graag naar een steakhouserestaurant gaat, ligt Waikiki Parc in de buurt van Chuck's Cellar, Steak Shack en Ruth's Chris Steak House.
Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire kastelen zoals Hale Koa: Iolani Barracks.
Bij Waikiki Parc Hotel geniet je van een ontspannend verblijf en ligt het beste van Honolulu aan je voeten.
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 690
- 77
- 27
- 18
- 11
- Filteren
- Nederlands
Ik boekte via AMEX Travel en informeerde naar vroege check-in, alleen om ten onrechte te horen dat ik via Expedia had geboekt en dat ik geen extraatjes had. Goed. Maar toen kreeg ik te horen dat mijn kamer nog niet klaar was en over 30 minuten terug moest komen. Er gaat een uur voorbij, en geen update. Ik moest zelf terug naar het bureau, ook al zeiden ze dat ze me zouden sms’en als het klaar was. Toen ik aankwam, kreeg ik het klassieke “ik stond op het punt je te sms” excuus.
Dan, het slippers fiasco. Ze noemden gratis slippers voor gasten en overhandigden me een maattabel, die kindermaten bevatte. Natuurlijk vroeg ik om een paar voor mijn peuter, om vervolgens ruw onderbroken te worden met: “We hebben geen kindermaten.” Ik wees de maten van de kinderen aan op hun eigen grafiek, en de reactie verschoof naar “Slechts twee per kamer.” Dus welke is het? Geen kindermaten? Of een limiet? Het is duidelijk dat deze vrouw ter plekke gewoon regels aan het verzinnen was.
Deze medewerker van de receptie moet weg. De eerste indruk van een hotel is belangrijk en iemand als dit als eerste aanspreekpunt verpest de ervaring volledig. Het hotel zelf is niet slecht, maar met haar omgaan zodra je landt in Oahu is zonde. Doe het beter.

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding