De zoektocht naar een luxe resort in Wailea hoeft niet lang te duren. Welkom bij Wailea Beach Resort - Marriott, Maui, de ideale keuze voor reizigers.
Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv, een koelkast en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van openbare wifi bij het resort.
Het resort biedt roomservice en een conciërge aan, zodat je verblijf nog aangenamer wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en ontbijt. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van een parkeerplaats.
Tijdens hun verblijf bij Wailea Marriott kunnen bezoekers naar Keawala'i Congregational Church (4,2 km) gaan, een populaire attractie van Wailea.
Als je in Wailea bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van Marriott Wailea gaan, waaronder Monkeypod Kitchen (1,3 km), Tommy Bahama's Restaurant & Bar (0,3 km) en Ferraro's Bar e Ristorante (0,7 km).
Als je tijd over hebt, raden we Makena Landing Park aan. Dit is een populair park dat je relatief eenvoudig kunt bereiken.
Wailea Beach Resort - Marriott, Maui biedt je het beste van Wailea, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.
Dit hotel is voor vele miljoenen dollars gerenoveerd -zo is ons verteld- en het resultaat is er ook naar: modern, trendy, luxe en goede voorzieningen, echt een aanrader. Als je zelf geen kleine kinderen hebt, is het absolute advies een kamer te kiezen aan het adult only zwembad: daar heerst een serene rust aan de infinity pool, terwijl aan de andere kant van het hotel bij het kinderzwembad met grote waterglijbanen het één grote drukte is. Onze kamers met groot terras met ligbedden ('extended lanai') aan de infinity pool waren werkelijk fantastisch: groot, schoon, luxe en prachtig uitzicht (ook op de zonsondergang). De meeste kamers liggen in laagbouw (maximaal drie verdiepingen), maar er is ook een toren met kamers: die kamers liggen evenwel relatief ver van de verschillende voorzieningen en zwembaden en zijn daarom niet aan te bevelen. Voor de verschillende luxe hotels aan deze kant van het eiland ligt een wandelpad, dat zowel door hardlopers als wandelaars gebruikt wordt voor een aangename wandeling in de ochtend of de avond. Vrijwel direct achter het hotel (op enkele minuten loopafstand) ligt een groot winkelcentrum (met zelfs winkels van Louis Vuitton en Guccil), zonder dat je in het hotel overigens iets merkt van de drukte daar. In het hotel zit een Starbucks vestiging, een pool-restaurant en een goed (maar wel prijzig) restaurant, waar je lekker kunt eten. Bij een bezoek aan het eiland Maui is dit hotel zeker een aanrader.…
We boekten een vakantietje zodat we de nieuwe glijbanen op Maui. We kregen ook een kans om andere zwembaden en vond dat elk geschikt verschillende niveaus van belang. Er is een zwembad voor volwassenen, familie (oneindig) zwembad met bubbelbaden aan elke zijde en de kid's park. Alle drie waren goed. Echter, de service aan de Kid's Park was verschrikkelijk voor de prijzen die ze rekenen. Op onze eerste dag, we kregen een cabana aan het zwembad vlakbij de trappen naar de glijbanen en moesten lopen naar de bar/eten heftruck gebied elke keer we wilden bestellen omdat de servers kwam nooit tot dat zwembad om te zien of de klanten waren geïnteresseerd in bestellen. Voor de prijs die we betaalden voor de cabana, verwachtten we regelmatige zwemband/cabana service maar nooit ontvangen. Voor zover ik kon zien, waren er slechts twee mensen die eten en drinken bestellingen gedurende de dag in de gehele Kid's Park. De prijzen die zij zijn vergelijkbaar met de Grand Wailea, dus ik zou verwachten dat ze betere service en meer personeel - hand. Na het aanvragen van de cabana, vertelden ze ons waar te vinden in plaats van ons een escort en instellen van de handdoeken! Toen de serveerster eindelijk kwam onze cabana na twee afzonderlijke aanvragen bij de bar, ze klaagde dat het was ver lopen en hoe het was echt warm die dag. Er waren geen handdoeken beschikbaar voor gasten de volgende ochtend tijdens het eerste uur dat het pierenbadje open was. Later die ochtend toen we spraken met verschillende zwembadpersoneel, ze leek ook overweldigd door onderhoud zo veel gasten en zagen alleen hen toen gingen we naar beneden om te bestellen. Andere dan problemen met bestellen van eten en drinken, we merkten een paar problemen onder enkele van de gasten volgende algemene zwembad richtsnoeren. Bijvoorbeeld, we moesten een aantal berisping kinderen die jumping off van vijf voet? Muur in de omgeving van het zwembad dat was slechts 3 . 5 meter diep. Hun ouders waren niet rond en er was geen medewerker aanwezig te reguleren. hun optreden. In het einde, het was duidelijk dat het hotel dient aanvullende service personeel in het zwembad. We waren onder de indruk van de renovaties! De inrichting is eenvoudig en modern ingericht en de kamers zijn een goede grootte, vooral voor vier personen. We aten in het restaurant, Humble keuken, en vond het eten was geweldig. We zouden het zeker aanraden, vooral als je een fan bent van de " Roy's " restaurant keten. Kortom we zouden terugkeren één meer tijd, in de hoop dat de service zal verbeteren. Wanneer u echter betalen voor accommodaties, drankjes en eten tegen soortgelijke prijzen naar de Grand Wailea, verwacht u dezelfde service. Helaas, we vinden niet dat op deze reis.…
Aangekomen bij hotel vroeg 1230 . Hotel check in 16:00. Tassen afgehandeld door medewerkers zeer professioneel en hoffelijk verkeersgedrag. Claim ticket verstrekt. Ingecheckt met hotel en was gerustgesteld zijn door de zekerheid dat onze bagage zou worden geplaatst in een afgesloten ruimte. Zeer ongerust over het verlaten van een van mijn tassen vanwege mijn laptop. Ja, ik had waarschijnlijk moeten drooggelegd, maar ik wist niet dus ik bracht de volgende 5 uur ongemakkelijk. Voorwaarde toegang tot een vroege aankomst lounge. Zal zeker wel zelf een daypack met een verandering van kleding/badpak. Wachtten voor het telefoontje. Meandered rond het pand, geluncht bij de] Kapa kwam terug 3 uur later zien zakken op rek nog stoep met bellpeople. Beetje onwennig. 3 : 54 geen telefoontje. In de rij stonden, checkin druk. Nadert de voorkant van de lijn een vrouwelijke medewerker van om de hoek, benaderd en met een enigszins kortaf (geen aloha begroeting) vroeg of ik wachtte op een kamer. Ik heb aangegeven dat ik had ingecheckt maar was wachtkamer toewijzing. Ze zei niets en maakte dezelfde onderzoek van een ander paar. Kwam terug naar mij en haar uitgebreid en had gezegd " Ik moet uw ID " en verdween om de hoek. Zij weer gaf mij sleutels zonder verdere beschaafde onderhandelingen en gaf me zeer onduidelijk verbale routebeschrijving naar onze kamer. We waren verzekerd onze tassen zou worden opgevoed in 10 - 15 minuten. Ze nam mijn aanvraag ticket, mijn enige bewijs, dat ik dacht vreemd omdat toen ik voor het eerst in de persoon had opgenomen het nummer in mijn bestand. Ik voelde me zeer dat uitgaven t.b.v. nu had ik geen ontvangst. Na gevraagd 2 extra personeel we eindelijk onze kamer binnenkwamen. Mooi, schoon en koel. We waren in de kamer niet meer dan 10 minuten. Ik was in ontdoen in de rustruimte en mijn dochter was ontspannen op het bed wachten op onze bagage wanneer de deur wordt geopend en in liepen een mannelijk met zijn vrouwelijke metgezel diverse stappen achter. Uit de badkamer hoorde ik de mannelijke's voice, aanvankelijk dacht ik dat het de bellman, maar toen ik hoorde hem excuses ik wist dat het niet. Mijn dochter ontstaan vanuit het bed. Beide partijen hadden toetsen met hetzelfde kamernummer aangegeven op de map. De paar beleefd hebt afgesloten en mijn dochter belde onmiddellijk de receptie en stevig uitgedrukt zelf. Onze bagage was gegroepeerd met een andere kamer, gelukkig de bell persoon was savvy genoeg te achterhalen was er iets mis. Penny belde terug en de getijden gedraaid. Eerste ding was een verontschuldiging. Ik kan je niet vertellen hoe belangrijk het is om oprecht verontschuldiging eerste. Penny heeft geen hotel maar ze is geïnvesteerd in de kwaliteit van de service. Ze kon hebben ons enkele brandhaarden zich maar ze gingen verder. De Waimea Beach Resort is het geluk te hebben Penny. Ze maakte de eerste dag van onze moeder - dochter vakantie sla uit een angst gevuld 5 uur om een positieve ervaring met plannen te komen in maart. Ik zal zeker dit selecteert resort weer voor de perfecte ligging, shuttle diensten rond Wailea, op eetgelegenheden en de overgrote meerderheid van het personeel wordt professioneel en hoffelijk. Een ander schreeuw aan Susan bij de sereniteit zwembad. Geweldige service, goede aanbevelingen, reserveringen voor ons, grote dag bij het zwembad!…
De Wailea Beach Resort was waarschijnlijk één van de mooiste resorts waar we ooit geweest zijn. Onmiddellijk werden we begroet met flower lei's. Onze kamer was nog niet klaar maar we konden naar het zwembad en lunchen in de] Kapa. Het eten was geweldig en we genoten de hele reis. Zorg ervoor om in hun happy hour menu. Toen onze kamer klaar was werden we verwelkomd met een fles champagne. Dit was een mooi gebaar dat echt gaf ons het gevoel dat we op huwelijksreis waren. De hotelkamer was ruim, schoon en de oceaan uitzicht was perfect. Op zondag we huurden een cabana met uitzicht op de volwassen " Serenity zwembad. " We vonden dit deel van ons verblijf. Het was een van de beste dingen die we deden op onze reis. Wij hebben ook over naar het waterpark en hadden plezier op de glijbaan. Kortom dit resort was prachtig, de gronden waren perfect en de locatie was ideaal. Het winkelcentrum achter het resort was perfect om snacks, ijsjes, souvenirs, of diner ect. . We kunnen niet wachten om terug te komen.…
Wij zijn Marriott platinum en hou het merk en zeer loyaal aan Marriott en nu SPG. Ik had hier 10 jaar geleden - leuk dan maar dit nieuwe 2 . 0 versie is geweldig. Het terrein en de kamer verbouwen zijn super en geen detail onberoerd. De zwembaden, kamers en uitzicht en gewoon adembenemend. Het personeel is zo aardig, attent en echt slooft zich uit. Kan niet wachten om terug te keren! Geweldige activiteiten, restaurants, full Starbucks - love it! Mahalo!
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding