Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Wailea Beach Resort - Marriott, Maui

Opslaan
Delen
3700 Wailea Alanui Drive, Wailea, Maui, HI 96753-8347
Update over COVID-19: bekijk de toegevoegde gezondheids- en veiligheidsmaatregelen van deze gelegenheid.Meer informatie
Laagste prijzen voor je verblijf
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Pakketaanbiedingen
753 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 29/03/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Hotels.com
Travelocity
Snaptravel
Marriott Hotels753 US$
Booking.com753 US$
alle 14 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Reiziger (1691)
Zwembad en strand (395)
Kamer en suite (350)
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Veilig reizen tijdens COVID-19
Wat je kunt verwachten tijdens je verblijf
  • Desinfecterende handgel is beschikbaar voor gasten en personeel
  • Drukbezochte plekken werden regelmatig gereinigd
Bijgewerkt op 29/06/20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.
Een opmerking van Wailea Beach Resort - Marriott, Maui
Bijgewerkt op 29/06/20 Veiligheidsmaatregelen worden door de gelegenheid aangeboden en worden niet door Tripadvisor gecontroleerd op nauwkeurigheid.

Over

Nr. 5 van de 9 hotels in Wailea
Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Travellers' Choice
Eco-leaders Eco-partner

De zoektocht naar een luxe resort in Wailea hoeft niet lang te duren. Welkom bij Wailea Beach Resort - Marriott, Maui, de ideale keuze voor reizigers.

Gastenkamers bevatten voorzieningen, zoals een flatscreen-tv, een koelkast en airconditioning, en gasten kunnen gebruikmaken van openbare wifi bij het resort.

Het resort biedt roomservice en een conciërge aan, zodat je verblijf nog aangenamer wordt. De accommodatie biedt ook een zwembad en ontbijt. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van een parkeerplaats.

Tijdens hun verblijf bij Wailea Marriott kunnen bezoekers naar Keawala'i Congregational Church (4,2 km) gaan, een populaire attractie van Wailea.

Als je in Wailea bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van Marriott Wailea gaan, waaronder Monkeypod Kitchen (1,3 km), Tommy Bahama's Restaurant & Bar (0,3 km) en Ferraro's Bar e Ristorante (0,7 km).

Als je tijd over hebt, raden we Makena Landing Park aan. Dit is een populair park dat je relatief eenvoudig kunt bereiken.

Wailea Beach Resort - Marriott, Maui biedt je het beste van Wailea, zodat je optimaal kunt ontspannen en genieten.

Meer lezen
Kamer en suite (350)350
Volledige weergave
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerservice
Wifi
Zwembad
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Fietsverhuur
Duiken
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Betaalde wifi
Bubbelbad
Zwembad-/strandlakens
Zwembad met uitzicht
Zwembad voor volwassenen
Buitenzwembad
Fitnesslessen
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijt in de kamer
Snackbar
Zwembadbar
Recreatieruimte
Aerobics
Kinderclub
Kinderzwembad
Taxiservice
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Hoofdmassage
Massage
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Gemakswinkel
Souvenirwinkel
Rookvrij hotel
Buitenmeubelen
Picknickgedeelte
Winkels
Lig-/strandstoelen
Dakterras
Parasols
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Wasmogelijkheid (selfservice)
Strijkservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Koelkast
Flatscreen-tv
Kamertypes
Uitzicht op zee
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Uitzicht op zee
Uitzicht op baai
Hotellinks
Speciale Aanbieding:Pakketaanbiedingen
1.402beoordelingen344vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 981
  • 261
  • 89
  • 35
  • 37
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Marjolein O heeft een beoordeling geschreven aug. 2017
Tilburg, Nederland50 bijdragen25 nuttige stemmen
Dit hotel is voor vele miljoenen dollars gerenoveerd -zo is ons verteld- en het resultaat is er ook naar: modern, trendy, luxe en goede voorzieningen, echt een aanrader. Als je zelf geen kleine kinderen hebt, is het absolute advies een kamer te kiezen aan het adult only zwembad: daar heerst een serene rust aan de infinity pool, terwijl aan de andere kant van het hotel bij het kinderzwembad met grote waterglijbanen het één grote drukte is. Onze kamers met groot terras met ligbedden ('extended lanai') aan de infinity pool waren werkelijk fantastisch: groot, schoon, luxe en prachtig uitzicht (ook op de zonsondergang). De meeste kamers liggen in laagbouw (maximaal drie verdiepingen), maar er is ook een toren met kamers: die kamers liggen evenwel relatief ver van de verschillende voorzieningen en zwembaden en zijn daarom niet aan te bevelen. Voor de verschillende luxe hotels aan deze kant van het eiland ligt een wandelpad, dat zowel door hardlopers als wandelaars gebruikt wordt voor een aangename wandeling in de ochtend of de avond. Vrijwel direct achter het hotel (op enkele minuten loopafstand) ligt een groot winkelcentrum (met zelfs winkels van Louis Vuitton en Guccil), zonder dat je in het hotel overigens iets merkt van de drukte daar. In het hotel zit een Starbucks vestiging, een pool-restaurant en een goed (maar wel prijzig) restaurant, waar je lekker kunt eten. Bij een bezoek aan het eiland Maui is dit hotel zeker een aanrader.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2017
Kamers
Locatie
Service
Reistype: Reisde met familie
Nuttig
Delen
Antwoord van TeamMarriott, General Manager bij Wailea Beach Resort - Marriott, Maui
Gereageerd op 31 aug. 2017
Dear Marjolein O, Thank you for kindly taking the time to share your feedback on your recent visit! We are glad to know you had such an outstanding visit and loved every aspect of your stay. As you mentioned in your review, we have just completed a major transformation of our hotel and we are delighted this made for an even better visit. Our hotel is also close to many shopping venues within walking distance and our team is always happy to arrange transportation for island tours and excursions. Thank you very much for your recommendation and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon! Safe travels. Thomas Foti General Manager
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
tracybH7329HD heeft een beoordeling geschreven aug. 2017
2 bijdragen
We boekten een vakantietje zodat we de nieuwe glijbanen op Maui. We kregen ook een kans om andere zwembaden en vond dat elk geschikt verschillende niveaus van belang. Er is een zwembad voor volwassenen, familie (oneindig) zwembad met bubbelbaden aan elke zijde en de kid's park. Alle drie waren goed. Echter, de service aan de Kid's Park was verschrikkelijk voor de prijzen die ze rekenen. Op onze eerste dag, we kregen een cabana aan het zwembad vlakbij de trappen naar de glijbanen en moesten lopen naar de bar/eten heftruck gebied elke keer we wilden bestellen omdat de servers kwam nooit tot dat zwembad om te zien of de klanten waren geïnteresseerd in bestellen. Voor de prijs die we betaalden voor de cabana, verwachtten we regelmatige zwemband/cabana service maar nooit ontvangen. Voor zover ik kon zien, waren er slechts twee mensen die eten en drinken bestellingen gedurende de dag in de gehele Kid's Park. De prijzen die zij zijn vergelijkbaar met de Grand Wailea, dus ik zou verwachten dat ze betere service en meer personeel - hand. Na het aanvragen van de cabana, vertelden ze ons waar te vinden in plaats van ons een escort en instellen van de handdoeken! Toen de serveerster eindelijk kwam onze cabana na twee afzonderlijke aanvragen bij de bar, ze klaagde dat het was ver lopen en hoe het was echt warm die dag. Er waren geen handdoeken beschikbaar voor gasten de volgende ochtend tijdens het eerste uur dat het pierenbadje open was. Later die ochtend toen we spraken met verschillende zwembadpersoneel, ze leek ook overweldigd door onderhoud zo veel gasten en zagen alleen hen toen gingen we naar beneden om te bestellen. Andere dan problemen met bestellen van eten en drinken, we merkten een paar problemen onder enkele van de gasten volgende algemene zwembad richtsnoeren. Bijvoorbeeld, we moesten een aantal berisping kinderen die jumping off van vijf voet? Muur in de omgeving van het zwembad dat was slechts 3 . 5 meter diep. Hun ouders waren niet rond en er was geen medewerker aanwezig te reguleren. hun optreden. In het einde, het was duidelijk dat het hotel dient aanvullende service personeel in het zwembad. We waren onder de indruk van de renovaties! De inrichting is eenvoudig en modern ingericht en de kamers zijn een goede grootte, vooral voor vier personen. We aten in het restaurant, Humble keuken, en vond het eten was geweldig. We zouden het zeker aanraden, vooral als je een fan bent van de " Roy's " restaurant keten. Kortom we zouden terugkeren één meer tijd, in de hoop dat de service zal verbeteren. Wanneer u echter betalen voor accommodaties, drankjes en eten tegen soortgelijke prijzen naar de Grand Wailea, verwacht u dezelfde service. Helaas, we vinden niet dat op deze reis.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2017
Language Weaver
Nuttig
Delen
MMargaret1971 heeft een beoordeling geschreven aug. 2017
Houston, Texas, United States3 bijdragen8 nuttige stemmen
Wij zijn een gezin van 5 : 2 volwassenen en kinderen leeftijden 17 , 15 , EN 11 . We hebben veel gereisd en koos het Marriott in Wailea voor een korte familie krijgt - afstand voor school begint. Ik zou dit resort voor een gezin. Op het strand kunt zijn toegestaan slechts 2 stoelen, die niet bevorderlijk is voor alle genieten van ontspannen op het strand samen tenzij je beurten delen de twee stoelen. Bovendien het Marriott vereist dat iedereen aan slijtage polsbandje (je moet een nieuwe pincode aanvragen elke dag) wanneer in de nabijheid van het kinderbad/glijbanen. De " Beveiliging " was onbeleefd en duidelijk profilering, niet eist dat iedereen aan slijtage polsbandjes, alleen diegenen die ik veronderstel dat ze dachten dat kan eigenlijk niet zijn. Kortom de faciliteit is mooi maar er zijn betere keuzes in Wailea voor gezinnen. . . Het Grand Wailea die werkelijk beachfront (waar je kunt lopen direct voor het hotel aan het zand) en heeft voldoende ligbedden en het Fairmont die ook echt " Strand " en vereist geen polsbandje van haar gasten in zwembaden. Eerlijk gezegd, als we wilden slijtage polsbandje we zouden zijn gegaan naar een all - inclusive in Mexico. . . waarbij polsbandje en de beperking van het aantal stoelen kunt u gebruik gewoon de iets goedkopers ervaring bij wat we dachten zou worden beschouwd als een " prima hotel " .
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2017
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met familie
Language Weaver
Nuttig
Delen
simplelife5 heeft een beoordeling geschreven aug. 2017
Aptos, Californië110 bijdragen36 nuttige stemmen
Aangekomen bij hotel vroeg 1230 . Hotel check in 16:00. Tassen afgehandeld door medewerkers zeer professioneel en hoffelijk verkeersgedrag. Claim ticket verstrekt. Ingecheckt met hotel en was gerustgesteld zijn door de zekerheid dat onze bagage zou worden geplaatst in een afgesloten ruimte. Zeer ongerust over het verlaten van een van mijn tassen vanwege mijn laptop. Ja, ik had waarschijnlijk moeten drooggelegd, maar ik wist niet dus ik bracht de volgende 5 uur ongemakkelijk. Voorwaarde toegang tot een vroege aankomst lounge. Zal zeker wel zelf een daypack met een verandering van kleding/badpak. Wachtten voor het telefoontje. Meandered rond het pand, geluncht bij de] Kapa kwam terug 3 uur later zien zakken op rek nog stoep met bellpeople. Beetje onwennig. 3 : 54 geen telefoontje. In de rij stonden, checkin druk. Nadert de voorkant van de lijn een vrouwelijke medewerker van om de hoek, benaderd en met een enigszins kortaf (geen aloha begroeting) vroeg of ik wachtte op een kamer. Ik heb aangegeven dat ik had ingecheckt maar was wachtkamer toewijzing. Ze zei niets en maakte dezelfde onderzoek van een ander paar. Kwam terug naar mij en haar uitgebreid en had gezegd " Ik moet uw ID " en verdween om de hoek. Zij weer gaf mij sleutels zonder verdere beschaafde onderhandelingen en gaf me zeer onduidelijk verbale routebeschrijving naar onze kamer. We waren verzekerd onze tassen zou worden opgevoed in 10 - 15 minuten. Ze nam mijn aanvraag ticket, mijn enige bewijs, dat ik dacht vreemd omdat toen ik voor het eerst in de persoon had opgenomen het nummer in mijn bestand. Ik voelde me zeer dat uitgaven t.b.v. nu had ik geen ontvangst. Na gevraagd 2 extra personeel we eindelijk onze kamer binnenkwamen. Mooi, schoon en koel. We waren in de kamer niet meer dan 10 minuten. Ik was in ontdoen in de rustruimte en mijn dochter was ontspannen op het bed wachten op onze bagage wanneer de deur wordt geopend en in liepen een mannelijk met zijn vrouwelijke metgezel diverse stappen achter. Uit de badkamer hoorde ik de mannelijke's voice, aanvankelijk dacht ik dat het de bellman, maar toen ik hoorde hem excuses ik wist dat het niet. Mijn dochter ontstaan vanuit het bed. Beide partijen hadden toetsen met hetzelfde kamernummer aangegeven op de map. De paar beleefd hebt afgesloten en mijn dochter belde onmiddellijk de receptie en stevig uitgedrukt zelf. Onze bagage was gegroepeerd met een andere kamer, gelukkig de bell persoon was savvy genoeg te achterhalen was er iets mis. Penny belde terug en de getijden gedraaid. Eerste ding was een verontschuldiging. Ik kan je niet vertellen hoe belangrijk het is om oprecht verontschuldiging eerste. Penny heeft geen hotel maar ze is geïnvesteerd in de kwaliteit van de service. Ze kon hebben ons enkele brandhaarden zich maar ze gingen verder. De Waimea Beach Resort is het geluk te hebben Penny. Ze maakte de eerste dag van onze moeder - dochter vakantie sla uit een angst gevuld 5 uur om een positieve ervaring met plannen te komen in maart. Ik zal zeker dit selecteert resort weer voor de perfecte ligging, shuttle diensten rond Wailea, op eetgelegenheden en de overgrote meerderheid van het personeel wordt professioneel en hoffelijk. Een ander schreeuw aan Susan bij de sereniteit zwembad. Geweldige service, goede aanbevelingen, reserveringen voor ons, grote dag bij het zwembad!
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2017Reistype: Reisde met familie
Language Weaver
Nuttig
Delen
Psanti123 heeft een beoordeling geschreven aug. 2017
Chicago, Illinois129 bijdragen54 nuttige stemmen
De Wailea Beach Resort was waarschijnlijk één van de mooiste resorts waar we ooit geweest zijn. Onmiddellijk werden we begroet met flower lei's. Onze kamer was nog niet klaar maar we konden naar het zwembad en lunchen in de] Kapa. Het eten was geweldig en we genoten de hele reis. Zorg ervoor om in hun happy hour menu. Toen onze kamer klaar was werden we verwelkomd met een fles champagne. Dit was een mooi gebaar dat echt gaf ons het gevoel dat we op huwelijksreis waren. De hotelkamer was ruim, schoon en de oceaan uitzicht was perfect. Op zondag we huurden een cabana met uitzicht op de volwassen " Serenity zwembad. " We vonden dit deel van ons verblijf. Het was een van de beste dingen die we deden op onze reis. Wij hebben ook over naar het waterpark en hadden plezier op de glijbaan. Kortom dit resort was prachtig, de gronden waren perfect en de locatie was ideaal. Het winkelcentrum achter het resort was perfect om snacks, ijsjes, souvenirs, of diner ect. . We kunnen niet wachten om terug te komen.
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2017
Locatie
Service
Slaapkwaliteit
Reistype: Reisde met een partner
Kamertip: Ocean View
Bekijk meer kamertips
Language Weaver
Nuttig
Delen
Vorige
PRIJSKLASSE
563 US$ - 1.039 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
wailea beach marriott hotel wailea, wailea beach marriott resort and spa, marriott wailea, wailea marriott, wailea beach marriott resort & spa
LOCATIE
Verenigde StatenHawaïMauiWailea
AANTAL KAMERS
547
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Wailea Beach Resort - Marriott, Maui
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Wailea Beach Resort - Marriott, Maui?
Attracties in de buurt zijn Wailea Beach (0,2 mijl), Ulua Beach (0,4 mijl) en Little Beach (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Wailea Beach Resort - Marriott, Maui?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit zwembad, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Wailea Beach Resort - Marriott, Maui?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Wailea Beach Resort - Marriott, Maui?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en zwembadbar tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Wailea Beach Resort - Marriott, Maui?
Ja, betaald privéparkeren bij gelegenheid, betaald openbaar parkeren bij gelegenheid en valetparking zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Wailea Beach Resort - Marriott, Maui?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Honolulu Cookie Company, Lappert's Ice Cream en Island Gourmet Markets.
Zijn er sportvoorzieningen bij Wailea Beach Resort - Marriott, Maui?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en fitnesslessen tijdens hun verblijf.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Wailea Beach Resort - Marriott, Maui?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Wailea Beach Resort - Marriott, Maui zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Heeft Wailea Beach Resort - Marriott, Maui een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.
Is Wailea Beach Resort - Marriott, Maui toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang, kamers toegankelijk voor mindervaliden en voorzieningen voor mindervalide gasten. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.