Ik verblijf altijd in Hilton-merkhotels omdat ze meestal geweldig zijn. Dit hotel schiet tekort op de Hilton-ervaring. Het is momenteel in aanbouw en een totale puinhoop. Ook was onze kamer behoorlijk vies, waaronder een half dronk fles bier dat er al geruime tijd was. Na meerdere verzoeken om te komen en het te verwijderen, was het er nog toen we uitcheckten!
Aangekomen in het hotel om de hele lobby in aanbouw te vinden. De meeste plaatsen zullen van tevoren aangeven of dat het geval is. Kaarttafels waren vooraan gepropt om in te checken. Moest wachten omdat de kamer niet klaar was, maar omdat de lobby was verknald, was er geen plek om naartoe te gaan. Ging naar de tweede verdieping, liep rond en vond een paar stoelen om in te zitten. Het ontbijt was in een kleine vergaderruimte. Afzetten en valet was een nachtmerrie. 20 minuten gewacht op mijn auto. De bedienden waren net niet genoeg aan het werk en werkten op een krappe plek. Combineer dat alles met middelmatige kamers en je krijgt een vreselijke ervaring. Veel andere hotels in de omgeving om uit te kiezen.
Vanaf het moment dat ik stopte vragen over parkeren en check-in werd ik begroet met het meest behulpzame personeel. Elke persoon met wie ik omging was zeer behulpzaam en vriendelijk. Boven alles voor service. Mijn kamer was mooi en mijn kinderen vonden het geweldig. Het zwembad was geweldig. Ik was een beetje ongerust toen ik zag dat het overdekte zwembad gesloten was, maar het was goed want het buitenzwembad was open. Gelukkig heeft het hotel twee zwembaden. Het ontbijt elke ochtend was heerlijk. En de receptie van de avondmanager brengt Embassy Suites over de top.
Ten eerste zou ik een aantal uitstekende medewerkers willen noemen. Eric en Anna die helpen met het ontbijt. Eric viel echt op omdat hij het toonbeeld van gastvrijheid was. Hij was de meest attente persoon in het hotel. zeker 5 sterren gekwalificeerd. De slechte. . . mijn kamer rook naar meeldauw. De specie was vies op de vloer en de douchetegel. Niet de ambassade waar ik geweest ben.
Mijn man en ik waren in de stad voor een training. We verbleven van een zondag tot donderdag. Aankomst: inchecken verliep redelijk vlot. De liften zijn erg traag. Kamer: we verbleven op een hoge verdieping. Kamer was schoon. Enige probleem dat we hadden was de ijsemmer nog steeds oud water en het was vies. Ik vroeg om een andere en het duurde een tijdje en de dienstdoende huispersoon was niet erg prettig. De agent van de receptie zei dat hij die nacht de enige dienstdoende was. Hij liep misschien rond omdat er teams in het hotel waren. Ontbijt: eten was goed. Echter, de presentatie van het gebied met de bagels, enz. Was niet tijdens de ontbijturen bijgehouden. De receptie: dit gedeelte was redelijk. Ik vind uit de andere ambassades dat sommigen kunnen worden geraakt of gemist. Dit was je basis. Andere ambassades heeft meer een selectie als het gaat om drankjes. Over het algemeen had ik een goede ervaring. Schone kamer en dicht bij veel restaurants. De klantenservice was niet iets om over naar huis te schrijven. Alle medewerkers waarmee ik in contact kwam, leken erg uitgeput. Ze waren niet erg prettig. Ik merkte dat ze een 'catch me at my best'-wedstrijd voor de werknemers organiseerden. Ik heb een kaart niet ingevuld omdat geen van de medewerkers me op elk moment van mijn verblijf een "wauw" gaf.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding