Bluesun Hotel Jadran
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Bluesun Hotel Jadran

Dreckige Vorhänge
Reiziger (620)
View from sea view room in the evening light where often sunsets can be witnessed.
Kamer en suite (114)
Dineren (69)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Heb je dit hotel al geboekt?

Over

4,5
Nr. 3 van de 11 hotels in Tucepi
4,8 van 5 bollen
Locatie
4,9 van 5 bollen
Hygiëne
4,7 van 5 bollen
Service
4,3 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.

Welkom bij TUI BLUE Jadran! Je ‘tweede thuis’ in Tucepi. Het hotel biedt een groot aantal voorzieningen voor een fantastisch verblijf.

Gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi en de kamers bij TUI BLUE Jadran bevatten airconditioning en een minibar.

Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals conciërge en roomservice. Gasten van TUI BLUE Jadran kunnen daarnaast gebruikmaken van een zwembad en ontbijt op locatie. Er is voor reizigers die aankomen met een auto gratis parkeren beschikbaar.

Reizigers die van garnalen houden, zijn bij Bokun Pizzeria Snack aan het juiste adres. Je kunt tijdens je bezoek ook naar een steakhouserestaurant gaan, zoals NAVIGARE Steak & Seafood House.

Bij TUI BLUE Jadran geniet je van een ontspannend verblijf en ligt het beste van Tucepi aan je voeten.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Gratis ontbijt
Strand
Fietsverhuur
Kinderstoelen beschikbaar
Betaald openbaar parkeren bij gelegenheid
Parkeerplaats
Wifi
Yogalessen
Kleedkamers fitness/spa
Sauna
Zwembad met uitzicht
Buitenzwembad
Bar/lounge
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Aerobics
Avondentertainment
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Vervoer van/naar luchthaven
Autohuur
Vergaderruimtes
Spa
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Voetenbad
Voetmassage
Gehele lichaamsmassage
Manicure
Massage
Nekmassage
Pedicure
Beautysalon
Opslag van bagage
Conciërge
Buitenmeubelen
Zonneterras
Parasols
Geldautomaat bij gelegenheid
Portier
Paraplu
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Privébalkon
Roomservice
Veilig
Minibar
Flatscreen-tv
Kamertypes
Uitzicht op zee
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
5,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Trendy
Uitzicht op baai
Gesproken talen
Engels, Kroatisch, Duits

Locatie

Slatina ul. 1, Tucepi 21325 Kroatië
Routebeschrijving
Aanbevolen auto mee te nemen
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 50 van 100
50
Bol Airport
Mostar Airport
1 attractie
binnen 1 kilometer
360beoordelingen79vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 277
  • 51
  • 22
  • 4
  • 6
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Getaway01294838380 heeft een beoordeling geschreven sep 2023
5,0 van 5 bollen
Een fantastische en relaxte vakantie gehad!!!
Het ontbijt en s'avonds het buffet was tip top verzorgd, heel veel keuze.
Personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
Genoeg strandbedjes bij Hotel en bij het strand.
Meer lezen
Datum van verblijf: augustus 2023
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Marko Visković, Marketing bij Bluesun Hotel Jadran
Gereageerd op 14 sep 2023
Dear Guest, to see that you have enjoyed your time to the fullest in our hotel has been amazing! Thank you for your kind words regarding the meals we serve in the main restaurant, the availability of sunbeds on our lovely public beach and especially our friendly and helpful staff! We would all love to see you in our hotel in the near future! Kind regards, Marko Visković, BLUE Guide Manager
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Ellen heeft een beoordeling geschreven jul 2021
Sambeek, Nederland
+1
5,0 van 5 bollen
Leuk en gezellig hotel voor een aantal dagen. Keurige kamers. Mooie zwembaden en lekker ontbijt. Genoeg ligbedden aan het zwembad, Ook paar keer prima lunch gehad bij het restaurant buiten. 1x in de avond meegedaan met de bbq. Je zit gezellig maar het eten van de bbq vonden wij minder lekker. Parkeren was een ramp. Veel te weinig parkeerplaatsen. Wij hoorden dat dit probleem is ontstaan ivm Corona. Nu 80 % van de gasten met auto en 20% met vliegtuig. Bij geen Corona is het percentage andersom. Je loopt zo een wandelpad op richting Tucepi met allerlei drukke hotels, goedkope restaurants, veel eetkraampjes, herrie enz. Voor ons veel te massaal. Wij vonden Makarska leuker om ‘s avonds naartoe te gaan. Ook toeristisch maar gezelliger.
Meer lezen
Datum van verblijf: juni 2021Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van Marko Visković, Marketing bij Bluesun Hotel Jadran
Gereageerd op 11 aug 2021
Hi Ellen-gaat-op-reis, Veel dank! Thank you for your very kind words regarding your room, the nice pool areas, delicious breakfast, availability of sunbeds and quality of food served in all our restaurants! We were also grateful to see that you have had a lot of understanding for our parking situation and would like to assure you and all other readers that we are doing our absolute best to improve it. We seriously hope that our local community will work hard on improving the offer of our little town, and that you will do us the honour of visiting us again in the near future! Sunny greetings from Tučepi, Marko Visković, BLUE Guide Manager
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Nico W heeft een beoordeling geschreven aug 2018
Hanoi, Vietnam
3,0 van 5 bollen
We hebben dit hotel gekozen omwille van de positieve beoordelingen op tripadvisor, al merk ik op dat deze werden geschreven door mensen die ooit 1 of 2 beoordelingen hebben geschreven, hierdoor betwijfel ik vaak de echtheid van deze reviews.
Wat men ook schrijft, het hotel is een goed 4-sterren hotel. De ontvangst is hartelijk met een verkoelend drankje en dito verfrissend doekje. De kamers zijn zéér proper, groot en modern. Indien gewenst kan u bijbetalen voor zeezicht. U kan ook opteren voor kamers met een swim-up. Echter dit aangebouwd zwembad is zeer smal en je zwemt er direct voor je buurman zijn kamer. Het ligt ook volledig in de schaduw, prijs/kwaliteit vinden wij deze optie zeer duur. Alle kamers zijn voorzien van een geluidswerende deur, zo wordt u niet gestoord door voorbijgangers in de gang. Er is ook een ijsautomaat als u ijsblokjes wenst, echter was deze bij ons bezoek stuk.

Het eten in hotel is in buffetvorm, er is zeker genoeg en voldoende variatie. Het restaurant heeft de sfeer van een schoolrefter, overbelicht en ongezellig. Hierdoor wil iedereen graag buiten zitten, maar daarvoor is onvoldoende plaats. Ook het afruimen gebeurde zeer traag, je moet de ober meedere malen vragen de tafel af te ruimen, en te voorzien van bestek, er is voldoende personeel maar men neemt geen intiatief, er is weinig tot geen controle. Aan de grill bij de kok krijg je een stuk vis of vlees die al lang gebakken is, dan terug op de grill om te warmen en in je bord, er is geen finesse noch beroepsfierheid.

Voor een lekker stukje kaas of hesp kan u terecht aan een verzorgde stand bij Bose, ze kan u ook veel inlichtingen geven van binnen en buiten het hotel.

Voor het a la carte restaurant werd afgeraden om er te gaan eten, een vreemd antwoord van de receptie. Ook een andere hostess van het hotel raadde ons dit bezoek af. Weinig bezoekrs deden dit ook. Men zou dan beter dit restaurant sluiten en het terras openzetten voor het buffetrestaurant, daar zal men veel bezoekers blij mee maken.

Het restaurant aan de zee is matig. Toen ik opmerkte dat bepaalde ingredienten niet op mijn bord waren maar wel op de kaart stonden, kreeg ik als opmerking dat ze op zijn. Ze stonden echter wel op mijn rekening. De BBQ avond is wel sfeervol, echter is de kennis niet aanwezig om lekkere vlees en vis gerechten te maken.
Het is wel een schitterende plaats om iets te drinken in de comfortabele zetels onder de dennebomen.

Het strand is eigendom van iedereen in Kroatie, er zijn wel stoelen en parasols voorzien voor de gasten van het hotel. Het strand wordt echter volledig ingepalmd door niet gasten van het hotel. De beachguard van het hotel komt hier niet in tussen, ... voor iedere melding moet u naar de receptie, telkens de nieuwe slagzin, daar heb ik geen zin in .

Er zijn 2 prachtige zwembaden, het zwembad beneden wordt als snel overspoelt door niet gasten van het hotel, ook hier weer geen enkele controle, bij klachten dient u zich te wenden naar de receptie, sorry, ben hier voor verlof, niet voor een tijdelijke baan. Het vreemde is dat het hotel deze problematiek ontkent, spijtig.

VEILIGHEID
Ik merk op dat alle karren met vuile bedlakenselke avond en nacht worden gestockeerd in de brandgang, en traphal die als nooduitgang dient. Ook matrassen en bedden worden er gezet. De karren zorgen ervoor dat niemand kan passeren in de traphal en de nooddeuren niet open kunnen. De dag dat hier iets gebeurd....

Een auto huren kun je beter bij XENONcars direct huren (website) dan via Tui. Zelfde bedrijf die komt leveren, echter scheelt de huurprijs een stuk!

Conclusie; Het hotel heeft alle kansen om een 5sterrenhotel te worden in de toekomst. Het vriendelijke personeel dient echter meer gestuurd te worden, en het management veel meer hun verantwoordelijkheid te nemen om hen op te volgen. Indien men niks onderneemt tegen het bezoek van niet-gasten binnen het hotel....
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2018
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van _info_jadran, In house marketing and media guide bij Bluesun Hotel Jadran
Gereageerd op 8 aug 2018
Hello Nico W, Knowing that you’ve liked your welcome, variety of the food in our restaurant, the friendliness of our colleague Bose, the atmosphere in our Pink Cricket Restaurant & Bar, your room and accompanying amenities has naturally made us glad. However, we were sad to see that you are questioning the integrity of other reviews written by our respected guests and in that sense TripAdvisor as a platform in general. Also, if you turn a few pages you will notice that many of the people that gave us great ratings are seasoned writers on TripAdvisor with a lot of travelling experience. There were some points in your review that we believe were results of a few wrong perceptions. One of those is the comment that locals or non-hotel guests are using the pool facilities. If someone speaks the local language and has a towel in a different colour it does not necessarily mean that he/she is not a hotel guest. There are many people from Croatia or former Yugoslavia whose parents left in 50's or 60's to live and work in western Europe and it is natural that they feel a connection with this area and like to spend their vacation here. We assure you that our pools are used only by hotel guests and that those people, that you believed to be locals or non-hotel guests, are actually hotel guests that only speak the local language or a similar Slavic language. Secondly: You have stated that there were non-hotel guests on the beach next to our hotel and that the “beach guard” didn’t “intervene”. We would again like to point out that due to a public maritime law there are no private beach areas in Croatia. That means that our hotel has no right to create rules for the usage of the beach next to it. Our beach staff is always there for our guests if they need help in finding a free sunbed or parasol but they aren’t employed to keep non-hotel guests away from the beach. Of course, we would also like to use this opportunity to tell you that we appreciate your other points of constructive criticism and will do our best to learn from them. Thank you for believing in our potential for betterment and your solid advices. We hope that we will also become a great hotel in your eyes and that is why we would love for you to revisit us in the future and check on our progress. Kind regards,
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Frank V heeft een beoordeling geschreven jul 2018
Kapellen, België
4,0 van 5 bollen
Prima hotel, prima service, ontbijt top, eten ‘s avonds goed tot heel goed! Hotel, kamers en zwembaden heel proper! Zeer vriendelijk personeel en zeer hulpvaardig! Geen zandstrand (kiezel), wel stoelen en handdoeken beschikbaar! En... je moet niet om 6 uur uit je bed om aan zwembad te kunnen liggen!
8,5 op 10
Meer lezen
Datum van verblijf: juli 2018Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van _info_jadran, Inhouse marketing and media guide bij Bluesun Hotel Jadran
Gereageerd op 10 jul 2018
Dear Frank V, reading your text in which you have expressed that you've liked our hotel, enjoyed the food, your room, the cleanliness of the pools, gave compliments to our staff and stated that you've loved the fact that you always had chairs and towels available around the pool and beach area, no matter the time, has made us here at TUI BLUE Jadran both happy and proud. Since we are a young team, that's keen on learning, we would love if you could share your opinion with us regarding the changes or improvements that we would need to make in order to get a 10/10 rating from you after your next visit. Thank you for your help, kind words and review. Best regards, Marko from TUI BLUE Jadran
Meer lezen
Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
SJP186338 heeft een beoordeling geschreven 10 jul
Londen, Verenigd Koninkrijk
1,0 van 5 bollen
Als u op zoek bent naar een 5-sterren ervaring, zou ik u adviseren om een ander hotel in Kroatië te kiezen.
Dit hotel vinkt waarschijnlijk alle vakjes aan om 5 sterren te zijn:
3 zwembaden
Een kleine fitnessruimte
Douchegel en shampoo in één
Airconditioning
Zwembad handdoeken
Schone vloer
Prachtig gepompt in spa geur in de ingang
Geweldig (als een beetje te uniform) decor
Grote keuze aan verse, gezonde voeding.
Echter. . . . het personeel lijkt echt ellendig. We hebben verbleven in 4 andere plaatsen in de afgelopen twee weken, en de Kroaten zijn echt geweldig. Ik ben echt gelukkig, vriendelijk, behulpzaam, en ik voelde me zo welkom.
Maar helaas, dit hotel is verre van dat.
Bij het ontbijt merkte ik op hoe heerlijk het sinaasappelsap was en de persoon die het maakte zei 'niet echt'.
Het koken personeel zijn ellendig en niet erg goed geoefend of oefenen op het koken van roerei of bestelde omelet etc.
De man die biefstuk bakte tijdens het eten was vreselijk. Mensen bestelden, deden afstand (in een ordelijke rij - zoals jij! ) En toen bediende hij willekeurige "bolle" klanten die niet hadden besteld (prima misschien) , maar toen degenen die hadden besteld vroegen om "hun" - daagde hij hen agressief uit "heb je besteld" . . . . . Ik kan zo doorgaan, veel van dit soort situaties. Het voelt echt alsof het management niet maakt dit s prachtige plek om te werken, en het kan echt geweldig zijn.
De tafeltennistafel 'iemand liep er twee weken geleden met de knuppels vandoor'. . . . vroegen we of ze nieuwe baaien konden kopen bij de Intersport die ernaast ligt. . . . hoeven we dit niet te suggereren. Niet waar.
De avond live muziek zou meer geschikt zijn voor leeftijd 60 - 70 ouder in hun manieren folk.
Ze zouden beter zijn om tegemoet te komen aan de jonge gezinnen en onder de 50 's met piped ibiza type lounge muziek. De zangers zijn niet goed dus ze zingen voor een heel klein publiek.
De bar en het moeten kopen van drankjes (zelfs kraanwater voor kinderen) zou OK zijn, als het bedienend personeel attent waren. Tijdens het diner moet je bijna wachten tot je je hoofdgerecht eet voordat ze tijd hebben. Dan leveren ze de drankjes en plompen ze op tafel - in een 5-sterrenhotel zou ik verwachten dat ze de drankjes inschenken en misschien de koude flessen in een servet wikkelen om te voorkomen dat ze druipen.
Aan de avondbar werd ons onbeschoft 'verteld' om de drankjes niet van de bar te verplaatsen, omdat het voor hen de plek was om de cocktails te maken. Het water had ze daar geplaatst. Waren we de oude klanten die aan de bar zaten? Ze had vriendelijk kunnen vragen en aangeboden om een tafel te krijgen om de drankjes op te plaatsen!
Kleine dingen, maar je verwacht van een 5 - sterren hotel en dat hebben we gemerkt in 3 - 4 sterren hotels.
De ligbedden op het strand horen niet meer bij het hotel. Ze kosten 15 euro per dag.
De ligbedden bij de zwembaden zijn niet genoeg voor alle gasten en worden niet beheerd door personeel, dus ze zijn 'gereserveerd' door mensen de hele dag. . . . opduiken, pas om 15.00 uur!
De klantenkring is voor 80 % overgewicht en weinig inspirerend. 20 % van de mensen zorgt voor zichzelf en kleedt zich voor het avondeten.
Helaas mist het finesse, die zou kunnen worden aangedreven door het personeel, maar ik vermoed dat al hun vertrouwen en autonomie wordt gezapt door het management.
Een paar zelfverzekerde medewerkers zijn smiliey, vriendelijk en werken heel hard, maar het is stroomopwaarts en ik heb medelijden met hen.
Wat ze beter konden doen:
Lach meer
Laat de handdoek niet afgeven en verzamelen in het midden van de rustige spa.
Koop tafeltennisbatjes als reserve.
Hebben aparte flessen voor shampoo en body wash. Heb conditioner in flessen waar het uit komt!
Bevestig de ijsmachines op elke verdieping.
Heb het water dat beschikbaar is om jezelf te helpen bij het ontbijt, beschikbaar tijdens het diner.
Hebben lagere niveau verlichting in de eetgedeelten.
Verwijder de gebruiksborden van de tafels van de mensen tijdens de maaltijd.
Veeg de vloer van de tafel wanneer nodig.
Beheer de ligbedden met autoriteit.
Geen klanten vragen voor parkeren!
Doe alsof het een 5 sterren hotel is!
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: juli 2024Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Beach is busy. Take padded sunbeds with you to avoid paying for beds. Beds are lovely though. Go...
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van _info_jadran
Tucepi, Kroatië1 nuttige stem
Hi Sandra, please talk to our front office staff upon your arrival and they will be more than happy to answer this question. Kind regards, Marko Visković, BLUE Guide Manager
Antwoord van _info_jadran
Tucepi, Kroatië1 nuttige stem
Hello Cargy, we are really glad to know, that you have chosen our hotel as your next holiday destination. Don't be concerned, there are enough parasols in the hotel to provide you with an refreshing shade no matter how hot it gets. Best regards, Marko from TUI BLUE Jadran
Peajonesy heeft een vraag gesteld mei 2024
Chester, Verenigd Koninkrijk8 bijdragen2 nuttige stemmen
Is this a non-smoking hotel? If not, is it possible to sit away from smoke / smokers at the pool and to eat outside?
Julie C heeft een vraag gesteld feb 2024
Gosport, England, United Kingdom83 bijdragen72 nuttige stemmen
Do you have tea and coffee and kettles in the rooms?
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Tucepi uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 248 - € 352 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
KroatiëDalmatiëSplit-DalmatiëTucepi
AANTAL KAMERS
161
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

BLUESUN HOTEL JADRAN (Tucepi, Kroatië) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Bluesun Hotel Jadran
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Bluesun Hotel Jadran?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, inclusief ontbijt en zwembad.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Bluesun Hotel Jadran?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Bluesun Hotel Jadran?
Gasten kunnen genieten van inclusief ontbijt, restaurant en lounge tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Bluesun Hotel Jadran?
Ja, betaald openbaar parkeren bij gelegenheid is beschikbaar voor gasten.
Zijn er sportvoorzieningen bij Bluesun Hotel Jadran?
Ja, gasten hebben toegang tot zwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Verzorgt Bluesun Hotel Jadran vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Bluesun Hotel Jadran verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Bluesun Hotel Jadran?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Bluesun Hotel Jadran?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Welke talen spreekt het personeel van Bluesun Hotel Jadran?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, duits en kroatisch.
Heeft Bluesun Hotel Jadran een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op oceaan.
Is Bluesun Hotel Jadran toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang en voorzieningen voor mindervalide gasten. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.
Alle Tucepi hotelsHoteldeals voor TucepiLastminutehotels in TucepiHotels in de buurt van Bluesun Hotel Jadran
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's