Le Pavillon New Orleans
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Le Pavillon New Orleans

Reiziger (163)
Kamer en suite (84)
Dineren (15)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven

Over

4,0
Nr. 109 van de 173 hotels in New Orleans
4,6 van 5 bollen
Locatie
4,5 van 5 bollen
Hygiëne
4,2 van 5 bollen
Service
4,1 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit

Le Pavillon Hotel is een fantastische keuze voor reizigers in New Orleans. Het biedt een gezinsvriendelijke omgeving en veel nuttige voorzieningen voor tijdens je verblijf.

Kom helemaal tot rust in deze kamers met flatscreen-tv en airconditioning, en maak gebruik van gratis wifi bij Le Pavilion.

Het hotel heeft 24 uursreceptie, roomservice en conciërge. Daarnaast biedt La Pavilion New Orleans een dakzwembad en een lounge aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Er is voor gasten met een voertuig een parkeerplaats beschikbaar.

Le Pavilion ligt dichtbij Magazine Street (1,3 km) en Frenchmen Street (2,1 km). Ideaal als je populaire bezienswaardigheden wilt bezoeken in New Orleans.

Als je in New Orleans bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van Le Pavillon Hotel gaan, waaronder Court of Two Sisters (1,1 km), Oceana Grill (0,8 km) en The Old Coffee Pot Restaurant (1,1 km).

Als je tijd over hebt, raden we French Quarter, Bourbon Street en National World War II Museum aan. Dit zijn een aantal populaire attracties op loopafstand.

Veel plezier in New Orleans!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerservice
Gratis internet
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Taxiservice
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
24 uur per dag beveiliging
Wifi
Snackbar
Vergaderruimtes
Opslag van bagage
Gemakswinkel
Rookvrij hotel
Geldautomaat bij gelegenheid
24 uursreceptie
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Bureau
Roomservice
Veilig
Kabel-/satelliet-tv
Flatscreen-tv
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Telefoon
Kledingkast
Strijkijzer
Eigen badkamers
Tegelvloer/marmeren vloer
Haardroger
Kamertypes
Uitzicht op stad
Rookvrije kamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
4,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Klassiek
Historisch hotel
Gesproken talen
Engels

Locatie

833 Poydras Street, New Orleans, LA 70112-1040
429beoordelingen3vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat potentieel in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, dan wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de junior bijdrager gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 230
  • 68
  • 43
  • 36
  • 52
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
jose heeft een beoordeling geschreven 3 jun
Southampton, Verenigd Koninkrijk96 bijdragen12 nuttige stemmen
2,0 van 5 bollen
Het hotel zou echt geweldig kunnen zijn, maar het personeel is zo onbeleefd, het maakt het echt onaangenaam,
Dawin bij de receptie was de meest blozend persoon die ik ooit heb ontmoet, hij heeft een probleem met vrouwen volgens wat ik heb gevonden en was nergens behulpzaam bij. Hij heeft ons het hotel helemaal niet uitgelegd. We moesten $ 125 per nacht betalen voor een borg. We waren er 7 nachten, dus het kostte het grootste deel van ons zakgeld. De hotelkamers zijn mooi, het bed is zeer comfortabel, mooie shampoo en douchegels. bedden elke dag opgemaakt, schone handdoeken. Het zwembad is niet geopend. Dit is ons niet verteld toen we boekten of aankwamen. Niet ver lopen van het centrum. Mooie man aan de bar was erg goed. drankjes en water zijn zo duur in het hotel. We liepen naar de winkel en betaalden een paar dollar voor $ 8 per fles water in de winkel, $ 4 voor 24 flessen.

We zijn vorige week teruggekomen en wachten op onze borg terug. zij hebben £ 136 behouden . 00 om een of andere reden hebben we het hotel gebeld en nog niets terug gemaild.

Paula was behulpzaam op onze laatste dag.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2024
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
1,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Stay some where else
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Ellen R heeft een beoordeling geschreven 1 jun
6 bijdragen
2,0 van 5 bollen
Het is een prachtig hotel. Kom binnen, maak een paar foto's en ga dan inchecken bij het Hilton. Het personeel bij de receptie was onbeleefd vanaf het moment dat ik binnenkwam, behandelde me afwijzend en toonde heel weinig interesse om me te helpen bij het inchecken van mijn bagage. De meeste animatie die ik van hen kreeg, was toen ik vroeg om $ 20 te betalen om de portier een fooi te geven ('We hebben geen contant geld!' kondigde de conciërge boos aan.). De portier heeft zelf de $ 20 gebroken, van haar fooien.

Toen ik uitcheckte, had de persoon aan de balie zijn rugzak op, klaar om op te stijgen. Ik had een taxi en een betalingsbewijs nodig voor de onkosten. Toen hij naar buiten ging, drukte hij op de taxiknop, waardoor het bureau onbemand achterbleef. Hij heeft mijn kassabon niet voor mij afgedrukt, omdat hij te veel haast had om zijn werk af te breken. Ik heb na de reis gebeld en er een aangevraagd, maar die is twee dagen later nog steeds niet aangekomen.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2024
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
1,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht alleen
Kamertip: I would pass it by. Disinterested service.
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Howard B heeft een beoordeling geschreven mei 2024
Tampa, Florida3 bijdragen
4,0 van 5 bollen
De goede punten zijn dat het hotel echt prachtig is, de beperkte uren ontbijt eten was uitstekend, het bedienend personeel in het restaurant was vriendelijk en attent, en de belkapitein Floyd Carter was de beste ooit - altijd vriendelijk, altijd op zoek naar manieren om proactief te helpen, zoals hij om mijn sleutels vroeg en me snel uitcheckte om een rij bij de receptie te vermijden. De fitnessruimte was ook leuk.

Een zwak punt is dat de lift niet naar de kelder gaat waar de fitnessruimte zich bevindt. Dat klinkt misschien vreemd, maar hoewel ik een elliptische trainer kan doen, heb ik een mobiliteitsprobleem en loop ik met een stok. De trap op en af gaan was een uitdaging.

De zwakste plek is het personeel bij de receptie. Bij het inchecken waren ze hartelijk maar niet bijzonder vriendelijk en spraken ze te snel in de instructies. Ik kwam in de kamer en ontdekte dat de kast geen hangers had. Ik belde naar beneden en ze zeiden dat ze zouden bezorgen. Een uur later belde mijn metgezel en ze vertelden haar hetzelfde. Toen ik eindelijk wilde gaan slapen, ging ik naar de receptie. Er waren daar twee personeelsleden die met elkaar aan het kletsen waren. In plaats van zich onmiddellijk tot mij te wenden toen ik dichterbij kwam, lieten ze mij wachten tot ze klaar waren met hun gesprek. Ik zag vier hangers aan het dressoir daarachter. Ik zei dat ik meer dan een uur geleden had gebeld voor hangers. Ze zeiden dat ze 's nachts geen huishouding hadden, alleen de ingenieur, en dat hij met andere problemen moest zijn geholpen. Ernstig? Dus ik wees naar de vier hangers en vroeg hen mij de hangers te geven, verbaasd dat het er maar vier waren. Ik had nog nooit gehoord van een tekort aan hangers in New Orleans. Ze stonden erop dat die voor een andere gast waren, een vrouw. Ik kon het niet laten om te vragen of ze vaak kamers zonder hangers hadden en hoe gebeurde dat eigenlijk? Ze zeiden dat ze het niet wisten. Na veel meer heen en weer dan nodig was, overtuigde ik hen ervan dat het tweede verzoek van mijn metgezel was en zij gaven mij de hangers. Ondertussen, met twee van hen 's nachts achter de balie, kwam het niet bij een van hen op om een van hen de hangers naar mij toe te laten brengen, aangezien de machinist niet reageerde. ‘Niet mijn werk’-syndroom. Voor mij spreekt dit over een gebrek aan training en het gebrek aan het bijbrengen van een klantgerichte motivatie bij het personeel. Ik kreeg te horen dat Marriott het binnenkort gaat overnemen en hopelijk zal dat veranderen. Het was nog steeds over het algemeen een goede ervaring.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2024
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met vrienden
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
carisue102 heeft een beoordeling geschreven mei 2024
carisue1022 bijdragen1 nuttige stem
1,0 van 5 bollen
Ik had een reservering voor JazzFest die ik moest annuleren omdat mijn dochter in Europa een ongeluk kreeg waarvoor een operatie nodig was. Ik heb herhaaldelijk geprobeerd met een manager van het hotel te praten over mijn reservering volgens de boeking. com-agent. Ik blijf tegenstrijdige informatie ontvangen van de receptie. Er is nooit een manager beschikbaar. Ik heb het gevoel dat dit een slordige en onprofessionele manier is om klanten te behandelen. In mijn reserveringsbevestiging staat dat de accommodatie de mogelijkheid heeft om af te zien van de annuleringskosten, maar de accommodatie reageert niet.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2024
1,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht alleen
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Tamara K heeft een beoordeling geschreven apr 2024
1 bijdrage
5,0 van 5 bollen
Ik wil een recensie schrijven die al veel te laat was. Dit is een vijf sterren van het personeel bij de receptie, voorzieningen, eten en sfeer. Ik verbleef in een kamer op de negende verdieping. De kamer was prachtig ingericht, rustig en elegant. Ik hield van het zwembad op het dak. Ik bezocht het met mijn man en we reisden elke 3 maanden. Bij het inchecken hoorde ik de mensen die uitcheckten praten over eventuele gebeurtenissen. Ik heb hier niet veel over nagedacht. Op een ochtend om 02.45 uur stond ik op om naar het toilet te gaan. Ging naar bed, het licht was nog aan. Een glas gleed over de tafel in de kamer. De tafel was vlak en er was geen ruimte voor fouten, behalve een geest. Ik pakte het glas, zette het naast me en ging naar bed. Ik ben een gelovige en weet dat er geesten zijn bij LePavillion!
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2023
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: It is a place that is 5 star with a lot of history ! I think 4 stars does not give this place a...
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van New Orleans uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 109 - € 176 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
le pavillon new orleans, hotel le pavillon, la pavilion new orleans, le pavilion
LOCATIE
Verenigde StatenLouisianaNew OrleansCentral Business District / Warehouse/Central Business District
AANTAL KAMERS
226
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

LE PAVILLON NEW ORLEANS (New Orleans, LA) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Le Pavillon New Orleans
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Le Pavillon New Orleans?
Attracties in de buurt zijn Clue Carre - New Orleans' First Live Escape Game (0,1 mijl), Immaculate Conception Church (0,4 mijl) en The Sazerac Bar (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Le Pavillon New Orleans?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit lounge, fitnesscentrum en roomservice.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Le Pavillon New Orleans?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en bureau.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Le Pavillon New Orleans?
Gasten kunnen genieten van lounge en bar met snacks tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Le Pavillon New Orleans?
Ja, valetparking is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Le Pavillon New Orleans?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Daisy Mae's Southern Fried Chicken & Breakfast, Commerce Restaurant en Juan's Flying Burrito.
Zijn er sportvoorzieningen bij Le Pavillon New Orleans?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Ligt Le Pavillon New Orleans in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,4 mijl vanaf het centrum van New Orleans.
Biedt Le Pavillon New Orleans zakelijke services aan?
Ja, ze bieden vergaderkamers, feestzaal en conferentievoorzieningen.
Zijn er historische locaties in de buurt van Le Pavillon New Orleans?
Veel reizigers bezoeken Hermann-Grima House (0,9 mijl), Longue Vue House and Gardens (5,6 mijl) en Historic BK House & Gardens (1,6 mijl).
Heeft Le Pavillon New Orleans een goed uitzicht?
Ja, gasten genieten hier vaak van uitzicht op stad.
Alle New Orleans hotelsHoteldeals voor New OrleansLastminutehotels in New OrleansHotels in de buurt van Le Pavillon New Orleans
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's