Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Brooklyn
Plaatsen
Inbox
Zoeken

Hotel RL Brooklyn

Opslaan
1080 Broadway, Brooklyn, NY 11221-3014
Laagste prijzen voor je verblijf
Booking.com
138 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 19/12/19
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Orbitz.com
154 US$
Aanbieding bekijken
Gratis annuleren tot 20/12/19
Nustay.com
177 US$
123 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 54 US$
Travelocity154 US$
Expedia.com154 US$
ZenHotels.com177 US$
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (66)
360
Panorama’s (8)
Kamer en suite (118)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Bar/lounge
Recreatieruimte
Bordspellen/puzzels
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Feestzaal
Conciërge
Gratis internet
Wifi
Internet
Gemakswinkel
Rookvrij hotel
Buitenmeubelen
Gedeelde lounge/tv-gedeelte
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Flatscreen-tv
Kamertypes
Rookvrije kamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Gesproken talen
Engels, Spaans, Italiaans
202beoordelingen4vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 94
  • 45
  • 25
  • 16
  • 22
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Hardstikke leuk hotel waar in de avond aankomende artiesten optreden, spellenavonden of ander vertier is. Het is erg netjes, voorzien van airco en wordt dagelijks schoongemaakt. Écht een aanrader als je net uit de drukte wil zitten en maar een dikke 10 minuten uit Manhattan met de metro.
Meer lezen
Antwoord van ThomasC6309, General Manager bij Hotel RL Brooklyn
Gereageerd op 10 jul. 2019
July 11, 2019 Good Morning Elizabeth, Glad you had a good experience here at Hotel RL, Brooklyn, we truly appreciate your business so happy you found value in our property and you were satisfied with the staff and services we provide. We hope that you decide to return some time in the near future and again thank you. Best Regards, Thomas Carpenter, General Manager tom.carpenter@hotel-rl.com
Meer lezen
Goed gelegen, vlakbij de metro, gemakkelijk bereikbaar vanaf JFK met de metro. Mooi ingerichte ruime kamers. Vriendelijk personeel, steeds bereid om te helpen.... Redelijke prijs voor hotelkamer in New York.
Meer lezen
Antwoord van Thomas C, General Manager bij Hotel RL Brooklyn
Gereageerd op 7 aug. 2018
August 08, 2018 Good Morning Erik, Firstly we truly thank you for business and glad you had a good experience at Hotel RL, Brooklyn. We are delighted with your feedback and appreciate you mentioning our friendly staff, comfortable and well designed rooms and our value. We truly hope you spread the word and we also hope that you decide to book with us again some time in the near future. Best Regards, Thomas Carpenter, General Manager tom.carpenter@hotel-rl.com
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We kozen dit hotel op basis van de beoordelingen hier en op basis van de uitstekende klantenservice waarop elke beoordeling werd beantwoord. We zijn vanuit Ierland als een paar op het laatste moment naar New York geweest, dus we zagen er ergens handig, ontspannend en niet te duur uit. We vonden het hotel gemakkelijk, het personeel was zeer behulpzaam en de faciliteiten waren uitstekend. Toen we boekten, waren we laat op voorhand en Tom de manager verontschuldigde zich dat hij alleen nog Queen kamers had (en gaf ons zelfs een gratis ontbijt bij wijze van verontschuldiging). De kamer was geweldig - een groot tweepersoonsbed en een eenpersoonsbed ook - kamers waren schoon, goed uitgerust en mooi ingericht en afgewerkt. Gratis wifi was ook beschikbaar. Gratis thee en koffie was ook een coole functie. Er was een metrolijn direct buiten ons raam maar het veroorzaakte geen probleem voor ons. Ik zou niet aarzelen om dit hotel aan te bevelen aan iedereen die op zoek is naar iets heel moois voor een zeer concurrerende prijs en we hielden van de klantenservice zowel van tevoren als terwijl we daar waren.
Meer lezen
Had een geweldige tijd in New York en was erg blij met het hotel totdat ik thuiskwam. U moet een aanbetaling doen waarvan u wordt geadviseerd dat u binnen 3-5 werkdagen terugkeert. Na zo lang te hebben gewacht, nam ik via e-mail contact op met het hotel en kreeg te horen dat vanwege het betalen met een Visa-kaart en omdat ik buiten de VS ben dat het eigenlijk 14 - 20 werkdagen zal duren. Ik heb dit nooit geadviseerd, maar er werd me verteld dat er een bord bij de receptie stond dat dit nooit zag en ik had de receptionist meegedeeld dat ik het binnen 3-5 werkdagen zou krijgen. Ik vond dit belachelijk om zo lang te wachten, maar dat deed ik en nog steeds geen restitutie. Ik heb opnieuw contact met hen opgenomen, maar ik heb geen antwoord of terugbetaling ontvangen. Ik heb nu meer dan 23 werkdagen gewacht! Dit is meer dan een grapje.
Meer lezen
6 mensen in mijn familie verbleven hier in september voor 3 dagen voor een familiebegrafenis - mijn ouders en broer in één kamer, en mijn zus, neef en ik (dus 3 volwassen vrouwen) in een andere kamer. Ik gaf 3 'sterren' voor de beoordeling, om de ervaring voor de groep te middelen. Mijn ouders hebben misschien een 4 of 5 gegeven omdat ze helemaal geen problemen hadden, terwijl het voor ons het ene probleem na het andere leek. . . Het hotel is redelijk modern. Ik zou het omschrijven als 'hipster'. . . de ontwerpkeuzes zijn meer van hipster-aard - niet voor iedereen, maar schattig voor sommigen, i. e. geen kasten, maar in plaats daarvan zijn er haken aan de muur en open planken met dozen in plaats van een dressoir, glazen badkamerdeuren, enz. Gratis wifi was leuk. Leuke tv. Geen ijs op elke verdieping, maar in plaats daarvan, een ijskast in de kelder, die letterlijk leek op iemands kelder rec kamer, compleet met was rondhangen en mensen eten en rondhangen spelen. . . Hoewel mijn ouders geen problemen hadden, zijn hier enkele van de incidenten die we hebben meegemaakt;  1. onze kamer, hoewel precies hetzelfde geboekt als onze ouders, was een andere indeling. De badkamer had een volledig doorzichtige douche - zoals in, zie - door naar de slaapkamer. Je zou op het bed kunnen zitten tv te kijken, terwijl iemand tegenover je in de kamer is, volledig zichtbaar, grimmig naakt in de douche. Waarom zou iemand dat willen? Misschien zou een paar dat grappig vinden (hoewel ik - niet zo veel), maar zeker geen volwassen broers en zussen en neven en nichten. . . . Nee. Om nog meer bezorgdheid toe te voegen, was de wc-spoeling verschrikkelijk - bijna onbestaande. Nadat 2/3 van ons aankwamen, hebben we geklaagd bij de persoon bij de receptie, die toegaf dat de indeling van de kamer voor veel mensen problematisch is en merkten op dat ze veel klachten krijgen. Ze zei dat we de volgende dag zouden kunnen verhuizen, maar voor nu, omdat we de kamer waren binnengegaan, werd het als gebruikt en vies beschouwd, en dus moesten we blijven, en ze had ook geen idee welke kamers waren leeg in het hotel, dus we zouden moeten wachten tot er een ander personeel in dienst kwam. Toen de derde van ons gezelschap laat die nacht kwam, stemde de persoon aan de voorkant ermee in om ons onmiddellijk te verplaatsen, godzijdank. We kregen een kamer met dezelfde indeling als onze ouders, met een matte badkamerdeur en een goed toilet! (de kamers aan het einde van de gangen, het verst van de lift hebben deze betere indeling).  2. De volgende dag kregen we een brief onder onze deur om het personeel bij de receptie te zien. Mijn zus kwam uiteindelijk de persoon tegen die de brief had achtergelaten en hij zei dat hij de brief had achtergelaten omdat er blijkbaar een geluidsklacht was voor onze kamer. We waren volledig verrast om dit te horen, omdat we pas om ongeveer 2 uur onze kamer binnenkwamen. m. vanwege de problemen die ik heb beschreven. We verbleven in de kamer van onze ouders op de 8e verdieping totdat het personeel had afgesproken ons te verplaatsen. Niet zeker wat lawaai mogelijk maakte toen we letterlijk eindelijk de kamer binnengingen en onmiddellijk crashten. We waren zo moe. Er was geen muziek, geen tv, geen drinken. . . . niets! Ditzelfde personeel zei tegen mijn zus, dat hij eigenlijk niet zeker wist in welke kamer het geluid was, hij denkt dat het misschien op de 6e verdieping was. Interessant als we waren op de 7e. Mensen moeten niet beschuldigen tenzij ze 100% zeker zijn. . . . en waarom zou het personeel onze kamer niet hebben gebeld of persoonlijk langskomen als er een klacht was? We voelden ons erg doelgericht door dit ongepaste en onprofessionele gedrag.  3. Onze kamer was helemaal niet opgemaakt de hele dag van dit incident. We waren de hele dag op een begrafenis geweest en kwamen terug in een volledig onopgemaakte kamer. Teleurstellend. We hebben geklaagd. Het was de volgende dag verzonnen.  4. De dag na de begrafenis hadden we een familie-ontbijt in Queens. We hebben het hotel gevraagd om een auto voor ons te boeken. We vertelden het personeel dat er 6 van ons in de auto gingen. Ze bevestigden een prijs bij ons. Toen we op onze bestemming aankwamen, gaf de bestuurder ons een compleet andere prijs en beweerde dat de prijs nu hoger was omdat we met 6 personen in een grotere auto zaten. We betaalden de prijs en toen we die avond terugkwamen in het hotel, hebben we geklaagd. Het eerste personeel was helemaal niet behulpzaam en gaf ons de schuld voor het niet bevestigen met de chauffeur voordat we binnenkwamen. Eindelijk was een managementpersoneel - ik wou dat ik haar naam herinnerde - geweldig. Ze was het ermee eens dat het onvergeeflijk was dat dit gebeurde en dit maakte het hotel er slecht uit. Ze nam het bedrag bovenop wat het hotel ons van onze kamerrekening had verteld. Afgezien van die dingen, zou ik mensen niet vertellen daar niet te blijven. Het was schattig. Het is waarschijnlijk een beetje meer geschikt voor een jonger publiek dat misschien wat meer vatbaar is voor de esthetiek, maar het was OK. Het gebied. . . . het is Brooklyn Bed - Stuy. . . . een beetje ruw. Er zijn leuke restaurants in de buurt, maar misschien één per blok.
Meer lezen
Vorige
PRIJSKLASSE
107 US$ - 325 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
Verenigde StatenNew YorkBrooklyn
AANTAL KAMERS
70
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Hotel RL Brooklyn
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel RL Brooklyn?
Attracties in de buurt zijn Moto Spirits Distillery (0,9 mijl), 983 (1,0 mijl) en Lowbrow Artique (0,6 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel RL Brooklyn?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, lounge en kinderactiviteiten.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel RL Brooklyn?
Gasten kunnen genieten van lounge tijdens hun verblijf.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel RL Brooklyn?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Roberta's Pizza, L'Antagoniste en Santa Panza.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Hotel RL Brooklyn?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Hotel RL Brooklyn?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel RL Brooklyn?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels, spaans en italiaans.
Zijn er historische locaties in de buurt van Hotel RL Brooklyn?
Veel reizigers bezoeken National September 11 Memorial & Museum (7,2 mijl), World Trade Center Memorial Foundation (7,1 mijl) en Brooklyn Museum (3,7 mijl).
Is Hotel RL Brooklyn toegankelijk?
Ja, het biedt rolstoeltoegang. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.