Iedereen heeft een plek nodig om tot rust te komen. Voor reizigers in Philadelphia is The Logan Philadelphia, Curio Collection by Hilton een uitstekende plek om te ontspannen. Met een luxe omgeving en tal van restaurants en attracties in de buurt, is The Logan Philadelphia, Curio Collection by Hilton de ideale uitvalsbasis in Philadelphia.
Gasten kunnen gebruikmaken van wifi en de kamers bij Philadelphia Four Seasons bevatten een flatscreen-tv, een koelkast en airconditioning.
Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals 24 uursreceptie, dakterras en roomservice. Gasten van Philadelphia Four Seasons kunnen daarnaast gebruikmaken van een zwembad en een dakterras met bar op locatie. Er is voor reizigers die aankomen met een auto een parkeerplaats beschikbaar.
Tijdens hun verblijf bij The Logan Philadelphia, Curio Collection by Hilton kunnen gasten One Liberty Observation Deck (0,5 km) en Rittenhouse Square (0,8 km) bezoeken, enkele van de populairste attracties in Philadelphia.
We raden je aan om tijdens je bezoek aan Philadelphia oesters te proberen bij een van de restaurants in de buurt, zoals City Tavern, Parc Brasserie of Vernick Food & Drink.
Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire historische musea zoals Eastern State Penitentiary, Museum of the American Revolution en National Constitution Center.
Of je nu voor werk of vakantie op reis bent: The Logan Philadelphia, Curio Collection by Hilton zorgt ervoor dat je Philadelphia niet snel zult vergeten.
Het hotel was aangenaam, schoon, het personeel was vriendelijk. Hotel was prachtig gelegen. We liepen naar verschillende musea en parken. De kamer was prima, verduisterende gordijnen waren uitstekend (mooi uitzicht op de stad vanuit ons raam). Douche had een goede waterdruk. We parkeerden zelf om de hoek voor $ 51 . 00 /dag. Het maakte het gemakkelijk toen we zondagochtend vertrokken, terwijl iedereen op valet wachtte.
Toen ik mijn reservering boekte, kreeg ik te horen dat ik een aansluitende kamer kon hebben en dat het ontbijt was inbegrepen. Geen van beide was waar en niemand probeerde te helpen. Ik vroeg om met de manager te praten en niemand hielp me daarmee. Ik had ook niet het gevoel dat het ze iets kon schelen. Ik was een ongelukkige klant omdat ik iets probeerde te doen om mijn verblijf te verbeteren of om hun leven goed te maken.
We verbleven hier voor een nacht tijdens het reizen. Niet alleen was het check-in proces absoluut verschrikkelijk, de kamer was walgelijk. Ik denk echt niet dat het in maanden is schoongemaakt (vooral afgestoft), misschien meer. Toen we om een andere kamer vroegen, vertelden ze ons dat er niets beschikbaar was, ze waren maximaal, wat geen zin heeft omdat het hotel dood en leeg was. Ze zeiden ook dat ze ons niet konden terugbetalen, omdat we graag naar een ander hotel hadden willen gaan. We bleven omdat we al betaald hadden (meer dan 600 voor de nacht) maar hadden er de volgende ochtend spijt van. Ik heb letterlijk een uur besteed aan het afstoffen van wat ik kon met ontsmettende doekjes. We waren allemaal ziek de volgende ochtend, ik werd letterlijk wakker met een verstopte neus, een brandende keel en niezen de hele nacht en de volgende dag. Het is walgelijk dat elk hotel kamers heeft die zo vies zijn, vooral na COVID, laat staan een 5-sterrenhotel. De koorden van het nachtkastje zijn super zichtbaar, dus die foto's zijn wat je hierna slaapt. Ik kan niet eens beschrijven hoeveel stof deze in deze kamer was en kon maar 10 foto's toevoegen. De foto met mijn hand is het stofkonijntje dat ik kreeg door slechts één bedhoofdeinde af te vegen met een Kleenex!…
Hier onlangs geboekt voor een weekendje weg. Ik wilde iets leuks omdat het zo lang geleden is dat ik weg kon. Over het algemeen was het hotel leuk. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ik heb echter geen idee hoe het als een 5-sterrenhotel wordt beschouwd. Ik heb veel betere voorzieningen gehad in een 4-sterrenhotel. Ik keek super uit naar de roomservice. Room service was de keuken die ons ons eten bracht in een papieren zak in alle wegwerpcontainers en plasticware. De kamer had geen tafel om aan te eten, dus ik hoopte op een kar, maar ook geen kar. Krijg gewoon een zak met te duur eten met roomservicekosten en ze gingen vrolijk verder. Ook NIET te zien in dit "5" -sterrenhotel was geen briefpapier of iets om mee te schrijven. Zelfs geen pen. Geen badjassen of pantoffels. De plaats was redelijk schoon, hoewel er zeker grote hoeveelheden stof waren verzameld rond de lichten en onder het dressoir. Dat brengt me bij de meubels. Ik weet niet of dit een Curio Collection-ding is of wat dan ook, maar het meubilair zag eruit alsof het gewoon restjes waren van andere hotels. Willekeurige niet-overeenkomende stukken. 1 van de lampen deed het niet. Er waren 2 minikoelkasten. 1 was waar het moest zijn, nog steeds aangesloten en actief en werkte helemaal niet en het rook slecht. De andere minikoelkast zat vast naast het bureau. Het hoeklicht was losgekoppeld om de functionele minikoelkast aan te sluiten. Ik denk dat ik blij ben dat ze in ieder geval een functionele minikoelkast hebben geleverd. 2 van de bureaulampen zijn van het soort dat gemaakt is om in een gleuf in de nachtkastjes te passen. ze zaten gewoon op de nachtkastjes in onze kamer. Geen van de lampen kwam overeen, niet dat daar iets mis mee is, maar ze leken gewoon de rest van het meubilair, een verzameling restjes van ter ziele gegane hotels of zoiets. Ons dekbed had een grote vlek. Ik weet zeker dat het schoon was, maar de vlek was absoluut onaangenaam. Ik zag dat iemand anders schreef dat hun televisie steeds terugkeerde naar CNN. Ik had dat ook weleens. Ik vraag me af of ik in dezelfde kamer was. Het toilet was luidruchtig. Ik noemde het het spooktoilet vanwege het jammerende geluid dat het maakte. We spoelden het 's nachts niet door, zodat we elkaar niet wakker zouden maken omdat het zo lawaaierig was. Aan de positieve kant, de waterdruk was in ieder geval echt goed in onze kamer en ik hield van de douche. Al met al was het niet verschrikkelijk, maar ik zou dit 100% GEEN 5-sterrenhotel noemen.…
Zo teleurgesteld. Ik bracht dagen door met het kijken naar hotels en koos uiteindelijk voor de Logan op basis van locatie en beoordelingen. Dit zou een vijfsterrenhotel moeten zijn? ? De gangen zijn bedekt met afval. De bedden zijn ongemakkelijk en klein. Ontbrekende voorzieningen zoals badjassen. Ik was ook van streek toen ik zag dat ik $ 100 meer per nacht betaalde sinds het tarief daalde nadat ik onze reservering had gemaakt. Ik zou het niet erg vinden om voor luxe te betalen. . . Ik ben bang om de komende twee nachten te proberen te slapen. Ik heb in driesterrenhotels moeten verblijven die veel comfortabeler en schoner waren. ?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding