Comfort Inn JFK Airport
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Over
Comfort Inn JFK Airport is ideaal voor een bezoek aan Jamaica. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een rustige omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
Comfort Inn Jfk Hotel ligt in de buurt van bezienswaardigheden zoals Long Island Rail Road (4,2 km) en Prospect Cemetery (4,6 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van Jamaica verkennen.
Kamers bij Comfort Inn Jamaica bevatten een flatscreen-tv en bieden uitzonderlijk comfort en gemak. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar voor gasten.
24 uursreceptie en conciërge zijn een aantal van de voorzieningen bij dit hotel. Daarnaast maakt het ontbijt je verblijf nog specialer. Als je met de auto naar Comfort Jfk Airport Inn gaat, is gratis parkeren beschikbaar.
Als je in Jamaica bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van Comfort Inn JFK Airport gaan, waaronder The Door (1,5 km), Idlewild Restaurant (1,2 km) en 144 Restaurant and Lounge (0,9 km).
Op zoek naar bezienswaardigheden? Baisley Pond Park (0,5 km) is een leuke aanrader en ligt op loopafstand van Comfort Inn JFK Airport.
Bij Comfort Inn JFK Airport staat jouw comfort voorop. Ze zien je graag in Jamaica!
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 36
- 99
- 124
- 34
- 49
- Filteren
- Nederlands
Maar het ligt in een wijk waar weinig restaurants zijn.
Wij kwamen laat aan dus moesten iets laten komen.
De kamer was klein met twee queensize bedden.
De lobby heeft een computer voor de gasten tegen betaling van een redelijke vergoeding per minuut.
Wi Fi is beschikbaar.
Gratis parkeren.
Op weg naar de luchthaven kwam ik erachter dat ik een tas op de bank voor het hotel had laten liggen maar de aardige bestuurder van de shuttle bus reed me terug en zorgde ervoor dat ik weer op de luchthaven kwam.
Ontbijtruimte klein maar warm eten beschikbaar en de gebruikelijke granen, toast.
Ze waren aan het verven toen wij er waren dus het wordt een beetje opgeknapt.
“ Ik stuur deze e-mail over mijn verblijf in het hotel - genaamd "Comfort" pension. Die op 4 : 00 am Ik vond helemaal geen troost. Het straatlawaai was anders dan alles wat ik ooit in een hotel had gehoord! Mijn kamer beefde en de vrachtwagens waren non-stop. Onnodig te zeggen dat ik al wakker ben sinds 4 : 00 uur door dit vreselijke lawaai! Zoals je kunt lezen ben ik geen blije gast. Wat nog erger is, is dat ik naar de receptie kwam om hopelijk met een manager te praten. Die was er niet. In plaats daarvan ontmoette ik je receptioniste, Cassandra. Nadat ik haar vertelde over mijn ervaring. Het enige wat ze kon zeggen was “ik heb je niet in die kamer gezet” en “je kamer ligt naast de sanitaire faciliteit”. Zelfs na het maken van deze uitspraken bood ze geen sentiment of excuses voor het geluid. Eerlijk gezegd kon het haar niet schelen, en het was heel duidelijk. Een andere gast van je hoorde haar ook en was behoorlijk verrast. Ik stel voor dat je je gasten niet in die kamer plaatst (# 204 ). Ik zou ook willen voorstellen dat u uw receptiepersoneel traint om meer begrip te tonen en een betere klantenservice te bieden - omdat ze dat duidelijk niet had. Meneer Anup, ik heb meer dan $ 200 uitgegeven om in het hotel te verblijven voor “comfort”, ik heb het niet ontvangen.”
Ik kreeg een reactie van “Mr. Anup” en het volgende stond in een e-mail van 10/4 ,
“In een poging om het veroorzaakte ongemak goed te maken, wil ik u een korting van 25 % op de kosten voor uw recente verblijf aanbieden. Deze korting zal worden uitgegeven aan uw creditcard als een gebaar van onze oprechte excuses. "
Vanaf 19 oktober heb ik nog geen credit of een reactie ontvangen van mijn laatste vervolg, 10 / 11 .
Het is mij duidelijk dat de bezorgdheid van hun gasten nietig is.
VERMIJD DIT HOTEL, gasten zijn slechts lichamen om een kamer te vullen, maar niets anders.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding