De zoektocht naar het ideale romantische hotel in New York hoeft niet lang te duren. Welkom bij The Carlyle, A Rosewood Hotel, de ideale keuze voor reizigers zoals jij.
The Carlyle, A Rosewood Hotel ligt in de buurt van populaire bezienswaardigheden zoals Rockefeller Center (2,2 km) en GE Building - Observatieplatform (2,2 km). Gasten kunnen dus eenvoudig de populairste attracties van New York verkennen.
Kamers bij The Carlyle, A Rosewood Hotel bevatten een flatscreen-tv en bieden uitzonderlijk comfort en gemak. Er is daarnaast gratis wifi beschikbaar voor gasten.
Conciërge en roomservice zijn een aantal van de voorzieningen bij dit hotel. Daarnaast maakt het fitnesscentrum en het ontbijt je verblijf nog specialer.
Ga tijdens je bezoek naar populaire restaurants in New York die spareribs serveren, zoals Eataly, Junior's en Keens Steakhouse in de buurt van The Carlyle, A Rosewood Hotel.
Op zoek naar bezienswaardigheden? Metropolitan Museum of Art (0,6 km), American Museum of Natural History (1,1 km) en Centraal Park (0,8 km) zijn een aantal leuke aanraders en liggen allemaal op loopafstand van The Carlyle, A Rosewood Hotel.
The Carlyle, A Rosewood Hotel heet je graag welkom in New York!
Ik heb feedback op je Facebook-pagina geplaatst, maar iemand heeft het verwijderd, inclusief foto's van armoedige vlekken op het frame van de liften, goudverf die in de liften afbladdert, vuile handdoeken in de gang die daar een nacht bleven. . . het hotel heeft dringend meer openbare ruimte nodig - zakencentrum - geen plek om te werken toen mijn vrouw aan het dutten was. . .
Veel aandacht voor elk detail, prachtige kamers, klassieke bar, iconisch restaurant en lounge. Moet doen als in NYC, Attent en respectvol personeel, te allen tijde. Prachtig en exclusief adres op een tijdloze locatie.
Na 50 jaar verblijf in de Carlyle is het beter dan ooit! Het personeel is altijd erg gastvrij. De roomservice is erg op hun spel. De conciërge is altijd in staat om te helpen. . . met succes. . . met speciale verzoeken. Al met al een geweldige prijs in vergelijking met andere hotels in deze prijsklasse. Elk verblijf is onvergetelijk.
Vanaf het moment van aankomst tot vertrek hebben de heer Sukkar en zijn team een onvergetelijke en plezierige tijd beleefd voor mijn kind dat in een plaatselijk ziekenhuis moest worden getest. Ik maak niet vaak van de gelegenheid gebruik om etablissementen te prijzen, tenzij ze het echt verdienen! Van de behulpzame portiers tot de huisauto tot de uitgebreide kassa tot de verschillende kleine geschenken die ze mijn dochter bij aankomst gaven, alles was boven mijn verwachtingen. Nogmaals bedankt voor het onvergetelijk en speciaal maken van een moeilijke reis. Hartelijk dank aan u en uw medewerkers!
Ben al ~ 8 jaar een trouwe Rosewood-klant. Dus ik wilde mijn verblijf van FS in het centrum verbreken om naar UES te gaan om de Carlyle uit te proberen. Een superior suite geboekt en met zijn 1 . 5 badkamers, er was geen bad. Gevraagd om te veranderen, hoewel de kamer werd geadverteerd met een badkuip. Was belangrijk omdat ik tijdens deze reis rugpijn had en het enige wat ik kon verlichten was een bad. Werd aangeboden om een extra $ 750 /nt te betalen om er een te ontvangen. Belachelijk. Gevraagd om te downgraden naar een gewone kamer met een ligbad. Na wat heen en weer werd ik verplaatst naar een superior kamer met kingsize bed, maar kreeg ik geen enkele prijsaanpassing aangeboden. Dus voor zover ik weet, betaal ik nog steeds de volledige prijs voor de suite waar ik niet in heb verbleven. Later die avond keerde ik terug naar de kamer voor een bad, maar het badwater was geel/bruin van kleur. Genoemd naar de receptie en ze hadden een monteur gestuurd. De waterverkleuring was te wijten aan het water dat zich in de leidingen had afgezet, omdat de bovenste verdiepingen een probleem hadden, dus de oplossing was om het water gewoon weg te spoelen. Het was op dit punt al middernacht en het bad was nu vervuild, dus ik heb mijn verliezen beperkt. Een van de belangrijkste redenen waarom ik in de Carlyle wilde blijven, was voor de Bemelman's bar. Helaas maakten late dinerreserveringen mijn partner en ik uitgeput, dus we konden tijdens ons verblijf niet langskomen. Dus op de laatste dag vroegen we een paar hotelmedewerkers of we de kunstwerken langs de muren mochten bekijken, aangezien ik al sinds mijn kindertijd een grote fan van Madeline ben. Bij binnenkomst in de bar sprak het hotelpersoneel de barman voor dat we snel stopten om de kunstwerken te bekijken. We werden opgewacht met hijgen en puffen door de barman en zelfs de heer Earl Rose zelf. Mr. Rose deed alsof we hem grof lastig vielen door de scherpste blikken in onze richting terug te sturen. Omdat we het gevoel hadden dat we ons welkom bleven binnen de hele 60 seconden dat we de kunstwerken aan de muren bewonderden, besloten we te vertrekken. Terwijl we de deur uitliepen, gebaarde meneer Rose ons opnieuw grof om eruit te komen. Normaal gesproken zou ik hier geen last van hebben, maar gezien het feit dat we probeerden zo beleefd mogelijk te zijn en de hele minuut dat we de bar bezochten uit de weg te blijven, had ik gewoon het gevoel dat het helemaal niet nodig was en er geen soort menselijk fatsoen. Dus doe jezelf een plezier, tenzij je in de UES moet zijn, ga ergens anders heen. Ik weet toevallig dat het FS-centrum fantastisch is en je het gevoel geeft dat je erbij hoort.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding