Baccarat Hotel New York
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Baccarat Hotel New York

Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Heb je dit hotel al geboekt?
Vertel het ons zodat we je kunnen helpen bij het plannen.
Gem. € 1.111 per nacht, 27/3 - 28/3
€ 1.414
per nacht
€ 1.263
per nacht
€ 1.111
per nacht

mrt

apr

27 mrt
Vandaag

29 mrt

31 mrt

2 apr

4 apr

6 apr

8 apr

10 apr

12 apr

14 apr

16 apr

18 apr

20 apr

22 apr

24 apr

26 apr
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
Goedkoper
Gemiddeld
Duurder

Over

Nr. 67 van de 507 hotels in New York
4,9 van 5 bollen
Locatie
4,8 van 5 bollen
Kamers
4,2 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit
4,9 van 5 bollen
Hygiëne
4,6 van 5 bollen
Service
4,8 van 5 bollen
Slaapkwaliteit
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.

Baccarat Hotel & Residences New York is ideaal voor een bezoek aan New York. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een romantische omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.

Kom helemaal tot rust in deze kamers met flatscreen-tv, airconditioning en minibar, en maak gebruik van gratis wifi bij Baccarat Hotel & Residences New York.

Het hotel heeft 24 uursreceptie, conciërge en roomservice. Daarnaast biedt Baccarat Hotel & Residences New York een zwembad en ontbijt aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Er is voor gasten met een voertuig een parkeerplaats beschikbaar.

Baccarat Hotel & Residences New York ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van New York, zoals Love Sculpture (0,2 km) en Manhattan Skyline (1,6 km). Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.

Als je graag naar een sushirestaurant gaat, ligt Baccarat Hotel & Residences New York in de buurt van Tao, Nobu 57 en Whole Foods Market.

Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire vuurtorens zoals Little Red Lighthouse en Titanic Memorial Park.

Geniet van je verblijf bij Baccarat Hotel & Residences New York en veel plezier in New York!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerservice
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Zwembad
Bar/lounge
Oppas
Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk)
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Wifi
Kleedkamers fitness/spa
Sauna
Binnenzwembad
Verwarmd zwembad
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijt in de kamer
Vervoer van/naar luchthaven
Shuttlebusservice
Autohuur
Zakencentrum met internettoegang
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
Spa
Massage voor stellen
Gezichtsbehandelingen
Massage
Beautysalon
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Conciërge
Krant
Rookvrij hotel
Butlerservice
Portier
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Strijkservice
Schoenenpoetsen
Voorzieningen van de kamer
Allergievrije kamer
Badjassen
Airconditioning
Schoonmaakservice
Roomservice
Veilig
Minibar
Flatscreen-tv
Vipkamervoorzieningen
Strijkijzer
Koelkast
Kamertypes
Bruidssuite
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
5,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Luxe
Romantisch
Gesproken talen
Engels, Frans, Russisch, Spaans en nog 1
Hotellinks

Locatie

28 W 53rd St, New York, NY 10019

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 813
  • 80
  • 24
  • 23
  • 28
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
culinairgenieten heeft een beoordeling geschreven feb 2017
Turnhout, België
5,0 van 5 bollen
Onverwacht terecht gekomen in dit hotel om te lunchen. Wat ons meteen opviel was het prachtige decor, ondank we verbleven in de Mandarin Oriental vielen we van de ene in de andere verbazing. Het interieur is perfectie tot nu toe het mooiste wat ik ooit gezien heb. De bediening (Ashley) was perfect en super attent! We hebben genoten van heerlijke kalfszwezeriken met een zalig glas wijn en achteraf een kaasbordje.
Zelfs de uniforms met juwelen details zijn prachtig. Dit is allemaal tot in de puntjes perfect! Een hemel op aarde...
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2016
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
Gost2021 heeft een beoordeling geschreven feb 2025
Long Beach, Californië
1,0 van 5 bollen
Ik had hoge verwachtingen voor mijn eerste bezoek aan het Baccarat Hotel in New York op basis van enkele aanbevelingen die ik kreeg van vrienden die er eerder hadden verbleven. Mijn ervaring eindigde als vrij negatief en een aantal van de slechtste service die ik heb ontvangen verblijf ergens zelfs low-end hotels.

Ik boekte mijn verblijf bij Amex FHR en het was voor 1 nacht sinds ik veranderde mijn reisdata voor mijn reis en moest een verblijf van 1 nacht backfill. Ik sprak het hotel rond het middaguur en vroeg of mijn kamer klaar was waarvan ik op de hoogte was dat het was. Ik heb de agent geïnformeerd dat ik over 15 minuten zou arriveren, omdat ik dichtbij was in het centrum. Toen ik aankwam bij het pand waren er geen medewerkers aan de voorkant. Mijn partner en ik hebben onze rolkoffers en plunjezakken uitgeladen en zijn het hotel binnengekomen. Binnen vonden we 3 - 4 personeelsleden die met elkaar praatten en na oogcontact te hebben gemaakt en onze bagage naar de lift te zijn blijven manoeuvreren hield een van hen ons aan en vroeg of we assistentie nodig hadden. Aangezien we het grootste deel van het dragen van de bagage al hadden gedaan heb ik hem laten weten dat het niet nodig zal zijn en zijn we de lift op gegaan.

Aangekomen bij de lobby liepen we naar de receptie en passeerden verschillende medewerkers die gekleed waren in donkere pakken en een zeer macabere blik op hun gezicht hadden die in combinatie met het donker beboste interieur me deed denken aan het bij een zeer rijke personen begrafenis zijn. Bij de balie werden we vriendelijk begroet door de receptie agent die me vertelde dat er geen FHR upgrade beschikbaar was, maar dat ze in staat was om me de 4 uur checkout die geweldig was te bieden. Dit was waarschijnlijk de beste interactie die ik had in het hotel, hoewel het was vrij standaard en niet knap.

De kamer was mooi, hoewel het had een aantal problemen. een van de kristallen glazen was gechipt en krabde mijn partners vinger toen hij het ophaalde, maar geen big deal. de toiletartikelen waren ook mismatching met 1 zijnde ferragamo en de andere twee de baccarat geurende degenen. opnieuw geen big deal. Het echte probleem gebeurde nadat de huishoudster tegen de avond bij mij aanbelde. Hierdoor bleef de deurbel sporadisch elke 5 - 15 minuten luiden. Na verschillende pogingen kon ik het oplossen door meerdere keren continu op de bel te drukken. Het probleem keerde de volgende ochtend weer terug nadat de schoonmaak sommige dingen had afgezet en ik kon het niet stoppen. Ik belde naar beneden en sprak met de agent die me eerst niet geloofde, maar ze was in staat om de bel nog twee keer te horen luiden terwijl we aan de telefoon waren en ze verontschuldigde zich en verzekerde me dat iemand het zou verzorgen terwijl we aan het ontbijt waren. Ik heb na dat gesprek van niemand meer iets gehoord en ik weet niet of iemand iets heeft geprobeerd op te lossen. Toen we rond het middaguur terugkwamen in de kamer gebeurde het rinkelen nog sporadisch. We eindigden kort daarna te vertrekken, hoewel we hadden de 4 pm checkout, omdat we niet tegen de vervelende rinkelen kon. ik was erg teleurgesteld dat er geen poging was om een briefje in de kamer of een telefoontje van het management op te volgen, maar je zult later zien waarom ik niet verrast had moeten zijn.

De service is echt waar ik het gevoel heb dat dit pand net de plank heeft gemist en was onder de verwachtingen, zelfs voor een lager eind keten hotel. Op dag één ging ik naar de La Mer spa om wat producten te kopen met mijn Spa-tegoed omdat ik geen tijd zou hebben voor een behandeling. Ik gebruik producten van La Mer en hoopte iemand te spreken die wat extra stappen voor mijn regime kon aanbevelen. Ik verwachtte iemand die goed geïnformeerd was in La Mer producten, omdat het een La Mer merk spa was. Maar het personeelslid dat mij heeft geholpen mag de producten nog nooit hebben gezien of gehoord. Toen ik haar om suggesties vroeg begon ze de display producten op te pakken en te proberen te lezen wat ze waren. Ik probeerde haar uit te leggen wat ik momenteel gebruik en wat ik kon proberen en ze bleef maar dozen uit de vitrine halen. Ik realiseerde me al snel dat dit een verloren zaak was en besloot gewoon wat toner te pakken die bijna op was. Toen ze zich realiseerde dat ik de 7 - 8 producten die ze voor me koos waarvan ik er al 5 gebruikte, niet ging kopen kreeg ze een zuur gezicht en controleerde me snel.
Bij het ontbijt de volgende ochtend werden we snel gezegd door de gastvrouw en hoopten op een lekker rustig ontbijt om onze vakantie af te trappen. De server kwam aan tafel en zei Goedemorgen ben je ontbijt aan het bestellen. Ik vond dat vreemd, maar zei ja we zijn. We bestelden allebei onze drankjes en dachten dat we het eten zouden bestellen nadat we wat koffie in ons hadden. Maar zodra we de drankjes bestelden en onze menu's weer beneden aan het plaatsen waren herhaalde de Server weer iets meer geagiteerd "Ben je ontbijt aan het bestellen" ik zei weer ja en we namen allebei het menu en plaatsten snel een bestelling. Een ander personeelslid bracht me mijn ijskoffie en een rietje. Ik merkte dat er geen lepels op tafel lagen wat vreemd was dus ik vroeg hem of ik alsjeblieft een lepel mocht hebben. Hij keek me verward aan. Ik herhaalde mag ik alsjeblieft een lepel om mijn ijskoffie te roeren. Hij wees naar het rietje op de tafel en zei dat we geen lepels hebben. Gebruik het rietje en liep weg. Eerlijk gezegd was ik zo flabbergasted op de reactie dat ik me niet veel anders herinneren over de ontbijtervaring, maar op geen enkel punt werd het beter.

Een paar dagen na het afrekenen kreeg ik een enquête-aanvraag en heb ik deze eerlijk en grondig ingevuld. Tot mijn verbazing kreeg ik een reactie van een hotelmanager die zich verontschuldigde voor mijn ervaring en mijn een gratis nachtverblijf inclusief ontbijt aanbood. Ik was eerlijk verrast en hoewel ik niet van plan was om terug te keren reageerde ik op de e-mail en gaf mijn postadres zoals gevraagd, zodat ze de cadeaubon kunnen sturen. Er waren twee weken verstreken en ik had van niemand iets gehoord. Ik volgde opnieuw op naar hetzelfde twee e-mailadres waarvan ik het verzoek had ontvangen en het is alweer anderhalve week geleden dat ik nog steeds geen reactie kreeg en geen cadeaubon.

Samengevat, hoewel deze woning is prachtig in bepaalde ruimtes zoals het restaurant, bar en kamers, De service voldoet niet aan alle verwachtingen. Ik weet niet of er onderbemand was wat het excuus is, maar ik heb ook het gevoel dat voor de betaalde prijs geen excuus geldig is om zoveel serviceproblemen te verklaren. Ik begrijp dat er dingen kunnen gebeuren en mensen een slechte dag kunnen hebben, maar om zoveel missers te hebben op meerdere gebieden en dan een Service Recovery aangeboden te krijgen en zelfs dat te verknoeien en niet op te volgen is gewoon belachelijk. Good Luck aan eventuele toekomstige gasten Ik hoop echt dat uw ervaring is veel beter dan de mijne.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: februari 2025
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
1,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: Book Elsewhere
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
nikalove heeft een beoordeling geschreven feb 2025
New York, New York
+1
5,0 van 5 bollen
De sfeer is geweldig. Decor is een groot pluspunt. De baccarat kristallen met moderne kijk op oude wereld luxe is echt geweldig.

Kamers: 4 hemelbedden. Heel comfortabel. Precies de juiste hoogte. Macaroons bij nacht in creatieve vertoning van kristal. Badkamers geweldig met de toiletten die warm zijn en zowel ingebouwde automatische bidet etc. zijn altijd een goed idee. Douchekop is groot en sterke stroom. Ik ben ook fan van de tv’s in de spiegel. Functionele en chique kamers.

Salon: afternoon tea is een must. Over het algemeen is het eten geweldig. Service was niet gehaast. Wat betekent dat je niet het gevoel hebt dat het nyc is waar ze je snel bedienen en eruit halen. Het lijkt meer op een Europees café waar de servers een beetje persoonlijkheid hebben en er een on point en geweldige bedmanier is. De servicetijd was precies goed voor ons tempo. Terwijl we aten en genoten, waren we niet gehaast om te vertrekken, ondanks een verpakte thee tijd. Nu voor het ontbijt, stel de croque monsieur voor. Voor de lunch de gegrilde kaas en tomatensoep. Ik zou zeggen dat het eten was over het algemeen zeer goed. Ik was aangenaam verrast.

Beslissen om hier te blijven was een last minute valentines staycation beslissing. Beste beslissing. Ik zou het zeker aanraden.

Service: de koudste service is de check-in. Ze waren lekker snel. Maar niet zo warm. De deur persoon en butler was erg warm. De obers en serveersters zoveel persoonlijkheid. De huishoudster was ook erg vriendelijk. Ik beschouw de service en het personeel geweldig.

Dit hotel is zeer toegankelijk luxe. Kortom voor de unieke inrichting, geweldige thee tijd scones en clotted cream en zelfgemaakte jam een MUST. Het heeft een vibe. Ik kom terug.
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: februari 2025Reistype: Bezocht met een partner
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Jose Antonio A heeft een beoordeling geschreven feb 2025
Roses, Spanje
+1
5,0 van 5 bollen
De Baccarat is een juweel in New York.
Het is luxe op zijn best zonder pretentieus en overweldigend te zijn. De elegantie en alle normen van luxe worden gecombineerd met de vriendelijkheid van een team dat blij is om er te zijn en dat blijkt. Van portiers tot bellman, receptie en zelfs in de kamer dineren en het geweldige schoonmaakteam, die u zullen verbazen met hun turn down, zijn er om een ervaring als geen ander te leveren. Ik mis ze nu al.
Vele elegante details en verrassingen wachten op u wanneer u verblijft in The Baccarat. Na te hebben gewerkt in 5 Star Forbes eigenschappen kan ik gewoon zeggen dat je een voorbeeld bent op dingen goed gedaan.
Mahalo uit Hawaï
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: januari 2025
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Yanne N heeft een beoordeling geschreven jan 2025
5,0 van 5 bollen
Ik heb Baccarat hotel bezocht voor mijn verjaardag vorige week en ik wil zeggen dat ik de beste behandeling ooit heb gehad! Vanaf het moment dat ik belde om wat informatie te krijgen voor de check-in , werd ik begroet door de heer Solomon die alle info die ik nodig heb en maakte mijn verblijf een uitstekende. De heer Solomon verwelkomde me bij het inchecken, zorgde ervoor dat ik werd behandeld met de grootste zorg voor mijn verjaardag tot de dag dat ik uitcheckte. Ik zou graag de heer Solomon erkennen voor het maken van de ervaring een vlekkeloze, ik zal zeker terugkomen en voor een langer verblijf. Nogmaals bedankt dat u uw uiterste best heeft gedaan om de heer Solomon te helpen!
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: januari 2025
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht alleen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Antwoord van Melissa K
1 bijdrage
Room service is provided but to my knowledge a guest can bring into their room whatever they wish to eat. I have never had an experience in which I was told that room service was my only option to eat on my room at any hotel in the US. If you are concerned still, a quick email to the front desk asking should put your mind at ease. Happy travels!
Clare heeft een vraag gesteld feb 2019
Londen, Verenigd Koninkrijk2 bijdragen
Hi, How many floors does this hotel have please? Many thanks Clare
Antwoord van fairytale
3 bijdragen
The hotel has only about 12 floors. Higher than that is residences.
Antwoord van bluebug2018
57 bijdragen61 nuttige stemmen
I called the hotel for you. They said that a bathtub is an option for all room categories, but you need to request a tub. If you’re reserving online and don’t see that detail then I would suggest calling them. Hope you enjoy New York.
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van New York uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 1.103 - € 1.435 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
Verenigde StatenNew YorkNew YorkMidtown West / Midtown
AANTAL KAMERS
114
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

BACCARAT HOTEL NEW YORK (New York, NY) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Baccarat Hotel New York
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Baccarat Hotel New York?
Attracties in de buurt zijn St. Patrick's Cathedral (0,2 mijl), Rockefeller Center (0,3 mijl) en The Museum of Modern Art (MoMA) (0,06 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Baccarat Hotel New York?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit binnenzwembad, gratis wifi en restaurant.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Baccarat Hotel New York?
Populaire kamervoorzieningen zijn minibar, airconditioning en flatscreen-tv.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Baccarat Hotel New York?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Baccarat Hotel New York?
Ja, betaald privéparkeren bij gelegenheid en valetparking zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Baccarat Hotel New York?
Restaurants met een gunstige locatie zijn La Grande Boucherie, Jams en Bill's Bar & Burger.
Zijn er sportvoorzieningen bij Baccarat Hotel New York?
Ja, gasten hebben toegang tot binnenzwembad, fitnesscentrum en sauna tijdens hun verblijf.
Verzorgt Baccarat Hotel New York vervoer van/naar het vliegveld?
Ja, Baccarat Hotel New York verzorgt vervoer van/naar het vliegveld voor gasten. We raden je aan om vooraf te bellen om de details te bevestigen.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Baccarat Hotel New York?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Baccarat Hotel New York?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Biedt Baccarat Hotel New York zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Alle New York hotelsHoteldeals voor New YorkLastminutehotels in New YorkHotels in de buurt van Baccarat Hotel New YorkHotels bij mij in de buurt
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's