Baccarat Hotel New York
Over
Baccarat Hotel & Residences New York is ideaal voor een bezoek aan New York. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een romantische omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.
Kom helemaal tot rust in deze kamers met flatscreen-tv, airconditioning en minibar, en maak gebruik van gratis wifi bij Baccarat Hotel & Residences New York.
Het hotel heeft 24 uursreceptie, conciërge en roomservice. Daarnaast biedt Baccarat Hotel & Residences New York een zwembad en ontbijt aan, de ideale ontspanning na een lange dag. Er is voor gasten met een voertuig een parkeerplaats beschikbaar.
Baccarat Hotel & Residences New York ligt dichtbij de populairste bezienswaardigheden van New York, zoals Love Sculpture (0,2 km) en Manhattan Skyline (1,6 km). Het hotel is daardoor ideaal voor toeristen.
Als je graag naar een sushirestaurant gaat, ligt Baccarat Hotel & Residences New York in de buurt van Tao, Nobu 57 en Whole Foods Market.
Er is meer dan genoeg te doen in de buurt: ontdek populaire vuurtorens zoals Little Red Lighthouse en Titanic Memorial Park.
Geniet van je verblijf bij Baccarat Hotel & Residences New York en veel plezier in New York!
Locatie
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
- 813
- 80
- 24
- 23
- 28
- Filteren
- Nederlands
Zelfs de uniforms met juwelen details zijn prachtig. Dit is allemaal tot in de puntjes perfect! Een hemel op aarde...
Ik boekte mijn verblijf bij Amex FHR en het was voor 1 nacht sinds ik veranderde mijn reisdata voor mijn reis en moest een verblijf van 1 nacht backfill. Ik sprak het hotel rond het middaguur en vroeg of mijn kamer klaar was waarvan ik op de hoogte was dat het was. Ik heb de agent geïnformeerd dat ik over 15 minuten zou arriveren, omdat ik dichtbij was in het centrum. Toen ik aankwam bij het pand waren er geen medewerkers aan de voorkant. Mijn partner en ik hebben onze rolkoffers en plunjezakken uitgeladen en zijn het hotel binnengekomen. Binnen vonden we 3 - 4 personeelsleden die met elkaar praatten en na oogcontact te hebben gemaakt en onze bagage naar de lift te zijn blijven manoeuvreren hield een van hen ons aan en vroeg of we assistentie nodig hadden. Aangezien we het grootste deel van het dragen van de bagage al hadden gedaan heb ik hem laten weten dat het niet nodig zal zijn en zijn we de lift op gegaan.
Aangekomen bij de lobby liepen we naar de receptie en passeerden verschillende medewerkers die gekleed waren in donkere pakken en een zeer macabere blik op hun gezicht hadden die in combinatie met het donker beboste interieur me deed denken aan het bij een zeer rijke personen begrafenis zijn. Bij de balie werden we vriendelijk begroet door de receptie agent die me vertelde dat er geen FHR upgrade beschikbaar was, maar dat ze in staat was om me de 4 uur checkout die geweldig was te bieden. Dit was waarschijnlijk de beste interactie die ik had in het hotel, hoewel het was vrij standaard en niet knap.
De kamer was mooi, hoewel het had een aantal problemen. een van de kristallen glazen was gechipt en krabde mijn partners vinger toen hij het ophaalde, maar geen big deal. de toiletartikelen waren ook mismatching met 1 zijnde ferragamo en de andere twee de baccarat geurende degenen. opnieuw geen big deal. Het echte probleem gebeurde nadat de huishoudster tegen de avond bij mij aanbelde. Hierdoor bleef de deurbel sporadisch elke 5 - 15 minuten luiden. Na verschillende pogingen kon ik het oplossen door meerdere keren continu op de bel te drukken. Het probleem keerde de volgende ochtend weer terug nadat de schoonmaak sommige dingen had afgezet en ik kon het niet stoppen. Ik belde naar beneden en sprak met de agent die me eerst niet geloofde, maar ze was in staat om de bel nog twee keer te horen luiden terwijl we aan de telefoon waren en ze verontschuldigde zich en verzekerde me dat iemand het zou verzorgen terwijl we aan het ontbijt waren. Ik heb na dat gesprek van niemand meer iets gehoord en ik weet niet of iemand iets heeft geprobeerd op te lossen. Toen we rond het middaguur terugkwamen in de kamer gebeurde het rinkelen nog sporadisch. We eindigden kort daarna te vertrekken, hoewel we hadden de 4 pm checkout, omdat we niet tegen de vervelende rinkelen kon. ik was erg teleurgesteld dat er geen poging was om een briefje in de kamer of een telefoontje van het management op te volgen, maar je zult later zien waarom ik niet verrast had moeten zijn.
De service is echt waar ik het gevoel heb dat dit pand net de plank heeft gemist en was onder de verwachtingen, zelfs voor een lager eind keten hotel. Op dag één ging ik naar de La Mer spa om wat producten te kopen met mijn Spa-tegoed omdat ik geen tijd zou hebben voor een behandeling. Ik gebruik producten van La Mer en hoopte iemand te spreken die wat extra stappen voor mijn regime kon aanbevelen. Ik verwachtte iemand die goed geïnformeerd was in La Mer producten, omdat het een La Mer merk spa was. Maar het personeelslid dat mij heeft geholpen mag de producten nog nooit hebben gezien of gehoord. Toen ik haar om suggesties vroeg begon ze de display producten op te pakken en te proberen te lezen wat ze waren. Ik probeerde haar uit te leggen wat ik momenteel gebruik en wat ik kon proberen en ze bleef maar dozen uit de vitrine halen. Ik realiseerde me al snel dat dit een verloren zaak was en besloot gewoon wat toner te pakken die bijna op was. Toen ze zich realiseerde dat ik de 7 - 8 producten die ze voor me koos waarvan ik er al 5 gebruikte, niet ging kopen kreeg ze een zuur gezicht en controleerde me snel.
Bij het ontbijt de volgende ochtend werden we snel gezegd door de gastvrouw en hoopten op een lekker rustig ontbijt om onze vakantie af te trappen. De server kwam aan tafel en zei Goedemorgen ben je ontbijt aan het bestellen. Ik vond dat vreemd, maar zei ja we zijn. We bestelden allebei onze drankjes en dachten dat we het eten zouden bestellen nadat we wat koffie in ons hadden. Maar zodra we de drankjes bestelden en onze menu's weer beneden aan het plaatsen waren herhaalde de Server weer iets meer geagiteerd "Ben je ontbijt aan het bestellen" ik zei weer ja en we namen allebei het menu en plaatsten snel een bestelling. Een ander personeelslid bracht me mijn ijskoffie en een rietje. Ik merkte dat er geen lepels op tafel lagen wat vreemd was dus ik vroeg hem of ik alsjeblieft een lepel mocht hebben. Hij keek me verward aan. Ik herhaalde mag ik alsjeblieft een lepel om mijn ijskoffie te roeren. Hij wees naar het rietje op de tafel en zei dat we geen lepels hebben. Gebruik het rietje en liep weg. Eerlijk gezegd was ik zo flabbergasted op de reactie dat ik me niet veel anders herinneren over de ontbijtervaring, maar op geen enkel punt werd het beter.
Een paar dagen na het afrekenen kreeg ik een enquête-aanvraag en heb ik deze eerlijk en grondig ingevuld. Tot mijn verbazing kreeg ik een reactie van een hotelmanager die zich verontschuldigde voor mijn ervaring en mijn een gratis nachtverblijf inclusief ontbijt aanbood. Ik was eerlijk verrast en hoewel ik niet van plan was om terug te keren reageerde ik op de e-mail en gaf mijn postadres zoals gevraagd, zodat ze de cadeaubon kunnen sturen. Er waren twee weken verstreken en ik had van niemand iets gehoord. Ik volgde opnieuw op naar hetzelfde twee e-mailadres waarvan ik het verzoek had ontvangen en het is alweer anderhalve week geleden dat ik nog steeds geen reactie kreeg en geen cadeaubon.
Samengevat, hoewel deze woning is prachtig in bepaalde ruimtes zoals het restaurant, bar en kamers, De service voldoet niet aan alle verwachtingen. Ik weet niet of er onderbemand was wat het excuus is, maar ik heb ook het gevoel dat voor de betaalde prijs geen excuus geldig is om zoveel serviceproblemen te verklaren. Ik begrijp dat er dingen kunnen gebeuren en mensen een slechte dag kunnen hebben, maar om zoveel missers te hebben op meerdere gebieden en dan een Service Recovery aangeboden te krijgen en zelfs dat te verknoeien en niet op te volgen is gewoon belachelijk. Good Luck aan eventuele toekomstige gasten Ik hoop echt dat uw ervaring is veel beter dan de mijne.



Kamers: 4 hemelbedden. Heel comfortabel. Precies de juiste hoogte. Macaroons bij nacht in creatieve vertoning van kristal. Badkamers geweldig met de toiletten die warm zijn en zowel ingebouwde automatische bidet etc. zijn altijd een goed idee. Douchekop is groot en sterke stroom. Ik ben ook fan van de tv’s in de spiegel. Functionele en chique kamers.
Salon: afternoon tea is een must. Over het algemeen is het eten geweldig. Service was niet gehaast. Wat betekent dat je niet het gevoel hebt dat het nyc is waar ze je snel bedienen en eruit halen. Het lijkt meer op een Europees café waar de servers een beetje persoonlijkheid hebben en er een on point en geweldige bedmanier is. De servicetijd was precies goed voor ons tempo. Terwijl we aten en genoten, waren we niet gehaast om te vertrekken, ondanks een verpakte thee tijd. Nu voor het ontbijt, stel de croque monsieur voor. Voor de lunch de gegrilde kaas en tomatensoep. Ik zou zeggen dat het eten was over het algemeen zeer goed. Ik was aangenaam verrast.
Beslissen om hier te blijven was een last minute valentines staycation beslissing. Beste beslissing. Ik zou het zeker aanraden.
Service: de koudste service is de check-in. Ze waren lekker snel. Maar niet zo warm. De deur persoon en butler was erg warm. De obers en serveersters zoveel persoonlijkheid. De huishoudster was ook erg vriendelijk. Ik beschouw de service en het personeel geweldig.
Dit hotel is zeer toegankelijk luxe. Kortom voor de unieke inrichting, geweldige thee tijd scones en clotted cream en zelfgemaakte jam een MUST. Het heeft een vibe. Ik kom terug.



Het is luxe op zijn best zonder pretentieus en overweldigend te zijn. De elegantie en alle normen van luxe worden gecombineerd met de vriendelijkheid van een team dat blij is om er te zijn en dat blijkt. Van portiers tot bellman, receptie en zelfs in de kamer dineren en het geweldige schoonmaakteam, die u zullen verbazen met hun turn down, zijn er om een ervaring als geen ander te leveren. Ik mis ze nu al.
Vele elegante details en verrassingen wachten op u wanneer u verblijft in The Baccarat. Na te hebben gewerkt in 5 Star Forbes eigenschappen kan ik gewoon zeggen dat je een voorbeeld bent op dingen goed gedaan.
Mahalo uit Hawaï
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding