Wij waren er voor 4 nachten op vrije tijd. De kamers zijn klein. Er is geen ruimte voor kastruimte. De ruimte om kleding op te hangen is extreem beperkt, vooral met twee mensen die de kamer delen. Er is geen schoonmaakservice. Ze zouden het om de drie dagen doen, maar ze strijken niet eens de lakens recht. Ze wisselen alleen de handdoeken. Mensen bij de receptie waren aardig. De liften werkten niet erg goed. . . weet niet zeker wat daarmee aan de hand is. bottom line is het hotel accoding naar wat je betaalt. . Wat was echt dissappointimg voor mij was het gebrek aan huishouding.
Ik verbleef hier een paar nachten geleden toen ik in de stad was voor zaken. Ik zag de 5-sterren beoordelingen op Trip Advisor en merkte op dat het een nieuw pand was, dat pas in december was geopend. Over het algemeen zal ik de voorkeur geven aan een woning als deze, omdat meestal alles nieuw is en naar behoren werkt. Helaas was dit niet het geval. Bij het inchecken moest ik me haasten naar een vergadering, dus ik zette gewoon mijn tas af en merkte het prachtige uitzicht vanaf de 25e verdieping op. Uiteindelijk kwam ik pas kort na 1 uur terug in de kamer. Op dat moment was het erg heet geworden in de kamer, dus ik zette de klimaatregeling op 68 om hopelijk de airconditioning in te schakelen. Dit deed niets. Ik heb gecontroleerd of de ventilator aan stond en dat was het ook. Ik heb geprobeerd het op 62 te zetten en nog steeds niets. Ik belde naar de receptie en de nachtelijke heer klonk erg laks en zei alleen dat hij niets anders kon doen dan proberen een nachtelijke manager te bellen die niet ter plaatse was. Aangezien het nu 01.30 uur was, zei ik hem het maar te vergeten. Daarna heb ik het toilet gebruikt en helaas vernam ik dat het ongeveer 20 minuten zou blijven draaien. Ten slotte probeerde ik het raam te openen om wat lucht binnen te laten. Het raam gaat slechts ongeveer een centimeter open, waardoor er nauwelijks lucht kan stromen. Ik begreep het principe daarachter niet. U kunt een raam enkele centimeters laten openen en toch de veiligheid behouden. Over het algemeen was het geen prettige manier om een late avond af te sluiten. Misschien wel het ergste van alles was echter de klantervaring, of het gebrek daaraan. De volgende ochtend merkte ik deze problemen op aan de receptiemedewerker en vroeg haar om het door te geven aan een manager. Ze zei dat ze niet wist met welke manager ze zou kunnen praten omdat er niemand aanwezig was en stuurde me in plaats daarvan om contact op te nemen met alle 3 haar managers. Ik stuurde een e-mail naar alle 3 de managers, Mia, Geetika en Justin, en tot mijn grote verbazing hoorde ik van geen enkele terug. Deze eigenschap heeft veel potentieel, maar het moet vorm krijgen, want er zijn gewoon te veel opties in NYC buiten dit.…
Yasselly, de receptionist zette de toon voor mijn verblijf. Ze maakte het gemakkelijk en was mijn eerste contact met de receptiemedewerkers die allemaal aanspreekbaar, behulpzaam en deskundig zijn. De kamer was schoon en goed ontworpen en ik had een fantastisch uitzicht, ondanks de gezelligheid van de ruimte. Voor de prijs was het zeker de moeite waard. Het was ook erg handig dat de kamer was uitgerust met een koelkast en magnetron en dat het hotel in de buurt van een supermarkt ligt. Ik hou ervan, hou ervan, hou ervan dat de strijkplank een aparte, verborgen ruimte heeft waar ik niet naar hoef te kijken. Ik reis meestal niet met kleding die gestreken moet worden en ik haat het dat de strijkplank meestal zoveel ruimte in beslag neemt in de kast.
Kamers zijn van een perfecte grootte en de uitzichten zijn spectaculair! De kamer was ook erg schoon en het hotel ligt op loopafstand van Penn Station en alles wat je nodig hebt. Receptiepersoneel was professioneel en meegaand. Zou het iedereen aanraden! Hopelijk zijn we snel terug!
We verbleven in de Spring Hill-suites tijdens Kerstmis en het was een geweldige ervaring. James bij de receptie en zijn manager waren erg vriendelijk en behulpzaam tijdens onze late check-in. De sfeer is leuk en de kamers zijn schoon. Mijn familie en ik hebben zeker onze favoriete plek gevonden en we zullen in januari teruggaan. Bedankt Spring Hill Suites-team.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding