Geen sportschool of zakencentrum. Ze hadden ons ook niet verteld dat het gebouw in aanbouw zou zijn. We zouden hier zeker niet zijn gebleven als we wisten dat er geen fitnesscentrum was. We vroegen om de lakens te laten verwisselen en er kwam nooit iemand. We zijn pas op dag 2 van 7. Wild teleurstellend voor een Marriott.
Schone kamers, schoon balkon op het dak, behulpzaam personeel en gunstige locatie. Kamers zijn super klein, maar schoon en goed doordacht. Het dakterras op de vijfde verdieping is superhandig om op te loungen en gewoon rond te hangen. Trainingsruimte is ook geweldig! Ik zou dit hotel zeker aanraden.
We besloten deze reis in Lower Manhattan te blijven en kozen dit als Marriott Bonvoy-leden vanwege de locatie, redelijke prijs en goede recensies. De kamers waren erg compact, dus niet een plek waar je veel tijd zou doorbrengen, maar schoon en functioneel. De handdoekhouder viel steeds naar beneden, maar dat is een klein probleem. Het was ook behoorlijk luidruchtig, tussen de airconditioning, leidingen, geluiden van boven en geluiden uit de hal, ze hadden echt moeten investeren in wat geluidsisolatie. Het personeel was beleefd en behulpzaam. Gunstige locatie voor een bezoek aan de Brooklyn Bridge, het World Trade Center, Battery Park en het financiële district.
Voor een hotelkamer in New York City was dit schoon, comfortabel en werkbaar. Ik zou het niet ruim willen noemen, maar dat is oké - ik was er maar twee nachten, en voor NYC is het eigenlijk geweldig. Werkte goed voor mij. Een beetje een uitstapje naar de metro met bagage, maar zo is het leven.
Onze vlucht was geannuleerd, dus we moesten een extra nacht in NY blijven en selecteerden deze binnenplaats. Hield van de locatie en inchecken, maar daarna ging alles bergafwaarts. We boekten 2 kamers (voor ons en voor onze zoon). Hoewel de kamers een bezetting van 2 zouden moeten hebben, had de kamer naast ons ongeveer 6 - 7 bewoners die de hele nacht luide muziek gingen spelen en de deur dichtsloegen. Beneden gebeld zonder antwoord en letterlijk NIET geslapen totdat ze rond 4 uur stil waren. Bij het uitchecken zei de manager 'sorry' en 'we geven u extra Marriott-beloningspunten. ' Die punten zijn nooit aangekomen en zelfs na het bellen met de manager nooit een reactie gekregen.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding