Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.
Ac Hotel New York Downtown
151 Maiden Lane, New York, NY 10038
Volledige weergave
Alle foto's weergeven(319)319
Kamer en suite (144)
Video's (2)
Prijzen bekijken voor jouw reisdata
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergevenHeb je dit hotel al geboekt?
Gem. € 364 per nacht, 11/10 - 12/10
€ 660
per nacht
€ 426
per nacht
€ 191
per nacht
okt
nov
11 okt
Vandaag
13 okt
15 okt
17 okt
19 okt
21 okt
23 okt
25 okt
27 okt
29 okt
31 okt
2 nov
4 nov
6 nov
8 nov
10 nov
Weerspiegelt de huidige gemiddelde tarieven per nacht van onze partners en zijn mogelijk exclusief geschatte belastingen of toeslagen. De prijs bij het afrekenen kan verschillen.
Goedkoper
Gemiddeld
Duurder
Over
4,0
Nr. 312 van de 506 hotels in New YorkLocatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
Gesproken talen
Engels
Voorzieningen van accommodatie
Betaald openbaar parkeren in de buurt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Zakencentrum met internettoegang
Vergaderruimtes
Opslag van bagage
Gemakswinkel
Wifi
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Ontbijtbuffet
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Stomerij
Wasservice
Voorzieningen van de kamer
Verduisterende gordijnen
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Veilig
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Inloopdouche
Telefoon
Kledingkast
Flessenwater
Strijkijzer
Eigen badkamers
Wekservice/wekker
Koelkast
Flatscreen-tv
Radio
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Kamertypes
Rookvrije kamers
Gezinskamers
Locatie
151 Maiden Lane, New York, NY 10038
Routebeschrijving
Zeer geschikt voor wandelaars
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 100 van 100
100
Luchthaven La Guardia
13.5 km•
Alle vluchten bekijken
Internationale Luchthaven Newark Liberty
14.4 km•
Alle vluchten bekijken
Wall St
5 min.
Huurauto's
252 restaurants
binnen 0,5 kilometer
248beoordelingen26vragen en antwoorden0kamertips
BeoordelingenWe voeren controles uit op beoordelingen.De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingenVoordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd. Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken. Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet. Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.
Waardering van reizigers
- 128
- 67
- 20
- 17
- 16
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
- Filteren
- Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
Ging met familie eind juli. Ik was een beetje bezorgd na het lezen van de recensies dat het in een slecht gebied was en dat het verre van metro was. Blij om te zeggen dat ik voelde me veilig lopen alleen van de metro, zelfs 's avonds laat. 10 minuten lopen van 2 metrostations die handig is. Een paar pizza plaatsen of coffeeshops in de buurt. Iedereen was aardig. Er is ontbijt beschikbaar voor $ 25 en had veel fruit dat we hielden en maakte wafels en omeletten te bestellen. De persoon die ons ontbijt serveert was zo aardig. Mensen bij de receptie waren ook erg aardig. Ze hielden onze bagage voor ons toen we vroeg in de ochtend aankwamen en toen we wilden een beetje te bezoeken na het uitchecken.
De enige klachten die ik zou hebben is dat we hadden geen uitzicht op de rivier, een magnetron zou geweldig zijn en extra dekens. Ik zou hier weer verblijven!
De enige klachten die ik zou hebben is dat we hadden geen uitzicht op de rivier, een magnetron zou geweldig zijn en extra dekens. Ik zou hier weer verblijven!
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: juli 2024Reistype: Bezocht met familie
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Dit was de slechtste hotelervaring die ik ooit in mijn leven heb gehad. Op dit punt zou ik willen dat het enige probleem was dat mijn kamer was niet schoon en we moesten wisselen van kamer, maar nee, mijn ervaring was veel lastiger dan dat.
Ik heb verbleven in vele Marriotts en dit was mijn eerste keer verblijf in NYC. Toen we aankwamen konden ze niet uitgeven hotelsleutels dus we moesten wachten om te worden begeleid in een volle lift naar onze kamer elke keer dat we nodig hadden om toegang te krijgen.
De parkeergarage waarmee dit hotel samenwerkt heeft na een bepaalde tijd geen in- en uitrijprivileges en is zelfs niet verbonden aan het hotel. Een AC Hotel moet valet parking hebben. Er zijn geen excuses. We kregen te horen om te kijken naar Spot Hero die schaduwrijk kan zijn en vaak de eigenaren proberen om de prijs of regels te veranderen wanneer je aankomt. In ons nadeel, de meeste garages in dit gebied lieten niet in en uit en waren 10 - 15 minuten lopen van het hotel, dat is krankzinnig na een lange dag. Dit zette een vochtige in onze plannen voor de nacht als het was mijn partners verjaardag en ik had veel verrassingen dat dit hotel verpest. Gelukkig werden we alleen bekeurd en niet gesleept zoals NYC beroemd om is. Toen we terugkwamen van onze festiviteiten was er letterlijk geen plek meer om de auto neer te zetten. De meeste garages waren gesloten voor de nacht tot 06:00 of te ver. Ik haatte zeker een kaartje van 65 dollar.
Er was niet één magnetron in het hele hotel. Echt waar. Meestal zijn ze in elke kamer of minimaal in de lobby. We kregen te horen om te proberen een supermarkt in het gebied. Kwam 8 uur van buiten de staat en alles wat we wilden was het voedsel dat we oppakten dat we alleen hier konden krijgen en uiteindelijk geld verspilden om het weg te gooien omdat we het niet konden opwarmen.
De kamer heeft ook geen strijkijzer of een echte kast. Geen extra deken, geen zeep voor de douche. Gewoon zonde en totaal onhandig.
Ik betaalde voor dit hotel in mijn punten en kocht zelfs meer punten om een beter tarief te krijgen en het was het helemaal niet waard. Niemand gaf om onze ervaring beter te maken na het realiseren van elke vraag die we hadden ze geantwoord "nee" met geen echte oplossingen. De klantenservice was verschrikkelijk. Geef me mijn geld terug en werk aan het verbeteren van de gastervaring!
Ik heb verbleven in vele Marriotts en dit was mijn eerste keer verblijf in NYC. Toen we aankwamen konden ze niet uitgeven hotelsleutels dus we moesten wachten om te worden begeleid in een volle lift naar onze kamer elke keer dat we nodig hadden om toegang te krijgen.
De parkeergarage waarmee dit hotel samenwerkt heeft na een bepaalde tijd geen in- en uitrijprivileges en is zelfs niet verbonden aan het hotel. Een AC Hotel moet valet parking hebben. Er zijn geen excuses. We kregen te horen om te kijken naar Spot Hero die schaduwrijk kan zijn en vaak de eigenaren proberen om de prijs of regels te veranderen wanneer je aankomt. In ons nadeel, de meeste garages in dit gebied lieten niet in en uit en waren 10 - 15 minuten lopen van het hotel, dat is krankzinnig na een lange dag. Dit zette een vochtige in onze plannen voor de nacht als het was mijn partners verjaardag en ik had veel verrassingen dat dit hotel verpest. Gelukkig werden we alleen bekeurd en niet gesleept zoals NYC beroemd om is. Toen we terugkwamen van onze festiviteiten was er letterlijk geen plek meer om de auto neer te zetten. De meeste garages waren gesloten voor de nacht tot 06:00 of te ver. Ik haatte zeker een kaartje van 65 dollar.
Er was niet één magnetron in het hele hotel. Echt waar. Meestal zijn ze in elke kamer of minimaal in de lobby. We kregen te horen om te proberen een supermarkt in het gebied. Kwam 8 uur van buiten de staat en alles wat we wilden was het voedsel dat we oppakten dat we alleen hier konden krijgen en uiteindelijk geld verspilden om het weg te gooien omdat we het niet konden opwarmen.
De kamer heeft ook geen strijkijzer of een echte kast. Geen extra deken, geen zeep voor de douche. Gewoon zonde en totaal onhandig.
Ik betaalde voor dit hotel in mijn punten en kocht zelfs meer punten om een beter tarief te krijgen en het was het helemaal niet waard. Niemand gaf om onze ervaring beter te maken na het realiseren van elke vraag die we hadden ze geantwoord "nee" met geen echte oplossingen. De klantenservice was verschrikkelijk. Geef me mijn geld terug en werk aan het verbeteren van de gastervaring!
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: juli 2024Reistype: Bezocht met een partner
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Jen bij de receptie was zeer behulpzaam en behulpzaam als het ging om het krijgen van mijn kamer! Ik was op reis voor het werk en na vroeg op voor mijn vlucht / reizen de hele dag, ze maakte de check-in proces gemakkelijk / snel, zodat ik kan krijgen in mijn kamer voor de check-in om 16:00. Zal zeker terugkomen de volgende keer dat ik in de stad voor werk
Meer lezen
Automatisch vertaald
Datum van verblijf: juni 2024Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Het personeel bij de receptie is zeer vriendelijk en professioneel. Jen is supervriendelijk en behulpzaam, zo'n geweldig persoon! Ze maakt al mijn interacties daar zo leuk, en onderhoudt ook een schone receptie, wat erg verfrissend was om te zien - een stapje extra zetten. Chris is ook meerdere keren uiterst behulpzaam geweest. Bedankt! ! !
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2024Reistype: Bezocht alleen
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Jen bij de receptie was geweldig en bood klantenservice van wereldklasse. Ze was erg beleefd, hoffelijk en attent. Bedankt Jen! ! ! Ze heeft loonsverhoging nodig! ! ! ! ! Ze deed hun uiterste best om ervoor te zorgen dat mijn verblijf zo comfortabel mogelijk was.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2024Reistype: Bezocht voor zaken
Prijs/kwaliteit
Kamers
Locatie
Hygiëne
Service
Slaapkwaliteit
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Hello: what daily charge are you referring to?
PRIJSKLASSE
€ 203 - € 409 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
Verenigde StatenNew YorkNew YorkDowntown Manhattan (Downtown) / Financial District
AANTAL KAMERS
274
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermeldingAC HOTEL NEW YORK DOWNTOWN (New York, NY) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor
Veelgestelde vragen over Ac Hotel New York Downtown
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Ac Hotel New York Downtown?
Attracties in de buurt zijn Accomplice New York (0,2 mijl), Federal Hall (0,5 mijl) en The Seaport (0,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Ac Hotel New York Downtown?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Ac Hotel New York Downtown?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Ac Hotel New York Downtown?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Ac Hotel New York Downtown?
Ja, betaald openbaar parkeren in de buurt is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Ac Hotel New York Downtown?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Manhatta, Kesté Pizza e Vino en Leo's Bagels.
Zijn er sportvoorzieningen bij Ac Hotel New York Downtown?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Ligt Ac Hotel New York Downtown in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,8 mijl vanaf het centrum van New York.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Ac Hotel New York Downtown?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Ac Hotel New York Downtown zakelijke services aan?
Ja, gasten hebben toegang tot zakencentrum en vergaderkamers tijdens hun verblijf.
Zijn er historische locaties in de buurt van Ac Hotel New York Downtown?
Veel reizigers bezoeken National September 11 Memorial & Museum (0,9 mijl), World Trade Center Memorial Foundation (0,9 mijl) en Brooklyn Museum (5,2 mijl).
Is dat nog niet genoeg?