Ik heb geen idee hoe deze plek er ooit 4 zou krijgen. 4 sterren. Ik ga vanavond naar het hotel en er zijn twee mensen vooraan die zoveel wiet roken dat ik een hoog contact door de deur kreeg. De voordeur was vooral opmerkelijk omdat er twee stukjes papier aan waren geplakt die de gasten adviseerden om hun sleutelkaart te gebruiken om binnen te komen. Je kan beter. Slechts één persoon bij de receptie toen ik aankwam, en ik was de derde in de rij. Natuurlijk, op het moment dat ik de enige persoon aan de balie was, verschijnen er twee andere medewerkers uit het niets. De lobby was smerig. Een van die drie had moeten stofzuigen en afstoffen, of zelfs de winkel aanvullen zou leuk geweest zijn. Er was geen opmerking op mijn zakelijke boekingssite dat de schoonmaakdienst alleen om de andere dag was, anders zou ik voor hetzelfde geld in mijn normale Marriott zijn gebleven, was gewoon nieuwsgierig om iets anders te proberen. Het glas in de lift is gebroken, een leuke touch om naar je kamer te gaan. Dit is nog een fout omdat de kamer behoorlijk vervallen is, een derde verdieping heeft gekregen als Titanium-lid (bijna een ambassadeur), en het ergste van alles is dat de AC niet werkt. Geweldige manier om verwelkomd te worden na een dag werken op het werk. Als u een zakenreiziger bent, vermijd dan koste wat het kost. Ik ben hier net 30 minuten geleden, dus ik ben behoorlijk nerveus over wat de rest van de week voor mij in petto heeft.…
Ik checkte in mijn kamer en het toilet was niet schoongemaakt (haar enz. Overgebleven) en de bureauruimtes hadden resterende vlekken die ik moest wegvegen. . . zou niet aanraden hier te verblijven. Ik ben ook platina lid. Toen ik de receptie belde, boden ze alleen maar iemand aan om het opnieuw schoon te maken of van kamer te wisselen. Zou hier niet weer verblijven.
Kamer prima als uitvalsbasis. Service aan de balie niet erg goed, bijna onbeleefd tijdens het kijken naar gif-details over vervoer naar het vliegveld. Bar alleen geopend van maandag t/m vrijdag van 5 - 12 uur! Vertelde ons om "zwarte auto" naar het vliegveld te brengen en de chauffeur speelde heel hard Spaanse muziek en keek constant naar de telefoon. Toiletten in de bar waren niet goed onderhouden en slechts één van de 3 was open. Op een nacht om 1 uur 's nachts een brandoefening gehad, maar de communicatie was verschrikkelijk. Verteld om in onze kamers te blijven met 5 brandweerwagens buiten het hotel.
Als lid van Marriot Bonvoy waardeerde ik de vroege check-in, de upgrade naar een hoekkamer op de 29e verdieping en de late check-out. Ik heb in veel hotels in NYC verbleven en dit hotel is mijn favoriet. Ik hield van alles aan de kamer - de regendouche, de koelkast, de tv en het bed. OMG het bed was zo comfortabel. Het personeel was erg vriendelijk. Het enige kleine probleem is dat het ongeveer 10 minuten lopen naar de metro is. Ik raad aan om bij Fulton Street te blijven als je 's avonds laat terugkeert. Ik kijk ernaar uit om terug te keren.
Dit hotel (dat ik met punten heb geboekt) was absoluut geweldig. Het had een van de lagere inwisseltarieven en dat is precies waarom ik het heb geboekt voor mijn laatste twee nachten in de stad. Ze lieten me vroeg inchecken en gaven me een upgrade naar de 21 straatverdieping met een geweldig uitzicht op de East River en het centrum. Check-in was eenvoudig en de kamer leek gloednieuw met een echt comfortabel bed en was erg mooi ingericht. De badkamer, hoewel klein, deed het prima. Mijn badkamer had alleen een douche, wat ik gewend ben met nieuwbouwhotels. Ik heb op een ochtend ontbeten in het restaurant en het was echt een lekker buffet met warme gerechten die je bij je server kon bestellen. Ik denk dat het ongeveer $ 25 plus fooi was. Ik was nerveus om op de dag van vertrek een taxi naar LaGuardia te nemen (taxi's zijn nu schaarser na Covid), maar de receptie verzekerde me dat ze er een konden bellen als ik wegging en, ja hoor, dat deden ze. Ik was niet zo gek op het gebied als op andere gebieden in Manhattan, aangezien het aan de oostkant van het financiële district ligt en het meestal alleen maar hoge kantoorgebouwen zijn. Ik kon een paar pizzakraampjes in de buurt vinden en ook een Chipotle. Er is een kleine markt naast de receptie en ik kon daar een paar frisdranken kopen. Iedereen was erg vriendelijk en ik zou dit hotel van harte aanbevelen aan iedereen die in dit gebied moet zijn.…
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding