Op zoek naar een rustig hotel in San Diego? Four Points by Sheraton San Diego Downtown Little Italy biedt alles wat je zoekt.
De bezienswaardigheden in de buurt, zoals Maritime Museum of San Diego (0,9 km) en The Unconditional Surrender (1,5 km), maken dat San Diego Holiday Inn de ideale accommodatie is voor bezoekers in San Diego.
Gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi en de kamers bij San Diego Holiday Inn bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een koelkast.
Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals 24 uursreceptie, conciërge en krant. Gasten van Holiday Inn San Diego-downtown Hotel kunnen daarnaast gebruikmaken van een zwembad en ontbijt op locatie. Er is voor reizigers die aankomen met een auto een parkeerplaats beschikbaar.
Ga tijdens je bezoek naar een van het steakhouse restaurants, waaronder Gaslamp Strip Club, Fogo de Chão Brazilian Steakhouse en Island Prime Restaurant. Ze liggen allemaal in de buurt van Holiday Inn San Diego.
Als je tijd over hebt, raden we Balboa Park, Little Italy en Coronado Bridge aan. Dit zijn een aantal populaire attracties op loopafstand.
Het personeel van Four Points by Sheraton San Diego Downtown Little Italy is je graag van dienst tijdens je aankomende verblijf.
Ik zou zo weer voor dit hotel kiezen, hele vriendelijke mensen. Het hotel is schoon en netjes. Goede kamers, ruime badkamer. Vallet parking. Ontbijt is ook goed, ruime keuze. Hotel ligt op een gunstige locatie, loopafstand van Little Italy. Wij hebben alleen Sea World met de auto gedaan.
Ik vond het goed, maar niet geweldig. Het biedt en bezit alles wat het merk impliceert- in principe een plek waar zakelijke reizigers en/of mensen die een hotel nodig hebben om in te slapen kunnen overnachten en dat is het. Geen extra's, zoals roomservice. We "hadden ons getrakteerd" op de deluxe kamer voor $ 19 meer en kregen een kamer op de bovenste (16e) verdieping met uitzicht over de binnenstad. Ik moet zeggen dat het absoluut de moeite waard was- prachtig uitzicht, vooral 's nachts wanneer de stad werd verlicht. Het hotel ligt direct naast snelweg 5, zodat je het verkeer enigszins kunt horen in de kamer, zelfs zo hoog, maar in ieder geval is het gewoon een beetje een zoemend geluid. Ik was aangenaam verrast dat de ramen het lawaai zo goed tegenhielden. De kamer was erg schoon, had een goede temperatuur, een comfortabel bed. De wekker ging af op mijn eerste dag om 7.00 uur af... Balen wanneer dat gebeurt, maar het is nu eenmaal een hotel en dat soort dingen kunnen gebeuren. De badkamer is een grote reden waarom dit geen 5 sterren beoordeling kan zijn. De voegen moeten echt worden schoongemaakt, de douchekop lekte water wanneer de douche aan stond (enorme waterverspilling, verrassend dat ze daar niet op letten gezien het feit dat San Diego te maken heeft met droogte) en de douchevloer had een beetje een raar gevoel, alsof er zanddeeltjes op de vloer lagen. De badkamerspiegel was ook niet erg goed verlicht. De lichten schijnen recht naar beneden richting de wasbak, wat er cool uitziet, maar als je probeert om je 's ochtends klaar te maken, is het niet gemakkelijk om jezelf te zien (d.w.z. wanneer je je haar of make-up doet). Ik zou hier weer overnachten en het aanbevelen. Parkeren kost slechts $ 26 (ja ik zei "slechts." De meeste andere locaties in de binnenstad rekenen $ 37- $ 42 per nacht in San Diego). Overdreven. ik weet het, maar dat is de markt. Het is dus betalen of op straat parkeren. Je kunt parkeren op de brug op 2nd street, net achter het hotel als je wilt, maar ik zou niet aanraden om er 's nachts rond te wandelen of iets in je auto achter te laten. Het hotel is een franchise, maar ik krijg nog steeds mijn SPG punten, dus ik ben tevreden.…
Tijdens onze check-in bleek de persoon bij de receptie een nieuwe medewerker te zijn, wat ik niet erg vind dat iemand nieuw is. Hij was echter helemaal vergeten me mijn punten of ontbijtbonnen te geven vanwege mijn titaniumstatus (alweer vind ik dat niet erg). Na de receptie te hebben gebeld en naar de ontbijtcoupon te hebben gevraagd, zei de dame die de telefoon opnam dat ze deze bij de receptie klaar zou hebben. De volgende ochtend haalde ik ze op en kon ik mijn twee kortingsbonnen gebruiken om mijn familie op te nemen die ze onder mijn dezelfde reservering hadden. Toen ik tijdens het ontbijt mijn coupons probeerde in te wisselen, bleek dat de server maar één coupon kon aannemen. Ik vroeg waarom slechts één? Ze verwees me naar de dame bij de receptie met de naam Isabella. Isabella maakte het me moeilijk door te zeggen dat ik maar één coupon kon gebruiken en dat mijn familie niet kon profiteren van mijn coupons. Ik vroeg of ik een manager kon spreken, zij zei dat zij op dat moment de enige was die de leiding had. Het is duidelijk dat deze dame niet weet waar ze het over had en probeerde te suggereren dat ik gebruik maakte van het proces ... Ik heb eerlijk gezegd geen kortingsbonnen nodig voor het ontbijt, er is een reden waarom ik een titaniumstatus heb en het was niet omdat mijn nachten waren vrij. Hoe dan ook, ik vroeg haar om haar naam en ze zei dat ze zich bedreigd voelde (blijkbaar is dit een gebruikelijke regel om geen contactpunt te geven) en zou me haar naam niet kunnen geven ... later ontdekte ik dat haar naam Isabella was. Ik begrijp het volledig als we een pandemie hebben, maar er is een punt waarop dat excuus oud wordt. geen service, ik begrijp het, geen handdoeken beschikbaar, ik begrijp het, maar bovenal die SLECHTE klantenservice? ik zal niet toestaan dat uw personeel mijn familie "gast" overspoelt, alleen omdat ze het gevoel hebben dat de pandemie hen een uitweg of een excuus geeft om slechte klantenservice te bieden, ongeacht uw korte personeel! Voorbeeld; Chick - fil - A blijft uitstekende klantenservice bieden, ongeacht een pandemie of niet. Geef Isabella wat training voordat je haar vooraan zet om gast/klant te begroeten. Ik zal nooit meer in deze accommodatie verblijven en ik zou het niemand aanbevelen.…
Het lijkt erop dat alle hotels in San Diego duur zijn, en je krijgt niet waar je voor betaalt in dit hotel. Ze zeggen dat ze je kamer om de dag schoonmaken, maar ze hebben maar één keer schoongemaakt tijdens ons verblijf van 4 nachten. Personeel is aardig, maar hotel is vervallen. We aten er twee keer ontbijt, heel behoorlijk voor hoteleten, serveerster was buitengewoon aardig. We hebben een keer gegeten, best goed, barman die onze bestelling opnam was ook buitengewoon aardig. Parkeren is verschrikkelijk, we hebben een minivan en alle parkeerplaatsen zijn voor compacte auto's, en er was nauwelijks ruimte om vooruit en achteruit te gaan. Het was elke dag stressvol, toen we moesten parkeren. Het mooie van dit hotel is de locatie. We waren op loopafstand van Lil Italië, en de rit naar Seaworld en de dierentuin was kort. De enige manier waarop ik hier weer zou blijven, is als ik een compacte auto had.…
Toen ik incheckte in het hotel, rook de kamer muf. Ik controleerde rond en ontdekte dat de luchtventilator VOL zat met pluisjes en schimmel. Meldde het aan het hotel en ze hadden geen excuses of oplossing. Als een LIFE TIME Marriott Titanium, heb ik meer dan 20 jaar in Marriott-eigendommen verbleven en vond dit een discussie en NIET aan de Marriott-normen.
Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.
Claim uw vermelding