Found Hotel Boston Common
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Found Hotel Boston Common

Reiziger (37)
Queen room
Kamer en suite (40)
Dineren (1)

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven

Over

3,5
Nr. 91 van de 96 hotels in Boston
3,9 van 5 bollen
Locatie
3,9 van 5 bollen
Hygiëne
3,5 van 5 bollen
Service
3,3 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit

Found Hotel Boston Common is ideaal voor een bezoek aan Boston. Het is niet alleen betaalbaar, maar bovendien comfortabel en centraal gelegen. Geniet van een rustige omgeving met een groot aantal voorzieningen die speciaal zijn ontworpen voor reizigers zoals jij.

De kamers bevatten een flatscreen-tv, airconditioning en een extra badkamer, en je kunt gebruikmaken van gratis wifi om gemakkelijk tot rust te komen. Found Hotel Boston Common biedt 24 uursreceptie en bagageopslag aan. Je kunt daarnaast als een gewaardeerde gast van Found Hotel Boston Common gebruikmaken van ontbijt dat op locatie beschikbaar is. Gasten die met een voertuig aankomen, kunnen gebruikmaken van betaald openbaar parkeren in de buurt.

Milner Hotel ligt dichtbij Acorn Street (0,9 km) en Faneuil Hall Marketplace (1,4 km). Ideaal als je populaire bezienswaardigheden wilt bezoeken in Boston.

Als je in Boston bent, kun je misschien naar een van de restaurants op loopafstand van Found Hotel Boston Common gaan, waaronder La Galleria 33 (1,9 km), Giacomo's Restaurant (1,9 km) en Legal Sea Foods (1,7 km).

Als je tijd over hebt, raden we Freedom Trail, Newbury Street en Boston Tea Party Ships & Museum aan. Dit zijn een aantal populaire attracties op loopafstand.

Geniet van je verblijf bij Found Hotel Boston Common en veel plezier in Boston!

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Betaald openbaar parkeren in de buurt
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Taxiservice
Opslag van bagage
Rookvrij hotel
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Wasdroger
Parkeerplaats
Wifi
Wasmachine
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Telefoon
Kledingkast
Tegelvloer/marmeren vloer
Flatscreen-tv
Inloopdouche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Kamertypes
Rookvrije kamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
2,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Historisch hotel
Centraal gelegen
Gesproken talen
Engels, Spaans

Locatie

78 Charles Street South, Boston, MA 02116-5443
Routebeschrijving
Zeer geschikt voor wandelaars
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 100 van 100
100
Internationale Luchthaven Logan
Worcester Airport
Tufts Medical Center
3 min.
106beoordelingen19vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 32
  • 32
  • 11
  • 6
  • 25
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
Ylul L heeft een beoordeling geschreven 3 jun
1 bijdrage
1,0 van 5 bollen
Ik heb onlangs een Memorial Day-weekend geboekt met mijn familie in de 78 Charles Street South Boston MA-vestiging van Found Hotel, helaas konden we daar niet blijven omdat in één kamer (de kamer waarin onze kinderen zaten) een muis van onderaf in en uit liep het bed. Ik lieg niet als ik je dit vertel, de manager werd door het personeel op de hoogte gebracht van de situatie. We hebben nooit iets gehoord over een terugbetaling van de manager, we moesten diezelfde nacht slechts een paar uur na het inchecken vertrekken en ons werd verteld door de receptie bureau jonge mannen dat de manager woensdag terug zou komen en we zouden terug horen omdat ze geen autoriteit hadden die we begrijpen over een terugbetaling, en we hebben ook contact opgenomen met Boeking. com klantenservice, en de accommodatie reageerde uiteindelijk 5 of 6 dagen na de situatie om te zeggen dat ze ons helemaal niet zouden terugbetalen en dat we voor beide dagen moesten betalen, ook al moesten we op zaterdag vertrekken om in het Courtyard Marriott op Tremont te verblijven, dat gelukkig zat het achter aan de andere kant van dit pand en gelukkig waren er geen muizen en niet bepaald goedkoop, maar ze (Marriot) Hotel) kwamen door voor mij en mijn gezin. Ik ben erg teleurgesteld in Found Hotel. We waren erg aardig en hebben nooit misbruik gemaakt van het jonge personeel bij de receptie, dus we vinden dat we een betere behandeling verdienden dan dat. We betaalden $ 980 voor 2 nachten en ze vertelden Booking dat wat we zeiden niet waar of feitelijk was. Boeking bood ons toen een klein tegoed van $ 146 aan, maar we hebben nog nooit iets van de manager daar gehoord - omdat ze helemaal niets om onze ervaring gaven en telkens wanneer we het hoofdnummer van het hotel belden, antwoordde niemand, moesten we terug naar het hotel persoonlijk om met de mensen bij de receptie daar te spreken om te zien of de manager de volgende dag op onze situatie had gereageerd en de jongere bij de receptie genaamd Dillon was de persoon daar op zondag 5/26, hij vertelde ons dat de manager helaas werd verteld en zij moest wachten tot de manager terugkwam. Dat gebeurde dus voordat we Boston verlieten om naar huis te gaan. De man die daar was op de avond van het muisincident, dat op 25/5/24 ergens rond 20 of 21.00 uur was, heette Absheer (de spelling van zijn naam kan onjuist zijn, en ik denk dat hij aardig was en probeerde te helpen, maar hij was ook geen management. Onze drie kinderen namen het hectische moment op en stopten met opnemen net toen Absheer met een bezem hun kamer binnenkwam om tegen de muis te vechten volledige terugbetaling en in plaats daarvan kregen we te horen dat we logen en niet eens werden teruggebeld door het management.
Meer lezen
Datum van verblijf: mei 2024
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
1,0 van 5 bollenKamers
1,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenHygiëne
1,0 van 5 bollenService
1,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met familie
Kamertip: Please don't stay here, their management does not take responsibility to satisfactorily resolve...
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
jlasgood heeft een beoordeling geschreven mei 2024
Atlanta, Georgia36 bijdragen31 nuttige stemmen
5,0 van 5 bollen
Wij verblijven graag in unieke boetiekhotels. Dit was een juweeltje. Het is vrij historisch en op een geweldige locatie. We waren op loopafstand van Boston Commons, een ophaallocatie van een aan/uit-bustour en geweldige restaurants.
De kamer was klein maar modern. Het had alles wat we nodig hadden voor ons verblijf.
Het receptiepersoneel was vriendelijk en behulpzaam. Ze zorgden voor een uitgebreide lijst met restaurants (10+) per type, prijsklasse en loopafstand.
Meer lezen
Datum van verblijf: april 2024Reistype: Bezocht met een partner
Kamertip: We used Uber so don’t know about parking.
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Mobile46779133264 heeft een beoordeling geschreven mrt 2024
Westfield, New Jersey2 bijdragen1 nuttige stem
3,0 van 5 bollen
Knap historisch gebouw. De lobby/entree is kaal. Helaas geen loungeruimte om te zitten, wachten, een kopje koffie of thee te drinken of een praatje te maken met een collega, familielid etc. Geen ontbijt of etensaanbod. De thee is geweldig, maar het koffiezetapparaat serveert Folgers, wat ik praktisch ondrinkbaar vind. Het personeel was supervriendelijk, aardig en aardig. Ik vond mijn kamer akelig gelegen naast de brandtrap. De kamer was zo klein dat je er geen kat in kon slingeren. Het bed leek een tweeling die voor mij een beetje klein is.
Meer lezen
Datum van verblijf: maart 2024
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht voor zaken
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Passport13105814718 heeft een beoordeling geschreven okt 2023
Mumbai (Bombay), India1 bijdrage5 nuttige stemmen
1,0 van 5 bollen
een van de slechtste dagen van ons leven om naar een hotel te gaan en het verpestte onze vakantieherinneringen volledig. Ik wou dat we meer aandacht hadden besteed aan de "slechte" en "verschrikkelijke" recensies over het hotel en niet alleen aan de locatie waren gegaan. We hebben veel gereisd en zijn in meer dan 60 landen geweest en hebben nog nooit in ons leven zoiets als dit meegemaakt, nooit. We checkten om 19.30 uur in in het hotel en kregen een kamer met één bed (letterlijk een kamer van 2,5 bij 3 meter of gevangeniscel, met bevlekt/onverschoond linnengoed en een toilet van 18 bij 18 meter, geen plek om bagage te bewaren of zelfs verder te strekken het bed) terwijl wij voor 2 personen met tweepersoonsbed hadden betaald aan 300 usd per nacht. dit leek letterlijk op een gevangeniscel en kwam niet in de buurt van de foto waarnaar we hadden verwezen tijdens het boeken van het hotel. Toen we dit aan de accommodatie meldden en foto's lieten zien van wat we hadden geboekt, zeiden hun medewerkers (die zelf 1,80 meter lang waren) dat hij en zijn verloofde thuis op een soortgelijk bed sliepen en dat er gemakkelijk 2 volwassenen in konden verblijven. Foto's op de website staan NIET CORRECT. We waren geschokt dat we na het betalen van 600 USD een eenpersoonsbed kregen dat anders was dan de foto's/beschrijving op de boeking en we werden gedwongen te geloven dat 2 personen gemakkelijk in 1 bed kunnen passen, net als thuis - echt voor 300 USD per Krijg je een smerige cel met 1 bed? Terwijl we bleven proberen hen te laten zien wat we hadden geboekt en onze juiste rechten te krijgen, was hun receptie uitzonderlijk onbeleefd en vertelde ons dat ze niet veel konden doen en dat we konden vertrekken (om 21.00 uur 's avonds) als we het niet leuk vonden. Na veel aandringen vroegen we hen om ons tegen hun hoofd te laten praten, die er blijkbaar niet was. Deze man is de slechtste man op deze planeet en zou niet eens op afstand in de horeca moeten werken of zelfs maar ergens in de buurt van de dienstensector moeten werken. Deze man (door zijn personeel Peter Black genoemd) vertelde ons dat ze geen tweepersoonskamer hadden omdat ze uitverkocht waren en we het pand "moeten" verlaten (zelfs laat om 9.30 uur). We gingen terug en vonden nog wat foto's van de kamer die we toegewezen kregen (eigenlijk een eenpersoonskamer voor 2 personen) en gingen terug om het aan de receptie te laten zien - de dame daar liet ons 35 minuten wachten, ook al was het laat in de avond en we wilden ons avondeten halen - en zeiden dat we het hotel konden verlaten als 2 volwassenen moeite hadden om in een eenpersoonsbed te passen. We besloten met onze boekingsagent te praten, die het hotelpersoneel bleef bellen en ondanks onze herinneringen weigerden ze te bellen of terug te bellen. Om 23.30 uur belde hun hoofd en dreigde ons om naar beneden te komen om te lobbyen en bedreigde ons. We belden terug en kregen hetzelfde te horen als we ons iets vertelden - kom nu meteen naar beneden, anders zul je er spijt van krijgen. We waren doodsbang en wisten niet wat we moesten doen. We raakten zo versteend uit ons leven dat we de politie belden om hun advies in te winnen over dit middernachtelijke telefoontje van deze persoon. De politie besloot binnen 10 minuten te komen en sprak met de accommodatie en ons werd verzekerd dat hierover met het hotel zou worden gesproken en dat er actie zou worden ondernomen. Na 30 minuten (toen we om 12.30 uur in slaap hadden gebeld), rond 1 uur 's nachts, waren we geschokt toen de politie weer opdook en ons vertelde dat het hotel wilde dat we weggingen omdat we problemen veroorzaakten (met onze boekingsagent voortdurend We bellen ze sinds 4 uur om ons te helpen ons juiste recht te krijgen). We waren totaal geschokt en konden niet eens doorgronden wat er zojuist was gebeurd. Om 2 uur 's nachts verlieten we het pand - dankzij onze titaniumstatus in een van de loyaliteitsprogramma's van het hotel konden we een kamer krijgen voor die nacht waar we om 2.45 uur incheckten! ! ! Dit was een levende nachtmerrie voor ons allemaal en onze tienerzoon weigerde de volgende dag zelfs de kamer te verlaten en wilde gewoon teruggaan om de vakantie te beëindigen. Het personeel was buitengewoon onbeleefd, discriminerend, oneerlijk, ongevoelig en zielig - het is ongelooflijk hoe zulke managers / exploitanten überhaupt zaken mogen doen. Het hotel valt uit elkaar en de kamers zijn klein, vies, ongemakkelijk en smerig. Ze blijven rechtvaardigen dat ze centraal gelegen en goedkoper zijn - maar voor USD 320 per nacht kun je een Hilton of Boston Plaza naast de deur krijgen, dit zijn 4-sterrenhotels en geen 2-sterren zoals deze plek. deze plek is super schaduwrijk. Het personeel van deze accommodatie is onveilig en blijf alsjeblieft weg van deze plek, zelfs als je een gratis kamer krijgt. We zouden willen dat we de recensies hadden gelezen en ze serieus hadden genomen; hun recensies op aggregators staan vol met dergelijke rapporten. dit is het slechtste hotel en hun vergunning moet onmiddellijk worden ingetrokken. We hebben dit ook aan de regering van Boston gemeld en het was de ergste nachtmerrie van ons leven die onze hele reis volledig heeft verbitterd. Het bellen van de politie, discriminerende behandeling, bedreigingen, het tekortschieten van klanten door hen eenpersoonskamers te geven - hun beoordelingen staan bol van dezelfde feedback. Afkomstig van een landreiziger van boven de 50, is dit voor ons de eerste negatieve beoordeling van een accommodatie. nog nooit hebben we zulke zielige beoordelingen gegeven, maar dit is de slechtste plaats om te kiezen.
Meer lezen
Datum van verblijf: oktober 2023
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
1,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht met familie
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Michelle F heeft een beoordeling geschreven sep 2023
4 bijdragen20 nuttige stemmen
1,0 van 5 bollen
Top vijf SLECHTSTE HOTELERVARING OOIT! ! Vanaf het moment dat je door de deur loopt, donker, smerig, vuile receptie. Ik wachtte 20 minuten totdat iemand zelfs maar erkende dat ik daar stond te wachten om ingecheckt te worden. Het personeel bij de receptie was abrupt en kon me daar niet snel genoeg weg krijgen. Ik stapte in de lift en dacht dat ik dood zou vallen. Hij wiebelt en maakte een vreselijk geluid voordat hij uiteindelijk op de vierde verdieping stopte. En de grote finale… mijn kamer of moet ik zeggen slaapzaal! Ik betaalde meer dan $ 400 per nacht voor een kamer die vies, muf en beschimmeld was met het meest onaantrekkelijke ‘decor’ dat ik ooit heb gezien. Ik werd de eerste nacht daar lichamelijk ziek en kon niet slapen. Ik vertelde de receptie er 's ochtends over en ze zeiden dat ze de "GM" zouden bellen. Ik moest in een ander hotel werken omdat ik ziek werd van de geuren in mijn kamer. Ik vroeg die avond of ze van de GM hadden gehoord en ze zeiden nee en dat ze hem morgenochtend zouden berechten. Twee nachten later - geen woord van de GM, geen aanbod om mij te verhuizen of te compenseren, verhuisde ik naar een Airbnb. Toen ik het hotel vier keer belde, brachten ze me eindelijk in contact met de GM. Deze man was een grap! Hij was neerbuigend, onbeleefd en accepteerde NUL VERANTWOORDELIJKHEID! Bovendien, toen ik om terugbetaling vroeg, lachte hij me uit en zei dat het me spijt dat we dat niet doen - ons systeem is niet zo opgezet. De luistertijden zijn veranderd sinds de start van Covid, maar dit hotel en zijn vertegenwoordigers zouden elders een baan moeten gaan zoeken en het management van dit hotel zou zich moeten schamen! ! ! Het hotel ontbeerde alle basisbeginselen van gastvrijheid, om nog maar te zwijgen van de zorg voor een medemens.
Meer lezen
Datum van verblijf: september 2023
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
1,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht alleen
Kamertip: Close the doors - best thing you can do for travelers
Google
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van David C
Burbank, Californië79 bijdragen204 nuttige stemmen
We are installing new heating and air conditioning so the new rooms will not be back on line in time for your visit. We hope late November/early December.
Antwoord van jltnh123
Lindenhurst, Illinois11 bijdragen32 nuttige stemmen
I was flying out of Boston and wanted to see some of the city beforehand. I wasn’t driving a car so I can’t answer this question.
Yaya heeft een vraag gesteld feb 2020
1 bijdrage
Hi , do you have female only dorms or would these be mixed ? Thank you
Antwoord van Sean M
Hello Yaya, I am sorry to say that we do not. all of our dorms are mixed.
Antwoord van David C
Burbank, Californië79 bijdragen204 nuttige stemmen
Yes all rooms have been renovated.’ Some double rooms have a bed that ends at a wall but not out queen rooms. David.
Antwoord van David C
Burbank, Californië79 bijdragen204 nuttige stemmen
Yes absolutely. If a room is not available upon arrrival we can store your luggage free of charge. Likewise we would be happy to do so again on your day if departure. David.
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Boston uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 195 - € 308 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
milner hotel boston
VOORHEEN BEKEND ALS
Milner Hotel
LOCATIE
Verenigde StatenMassachusettsBostonTheater District / Downtown
AANTAL KAMERS
64
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

FOUND HOTEL BOSTON COMMON (Boston, MA) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Found Hotel Boston Common
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Found Hotel Boston Common?
Attracties in de buurt zijn Bites of Boston Food Tours (0,3 mijl), Trapology Boston (0,4 mijl) en Wang Theater (0,1 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Found Hotel Boston Common?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, bagageopslag en wasdroger.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Found Hotel Boston Common?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en inloopdouche.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Found Hotel Boston Common?
Ja, betaald openbaar parkeren in de buurt is beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Found Hotel Boston Common?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Mike & Patty's Bay Village, The Q en Ostra.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Found Hotel Boston Common?
Ja, wasdroger en wasmachine worden aangeboden aan gasten.
Welke talen spreekt het personeel van Found Hotel Boston Common?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en spaans.
Zijn er historische locaties in de buurt van Found Hotel Boston Common?
Veel reizigers bezoeken Bites of Boston Food Tours (0,3 mijl), The Printing Office of Edes & Gill (2,0 mijl) en Old North Church & Historic Site (2,1 mijl).
Alle Boston hotelsHoteldeals voor BostonLastminutehotels in BostonHotels in de buurt van Found Hotel Boston Common
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's