Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Boston
Plaatsen
Inbox
Zoeken

enVision Hotel Boston - Longwood

Opslaan
81 South Huntington Avenue, Boston, MA 02130-4704
2 personen bekijken dit hotel
AscendHotels
133 US$
Aanbieding bekijken
Booking.com
133 US$
Aanbieding bekijken
Trip.com
139 US$
114 US$
Aanbieding bekijken
BESPAAR 25 US$
Travelocity133 US$
Priceline120 US$
Lol.travel139 US$
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (76)
Kamer en suite (125)
Dineren (9)
Certificaat van uitmuntendheid

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Certificaat van uitmuntendheid
Eco-leaders Eco-partner
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerservice
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Massage
Rookvrij hotel
Stomerij
Parkeerplaats
Gratis internet
Wifi
Internet
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Schoonmaakservice
Magnetron
Koelkast
Flatscreen-tv
iPod-aansluiting
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Prijs-kwaliteitverhouding
Woonwijk
Gesproken talen
Engels
716beoordelingen25vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 457
  • 188
  • 46
  • 12
  • 13
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
  • Meer
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Goed hotel vlakbij Harvard. Ideaal als u daar moet zijn, voor centrum van Boston locatie wellicht minder. Vriendelijk personeel, goede gym. Jammer dat ontbijt slechts beperkt is. Goede, luxe kamers voor de prijs. Zou volgende keer weer booken.
Meer lezen
Antwoord van Dana D, General Manager bij enVision Hotel Boston - Longwood
Gereageerd op 24 feb. 2016
Thank you very much for staying with us! So happy you enjoyed your stay! We hope to see you again! Dana
Meer lezen
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
We leerden over deze eigenschap van een van de belangrijkste Boston ziekenhuizen-website en besloten hier te blijven omdat het minder dan 10 minuten verwijderd was. Helaas hadden we verschillende problemen die ons ertoe brachten deze minder dan gemiddelde recensie te schrijven. De kamer zelf was gewoon goed, hoewel het bed comfortabel was. De badkamer heeft een update nodig, met hun oude lage toilet dat aangespannen moest worden, gescheurd douchegordijn dat achteruit hing, afgebroken zeepbakje en tegels en behang dat van de muur kwam. We hebben genoten van de lijn zeep- en haarproducten die ze aanbieden en ze stuurden iemand naar boven om het toilet aan te spannen en de kapotte handdoekstang te vervangen, dus dat was goed. We waren verbluft toen we na een zeer lange dag in het ziekenhuis naar de kamer terugkeerden om een ansichtkaart te vinden waarin een andere (genoemde) gast in het hotel werd verwelkomd tegen de tv op het dressoir. Het had ons kamernummer, maar een andere naam, en we verbleven er nog een nacht. Dit paste niet goed bij ons, vooral omdat we de "Niet storen" -kaart hadden - maar ze gingen binnen om deze kaart te bezorgen (en namen de moeite niet om ons bed op te maken terwijl we daar waren). . . Doe niets in de koelkast op de kamer, want we doen er water en frisdrank in, beide zijn een nacht bevroren. Over het algemeen leken de kamer en badkamer schoon, maar toen we de rolluiken openden, vonden we de vensterbank smerig. Een snelle veeg en alles wat kan worden schoongemaakt, vertelt ons dat ze niet echt de extra moeite doen. Voor het grootste deel waren de mensen die daar werkten erg aardig, met uitzondering van de stenen persoon daar toen we uitcheckten. Blijkbaar is ze over het algemeen niet erg gelukkig, want er was geen "hoop dat je genoten hebt van je verblijf" of "nog een prettige dag" - - ze zou naar mijn mening bij de DMV moeten werken. Eindelijk, nadat we hadden uitgecheckt, kregen we een e-mail waarin stond dat we hoopten dat we genoten van onze "reünie" terwijl we in Boston waren! Welke "reünie" was dat? Vreemd. Ik weet dat er goede recensies zijn voor dit hotel, daarom hebben we besloten om daar te blijven. Misschien zijn we er net gekomen tijdens een moeilijke periode.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Ik was een beetje ongerust na het boeken van dit hotel vanwege een paar slechte beoordelingen vanaf september 2019, maar bij aankomst was ik aangenaam verrast door het vriendelijke en professionele personeel. Gedurende de 2 nachten verbleven, heb ik contact gehad met ten minste 6 verschillende medewerkers. Ieder van hen was beleefd en meer dan bereid om mijn kleindochter en ik tijdens ons verblijf te helpen. Onze kamer was schoon, het bed was comfortabel en we konden lopen naar het diner in ongeveer 15 minuten. Autorijden in Boston kan vermoeiend zijn, maar dit hotel ligt op ongeveer 20 - 30 minuten rijden van verschillende delen van de stad. (Boston Tea Party, Freedom Trail, Logon Intl. Airport) Ik zou hier zeker weer verblijven zonder aarzeling.
Meer lezen
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Mijn vriendin en ik hebben dit hotel geboekt voor een overnachting voor haar verjaardag in Boston. We dachten dat we een fatsoenlijk tarief zouden kiezen om wat geld te besparen, omdat we daar gewoon sliepen. Bij aankomst zochten we naar tekenen van leven in het hotel. . niemand te vinden. Uiteindelijk kwam er een vrouw bij de receptie, we vroegen om de valet en ze zei sorry dat er geen valet is en er is ook geen parkeerplaats. Zij was ook de enige medewerker / valet. Geen aanstoot, maar deze werknemer was onprofessioneel, in straatkleding en had geen mensenvaardigheden. Ik zou haar NOOIT mijn auto laten nemen. Hoe dan ook, er was daar een bruiloft en mensen brachten meer dan één auto mee (dat is geweldig, niet ons probleem. Hoe kan elke gast geen plek hebben?) Nu hadden we een bevestiging op onze reservering met valet en parkeren, dus wat nu? Ze zei dat we 5 minuten verderop in de straat gratis konden parkeren. Het werkte, laten we inchecken. Ik maakte eigenlijk een grapje en zei: "wat nu, krijgen we twee eenpersoonsbedden" en ze legit keek naar ons en zei: "nee, een" en ze was serieus! Nu weet ik niets van je, maar ik betaal geen geld om in een eenpersoonsbed te slapen, laat staan met nog een 30-jarige vrouw. Onze reservering vermeldde ook gegarandeerd geschikt voor 2 personen. Welk hotel heeft zelfs een eenpersoonsbed? Na heen en weer ruzie te hebben gemaakt en haar te hebben verteld dat er geen andere kamer is en ze het niet wist, vertelde ik dat we met haar manager moesten praten. Ze wilde ons niet laten. Ze belde haastig en sprak met de manager en vertelde ons opnieuw dat er niets aan te doen was. Ik zei dat ik met een manager wilde spreken, niet met haar. Ze overhandigde de telefoon en ik kan eerlijk zeggen dat dit de meest onbeleefde, onattente en vreselijke manager was met absoluut geen vaardigheden op het gebied van klantenservice. Ze bleef me keer op keer vertellen 'mevrouw, er is niets dat ik kan doen' en probeerde geen oplossing te vinden. Ik eiste mijn geld terug en ze zei herhaaldelijk nee. Ze werd boos op mijn vraag hoe we zelfs een eenpersoonsbed kregen. Ze zei dat past bij twee mensen HAHA echt? Toen ik 10 was misschien. Dat is niet acceptabel. Nadat ze de resolutie had geweigerd en me had verteld dat het mijn fout was om te boeken, vroeg ik om informatie over haar bazen. Ze verklaarde dat ze "geen baas had en veel geld krijgt om dingen te regelen". Ik ben hier om u te vertellen dat dit etablissement niet alleen een grap, respectloos en onbeschoft is, maar geen idee heeft hoe om te gaan met klantenservice en verspil uw tijd hier niet, anders zult u zeker teleurgesteld zijn.
Meer lezen
Laat ik beginnen met te zeggen dat ik nog nooit een slechte recensie heb geschreven over een plek in mijn leven. Dus dat laat alleen maar zien hoe verschrikkelijk een ervaring was. (Dit is voor het lange bos, locatie in Boston) BLIJF UIT DE BUURT van dit hotel! Veruit de slechtste klantenservice die ik ooit heb behandeld. Mijn beste vriend en ik, boekten een kamer in dit hotel voor mijn verjaardag. Het was in zwart-wit geschreven dat ze voor $ 25 valet parking boden en gegarandeerd een kamer voor 2 personen. Toen we het hotel binnenkwamen, was niemand te vinden. Minuten later komt een vrouw naar de receptie en probeert ons in te checken. Lief meisje maar niet professioneel en had duidelijk geen idee wat ze aan het doen was. Ze vertelt ons dat er geen valet is. Dat zij de valet-persoon EN de receptie persoon is. Ze legt uit dat we verderop in een garage moeten parkeren, omdat alle valet-plekken bezet zijn. Dat er vandaag een bruiloft was (dat is leuk, niet mijn probleem hoewel we dachten). Ze vertelde ons dat ze mensen in staat stelden om voor elke kamer meer dan één auto te valeteren. ANNOYING maar iets waar we langs hadden kunnen kijken en verder konden gaan. Mijn beste vriend en ik hebben altijd de grootste pech, dus toen we werden ingecheckt. grapte ze en zei: "Wat krijgen we twee eenpersoonsbedden?" ”. De vrouw aan de voorkant zegt: nee, het is "één eenpersoonsbed". Een minuut stilte aan onze kant. . . EEN TWEEDE BED! Voor twee 30-jarige vrouwen. Dit was toen ik het bewijs toonde dat duidelijk verklaarde twee mensen gegarandeerd te passen. Ik weet niet hoe het met je zit, maar als ik geld betaal, zal ik niet met mijn vriend op een tweepersoonsbed lepelen waar ik op had geslapen toen ik 15 jaar oud was. Hoe is dat in hemelsnaam een acceptabele kamer? We zijn geen enorme mensen, maar twee grotere mensen passen NOOIT in een eenpersoonsbed. Hierna hebben we gevraagd om met de manager te spreken. De manager Sara M was de meest onbeschofte persoon die ik ooit in mijn leven heb gesproken. Ze verontschuldigde zich niet één keer, sprak ons aan, vertelde ons dat het onze schuld was en verklaarde zelfs dat er "niemand boven haar" is en "ze krijgt het grote geld". Zoals ik al zei, was onbeleefd van de sprong en zei geen keer sorry of zoiets. Ze weigerde een terugbetaling te geven en zei dat het onze fout was om online te boeken. Ze had geen enkele oplossing. Nadat we met de klantenservice hadden gesproken via de website die we hadden geboekt, gaven ze ons ons geld terug. Dit was aanvankelijk ook een uitdaging. Maar zodra werd bevestigd dat ze ons alleen een eenpersoonsbed gaven, hebben ze onze rekening gecrediteerd. We boekten een kamer in een ander hotel, wat geweldig was en ze kwamen overeen met onze prijs voor ons. Dat is klantenservice! Blijf uit de buurt van deze plek, het wordt gerund door vreselijke mensen.
Meer lezen
PRIJSKLASSE
124 US$ - 321 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
LOCATIE
Verenigde StatenMassachusettsBoston
AANTAL KAMERS
39
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over enVision Hotel Boston - Longwood
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van enVision Hotel Boston - Longwood?
Attracties in de buurt zijn Jamaica Pond (1,1 mijl), Puppet Showplace Theater (0,6 mijl) en Boston Latin School (1,2 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van enVision Hotel Boston - Longwood?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, fitnesscentrum en stomerij.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij enVision Hotel Boston - Longwood?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij enVision Hotel Boston - Longwood?
Ja, betaald privéparkeren bij gelegenheid en valetparking zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van enVision Hotel Boston - Longwood?
Restaurants met een gunstige locatie zijn The Haven, La Morra en Tres Gatos.
Zijn er sportvoorzieningen bij enVision Hotel Boston - Longwood?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Zijn huisdieren toegestaan in enVision Hotel Boston - Longwood?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Zijn er historische locaties in de buurt van enVision Hotel Boston - Longwood?
Veel reizigers bezoeken Longfellow House Washington's Headquarters National Historic Site (5,4 mijl), The Printing Office of Edes & Gill (5,6 mijl) en Old North Church & Historic Site (6,1 mijl).
Is enVision Hotel Boston - Longwood toegankelijk?
Ja, ze bieden rolstoeltoegang, kamers toegankelijk voor mindervaliden en voorzieningen voor mindervalide gasten. Voor specifieke vragen, raden we je aan om vooraf te bellen.