Courtyard by Marriott Boston Downtown / North Station
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Er wordt bij de vermelding van boekingsaanbiedingen voor elke accommodatie rekening gehouden met de compensatie die onze partners aan ons betalen. De weergegeven prijzen zijn mogelijk voor verschillende kamertypes. De weergegeven prijzen zijn de laagst beschikbare opties die overeenkomen met het goedkoopste beschikbare kamertype dat onze partners op het moment van de zoekopdracht van de gebruiker hebben verstrekt.

Courtyard by Marriott Boston Downtown / North Station

Reiziger (259)
Kamer en suite (138)
Courtyard Boston Downtown/North Station
Video's (5)
Wat is Travellers' Choice?
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.

Prijzen bekijken voor jouw reisdata

Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven

Over

5,0
Nr. 5 van de 96 hotels in Boston
5,0 van 5 bollen
Locatie
4,8 van 5 bollen
Hygiëne
4,7 van 5 bollen
Service
4,6 van 5 bollen
Prijs/kwaliteit
Tripadvisor reikt een Travellers' Choice Award uit aan accommodaties, attracties en restaurants die consistent geweldige reizigersbeoordelingen ontvangen en tot de beste 10% van gelegenheden op Tripadvisor behoren.

Welkom bij Courtyard Boston Downtown/North Station! Je ‘tweede thuis’ in Boston. Het hotel biedt een groot aantal voorzieningen voor een fantastisch verblijf.

Bezienswaardigheden in de buurt, zoals Faneuil Hall Marketplace (0,7 km) en Newbury Street (2,4 km) maken Courtyard Boston Downtown/North Station een geweldige accommodatie voor een bezoek aan Boston.

Gasten kunnen gebruikmaken van gratis wifi en de kamers bij Courtyard Boston Downtown/North Station bevatten een flatscreen-tv, een koelkast en airconditioning.

Tijdens je verblijf kun je profiteren van voorzieningen, zoals 24 uursreceptie, gemakswinkel en krant. Gasten van Courtyard Boston Downtown/North Station kunnen daarnaast gebruikmaken van een fitnesscentrum en ontbijt op locatie. Er is voor reizigers die aankomen met een auto een parkeerplaats beschikbaar.

Ga tijdens je bezoek naar populaire restaurants in Boston die spareribs serveren, zoals Top of the Hub, Panza en Bostonia Public House in de buurt van Courtyard Boston Downtown/North Station.

Boston staat ook bekend om een aantal geweldige monumenten, waaronder The Mapparium, Bunker Hill Monument en New England Holocaust Memorial, die in de buurt van Courtyard Boston Downtown/North Station liggen.

Bij Courtyard Boston Downtown/North Station geniet je van een ontspannend verblijf en ligt het beste van Boston aan je voeten.

Meer lezen
Stel bewerkingen voor zodat we onze weergave kunnen verbeteren.Deze vermelding verbeteren
Voorzieningen van accommodatie
Oplaadpunt voor elektrische voertuigen
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Bar/lounge
Gameconsole
Televisienetwerken voor kinderen
Kinderstoelen beschikbaar
Zakencentrum met internettoegang
Parkeerservice
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Wifi
Restaurant
Ontbijt beschikbaar
Gratis oploskoffie
Gratis thee
Gratis welkomstdrankje
Snackbar
Kinderwagens
Conferentiefaciliteiten
Feestzaal
Vergaderruimtes
24 uur per dag beveiliging
Opslag van bagage
Gemakswinkel
Krant
Rookvrij hotel
Gedeelde lounge/tv-gedeelte
Geldautomaat bij gelegenheid
EHBO-koffer
24 uur per dag inchecken
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Wasdroger
Stomerij
Wasservice
Wasmogelijkheid (selfservice)
Strijkservice
Voorzieningen van de kamer
Geluidsdichte kamers
Airconditioning
Bureau
Schoonmaakservice
Koffie-/theezetapparaat
Kabel-/satelliet-tv
Slaapbank
Inloopdouche
Roomservice
Veilig
Zitgedeelte
Sofa
Telefoon
Kledingkast
Flessenwater
Kledingrek
Strijkijzer
Laptopkluis
Eigen badkamers
Tegelvloer/marmeren vloer
Wekservice/wekker
Koelkast
Flatscreen-tv
Radio
iPod-aansluiting
Bad/douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger
Kamertypes
Uitzicht op stad
Rookvrije kamers
Suites
Gezinskamers
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
Sterrenwaarderingen zijn bedoeld om een algemene indicatie te geven van de kenmerken, voorzieningen en services. Deze gelegenheid is gewaardeerd door Giata.
3,0 van 5 sterren
STIJL HOTEL
Middenklasse
Modern
Gesproken talen
Engels, Spaans
Hotellinks
Speciale Aanbieding:Pakketaanbiedingen

Locatie

107 Beverly St, Boston, MA 02114-2102
Routebeschrijving
Zeer geschikt voor wandelaars
Accommodaties krijgen een cijfer op een schaal van 0-100. Hoe hoger het cijfer, hoe eenvoudiger het is voor reizigers om restaurants en bezienswaardigheden op loopafstand te vinden.
Cijfer: 100 van 100
100
Internationale Luchthaven Logan
Worcester Airport
North Station
3 min.
690beoordelingen23vragen en antwoorden0kamertips

Beoordelingen
We voeren controles uit op beoordelingen.
De aanpak van Tripadvisor met betrekking tot beoordelingen
Voordat Tripadvisor-beoordelingen geplaatst worden, gaan ze door een geautomatiseerd trackingsysteem dat informatie verzamelt en de volgende vragen beantwoordt: hoe, wat, waar en wanneer. Als het systeem iets detecteert dat mogelijk in tegenspraak is met onze communityrichtlijnen, wordt de beoordeling niet gepubliceerd.
Wanneer het systeem een probleem detecteert, wordt een beoordeling mogelijk automatisch afgekeurd, naar de beoordelaar gestuurd voor goedkeuring, of handmatig beoordeeld door ons team van contentspecialisten die 24/7 aan de kwaliteit van de beoordelingen op onze website werken.
Ons team controleert elke beoordeling die op onze website geplaatst wordt en volgens onze bezoekers niet aan onze communityrichtlijnen voldoet.
Bekijk meer informatie over ons beoordelingsbeleid.

Waardering van reizigers
  • 584
  • 71
  • 17
  • 7
  • 11
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit hun oorspronkelijke taal. Machinevertalingen weergeven?
Venture629711 heeft een beoordeling geschreven 15 jun
3,0 van 5 bollen
We verbleven hier een nacht voordat we naar het vliegveld gingen (aangezien het ongeveer 10 minuten rijden is). De binnenkant en de kamers zijn mooi, maar ze hebben geen parkeergelegenheid ter plaatse. We verbleven toevallig een nacht, ze hadden een evenement in de naastgelegen arena en dus was de parkeerplaats naast het hotel 100% vol. Wij moesten rijden. 8 km verderop om te parkeren, wat niet ideaal is als je met een kind reist en de volgende ochtend om 7 uur moet vliegen. Het was een enorm gedoe en het hotel leek ons niet eens te proberen te helpen.
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: juni 2024Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jordan M heeft een beoordeling geschreven mei 2024
5,0 van 5 bollen
Ik heb een paar keer in dit pand verbleven voor zakelijke evenementen en heb altijd een geweldige ervaring gehad. De locatie is geweldig, de kamers zijn schoon en het personeel is erg aardig! Jackie is zo gemakkelijk om mee te werken en zorgt ervoor dat onze evenementen soepel verlopen. Zij is een van de belangrijkste redenen waarom onze groepen steeds naar dit pand terugkomen voor onze bedrijfsevenementen. Had zo'n geweldige ervaring en we zullen terugkomen in de toekomst voor meer evenementen!
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: mei 2024
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht voor zaken
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
jdktravel heeft een beoordeling geschreven apr 2024
miami
5,0 van 5 bollen
Ik verbleef 1 nacht tijdens een bezoek aan Boston met mijn familie. Hotel lag op een geweldige locatie om naar TD Garden en North End te lopen voor Italiaans eten. Hotel was erg schoon en de receptie was erg aardig. Ik zou dit hotel zeker aanraden als je Boston bezoekt.
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: maart 2024
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Reistype: Bezocht met familie
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Natasha R heeft een beoordeling geschreven apr 2024
1,0 van 5 bollen
TLDR: Bloed op handdoeken bij het inchecken. De algemeen directeur kan het niets schelen.

Mijn ervaring was uiterst negatief en werd enorm verergerd door het gebrek aan gastvrijheid en integriteit van de algemeen directeur van het hotel, Natasha Casillo.
Ik heb het hotel op zondagavond om 20.38 uur geboekt en om ongeveer 22.00 uur ingecheckt. Ik rende naar de hotelkamer om mijn spullen af te geven terwijl mijn vriend buiten stond te wachten. Ik liep naar binnen en zag meteen bloed op de handdoeken. Ik begrijp dat er fouten gebeuren, maar bloed op handdoeken is absoluut walgelijk. Ik liet mijn bagage achter, sprak met de heer bij de receptie terwijl ik naar buiten rende om mijn wachtende vriend te ontmoeten en hij zei dat hij van kamer zou veranderen als ik terugkwam.

Toen ik een paar uur later (rond 12.00 uur) terugkwam, zei de nachtsupervisor dat ze geen andere kamers hadden en dat hij mijn kamer niet zou veranderen. Ik wilde niet in een vuile kamer met bebloede handdoeken verblijven, dus ging ik op zoek naar een ander hotel. Ik belde Marriott-reserveringen en de eerste persoon met wie ik sprak, zei dat de supervisor mijn reservering gewoon naar een ander Marriott moest brengen. Ik heb met hem gesproken en hij weigerde. Ik belde Marriott-reserveringen opnieuw en de tweede vertegenwoordiger zei dat de supervisor ook mijn reservering moest doorlopen en zei dat ze hem zelf zou bellen. Tot haar verbazing gaf hij haar hetzelfde antwoord. Ze bood aan om een andere kamer in een ander Marriott voor me te boeken en vertelde me dat ik de volgende ochtend mijn geld terug zou krijgen omdat ze een zaak had ingediend. Ik schreef de manager een e-mail om haar te laten weten wat er om 01.46 uur was gebeurd.

Om 02.35 uur nam ik een Uber naar het andere Marriott dat was geboekt door de Marriott-reserveringsagent en checkte in. Ik vertelde de persoon aan de balie over mijn ervaring en hij was geschokt. Hij zei dat het eerste Marriott absoluut van kamer had moeten veranderen. Als er geen beschikbaar was, hadden ze de reservering naar een ander hotel moeten sturen.
De volgende ochtend hoorde ik niets van de algemeen directeur, dus belde ik en liet een bericht achter. Ik sprak met twee verschillende vrienden, die managers zijn van luxe hotels. Ze waren het er beiden over eens dat dit geen industriestandaard is.

Toen de manager mij uiteindelijk om 11.58 uur terugbelde, vroeg ze mij uit te leggen wat er was gebeurd. Toen ik klaar was, vertelde ze me dat de supervisor en de schoonmaakploeg hadden gekeken en dat er geen bloed op de handdoeken zat. Ik was verrast maar stuurde haar meteen een foto. Ze zei toen dat ze niet kon weten dat dit bloed was en dat ze al hadden aangeboden om de handdoeken te verschonen. Ik legde uit dat ik walgde van de handdoeken. Hoe schoon kan een kamer zijn als er bloed op de handdoeken zit?

Ik vroeg haar om terugbetaling en zij zei dat sinds ik 's ochtends uitcheckte en ze niet wisten dat ik was vertrokken, ze de kamer de hele nacht voor me hadden gehouden en dat ze mijn geld niet kon terugbetalen. Ik vertelde haar dat ik om 02.00 uur de sleutels rechtstreeks in handen van de nachtwaker had gelegd en dat we een uitgebreid gesprek hadden waarin ik hem rustig vertelde dat mijn ervaring zeer negatief was. Bijgevolg gaf ze toe dat ze niet met de nachtmanager had gesproken terwijl hij sliep. Ik vroeg haar om mijn geld terug te betalen, omdat ze nu wist dat ik daar niet had geslapen.

Ze zei dat haar hotel schoon was, werd gecontroleerd door een mystery shopper en goede recensies kreeg. Ik liet haar weten dat ik niet voor anderen kon spreken, maar dit was niet mijn ervaring. Ik vroeg haar toen: waarom zou ik dit verzinnen? Ik had die nacht een slaapplaats nodig. Ik betaalde voor een andere Marriott-hotelkamer omdat ik de volgende dag naar een conferentie in Providence ging. Aanvankelijk had ik haar hotel gekozen vanwege de ligging in de nabijheid van Quincy Market. Ik belandde op een veel slechtere locatie (voor mij). Ik moest midden in de nacht betalen voor een Uber en de volgende dag nog eens twee om Quincy Market te bezoeken, die niet langer op loopafstand lag. Ik bracht hier ook uren mee door in plaats van te slapen, waardoor het voor mij moeilijker werd om de volgende dag productieve, strategische vergaderingen te houden. Waarom zou ik dit hebben gedaan als ik niet absoluut in opstand was toen ik bloed op de handdoeken zag toen ik binnenkwam? Ik had geen probleem met het betalen voor een kamer die ik gebruikte, wat uiteindelijk het Marriott in de haven werd. Ik wilde gewoon een terugbetaling voor de eerste, walgelijke kamer die ik niet heb gebruikt.

Ze zei dat ik uit eigen beweging was vertrokken en dat ze geen restitutie zou geven. Bovendien hadden ze de kamer voor mij gereserveerd en konden ze deze aan niemand anders aanbieden. Ik legde uit dat ik de kamer die avond pas op het laatst mogelijke moment had geboekt, zodat ze waarschijnlijk geen andere interesse hadden. Ze zei dat we het gesprek daar moesten laten staan, omdat dit haar definitieve standpunt was.

Vervolgens heeft Marriott Bonvoy na 10 dagen en een volledig onderzoek mijn geld terugbetaald. Mijn ervaring met Natasha Casillo en het Courtyard Marriott was onder de norm van zelfs de meest middelmatige motels. Ik had nooit gedacht dat dit de gastervaring van een hotel als dit zou kunnen zijn.
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: maart 2024
1,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
1,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
1,0 van 5 bollenHygiëne
1,0 van 5 bollenService
Reistype: Bezocht voor zaken
Kamertip: RUN.
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Erika F heeft een beoordeling geschreven mrt 2024
5,0 van 5 bollen
Uitstekende service en een comfortabele kamer. Extra complimenten voor Jackie in de verkoop en Hugo omdat ze ons een speciaal gevoel gaven! Het was onze eerste keer in Boston en we wisten niet zeker waar we moesten verblijven. Ik vierde een verjaardag en had veel evenementen gepland. Door dit hotel te selecteren, werd de stress van dat deel van de reis geëlimineerd.
Meer lezen
Google
Datum van verblijf: maart 2024Reistype: Bezocht met vrienden
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet de mening van Tripadvisor LLC.
Frank C heeft een vraag gesteld aug 2022
2 bijdragen
Is th ere a pool
Boston, Massachusetts1 bijdrage1 nuttige stem
Good morning, no we do not have a pool here at the hotel
Briana heeft een vraag gesteld sep 2021
Monroe, Connecticut
How much do they hold for incidentals?
Boston, Massachusetts1 bijdrage1 nuttige stem
Apologies for the delay in responding to this, the standard incidental hold for Courtyard Hotels is $20 per which is the case here. We look forward to hosting you.
Jimmy heeft een vraag gesteld sep 2020
New Jersey
Is there designated smoking ?
Boston, Massachusetts1 bijdrage1 nuttige stem
Thank you for your question, there is no smoking in any of Boston's hotels, guests who wish to smoke may step outside of the hotel to do so. We look forward to hosting your stay.
andyh5182017 heeft een vraag gesteld mei 2020
Saratoga Springs, New York12 bijdragen3 nuttige stemmen
L. M kk Mx Cvs. On n k b
Antwoord van GUEST SERVICES
Verenigde Staten27 bijdragen36 nuttige stemmen
Good morning. Is there something that we may assist you with?
lulita2007 heeft een vraag gesteld apr 2019
Miami, Florida29 bijdragen82 nuttige stemmen
Hi! As a platinum member, do you offer free breakfast or what would be my options ?
Boston, Massachusetts1 bijdrage1 nuttige stem
Thank you for your question, our valued Platinum guests are offered a choice of 500 additional Bonvoy points or a $10 food and beverage credit to be used in our Bistro or market. Our Bistro offers a wide range of hot and cold breakfast items and is open daily from 6.30am on weekdays and 7am on the weekends. We look forward to hosting your stay.
Niet de juiste accommodatie voor jou?
Je kunt in de omgeving van Boston uit meer accommodaties kiezen.
PRIJSKLASSE
€ 311 - € 551 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
VOORHEEN BEKEND ALS
Courtyard Boston Downtown / North Station
LOCATIE
Verenigde StatenMassachusettsBostonWest End
AANTAL KAMERS
220
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Is dit uw Tripadvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding

COURTYARD BY MARRIOTT BOSTON DOWNTOWN / NORTH STATION (Boston, MA) - foto's, reviews en prijsvergelijking - Tripadvisor

Veelgestelde vragen over Courtyard by Marriott Boston Downtown / North Station
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Courtyard by Marriott Boston Downtown / North Station?
Attracties in de buurt zijn North End (0,6 mijl), The Printing Office of Edes & Gill (0,4 mijl) en Old North Church & Historic Site (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Courtyard by Marriott Boston Downtown / North Station?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en lounge.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Courtyard by Marriott Boston Downtown / North Station?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en koelkast.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Courtyard by Marriott Boston Downtown / North Station?
Gasten kunnen genieten van restaurant, lounge en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Courtyard by Marriott Boston Downtown / North Station?
Ja, betaald privéparkeren bij gelegenheid, betaald privéparkeren in de buurt en betaald openbaar parkeren in de buurt zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Courtyard by Marriott Boston Downtown / North Station?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Monica's Mercato & Salumeria, Bova's Bakery en Theo's Cozy Corner Restaurant.
Zijn er sportvoorzieningen bij Courtyard by Marriott Boston Downtown / North Station?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Ligt Courtyard by Marriott Boston Downtown / North Station in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,9 mijl vanaf het centrum van Boston.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Courtyard by Marriott Boston Downtown / North Station?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Biedt Courtyard by Marriott Boston Downtown / North Station zakelijke services aan?
Ja, ze bieden zakencentrum, vergaderkamers en feestzaal.
Welke talen spreekt het personeel van Courtyard by Marriott Boston Downtown / North Station?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en spaans.
Alle Boston hotelsHoteldeals voor BostonLastminutehotels in BostonHotels in de buurt van Courtyard by Marriott Boston Downtown / North Station
BezienswaardighedenRestaurantsVluchtenReisverhalenCruisesHuurauto's