Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
TripAdvisor
Boston
Plaatsen
Inbox
Zoeken

Hotel Indigo Boston Garden

Opslaan
280 Friend St, Boston, MA 02114-1801
Hotelwebsite bezoeken
2 personen bekijken dit hotel
Onmiddellijke aanbieding voor hotels!Pakketaanbieding
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
140 US$
133 US$
Aanbieding bekijken
Agoda.com133 US$
Hotels.com133 US$
Trip.com134 US$
Orbitz.com133 US$
Travelocity133 US$
Cancelon140 US$
* De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de gemiddelde prijs per nacht weer, inclusief belastingen en toeslagen die vaststaan, bekend zijn bij onze partners en betaald moeten worden op het moment van boeken. Bekijk de websites van onze partners voor de volledige voorwaarden.
Reiziger (16)
Kamer en suite (40)
Dineren (2)

Over

Locatie
Hygiëne
Service
Prijs/kwaliteit
Voorzieningen van accommodatie
Parkeerservice
Gratis snelle internetverbinding (wifi)
Fitnesscentrum / sportruimte
Restaurant
Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Zakencentrum met internettoegang
Fax/kopieerapparaat
Opslag van bagage
Betaald privéparkeren bij gelegenheid
Parkeerplaats
Gratis internet
Wifi
Internet
Ontbijt beschikbaar
Kopieerapparaat/fax in businesscentrum
Souvenirwinkel
Krant
Rookvrij hotel
24 uursreceptie
Express-inchecken en -uitchecken
Stomerij
Wasservice
Meer weergeven
Voorzieningen van de kamer
Airconditioning
Bureau
Open haard
Schoonmaakservice
Koffie-/theezetapparaat
Flatscreen-tv
Bad/douche
Haardroger
Veilig
Strijkijzer
Meer weergeven
Kamertypes
Rookvrije kamers
Suites
Handige informatie
HOTELCATEGORIE
STIJL HOTEL
Centraal gelegen
Gesproken talen
Engels, Spaans
Hotellinks
Hotelwebsite bezoeken
Speciale Aanbieding:Pakketaanbieding
Hoteldeals
49beoordelingen20vragen en antwoorden0kamertips
Waardering van reizigers
  • 12
  • 16
  • 7
  • 4
  • 10
Tijd van het jaar
Type reiziger
Taal
Geselecteerde filters
  • Filteren
  • Nederlands
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Ik reis ongeveer 100 nachten per jaar en heb nog nooit zo'n vreemd onprofessioneel aantal incidenten gehad tijdens één verblijf. Voor dit verblijf heb ik me nog nooit onveilig gevoeld in een hotel. Ik checkte in kamer 206 rond 22.30 uur opende de deur en er was een vrouwelijke bewoner al in mijn kamer geschrokken en uitpakken. Ze was erg gestoord door mijn entree in haar kamer en vertelde me dat ze me bijna aanviel met haar pepperspray.   Ik ging terug naar de lobby vertelde de vrouw bij het inchecken en ze gaf me een andere kamer. Deze keer kamer 303. Ik ging slapen en rond 12: 15 uur ging mijn deur open. Er was een man met een koffer vol dat ik in zijn kamer schreeuwde en schreeuwde om zijn kamer uit te komen. Ik vertelde hem dat ik in deze kamer was geweest en hij stormde weg. Ongeveer 5 minuten later werd mijn deur weer geopend. (De dia stond tegenover). Ik keek door het kijkgat dat een man in een rood valetjack op mijn deur klopte en beweerde dat het veiligheid was en vroeg me om hem binnen te laten. Ik zei hem dat de receptie me moest bellen en ik deed de deur niet open. Hij bleef een paar minuten vooraan hangen en vertrok uiteindelijk. Niemand van de receptie belde me en onnodig te zeggen dat ik niet goed sliep. De volgende ochtend checkte ik uit om 07.00 uur en vroeg ik de manager te spreken. De receptionist zei dat de manager niet binnen was en zei dat hij mijn verhaal zou doorgeven, maar hij was degene geweest die Valet naar mijn kamer had gestuurd om de verkeerde kamer te regelen. Hij leek zich geen zorgen te maken of zelfs maar te geven om wat er was gebeurd. Sindsdien heb ik het hotel twee keer gebeld en gemaild en ze hebben niet gereageerd. Dit hotel is onveilig en slecht beheerd als ze twee keer in een paar uur verkeerde sleutelkaarten uitgeven.
Meer lezen
Mijn man en ik verbleven 5 nachten in dit hotel in oktober. Wij komen uit het VK en zijn online geboekt. We hebben doelbewust gezocht naar een IHG-hotel en dit was er een van de vele die opkwamen. Ik ben hotel-indigo's in het VK gewend en het zijn mooie, lichte boetiekhotels, dus aarzel niet om deze te boeken. We stopten buiten het hotel de eerste middag en mijn eerste gedachte was dat we een totale dump hadden geboekt. De straat zag er vervallen en vervallen uit, er was een steiger aan de ene kant van het hotel, de gebouwen aan de overkant van de straat zagen er verlaten en verlaten uit, en als de taxi niet net buiten het hotel was opgehouden, zou ik het moeilijk hebben gevonden om het te herkennen als een hotel. Binnen dacht ik niet dat het veel beter was, het was donker en somber en niet erg gastvrij qua inrichting. Absoluut niet het soort hotel-indigo dat ik in het VK gewend ben, dus ik was enigszins teleurgesteld. Het personeel was echter zeer charmant en gastvrij en we kregen snel door inchecken en naar onze kamer. Nu moet ik zeggen dat de kamer die we hadden, hoewel erg groot en schoon, aan de voorkant van het hotel uitzag naar hetzelfde deprimerende tafereel dat we hadden gezien toen we voor het eerst stopten. Ze zijn zeker niet hetzelfde als op de foto's op de website, de ramen zagen er niet uit alsof ze in een decennium waren schoongemaakt en de kozijnen waren waarschuwend en afbrokkelend. Alles was in een volle bruine en beige kleur. Dit gezegd hebbende, vraag je je waarschijnlijk af waarom ik het 4 sterren heb gegeven. Nou na mijn eerste verrassing was het eigenlijk niet zo erg. Zoals ik al zei was het personeel bij de receptie tot de bar en het restaurant erg vriendelijk, informatief en charmant. 5 minuten na het lopen door de straat kom je bij Government Square en het begin van alles wat je wilt zien en doen in Boston, zodat de locatie niet kan worden verweten en 3 minuten in de tegenovergestelde richting heb je een centraal station dat je kan krijgen overal waar je heen wilt in Boston en omgeving e, g, Salem. Speciale vermelding voor de man bij de receptie weet zijn naam niet, maar hij was kaal en de nachtportier die bij de receptie was toen we om 4 uur 's ochtends uitcheckten, zijn ze een dank aan het hotel. Ik weet dat je de straat waar je bent niet kunt veranderen, maar mijn enige kritiek zou zijn om wat kleur en frisheid in het decor te krijgen om het een beetje aantrekkelijker te maken, maar ik zou er zeker weer verblijven en het zeker aanbevelen.
Meer lezen
Zag alle negatieve beoordelingen en was een beetje bezorgd over het verblijf hier. Blijkt dat al die mensen niet weten waar ze het over hebben! Ging naar een show in de TD Garden die aan de overkant van de straat was en heel gemakkelijk te bereiken was. Heerlijk eten en bars op loopafstand. Kamer was mooi en zeer schoon, comfortabel bed, mooie douche. Zou hier weer verblijven.
Meer lezen
Een blok van TD Garden. Comfortabel en schoon. Dit is wat ik beschouw als een boetiekhotel en dus een beetje ander soort charme. De kamers voelen een beetje gedateerd aan, maar toch modern aan het toilet. Het restaurant had niet veel keuze, maar ok. Er was een 24/7 7 - 11 een blok meer. Niet te veel voor het nachtleven in de buurt, maar een paar bars open tot 1 of 2 uur.
Meer lezen
Laat ik beginnen met positieven: verandering van onze kamer wanneer noch warmte noch lucht werkte. De mannen die onze auto parkeerden en onze auto leverden. Dat is het. Het kostte ons 25 minuten om in te checken en we waren de enige in de lobby! Hoewel Paul aardig en verontschuldigend was, hoe kon het computersysteem dan niet werken? Hij probeerde en probeerde en uiteindelijk liep naar de computer 3 stappen afstand en checkte ons in. Zelfs toen duurde het nog eens 10 minuten. We bestelden een kingsize bed en hij zei dat hij ons een upgrade gaf naar een kingsize kamer! Ik zei dat we dat al geboekt hadden. Hij negeerde me en zei oh ik heb een suite voor je omdat je zo geduldig bent geweest.  (De lobby zag er lelijk uit. De vloeren waren vies - niets gastvrij in de lobby. De lift was zo heel erg traag en vies - dingen op de vloer en gewoon lelijk. Paul vertelde ons dat de plaats onlangs is gerenoveerd!!!! Heel erg moeilijk te geloven. Eindelijk kwamen we bij onze "suite". De enige 2 ramen in de plaats waren hoog (ik kon niet bereiken om de schaduw te openen) en het gaf een gevoel van claustrofobie omdat de kamer naast een ander gebouw was waar de bouw aan de gang was en er was hoe dan ook beperkt licht! Zoals gebruikelijk controleren we altijd eerst het lucht / verwarmingssysteem en het werkte niet. Dus de aardige onderhoudsman meldde bij de receptie dat we moesten verhuizen. Maar toen we beneden kwamen, moest ik wachten en ze waren zich niet bewust van de noodzaak om te verhuizen! Hou je me voor de gek?   Eindelijk, na een uur oorspronkelijk door de deur te hebben gelopen, werden we naar dezelfde kamer verplaatst, een verdieping hoger. Ik betwijfel of het bed een koning is. De kamer was gewoon oke netheid verstandig - enkele insecten op wastafel en badkamervloer niet schoongeveegd. Maar na een zes uur durende vlucht en rijden van de luchthaven en het lange check-in proces - bleven we met tegenzin. Bij het uitchecken in de ochtend van 26 september was de vrouw niet vriendelijk. Ze begroette me niet en ik moest het hele gesprek beginnen. Toen ze ons eindelijk uitcheckte, vroeg ze ons of het e-mailadres correct was. Dat was het niet. Het was van iemand anders. Ik zei dat het niet van ons was en zij liet het aan een andere man aan de balie zien. Ze hebben een paar minuten naar het scherm gekeken. Tot slot zei ik: weet je zeker dat je de juiste rekening en gasten hebt? (omdat ik de rekening nog moest krijgen). Ze antwoordde krachtig en luid ja. Ik zei: wees niet onbeleefd. Je hebt niet het juiste e-mailadres, dus ik ga natuurlijk vragen of de rekening correct is. Laat het me alsjeblieft zien. Zij deed. Ik vroeg om een gedrukt exemplaar. Ze gromde. Gaf het aan mij. Nooit gezegd bedankt, nog een prettige dag, niets. Ik liep naar buiten en zei oh je bent zo welkom. Ze staarde me aan. Het "enige" dat ze tijdens de gehele kassa-tijd tegen me zei, is dit uw e-mailadres? Dat is het. Blijf hier niet. Mijn man heeft IHG al gemaild en gesuggereerd dat ze Indigo ze van hun lijst met hotels zouden verwijderen, omdat ze ze zeker slecht vertegenwoordigen. Ik weet dat Boston duur is, maar hiervoor $ 400 per nacht - - nee nee nee.
Meer lezen
Vorige
12
PRIJSKLASSE
111 US$ - 492 US$ (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
OOK BEKEND ALS
holiday inn express hotel and suites boston garden, holiday inn express boston, holiday inn boston
VOORHEEN BEKEND ALS
Holiday Inn Express Hotel & Suites Boston Garden
LOCATIE
Verenigde StatenMassachusettsBostonWest End
AANTAL KAMERS
72
Is dit uw TripAdvisor-vermelding?

Bezit of beheert u deze gelegenheid? Claim gratis uw vermelding om te reageren op beoordelingen, uw profiel bij te werken en nog veel meer.

Claim uw vermelding
Veelgestelde vragen over Hotel Indigo Boston Garden
Welke populaire attracties liggen er in de buurt van Hotel Indigo Boston Garden?
Attracties in de buurt zijn TD Garden (0,1 mijl), Leonard P. Zakim Bunker Hill Bridge (0,5 mijl) en Otis House (0,4 mijl).
Wat zijn de accommodatievoorzieningen van Hotel Indigo Boston Garden?
De populairdere voorzieningen bestaan onder andere uit gratis wifi, restaurant en fitnesscentrum.
Welke kamervoorzieningen zijn er beschikbaar bij Hotel Indigo Boston Garden?
Populaire kamervoorzieningen zijn airconditioning, flatscreen-tv en bureau.
Welke eet- en drinkopties zijn beschikbaar bij Hotel Indigo Boston Garden?
Gasten kunnen genieten van restaurant en ontbijt tijdens hun verblijf.
Zijn er parkeerplaatsen beschikbaar bij Hotel Indigo Boston Garden?
Ja, betaald privéparkeren bij gelegenheid en valetparking zijn beschikbaar voor gasten.
Welke restaurants liggen er in de buurt van Hotel Indigo Boston Garden?
Restaurants met een gunstige locatie zijn Regina Pizzeria, The Fours en Tip Tap Room.
Zijn er sportvoorzieningen bij Hotel Indigo Boston Garden?
Ja, gasten hebben toegang tot fitnesscentrum tijdens hun verblijf.
Ligt Hotel Indigo Boston Garden in de buurt van het stadscentrum?
Ja, het ligt 0,9 mijl vanaf het centrum van Boston.
Wordt er een stomerijservice aangeboden bij Hotel Indigo Boston Garden?
Ja, stomerij en wasservice worden aangeboden aan gasten.
Zijn huisdieren toegestaan in Hotel Indigo Boston Garden?
Ja, huisdieren zijn meestal toegestaan, maar het is beter om vooraf te bellen ter bevestiging.
Welke talen spreekt het personeel van Hotel Indigo Boston Garden?
Het personeel spreekt meerdere talen, waaronder engels en spaans.